het is zondag.. dan mag je juist niks doenquote:Op zondag 24 mei 2009 15:09 schreef kingmob het volgende:
Nou, da's dan vervelend...
ik ben best wanhopig op dit moment. Dit is geen oke dag om niks te doen te hebben
Het is fucking briljant weer, maar alleen op een terras zitten heb ik gisteren al gedaan, ik blijf niet bezigquote:Op zondag 24 mei 2009 15:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
het is zondag.. dan mag je juist niks doen
Dan zet je de tv uitquote:Op zondag 24 mei 2009 15:11 schreef kingmob het volgende:
[..]
Het is fucking briljant weer, maar alleen op een terras zitten heb ik gisteren al gedaan, ik blijf niet bezig
Ik voel me altijd schuldig als ik sport zit te kijken op zo'n dag
Ik ga na het in de zon zitten ook maar eens een stukje blazen. Nee niet toeren, rubber neerleggen op dat asfaltquote:Op zondag 24 mei 2009 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja play. Een cabrio wappert mijn krullen in de knoop
Maar kan best lekker zijn met dit weer jageloof ik goed!
Ik wil wel meekijken. Maakt dat het beter?quote:Op zondag 24 mei 2009 15:11 schreef kingmob het volgende:
[..]
Het is fucking briljant weer, maar alleen op een terras zitten heb ik gisteren al gedaan, ik blijf niet bezig
Ik voel me altijd schuldig als ik sport zit te kijken op zo'n dag
Jaquote:Op zondag 24 mei 2009 15:16 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik wil wel meekijken. Maakt dat het beter?
Stelling: Ik heb een hekel aan inkoppersquote:Op zondag 24 mei 2009 15:18 schreef KudFokker het volgende:
Stelling: vrouwen hebben liever een man met iets teveel zelfvertrouwen dan een man met net iets te weinig zelfvertrouwen
Moet jij niet naar je BBQ?quote:Op zondag 24 mei 2009 15:18 schreef KudFokker het volgende:
Stelling: vrouwen hebben liever een man met iets teveel zelfvertrouwen dan een man met net iets te weinig zelfvertrouwen
Oneens met de stelling.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:20 schreef kingmob het volgende:
[..]
Stelling: Ik heb een hekel aan inkoppers
Ja 4 uur afgesprokenquote:
Je had het toch over jezelf?quote:Op zondag 24 mei 2009 15:18 schreef KudFokker het volgende:
Stelling: vrouwen hebben liever een man met iets minder zelfoverschatting dan een man met net iets te veel zelfoverschatting
Nee...quote:
Doe mij die vent maar met iets (lees IETS) te weinig zelfvertrouwen. Die krik ik wel op naar het punt waar het hoort te zijnquote:Op zondag 24 mei 2009 15:18 schreef KudFokker het volgende:
Volgens mij zietie niet dat de stelling een beeeetje is aangepastquote:
Altijd een kut moment, je kat voor het eerst naar buitenquote:Op zondag 24 mei 2009 15:24 schreef Tally het volgende:
Ik zit heerlijk in de tuin. Met links van mij mijn nieuwe tven kan dus F1 kijken. En voor me mijn laptopje. Aan de andere kant mijn poesje die voor het eerst los in de tuin loopt zonder dat ik er in paniek achteraan ren
Nog geen oververhitte hersens?quote:
Ja ik krijg er zo de schijt van als ze ergens op wil klimmen enzoquote:Op zondag 24 mei 2009 15:25 schreef kingmob het volgende:
[..]
Altijd een kut moment, je kat voor het eerst naar buiten
Maar klinkt goed, enigszins vergelijkbaar, met als verschil dat het de 2 katten van de buren zijn(die origineel bij mijn huis hoorden maar zijn achtergelaten).
Nee, wel bijna. Gelukkig maar dat er water in de buurt was.quote:
Heb jij ff mazzel, ik ben al afgehaakt toen ik de deur van mn tuutje opendeedquote:Op zondag 24 mei 2009 15:30 schreef tijnbrein het volgende:
Nee, wel bijna. Gelukkig maar dat er water in de buurt was.
Om hier toch nog even op in te gaan KF. Je lijkt met je hang naar bevestiging toch vooral op iemand met weinig zelfvertrouwen.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee...
Gewoon een algemene stelling...
Alhoewel ik wel iets té veel zelf vertrouwen heb en niet té weinig ja
Heb al mn halve buxushegje gesnoeid... in de zon.... ik haak af! Beter binnen achter de pjoeter, ventilatortje aanquote:Op zondag 24 mei 2009 15:33 schreef Tally het volgende:
Enige nadeel van zulk mooi weer is dat je de tuin moet opruimenAnders zit je je (ik dus) te ergeren aan de "zooi".
De tafel die nog schoon gemaakt moet worden en de stoeltjes enzo.
Bankje wat nog geschilderd moet wordenIk ben vandaag al begonnen!!!
Maar ik was het gauw zat en wilde nerden
Wie zegt dat ik het over mezelf had ?quote:Op zondag 24 mei 2009 15:31 schreef kingmob het volgende:
[..]
Om hier toch nog even op in te gaan KF. Je lijkt met je hang naar bevestiging toch vooral op iemand met weinig zelfvertrouwen.
Ja af en toe is het Wantij nog ergens handig voor. Het water is nog wel erg koud.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:31 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Heb jij ff mazzel, ik ben al afgehaakt toen ik de deur van mn tuutje opendeed
Jijquote:Op zondag 24 mei 2009 15:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het over mezelf had ?
quote:Alhoewel ik wel iets té veel zelf vertrouwen heb en niet té weinig ja
Tafel versjouwd. Staat nu waar hij moet staan. Hij is schoongemaakt (moet hem nog in de olie zetten dat wel) en mijn ligbed schoon gemaakt (nodig als je in de zon wil nerden) en een bankje half afgeschilderd.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:35 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Heb al mn halve buxushegje gesnoeid... in de zon.... ik haak af! Beter binnen achter de pjoeter, ventilatortje aan
Jee wat een actie!!quote:Op zondag 24 mei 2009 15:38 schreef Tally het volgende:
Tafel versjouwd. Staat nu waar hij moet staan. Hij is schoongemaakt (moet hem nog in de olie zetten dat wel) en mijn ligbed schoon gemaakt (nodig als je in de zon wil nerden) en een bankje half afgeschilderd.
O en nog wat plantjes in de aarde gezet. Ik weet al weer waarom ik er een hekel aan heb
En nu op mijn ligbedje hangen in de zon.. Eens bedenken wat ik ga eten. Waar weet ik al
In de tuin
Ik mag toch op mijn eigen stelling reagerenquote:
Vanavond ff fietsen met de hond en bij de kittens van een vriendin kijken.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:36 schreef tijnbrein het volgende:
Ja af en toe is het Wantij nog ergens handig voor. Het water is nog wel erg koud.![]()
Ga je nog wel naar buiten?
Ja pizza das ook erg aantrekkelijk. Ik heb niet veel zin om te koken eigenlijk.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:40 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Jee wat een actie!!
Ik haal pizza en die gaat in de tuin verslonden worden... heb nog net genoeg plek om mn ligstoel uit te klappen!
Zon pas maar op straks wordt je nog bruin.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:35 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Heb al mn halve buxushegje gesnoeid... in de zon.... ik haak af! Beter binnen achter de pjoeter, ventilatortje aan
Je kunt het beter allemaal nog een keertje lezen voordat je eenquote:Op zondag 24 mei 2009 15:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik mag toch op mijn eigen stelling reageren?
De stelling zelf was gewoon algemeen
Volgens mij is daar een ander topic voor geopend Vrouwen houden van schoftenquote:Op zondag 24 mei 2009 15:40 schreef KudFokker het volgende:
Ik mag toch op mijn eigen stelling reageren?
De stelling zelf was gewoon algemeen
Mooi rood is niet lelijk!! Heb er wel alweer een stuk of 1000 sproets bijquote:Op zondag 24 mei 2009 15:42 schreef tijnbrein het volgende:
Zon pas maar op straks wordt je nog bruin.
Ik haal eigenlijk nooit eten, ben meer van de gezonde-zelf-maak-kost. Maar bij het idee dat het gasfornuis aan moet.........quote:Op zondag 24 mei 2009 15:42 schreef Tally het volgende:
Ja pizza das ook erg aantrekkelijk. Ik heb niet veel zin om te koken eigenlijk.
Das raar. GISTER OOK AL NIET
Arme hondquote:Op zondag 24 mei 2009 15:41 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Vanavond ff fietsen met de hond en bij de kittens van een vriendin kijken.
Hond ligt nu nog voor lullo... in de wind van de ventilator
Sproetenquote:Op zondag 24 mei 2009 15:43 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Mooi rood is niet lelijk!! Heb er wel alweer een stuk of 1000 sproets bij
Nee, wel ECHT blondquote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 15:43 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Mooi rood is niet lelijk!! Heb er wel alweer een stuk of 1000 sproets bij
Lang leve mnquote:
Hm hmquote:
Ik heb ook geen zin om te koken. Misschien maar wat halen of bij mijn ouders eten.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:44 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ik haal eigenlijk nooit eten, ben meer van de gezonde-zelf-maak-kost. Maar bij het idee dat het gasfornuis aan moet.........
Dr is niets mis met blondquote:
Lang blond glanzend haar.quote:
Leuke fietsquote:
Nieuwe wat?quote:
quote:
1. Bijna echt lang, met krullen (ook nogquote:Op zondag 24 mei 2009 15:51 schreef tijnbrein het volgende:
1. Lang blond glanzend haar.![]()
2. Leuke fiets![]()
Dan nog is er niets mis met blond jaquote:Op zondag 24 mei 2009 15:51 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik ben was zelf ook blond
Met sproeten ook nog eens![]()
Dat is een kwestie van smaak.quote:
Je hebt lang blond haar en krullen? Ik heb echt heel veel medelijden met je! Al die flirtende mannen.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:52 schreef Jannuk het volgende:
[..]
1. Bijna echt lang, met krullen (ook nog)
2. Hebben?
Krullen zijn opzich wel mooi.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:52 schreef Jannuk het volgende:
[..]
1. Bijna echt lang, met krullen (ook nog)
2. Hebben?
Je vergeet de sproetjes nog.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:54 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Je hebt lang blond haar en krullen? Ik heb echt heel veel medelijden met je! Al die flirtende mannen.
Jij niet danquote:Op zondag 24 mei 2009 15:54 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Je hebt lang blond haar en krullen? Ik heb echt heel veel medelijden met je! Al die flirtende mannen.
Vrouwen met lange blonde krullenquote:Op zondag 24 mei 2009 15:54 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Wie?quote:
Computer opnieuw opstarten?quote:Op zondag 24 mei 2009 15:58 schreef Pien85 het volgende:
Wie kan mij helpen?Mijn media player wil opeens niet meer openen
Jammer dat ik rij ipv loop, is een mooie afknapperquote:Op zondag 24 mei 2009 15:54 schreef Ofresca het volgende:
Lijkt me juist een echte ijsbrekerquote:Op zondag 24 mei 2009 15:59 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Jammer dat ik rij ipv loop, is een mooie afknapper
Nee, hij deed het net ook al niet, hoewel ik toen dacht dat ik gewoon niet goed op het knoppie had gedruktquote:Op zondag 24 mei 2009 15:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Computer opnieuw opstarten?
Anders zou ik het ook niet weten.
Waarom zou dat een afknapper zijn?quote:Op zondag 24 mei 2009 15:59 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Voor mij niet, maar als puntje bij paaltje komt, hebben een aantal mannen/vrouwen liever een "normaal" persoon. Grrrrrrr.... mn benen doen een beetje lullig, maar mn hersens zijn OK. Zeker bang dat ze wat te kort komen (of juist té veel moeten "doen")quote:
Onzin... Maar goed, sommige mensen zijn nu eenmaal kortzichtigquote:Op zondag 24 mei 2009 16:02 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Voor mij niet, maar als puntje bij paaltje komt, hebben een aantal mannen/vrouwen liever een "normaal" persoon. Grrrrrrr.... mn benen doen een beetje lullig, maar mn hersens zijn OK. Zeker bang dat ze wat te kort komen (of juist té veel moeten "doen")
Trouwens... Ik hoor net iets over blond haar en krullen... En dan heb je geen fotoboekquote:Op zondag 24 mei 2009 16:02 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Voor mij niet, maar als puntje bij paaltje komt, hebben een aantal mannen/vrouwen liever een "normaal" persoon. Grrrrrrr.... mn benen doen een beetje lullig, maar mn hersens zijn OK. Zeker bang dat ze wat te kort komen (of juist té veel moeten "doen")
'k weet ut (ben ervaringsdeskundige inmiddels)quote:Op zondag 24 mei 2009 16:03 schreef Pien85 het volgende:
Onzin... Maar goed, sommige mensen zijn nu eenmaal kortzichtig
Dat dus. Misschien klinkt het lullig, maar dan weet je wel meteen waar je aan toe bent!quote:Op zondag 24 mei 2009 16:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Onzin... Maar goed, sommige mensen zijn nu eenmaal kortzichtig
Nopes, ben nog niet zo lang fok!kerquote:Op zondag 24 mei 2009 16:03 schreef Pien85 het volgende:
Trouwens... Ik hoor net iets over blond haar en krullen... En dan heb je geen fotoboek![]()
Ik heb een tijdje gedate met iemand die ooit zijn rug had gebroken, incomplete dwarslaesy. Kreeg ook vragen als: wat moet je dáár nou mee?!quote:Op zondag 24 mei 2009 16:04 schreef Jannuk het volgende:
[..]
'k weet ut (ben ervaringsdeskundige inmiddels)
Werd het nou maar meteen gezegd...quote:Op zondag 24 mei 2009 16:04 schreef Ofresca het volgende:
Dat dus. Misschien klinkt het lullig, maar dan weet je wel meteen waar je aan toe bent!
Das ook weer zo ja.quote:Op zondag 24 mei 2009 16:04 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat dus. Misschien klinkt het lullig, maar dan weet je wel meteen waar je aan toe bent!
Foto hier posten dan?quote:
Domme man die op zoiets afknapt.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:59 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Mee eens.quote:
Dan weet ik het ook niet meer.quote:Op zondag 24 mei 2009 16:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, hij deed het net ook al niet, hoewel ik toen dacht dat ik gewoon niet goed op het knoppie had gedrukt
Dat zijn vragen die de tegenpartij dus liever niet wil horen. Zelfs mijn familie denkt er zo over, mijn broer heeft ooit gezegd: Als je nou niet zo lang was, lang blond haar had, dikkere tieten en normaal kon lopen, zou ik je best aardig kunnen vindenquote:Op zondag 24 mei 2009 16:05 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb een tijdje gedate met iemand die ooit zijn rug had gebroken, incomplete dwarslaesy. Kreeg ook vragen als: wat moet je dáár nou mee?!
Jezusquote:Op zondag 24 mei 2009 16:07 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Dat zijn vragen die de tegenpartij dus liever niet wil horen. Zelfs mijn familie denkt er zo over, mijn broer heeft ooit gezegd: Als je nou niet zo lang was, lang blond haar had, dikkere tieten en normaal kon lopen, zou ik je best aardig kunnen vinden
Toen had ik nog milimetertjes omdat ik hele dagen aan het sporten wasquote:Op zondag 24 mei 2009 16:07 schreef Jannuk het volgende:
Dat zijn vragen die de tegenpartij dus liever niet wil horen. Zelfs mijn familie denkt er zo over, mijn broer heeft ooit gezegd: Als je nou niet zo lang was, lang blond haar had, dikkere tieten en normaal kon lopen, zou ik je best aardig kunnen vinden
Wow, dat is best heavy, wtf johquote:Op zondag 24 mei 2009 16:07 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Zulke mensen zijn gewoon zielig.quote:Op zondag 24 mei 2009 16:02 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Zeg maar niks... ik heb mn familie afgezworen. Heb er een aantal "surrogaat"-moeders voor in de plaats, die me tenminste accepteren zoals ik ben en er wel zijn als ik ze nodig hebquote:
* Pien Nu stiekem toch wel erg nieuwsgierig naar foto is Wat sportte je?quote:Op zondag 24 mei 2009 16:08 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Toen had ik nog milimetertjes omdat ik hele dagen aan het sporten was
Das wel fijn... Prettig dat je die mensen dan wél hebtquote:Op zondag 24 mei 2009 16:09 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Zeg maar niks... ik heb mn familie afgezworen. Heb er een aantal "surrogaat"-moeders voor in de plaats, die me tenminste accepteren zoals ik ben en er wel zijn als ik ze nodig heb
Zo. Dat vind ik knap van je!quote:Op zondag 24 mei 2009 16:09 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Zeg maar niks... ik heb mn familie afgezworen. Heb er een aantal "surrogaat"-moeders voor in de plaats, die me tenminste accepteren zoals ik ben en er wel zijn als ik ze nodig heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |