Wquote:
Ja dat zag ik laatst op Bloodfeather terwijl ik ogri aan 't raiden was.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:13 schreef Metonae het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe maakt dat volk zichzelf dood?Vin et wel knap xD
hey dat zag ik ook.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:13 schreef Metonae het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe maakt dat volk zichzelf dood?Vin et wel knap xD
Bij ons liggen dagelijks zulke reclame sites op de grond die weg.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 06:34 schreef stbabylon het volgende:
Dat dood gaan, volgens mij doen ze dat met de Cenarion dude bij de flighttower. Daar kun je mee op aggresive komen.
Wehehe die gebruik ik ook al tijden in IF/Dal, alleen zonder die /sorry. Heerlijk wat voor whispers je dan krijgt (omg how u get [Swine Flu]???111 etc)quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:48 schreef Murloc het volgende:
Leuke macro:
/cough
/run SendChatMessage("has infected you with\124cff71d5ff\124Hspell:50303\124h[Swine Flu]\124h\124r.","EMOTE",nil)
/sorry
Boulderfist xDquote:Op maandag 1 juni 2009 22:59 schreef Fratz het volgende:
[..]
hey dat zag ik ook.
op welke server speel je?
Afaik hebben ze het op zowat alle servers gedaan. En alle commotie er om heen levert ze wel aandachtquote:
Aandacht ja... Centen neequote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:56 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Afaik hebben ze het op zowat alle servers gedaan. En alle commotie er om heen levert ze wel aandacht
Trial accountjesquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:00 schreef ufopiloot het volgende:
Het kost ze eerder 55 x 12,99 in de maand
Werkt niet op priests, hehehquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:59 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Wehehe die gebruik ik ook al tijden in IF/Dal, alleen zonder die /sorry. Heerlijk wat voor whispers je dan krijgt (omg how u get [Swine Flu]???111 etc)
Alleen ik heb ipv "you" "%t" (target name).
Daarom moet je gewoon pas om 13:40 je bed uit komen, had nergens last vanquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:58 schreef Windigo het volgende:
All realms will remain offline for maintenance until 13.00
quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:23 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Dus toen heb je maar dit plaatje van het wow forum gekopieerd?
Onbedoeld grappig.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:23 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Nope.. 5 minuutjes met paint.net..quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:23 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Toch een heel andere ervaring met wow dan ik heb.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:05 schreef vogelkooi het volgende:
Net en goede docu van zembla op belgie één.
Ging over de verslaving van wow en hoe die tot stand komt, ook enkele verhalen van ouders/jongeren die er aan verslaafd zijn.
Het grote moraal was : het spel is niet moelijk om te doen je moet er vooral tijd in stoppen, en als je na 3 maanden en lvl 80 hebt met leuke gear doe je dat niet zomaar weg. Je bent er toch 3 maanden mee bezig geweest.
Groeps druk telde ook mee trouwens. Op en bepaald punt kun je niet verder zonder de hulp van andere mensen je moet dus in een guild gaan. En die verwacht dat je op afgesproken momenten achter je computer klaar zit en al het andere afzegt.
edit :
owja het is al en best oude uitzending:
[url=http://zembla.vara.nl/Voorpagina.1975.0.html?&tx_ttnews[tt_news]=4665&tx_ttnews[backPid]=1974&cHash=d1d5d2bb96]http://zembla.vara.nl/Voorpagina.1975.0.html?&tx_ttnews[tt_news]=4665&tx_ttnews[backPid]=1974&cHash=d1d5d2bb96[/url]
Bij nightelfs kan je kiezen door van haarkleur te veranderen. Taurens kunnen ook zoiets en dan verandert je vorm mee.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:01 schreef ufopiloot het volgende:
Kan je nu dus kiezen uit één van die skins? Of is dit nog niet zeker?
Ja goh, maakt niet uit wat Blizzard doet, er zijn altijd wel stumpers die overal om QQ-en.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:47 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Bij nightelfs kan je kiezen door van haarkleur te veranderen. Taurens kunnen ook zoiets en dan verandert je vorm mee.
Daar is trouwens in de forums veel kritiek op maar ik vind de keuze niet onlogisch.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:05 schreef Fir3fly het volgende:
Ensidia heeft Algalon gedood. Maar 7 uur nodig gehad.
No offence, maar van alles wat ik hier gelezen heb zou ik iemand als jij niet in mijn guild willenquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:37 schreef stbabylon het volgende:
Ik stap hoogst ws. binnenkort uit mijn guild. Tijd terug wat opmerkingen geplaatst op het official board die nu telkens weer worden opgerakeld in elk topic waar ik post.
Dat zou an sich niet zo erg zijn. Maar het zijn hoogst ws. troll-alts van guildies.
w/e dudequote:Op woensdag 3 juni 2009 22:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
No offence, maar van alles wat ik hier gelezen heb zou ik iemand als jij niet in mijn guild willen.
Zullen natuurlijk uitzonderingen zijn.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Toch een heel andere ervaring met wow dan ik heb.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:02 schreef OFfSprngr het volgende:
En mijn guild op maggy gaat waarschijnlijk disbanden.
vind je het raar als ik geen medelijden hebquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:02 schreef OFfSprngr het volgende:
En mijn guild op maggy gaat waarschijnlijk disbanden.
DO IT!quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:37 schreef stbabylon het volgende:
Ik stap hoogst ws. binnenkort uit mijn guild. Tijd terug wat opmerkingen geplaatst op het official board die nu telkens weer worden opgerakeld in elk topic waar ik post.
Dat zou an sich niet zo erg zijn. Maar het zijn hoogst ws. troll-alts van guildies.
Ronin ftw, heb geen zin om weer hardcore te gaan - anders was ik er wel gebleven (zat er in 2005-6 lol), zeer stabiele guild (misschien iets voor offsprng lolquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:36 schreef Blistering het volgende:
Met mijn guild gaat het juist super voorspoedig. Vanavond ff Hodir hardmode geganked op 25 man, we zijn nu echt dik Horde 1st guild. Nr 1 guild op de server is Loot FTW (18de v.d. wereld - Alliance) en daarna komen wij. Ben wel blij.
Tevens de Sigil van XT-002, Cloak van Razorscale, Ring van FL gewonnen. Such a happy night!
Waarom geleaved dan?quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:24 schreef Zith het volgende:
[..]
Ronin ftw, heb geen zin om weer hardcore te gaan - anders was ik er wel gebleven (zat er in 2005-6 lol), zeer stabiele guild (misschien iets voor offsprng lol)
Na een tijdje splitste Ronin in een groep casual raiders en hardcore, ik zit nu bij de casual groepquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:06 schreef Blistering het volgende:
[..]
Waarom geleaved dan?Atm zoeken we bijzonder weinig, shadow priest of een resto shaman wellicht. Maar vrijwel alle andere spots zitten propvol
.
1 wipe???!?!?!?!!? Slechte healer dan (of je kan geen aggro houden). Righteous Fury aan, wat Stamina-gear aantrekken wat je hebt en knallen maar. Ik tank én heal zelfs als Ret, weliswaar wel in respectievelijk stukken tank en healer gear die ik meegenomen heb van drops en quests, though.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:44 schreef GooseFM het volgende:
Gisteren voor het eerst getanked, heroic Shadow lab... 1 keer een whipe, achteraf toch maar even verteld dat ik in mijn DPS gear+ spec zat(lvl 77 retripala)
Voor mijn gevoel ging het redelijk kut eigenlijk ':'), ging zelf te vaak dood...
quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:50 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
1 wipe???!?!?!?!!? Slechte healer dan (of je kan geen aggro houden). Righteous Fury aan, wat Stamina-gear aantrekken wat je hebt en knallen maar. Ik tank én heal zelfs als Ret, weliswaar wel in respectievelijk stukken tank en healer gear die ik meegenomen heb van drops en quests, though.![]()
![]()
Wrom? Is toch alleen maar extra zekerheid voor mensen die hun pw over laten rondslingeren?quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:06 schreef Blistering het volgende:
Blergh, kwil graag zo'n authenticator bestellen. Maar geen CC, zo irritant.
Just to be sure. Ben nog nooit gehacked, maar wil het risico gewoon niet lopen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wrom? Is toch alleen maar extra zekerheid voor mensen die hun pw over laten rondslingeren?
Als je een iPhone of iPod Touch hebt kan je de mobile authenticator gebruiken. Binnekort krijgen andere telefoons pas de kans om dat te downloaden.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:06 schreef Blistering het volgende:
Da's helemaal verkankerd. Ik heb geen iPhone of iTouch. Maar Blizzard kennende zal het nog maanden duren voordat andere tels ondersteuning zullen krijgenquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:18 schreef Metonae het volgende:
[..]
Als je een iPhone of iPod Touch hebt kan je de mobile authenticator gebruiken. Binnekort krijgen andere telefoons pas de kans om dat te downloaden.
Gebruik em al.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:18 schreef Metonae het volgende:
[..]
Als je een iPhone of iPod Touch hebt kan je de mobile authenticator gebruiken. Binnekort krijgen andere telefoons pas de kans om dat te downloaden.
De kans is groter dat je gebanned word door blizz dan dat je gehackt word.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:17 schreef Blistering het volgende:
[..]
Just to be sure. Ben nog nooit gehacked, maar wil het risico gewoon niet lopen.
Samequote:Op donderdag 4 juni 2009 22:21 schreef vogelkooi het volgende:
Nu wil ik ze kunnen tamen als hunter.
Ik vind ze prachtig persoonlijk. En homo ben ik zelf maar ik ga niet voor de roze hehe.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:14 schreef drumstickNL het volgende:
NEEEE is dit serieus? Ben cat dps en nou zien ze eruit alsof het SM homo's zijn.
Alles valt nog wel mee maar die halsband is 'm echt niet.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:48 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik vind ze prachtig persoonlijk. En homo ben ik zelf maar ik ga niet voor de roze hehe.
Ik denk dat als je ze ingame ziet de kleuren dieper zullen zijn en de witte en zwarte zullen dan echt gaaf zijn.
Ik heb een lvl 71 nelf druid maar ben ook uit hebberigheid ff snel een tauren aan het levellen.quote:
je kan tegenwoordig toch van PVE naar PVP migraten?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:26 schreef drumstickNL het volgende:
Heeft iemand een tauren druid op een PvP server en wil die met mij ruilen?
zijn ze weer op voorraad?quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:06 schreef Blistering het volgende:
iPhone FTWquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:25 schreef Tokus het volgende:
[..]
zijn ze weer op voorraad?
Mijnes ging een maand of 2 terug kaput, en dan heb je dus heel wat problemen met inloggen...
quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:14 schreef drumstickNL het volgende:
NEEEE is dit serieus? Ben cat dps en nou zien ze eruit alsof het SM homo's zijn.
Ik snap je niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 07:16 schreef Fratz het volgende:
[..]
je kan tegenwoordig toch van PVE naar PVP migraten?
quote:Yogg-Saron: Okay, I guess if you really want a crack at them. But it's fine with me if you just want to knock off. What's your hard mode?
Kologarn: HARD MODE?
Yogg-Saron: Can you, like, buff yourself to do double damage, or have twice as much health or something?
Kologarn: I AM VERY LARGE.
wow D: Mijn top was 12,5k maar ik ben maar een enh shaman.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 07:52 schreef Santello het volgende:
Hodir hardmode, Mijn nieuwe record aan dps: http://www.worldoflogs.com/reports/6Gqgb6VC5QoOO9Du/sum/damageDone/?s=13101&e=13302
Boogiewoogie is mijn mage ya
ja je moet groepjes maken, wij hebben dan 1 melee groep, 2 caster dps groepen en een overige groep met alle ander mensen. Die laatste zijn alle healers (4) en een paar (meestal slechte) dps die weinig aan de crit buff hebben. De mensen in de melee en caster groepen blijven bij elkaar en de mensen uit de laatste groep gaan als ze een crit buff krijgen bij de andere groepen staan zodat zij de crit buffs krijgen en zorgen daarnaast ervoor dat de 'Singed' debuff van vuurtjes niet weggaat op de boss na een flash freeze.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:45 schreef Sapstengel het volgende:
Ja dat vraag ik me dus ook af, op andere gevechten doe ik meer. Maarja, hele tijd weglopen voor die kleine frost dingen, dan komt die frost blast een keer, weer stoppen met casten enzo.
En ik pak idd die bliksem nooit, je moet vlakbij iemand staan die het heeft toch? Melee heeft hem altijd wel, maar ik zou dan naar die group moeten lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |