Join the group...quote:Op maandag 25 mei 2009 13:14 schreef Daph_ het volgende:
Stomme scriptie!!!!
Ik vind het niet leuk meer!!!!.
Ik post hier bijna ook alleen maar als ik op stage zit, dus dan zou je het gezien moeten hebbenquote:
Heb je het artikel wel gelezen lieverd?quote:Op maandag 25 mei 2009 13:20 schreef Isdatzo het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)-9300-boetes-in.html
Wtf, als je daar bekeurd wordt verdien je het gewoon. Je wéét toch dat daar trajectcontrole is en toch rijd je te hard![]()
![]()
.
Ik heb tot vorige week ergens geen tijd gehad om te posten (zie de stats van piles)quote:Op maandag 25 mei 2009 13:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik post hier bijna ook alleen maar als ik op stage zit, dus dan zou je het gezien moeten hebben.
Ja, maar waarschijnlijk viel dat best mee of is het een klein percentage onterecht uitgeschreven bekeuringen.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heb je het artikel wel gelezen lieverd?
Het gaat er om, dat de trajectcontrole vermoedelijk niet juist functioneerde, en dus mogelijk teveel mensen onterecht zijn bekeurd...
Het is ook gebeurt tijdens wegwerkzaamheden.. Die duren (hopelijk) geen maanden...quote:Op maandag 25 mei 2009 13:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, maar waarschijnlijk viel dat best mee of is het een klein percentage onterecht uitgeschreven bekeuringen.
Als dat ding massaal ten onrechte bekeuringen uit zou schrijven had 't systeem niet maanden lang gedraaid.
Dussss.
Kom je ooit in Eindhoven?quote:Op maandag 25 mei 2009 13:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het is ook gebeurt tijdens wegwerkzaamheden.. Die duren (hopelijk) geen maanden...
Ik mag hopen dat het dan voor té zacht rijden is ipv té hard rijdenquote:Op maandag 25 mei 2009 13:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het is ook gebeurt tijdens wegwerkzaamheden.. Die duren (hopelijk) geen maanden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |