Leraar verslaat de leerlingquote:Op zondag 24 mei 2009 17:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik was gewoon even sportnieuws aan het lezen en mis daardoor de drie-op-een-rij-LaPo-ninja.
En ik had al zo'n leuke TT bedacht.
Je hebt nog veel te leren, beste leerlingquote:
laserenquote:Op zondag 24 mei 2009 17:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga nu even scheren, die stomme haartjes groeien veels te snel.
Cali, kan je daar niet eens iets op vinden?
Kan Cali ondertussen verder aan haar verslag.
Ik had er hiervoor wel twee op een rij, vond ik op zich niet slecht. Maar wanneer je weer terug in Nederland bent, kunnen we de leersessies weer voortzetten.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Je hebt nog veel te leren, beste leerling
whehequote:Op zondag 24 mei 2009 17:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had er hiervoor wel twee op een rij, vond ik op zich niet slecht. Maar wanneer je weer terug in Nederland bent, kunnen we de leersessies weer voortzetten.
Ik leer het nog wel eens. Maar kan het ook alleen in het weekend voor elkaar krijgen.quote:
Mental imagequote:Op zondag 24 mei 2009 17:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had er hiervoor wel twee op een rij, vond ik op zich niet slecht. Maar wanneer je weer terug in Nederland bent, kunnen we de leersessies weer voortzetten.
Ronde van italie. Bertagnolli heeft gewonnen na een blunder van Carvelo.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En hoe was het, Marije? En welke ronde/wedstrijd?
En zit Menchov nog in het roze?quote:Op zondag 24 mei 2009 17:57 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ronde van italie. Bertagnolli heeft gewonnen na een blunder van Carvelo.
quote:Op zondag 24 mei 2009 18:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En zit Menchov nog in het roze?
mooi zoquote:
Babi pangang met rijstquote:Op zondag 24 mei 2009 17:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat ga je koken/maken Bootje?
Wat moet je nog doen Daph?
thnxquote:Op zondag 24 mei 2009 19:07 schreef MarijeH het volgende:
General classification after stage 15
1 Denis Menchov (Rus) Rabobank 62.54.23
2 Danilo Di Luca (Ita) LPR Brakes - Farnese Vini 0.34
3 Levi Leipheimer (USA) Astana 0.43
4 Franco Pellizotti (Ita) Liquigas 2.00
5 Carlos Sastre (Spa) Cervelo Test Team 2.52
6 Ivan Basso (Ita) Liquigas 3.03
7 Michael Rogers (Aus) Team Columbia - Highroad 3.05
8 Marzio Bruseghin (Ita) Lampre - N.G.C. 5.26
9 David Arroyo (Spa) Caisse d'Epargne 6.01
10 Thomas Lövkvist (Swe) Team Columbia - Highroad 6.26
Volgende week zondag is de laatste etappe. Dinsdag hebben ze de laatste rustdag.
Ben je al thuis?quote:Op zondag 24 mei 2009 19:30 schreef Daph_ het volgende:
Er gebeurt teveel buiten, ik kan me niet concentreren
Het klinkt volkomen logisch!quote:Op zondag 24 mei 2009 19:42 schreef Californium het volgende:
Zo! Koeler staat aan... gel zit erin...buffer zit erincomputer afsluiten en grote kans dat de koeler wel een paar graadjes is gezakt en dan kan de gel aan en ik kan naar huis
laters mensen
* Bootje84 pakt zilverwaterquote:Op zondag 24 mei 2009 19:42 schreef Californium het volgende:
Zo! Koeler staat aan... gel zit erin...buffer zit erincomputer afsluiten en grote kans dat de koeler wel een paar graadjes is gezakt en dan kan de gel aan en ik kan naar huis
laters mensen
Nee, ze is níet thuisquote:Op zondag 24 mei 2009 19:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het klinkt volkomen logisch!![]()
Wel thuis
Jij moest toch werken? Of haal ik je door elkaar met Cali?quote:
Hehe, jij gaat je broer achterna?quote:Op zondag 24 mei 2009 20:15 schreef eer-ik het volgende:
Wel vermaakt en ik weet wat ik ga doen.
Zaterdag a.s. opendag bij NLS
Ik moest aan de slag voor mijn scriptie, maar ik ga toch niet op zondag op kantoor zitten?quote:Op zondag 24 mei 2009 20:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Jij moest toch werken? Of haal ik je door elkaar met Cali?
Ja, dat dus. Ik bijvoorbeeldquote:Op zondag 24 mei 2009 20:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik moest aan de slag voor mijn scriptie, maar ik ga toch niet op zondag op kantoor zitten?Volgens mij moest Cali inderdaad wel werken
Ik zie zoveel dingen die boeiender zijn dan mijn scriptieVreselijk.
yup.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, jij gaat je broer achterna?
Netjes, we hebben het er wel over als je weer in Nederland bent.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
yup.
ik had het stiekem al een beetje in gedachten maar ben verkocht daar.
is goed man!quote:Op zondag 24 mei 2009 20:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Netjes, we hebben het er wel over als je weer in Nederland bent.
quote:
Ben ik niet boeiend dan?quote:Op zondag 24 mei 2009 20:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb al een administratiesheet ingevuld (waarin mijn vermoedens nogal werden bevestigd dat ik véél te veel geld heb uitgegeven), een boekenlijst gemaakt (welke boeken heb ik, heb ik ze al gelezen, enz. ) en een checklist gemaakt voor mijn arbeidsvoorwaardengesprek (ook al heb ik nog een gesprek met een ander kantoor eerst)
.
*zucht*
Pff, lekker verhaal dan.. Heb je een leuk verhaal, ben je niet boeiend. Tja, dan niet hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |