Sproetenquote:Op zondag 24 mei 2009 15:43 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Mooi rood is niet lelijk!! Heb er wel alweer een stuk of 1000 sproets bij
Nee, wel ECHT blondquote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 15:43 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Mooi rood is niet lelijk!! Heb er wel alweer een stuk of 1000 sproets bij
Lang leve mnquote:
Hm hmquote:
Ik heb ook geen zin om te koken. Misschien maar wat halen of bij mijn ouders eten.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:44 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ik haal eigenlijk nooit eten, ben meer van de gezonde-zelf-maak-kost. Maar bij het idee dat het gasfornuis aan moet.........
Dr is niets mis met blondquote:
Lang blond glanzend haar.quote:
Leuke fietsquote:
Nieuwe wat?quote:
quote:
1. Bijna echt lang, met krullen (ook nogquote:Op zondag 24 mei 2009 15:51 schreef tijnbrein het volgende:
1. Lang blond glanzend haar.![]()
2. Leuke fiets![]()
Dan nog is er niets mis met blond jaquote:Op zondag 24 mei 2009 15:51 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik ben was zelf ook blond
Met sproeten ook nog eens![]()
Dat is een kwestie van smaak.quote:
Je hebt lang blond haar en krullen? Ik heb echt heel veel medelijden met je! Al die flirtende mannen.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:52 schreef Jannuk het volgende:
[..]
1. Bijna echt lang, met krullen (ook nog)
2. Hebben?
Krullen zijn opzich wel mooi.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:52 schreef Jannuk het volgende:
[..]
1. Bijna echt lang, met krullen (ook nog)
2. Hebben?
Je vergeet de sproetjes nog.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:54 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Je hebt lang blond haar en krullen? Ik heb echt heel veel medelijden met je! Al die flirtende mannen.
Jij niet danquote:Op zondag 24 mei 2009 15:54 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Je hebt lang blond haar en krullen? Ik heb echt heel veel medelijden met je! Al die flirtende mannen.
Vrouwen met lange blonde krullenquote:Op zondag 24 mei 2009 15:54 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Wie?quote:
Computer opnieuw opstarten?quote:Op zondag 24 mei 2009 15:58 schreef Pien85 het volgende:
Wie kan mij helpen?Mijn media player wil opeens niet meer openen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |