Samequote:Op donderdag 4 juni 2009 22:21 schreef vogelkooi het volgende:
Nu wil ik ze kunnen tamen als hunter.
Ik vind ze prachtig persoonlijk. En homo ben ik zelf maar ik ga niet voor de roze hehe.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:14 schreef drumstickNL het volgende:
NEEEE is dit serieus? Ben cat dps en nou zien ze eruit alsof het SM homo's zijn.
Alles valt nog wel mee maar die halsband is 'm echt niet.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:48 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik vind ze prachtig persoonlijk. En homo ben ik zelf maar ik ga niet voor de roze hehe.
Ik denk dat als je ze ingame ziet de kleuren dieper zullen zijn en de witte en zwarte zullen dan echt gaaf zijn.
Ik heb een lvl 71 nelf druid maar ben ook uit hebberigheid ff snel een tauren aan het levellen.quote:
je kan tegenwoordig toch van PVE naar PVP migraten?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:26 schreef drumstickNL het volgende:
Heeft iemand een tauren druid op een PvP server en wil die met mij ruilen?
zijn ze weer op voorraad?quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:06 schreef Blistering het volgende:
Blergh, kwil graag zo'n authenticator bestellen. Maar geen CC, zo irritant.
iPhone FTWquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:25 schreef Tokus het volgende:
[..]
zijn ze weer op voorraad?
Mijnes ging een maand of 2 terug kaput, en dan heb je dus heel wat problemen met inloggen...
quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:14 schreef drumstickNL het volgende:
NEEEE is dit serieus? Ben cat dps en nou zien ze eruit alsof het SM homo's zijn.
Ik snap je niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 07:16 schreef Fratz het volgende:
[..]
je kan tegenwoordig toch van PVE naar PVP migraten?
quote:Yogg-Saron: Okay, I guess if you really want a crack at them. But it's fine with me if you just want to knock off. What's your hard mode?
Kologarn: HARD MODE?
Yogg-Saron: Can you, like, buff yourself to do double damage, or have twice as much health or something?
Kologarn: I AM VERY LARGE.
wow D: Mijn top was 12,5k maar ik ben maar een enh shaman.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 07:52 schreef Santello het volgende:
Hodir hardmode, Mijn nieuwe record aan dps: http://www.worldoflogs.com/reports/6Gqgb6VC5QoOO9Du/sum/damageDone/?s=13101&e=13302
Boogiewoogie is mijn mage ya
ja je moet groepjes maken, wij hebben dan 1 melee groep, 2 caster dps groepen en een overige groep met alle ander mensen. Die laatste zijn alle healers (4) en een paar (meestal slechte) dps die weinig aan de crit buff hebben. De mensen in de melee en caster groepen blijven bij elkaar en de mensen uit de laatste groep gaan als ze een crit buff krijgen bij de andere groepen staan zodat zij de crit buffs krijgen en zorgen daarnaast ervoor dat de 'Singed' debuff van vuurtjes niet weggaat op de boss na een flash freeze.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:45 schreef Sapstengel het volgende:
Ja dat vraag ik me dus ook af, op andere gevechten doe ik meer. Maarja, hele tijd weglopen voor die kleine frost dingen, dan komt die frost blast een keer, weer stoppen met casten enzo.
En ik pak idd die bliksem nooit, je moet vlakbij iemand staan die het heeft toch? Melee heeft hem altijd wel, maar ik zou dan naar die group moeten lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |