het is zondag.. dan mag je juist niks doenquote:Op zondag 24 mei 2009 15:09 schreef kingmob het volgende:
Nou, da's dan vervelend...
ik ben best wanhopig op dit moment. Dit is geen oke dag om niks te doen te hebben
Het is fucking briljant weer, maar alleen op een terras zitten heb ik gisteren al gedaan, ik blijf niet bezigquote:Op zondag 24 mei 2009 15:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
het is zondag.. dan mag je juist niks doen
Dan zet je de tv uitquote:Op zondag 24 mei 2009 15:11 schreef kingmob het volgende:
[..]
Het is fucking briljant weer, maar alleen op een terras zitten heb ik gisteren al gedaan, ik blijf niet bezig
Ik voel me altijd schuldig als ik sport zit te kijken op zo'n dag
Ik ga na het in de zon zitten ook maar eens een stukje blazen. Nee niet toeren, rubber neerleggen op dat asfaltquote:Op zondag 24 mei 2009 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja play. Een cabrio wappert mijn krullen in de knoop
Maar kan best lekker zijn met dit weer jageloof ik goed!
Ik wil wel meekijken. Maakt dat het beter?quote:Op zondag 24 mei 2009 15:11 schreef kingmob het volgende:
[..]
Het is fucking briljant weer, maar alleen op een terras zitten heb ik gisteren al gedaan, ik blijf niet bezig
Ik voel me altijd schuldig als ik sport zit te kijken op zo'n dag
Jaquote:Op zondag 24 mei 2009 15:16 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik wil wel meekijken. Maakt dat het beter?
Stelling: Ik heb een hekel aan inkoppersquote:Op zondag 24 mei 2009 15:18 schreef KudFokker het volgende:
Stelling: vrouwen hebben liever een man met iets teveel zelfvertrouwen dan een man met net iets te weinig zelfvertrouwen
Moet jij niet naar je BBQ?quote:Op zondag 24 mei 2009 15:18 schreef KudFokker het volgende:
Stelling: vrouwen hebben liever een man met iets teveel zelfvertrouwen dan een man met net iets te weinig zelfvertrouwen
Oneens met de stelling.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:20 schreef kingmob het volgende:
[..]
Stelling: Ik heb een hekel aan inkoppers
Ja 4 uur afgesprokenquote:
Je had het toch over jezelf?quote:Op zondag 24 mei 2009 15:18 schreef KudFokker het volgende:
Stelling: vrouwen hebben liever een man met iets minder zelfoverschatting dan een man met net iets te veel zelfoverschatting
Nee...quote:
Doe mij die vent maar met iets (lees IETS) te weinig zelfvertrouwen. Die krik ik wel op naar het punt waar het hoort te zijnquote:Op zondag 24 mei 2009 15:18 schreef KudFokker het volgende:
Volgens mij zietie niet dat de stelling een beeeetje is aangepastquote:
Altijd een kut moment, je kat voor het eerst naar buitenquote:Op zondag 24 mei 2009 15:24 schreef Tally het volgende:
Ik zit heerlijk in de tuin. Met links van mij mijn nieuwe tven kan dus F1 kijken. En voor me mijn laptopje. Aan de andere kant mijn poesje die voor het eerst los in de tuin loopt zonder dat ik er in paniek achteraan ren
Nog geen oververhitte hersens?quote:
Ja ik krijg er zo de schijt van als ze ergens op wil klimmen enzoquote:Op zondag 24 mei 2009 15:25 schreef kingmob het volgende:
[..]
Altijd een kut moment, je kat voor het eerst naar buiten
Maar klinkt goed, enigszins vergelijkbaar, met als verschil dat het de 2 katten van de buren zijn(die origineel bij mijn huis hoorden maar zijn achtergelaten).
Nee, wel bijna. Gelukkig maar dat er water in de buurt was.quote:
Heb jij ff mazzel, ik ben al afgehaakt toen ik de deur van mn tuutje opendeedquote:Op zondag 24 mei 2009 15:30 schreef tijnbrein het volgende:
Nee, wel bijna. Gelukkig maar dat er water in de buurt was.
Om hier toch nog even op in te gaan KF. Je lijkt met je hang naar bevestiging toch vooral op iemand met weinig zelfvertrouwen.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee...
Gewoon een algemene stelling...
Alhoewel ik wel iets té veel zelf vertrouwen heb en niet té weinig ja
Heb al mn halve buxushegje gesnoeid... in de zon.... ik haak af! Beter binnen achter de pjoeter, ventilatortje aanquote:Op zondag 24 mei 2009 15:33 schreef Tally het volgende:
Enige nadeel van zulk mooi weer is dat je de tuin moet opruimenAnders zit je je (ik dus) te ergeren aan de "zooi".
De tafel die nog schoon gemaakt moet worden en de stoeltjes enzo.
Bankje wat nog geschilderd moet wordenIk ben vandaag al begonnen!!!
Maar ik was het gauw zat en wilde nerden
Wie zegt dat ik het over mezelf had ?quote:Op zondag 24 mei 2009 15:31 schreef kingmob het volgende:
[..]
Om hier toch nog even op in te gaan KF. Je lijkt met je hang naar bevestiging toch vooral op iemand met weinig zelfvertrouwen.
Ja af en toe is het Wantij nog ergens handig voor. Het water is nog wel erg koud.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:31 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Heb jij ff mazzel, ik ben al afgehaakt toen ik de deur van mn tuutje opendeed
Jijquote:Op zondag 24 mei 2009 15:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het over mezelf had ?
quote:Alhoewel ik wel iets té veel zelf vertrouwen heb en niet té weinig ja
Tafel versjouwd. Staat nu waar hij moet staan. Hij is schoongemaakt (moet hem nog in de olie zetten dat wel) en mijn ligbed schoon gemaakt (nodig als je in de zon wil nerden) en een bankje half afgeschilderd.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:35 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Heb al mn halve buxushegje gesnoeid... in de zon.... ik haak af! Beter binnen achter de pjoeter, ventilatortje aan
Jee wat een actie!!quote:Op zondag 24 mei 2009 15:38 schreef Tally het volgende:
Tafel versjouwd. Staat nu waar hij moet staan. Hij is schoongemaakt (moet hem nog in de olie zetten dat wel) en mijn ligbed schoon gemaakt (nodig als je in de zon wil nerden) en een bankje half afgeschilderd.
O en nog wat plantjes in de aarde gezet. Ik weet al weer waarom ik er een hekel aan heb
En nu op mijn ligbedje hangen in de zon.. Eens bedenken wat ik ga eten. Waar weet ik al
In de tuin
Ik mag toch op mijn eigen stelling reagerenquote:
Vanavond ff fietsen met de hond en bij de kittens van een vriendin kijken.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:36 schreef tijnbrein het volgende:
Ja af en toe is het Wantij nog ergens handig voor. Het water is nog wel erg koud.![]()
Ga je nog wel naar buiten?
Ja pizza das ook erg aantrekkelijk. Ik heb niet veel zin om te koken eigenlijk.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:40 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Jee wat een actie!!
Ik haal pizza en die gaat in de tuin verslonden worden... heb nog net genoeg plek om mn ligstoel uit te klappen!
Zon pas maar op straks wordt je nog bruin.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:35 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Heb al mn halve buxushegje gesnoeid... in de zon.... ik haak af! Beter binnen achter de pjoeter, ventilatortje aan
Je kunt het beter allemaal nog een keertje lezen voordat je eenquote:Op zondag 24 mei 2009 15:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik mag toch op mijn eigen stelling reageren?
De stelling zelf was gewoon algemeen
Volgens mij is daar een ander topic voor geopend Vrouwen houden van schoftenquote:Op zondag 24 mei 2009 15:40 schreef KudFokker het volgende:
Ik mag toch op mijn eigen stelling reageren?
De stelling zelf was gewoon algemeen
Mooi rood is niet lelijk!! Heb er wel alweer een stuk of 1000 sproets bijquote:Op zondag 24 mei 2009 15:42 schreef tijnbrein het volgende:
Zon pas maar op straks wordt je nog bruin.
Ik haal eigenlijk nooit eten, ben meer van de gezonde-zelf-maak-kost. Maar bij het idee dat het gasfornuis aan moet.........quote:Op zondag 24 mei 2009 15:42 schreef Tally het volgende:
Ja pizza das ook erg aantrekkelijk. Ik heb niet veel zin om te koken eigenlijk.
Das raar. GISTER OOK AL NIET
Arme hondquote:Op zondag 24 mei 2009 15:41 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Vanavond ff fietsen met de hond en bij de kittens van een vriendin kijken.
Hond ligt nu nog voor lullo... in de wind van de ventilator
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |