Wquote:
Ja dat zag ik laatst op Bloodfeather terwijl ik ogri aan 't raiden was.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:13 schreef Metonae het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe maakt dat volk zichzelf dood?Vin et wel knap xD
hey dat zag ik ook.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:13 schreef Metonae het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe maakt dat volk zichzelf dood?Vin et wel knap xD
Bij ons liggen dagelijks zulke reclame sites op de grond die weg.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 06:34 schreef stbabylon het volgende:
Dat dood gaan, volgens mij doen ze dat met de Cenarion dude bij de flighttower. Daar kun je mee op aggresive komen.
Wehehe die gebruik ik ook al tijden in IF/Dal, alleen zonder die /sorry. Heerlijk wat voor whispers je dan krijgt (omg how u get [Swine Flu]???111 etc)quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:48 schreef Murloc het volgende:
Leuke macro:
/cough
/run SendChatMessage("has infected you with\124cff71d5ff\124Hspell:50303\124h[Swine Flu]\124h\124r.","EMOTE",nil)
/sorry
Boulderfist xDquote:Op maandag 1 juni 2009 22:59 schreef Fratz het volgende:
[..]
hey dat zag ik ook.
op welke server speel je?
Afaik hebben ze het op zowat alle servers gedaan. En alle commotie er om heen levert ze wel aandachtquote:
Aandacht ja... Centen neequote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:56 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Afaik hebben ze het op zowat alle servers gedaan. En alle commotie er om heen levert ze wel aandacht
Trial accountjesquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:00 schreef ufopiloot het volgende:
Het kost ze eerder 55 x 12,99 in de maand
Werkt niet op priests, hehehquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:59 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Wehehe die gebruik ik ook al tijden in IF/Dal, alleen zonder die /sorry. Heerlijk wat voor whispers je dan krijgt (omg how u get [Swine Flu]???111 etc)
Alleen ik heb ipv "you" "%t" (target name).
Daarom moet je gewoon pas om 13:40 je bed uit komen, had nergens last vanquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:58 schreef Windigo het volgende:
All realms will remain offline for maintenance until 13.00
quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:23 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Dus toen heb je maar dit plaatje van het wow forum gekopieerd?
Onbedoeld grappig.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:23 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Nope.. 5 minuutjes met paint.net..quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:23 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Toch een heel andere ervaring met wow dan ik heb.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:05 schreef vogelkooi het volgende:
Net en goede docu van zembla op belgie één.
Ging over de verslaving van wow en hoe die tot stand komt, ook enkele verhalen van ouders/jongeren die er aan verslaafd zijn.
Het grote moraal was : het spel is niet moelijk om te doen je moet er vooral tijd in stoppen, en als je na 3 maanden en lvl 80 hebt met leuke gear doe je dat niet zomaar weg. Je bent er toch 3 maanden mee bezig geweest.
Groeps druk telde ook mee trouwens. Op en bepaald punt kun je niet verder zonder de hulp van andere mensen je moet dus in een guild gaan. En die verwacht dat je op afgesproken momenten achter je computer klaar zit en al het andere afzegt.
edit :
owja het is al en best oude uitzending:
[url=http://zembla.vara.nl/Voorpagina.1975.0.html?&tx_ttnews[tt_news]=4665&tx_ttnews[backPid]=1974&cHash=d1d5d2bb96]http://zembla.vara.nl/Voorpagina.1975.0.html?&tx_ttnews[tt_news]=4665&tx_ttnews[backPid]=1974&cHash=d1d5d2bb96[/url]
Bij nightelfs kan je kiezen door van haarkleur te veranderen. Taurens kunnen ook zoiets en dan verandert je vorm mee.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:01 schreef ufopiloot het volgende:
Kan je nu dus kiezen uit één van die skins? Of is dit nog niet zeker?
Ja goh, maakt niet uit wat Blizzard doet, er zijn altijd wel stumpers die overal om QQ-en.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:47 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Bij nightelfs kan je kiezen door van haarkleur te veranderen. Taurens kunnen ook zoiets en dan verandert je vorm mee.
Daar is trouwens in de forums veel kritiek op maar ik vind de keuze niet onlogisch.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:05 schreef Fir3fly het volgende:
Ensidia heeft Algalon gedood. Maar 7 uur nodig gehad.
No offence, maar van alles wat ik hier gelezen heb zou ik iemand als jij niet in mijn guild willenquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:37 schreef stbabylon het volgende:
Ik stap hoogst ws. binnenkort uit mijn guild. Tijd terug wat opmerkingen geplaatst op het official board die nu telkens weer worden opgerakeld in elk topic waar ik post.
Dat zou an sich niet zo erg zijn. Maar het zijn hoogst ws. troll-alts van guildies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |