Waarom qoute je hem dan alsnog? Reageer dan gewoon niet.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:36 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Jezus wat een bullshit zeg. Ik ga er niet eens op reageren.
Als je de feiten niet kent, tyf dan op.
Waar slaat dit nou weer op?quote:Op maandag 25 mei 2009 11:29 schreef Hanoying het volgende:
Analogie:
Stel dat een man zegt dat hij rijk is en een huis gaat kopen. Stel nu dat hij eerst biedingen doet op villas, als hij de villas niet krijgt vervolgens op vrijstaande huizen, dan op twee-onder-één kappers, vervolgens op rijtjeshuizen en tot slot op de woonwagen van zijn broer. Als hij zelfs deze uiteindellijk ook niet krijgt besluit hij toch maar zijn tent (die hij al had) op te zetten en daarin te gaan wonen.
Bovenstaande man = Ajax als jullie uiteindelijk eindigen met Blind. Wat een sneue bedoeling zeg![]()
Rijkaard lijkt me inderdaad ook veel te min voor Ajax. Beter focussen op bewezen trainers als de Haan, Verbeek, Blind en Ron jans....quote:Op maandag 25 mei 2009 11:37 schreef Wooldoor het volgende:
Ajax heeft op dit moment geen Rijkaard nodig, en hij is slim dat hij dat zelf ook inziet. Hij heeft te weinig ervaring en is geen echte leermeester. Hij kan prima met gearriveerde vedettes omgaan maar die zijn er butien Suarez niet bij Ajax.
Ik ook, flinke kans op noodweer in Nederlandquote:Op maandag 25 mei 2009 11:43 schreef toma het volgende:
Ik weet niet hoe het komt maar ik heb het vermoeden dat er vandaag iets gaat gebeuren.
Puur gevoel.
[ afbeelding ]
ga ff lekker de moraal ridder uit hangen dan.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:39 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waarom qoute je hem dan alsnog? Reageer dan gewoon niet.
Wel vreemd dat hij weet hoe er benaderd is ja, maar kan je toch ook gewoon normaal doen.
Maar het is toch Rijkaard waar je het over hebt of niet dan... Rijkaard, clubicoon, volksheld, Amsterdammer en bewezen trainer. Praat eens serieus met hem, doe een beroep op zijn Ajax hart in combinatie met 2 miljoen netto/jaar en ik kan me nauwelijks voorstellen dat hij liever naar Fenerbache (of soortgelijk) gaat.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:39 schreef Prosac het volgende:
Gullit woont toch ook in Amsterdam, is dat misschien wat?
Rijkaard komt echt niet, die heeft al meermalen aangegeven meer heil te zien in een buitenlandse (top)club. Een trainer als hij is gewild en dat weet hij ook.. de zomer is nog lang en er komen nog voldoende opties voor hem.
Olsen had ik nog wel een goede trainer gevonden. Maar die zou wel gek zijn om het nu te doen. Het gaat nu eindelijk ekker met Denemarken en als hij nu een dubbelfunctie bij Ajax accepteerd en vervolgens Denemarken toevallig wat minder gaat draaien dan krijgt hij natuurlijk een enorme berg bagger over zch heen in zijn thuisland. Het is het risico niet waard.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:38 schreef Nashje het volgende:
Het is inderdaad wel erg sneu wat er aan de hand is. Van Rijkaard en Adriaanse naar Olsen, Foppe, Jol en zelfs Blind!
Als Blind het gaat worden schaam ik me echt dood.
Jij komt met een reactie van ik wil hier niet op reageren, reageer dan ook gewoon niet.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:45 schreef w00h00 het volgende:
[..]
ga ff lekker de moraal ridder uit hangen dan.
Kijk eens naar de namen die Ajax daadwerkelijk heeft benaderd en serieus heeft overwogen, dan hou je Adriaanse, Olsen en wellicht Jol over. Adriaanse heeft gewoon een burn-out, nou jammer dan. Olsen wilt graag komen, maar blijkbaar laat de Deense bond hem niet gaan en Jol is afwachten.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:38 schreef Nashje het volgende:
Het is inderdaad wel erg sneu wat er aan de hand is. Van Rijkaard en Adriaanse naar Olsen, Foppe, Jol en zelfs Blind!
Als Blind het gaat worden schaam ik me echt dood.
En Jol gaat HSV echt niet verlaten. Dus krijgen we een overheerlijk jaartje Blind.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:49 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Kijk eens naar de namen die Ajax daadwerkelijk heeft benaderd en serieus heeft overwogen, dan hou je Adriaanse, Olsen en wellicht Jol over. Adriaanse heeft gewoon een burn-out, nou jammer dan. Olsen wilt graag komen, maar blijkbaar laat de Deense bond hem niet gaan en Jol is afwachten.
En Bayern wil Sneijder.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:52 schreef kevin6188 het volgende:
Babel schijnt naar Aston Villa te willen.
Tja dat is ook niet raar, Jack zei het gister al dat er binnen 24 uur iets bekend zou worden. Alleen Jol hoeft maar benaderd te worden met de vraag of hij interesse heeft, zo ja dan zal er onderhandelingen met HSV plaats moeten vinden als ze hem kwijt willen. Zo niet dat is het gewoon Blind en dan zijn we terug bij af en had Marco beter kunnen blijven.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:43 schreef toma het volgende:
Ik weet niet hoe het komt maar ik heb het vermoeden dat er vandaag iets gaat gebeuren.
Puur gevoel.
[ afbeelding ]
Ondanks dat ik best vertrouwen heb als Blind as trainer kan ik me niet voorstellen dat Ajax hem aanstelt. Die man zit net op z'n plaats als TD, en het lijkt me ook niet dat die baan te combineren valt. Het is voor de rust en continuïteit binnen Ajax als dramatisch dat de trainer waar de intentie was om minimaal vier jaar mee samen te werken vertrekt. Om dan ook nog je TD als trainer te benoemen vind ik echt belachelijk.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
En Jol gaat HSV echt niet verlaten. Dus krijgen we een overheerlijk jaartje Blind.
Ik ga alvast wat euro's op 'Ajax rechterrijtje' zetten.
Waarop is dat vertrouwen gebaseerd? Op z'n eerdere periode?quote:Op maandag 25 mei 2009 12:06 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ondanks dat ik best vertrouwen heb als Blind as trainer
1. Foppe is nooit een optie geweest. Hij heeft zelf gezegt misschien nog wel een keer Ajax of AZ te willen trainen en heeft dat later ingetrokken.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:29 schreef Hanoying het volgende:
Het wordt wel erg sneu zo onderhand zeg... Zelfs Foppe heeft inmiddels al bedankt voor "de eer" zie iken nu wordt het zelfs misschien maar weer een keertje Blind omdat er werkelijk geen enkele fatsoenlijke trainer naar Amsterdam gehaald kan worden
![]()
Analogie:
Stel dat een man zegt dat hij rijk is en een huis gaat kopen. Stel nu dat hij eerst biedingen doet op villas, als hij de villas niet krijgt vervolgens op vrijstaande huizen, dan op twee-onder-één kappers, vervolgens op rijtjeshuizen en tot slot op de woonwagen van zijn broer. Als hij zelfs deze uiteindellijk ook niet krijgt besluit hij toch maar zijn tent (die hij al had) op te zetten en daarin te gaan wonen.
Bovenstaande man = Ajax als jullie uiteindelijk eindigen met Blind. Wat een sneue bedoeling zeg![]()
Ik kan me herinneren dat Rijkaard een jaar of twee geleden een grachtenpandje in A'dam heeft gekocht en volgens mij woont hij er momenteel zelfs. Volledig werkeloos bovendien. Ga er dan nog eens een tweede keer langs. Jullie zijn gvd Ajax, dan ga je naar Rijkaard en zeg je "luister vriend. We hebben je nodig en je weet zelf ook dat je van Ajax houdt dus je komt ons maar lekker trainen" Kijk.. Als Hij nu naar Chelsea gaat ben je misschien uitgeluld. Maar FenerbacheJullie zijn Ajax en jullie droomtrainer en clubicoon bedankt voor Ajax maar wordt wel in verband gebracht met Fenerbache... Dieptriest
Overigens zou je zelfs Cruyf nog wel voor de groep kunnen krijgen alshij op de juiste wijze benaderd wordt volgens mij.
Zoals het nu gaat moet Ajax zich kapot schamen in ieder geval.
Marco had sowieso beter kunnen blijven.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:57 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Tja dat is ook niet raar, Jack zei het gister al dat er binnen 24 uur iets bekend zou worden. Alleen Jol hoeft maar benaderd te worden met de vraag of hij interesse heeft, zo ja dan zal er onderhandelingen met HSV plaats moeten vinden als ze hem kwijt willen. Zo niet dat is het gewoon Blind en dan zijn we terug bij af en had Marco beter kunnen blijven.
quote:Op maandag 25 mei 2009 12:38 schreef Prosac het volgende:
Is Moniz niet gewoon bij Tottenham gebleven?
quote:Ricardo Moniz (Haarlem, 17 juni 1964) is een voormalig Nederlands voetballer die na zijn actieve loopbaan als voetbaltrainer aan de slag ging. Hij trainde de jeugdelftallen van PSV en werkte als jeugdtrainer bij Tottenham Hotspur. Thans is hij werkzaam als techniektrainer bij Hamburger SV. Als voetballer kwam Moniz onder andere uit voor RKC Waalwijk, Helmond Sport en FC Eindhoven.
Nee, dat al helemaal niet. Als die faalhazen bij Ajax nou eens een toptrainer aanstellen die je gewoon een riant salaris geeft, toch geld zat man.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:27 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Marco had sowieso beter kunnen blijven.
Omdat hij de trainer van de mooiste club van Nederland kan wordenquote:Op maandag 25 mei 2009 12:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Jol en Blind zijn nog over. Waarom zou Jol het willen? Blijft er maar 1 over.
Precies.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Jol en Blind zijn nog over. Waarom zou Jol het willen? Blijft er maar 1 over.
Of Ajax kan geen goede kandidaat vinden omdat het imago de afgelopen jaren teveel afgebrokkelt isquote:Op maandag 25 mei 2009 12:48 schreef Chadi het volgende:
Al dat gespeculeer.. 1 ding is nu wel zeker en dat is dat Ajax eindelijk dingen intern weet te houden ipv op straat.
Omdat hij de club en de spelers kent.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:23 schreef Nashje het volgende:
[..]
Waarop is dat vertrouwen gebaseerd? Op z'n eerdere periode?
En waarom moet het vandaag? Omdat Jack het zegtquote:Op maandag 25 mei 2009 12:52 schreef Kopbal het volgende:
Als Jol vandaag gepresenteerd zou worden dan had de Duitse pers daar allang melding van gedaan.
Blind it is...
Ik neem aan dat Ajax op zeer korte termijn met een trainer op de proppen komt, of willen ze wachten op Veldhoven? Je weet hoe de Duitse pers bovenop alles zit, dan hadden ze daar allang melding van gedaan.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:54 schreef denthemen het volgende:
[..]
En waarom moet het vandaag? Omdat Jack het zegt?
Jij snapt er dus nog steeds helemaal niets van.quote:
Fantasie opstellingen? Wanneer? Echt, wat loop jij te lullen zegquote:MvB verprutst het met die fantasie opstellingen ja.
Blind is niet onervaren...quote:Op maandag 25 mei 2009 13:22 schreef AssyriskaFF het volgende:
Als het maar geen Blind wordt. Heb je weer een onervaren trainer. Wanneer is die fucking persconferentie
de mods zijn niet altijd online en ik ben nu niet bij een computer in de buurt. via de gsm gaat het verwijderen enzo niet goed.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:25 schreef TUFKAL het volgende:
Grappen/nepberichten werden toch verwijderd? Of meten de mods met twee maten?
anyway: wat moeten we eigenlijk met Jol? Nou ja misschien wel eens goed dat "een buitenstaander", iemand zonder Ajax verleden, voor de ploeg komt te staan.
Geen hilarische suggesties gezien hoor, behalve die mafkees die zei dat Adriaanse kwam, die zou je echt meteen een ban moeten geven. Voor de rest ging het hier gewoon smooth.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is echt wel weer even leuk geweest met alle onzin en veelal hilarische suggesties.
Blijkbaar moeten we er toch weer korter opzitten om het niet naar een ONZ topic te laten glijden, dus vanaf nu alleen nog maar nieuws incl bron of link over spelers en trainers die eventueel komen.
Bron: VI.quote:'Heerenveen en Ajax bekijken Braziliaanse spits'
25/05/2009 13:32
Wanderson mag zich verheugen op belangstelling uit Nederland.
SC Heerenveen en Ajax hebben het oog laten vallen op de Braziliaanse spits van het Zweedse GAIS.
Volgens Expressen zaten vertegenwoordigers van de twee Nederlandse clubs zondag op de tribune van het Gamla Ullevi-stadion. Ze zagen Wanderson tegen Kalmar FF (2-2) twee doelpunten van GAIS voor zijn rekening nemen.
Naast Ajax en SC Heerenveen bekeek Verona de verrichtingen van Wanderson. 'Er zijn nog geen concrete aanbiedingen', zei zaakwaarnemer Oliver Cabrera in Expressen. 'Maar hij is nu hot. Dat is het moment om hem te kunnen verkopen. Wanderson heeft aangetoond klaar te zijn voor een volgende stap. Zweden is een tussenstop.'
Wanderson verhuisde in 2007 van Fortaleza naar GAIS. De
23-jarige aanvaller, die een contract tekende tot medio 2011, maakte in 49 wedstrijden in de Zweedse competitie zeventien treffers.
Nu nog leren hoe je zo'n jongen binnen moet halen.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:50 schreef toma het volgende:
[..]
Bron: VI.
Het zal toch niet zo zijn dat de scouting van Ajax net zo goed is als die van Heerenveen
Hebben ze jou daarvoor in dienst bij Heerenveen?quote:Op maandag 25 mei 2009 13:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Nu nog leren hoe je zo'n jongen binnen moet halen.
Wie wil je dan als trainer voor de groep?quote:Op maandag 25 mei 2009 13:25 schreef TUFKAL het volgende:
Grappen/nepberichten werden toch verwijderd? Of meten de mods met twee maten?
anyway: wat moeten we eigenlijk met Jol? Nou ja misschien wel eens goed dat "een buitenstaander", iemand zonder Ajax verleden, voor de ploeg komt te staan.
Dat is geen officiele info hoor, Ajax bevestigt of ontkent helemaal niks over de nieuwe trainer.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:53 schreef SCH het volgende:
Er wordt toch niet zo raar gespeculeerd. De officiele info is dat Ajax probeert Martin Jol los te weken van HSV en als dat niet lukt, wordt het Danny Blind.
De kans dat Martin Jol wil, kan ik niet inschatten maar daar kunnen op zijn minst vraagtekens bij worden geplaatst.
De rest komt uit het geruchtencircuit. Zo is er ook het terugkerende gerucht dat Guus Hiddink over een jaar coach van Ajax wordt en dat het nu dus nog 1 seizoen om een interim gaat.
In Zweden maken spitsen toch nooit zoveel doelpunten? Volgens mij maakten Alves en Ibrahimovich er ook niet bijster veel.quote:
En toch hoop ik dat zowel Blind als Jol niet komenquote:Op maandag 25 mei 2009 13:56 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat is geen officiele info hoor, Ajax bevestigt of ontkent helemaal niks over de nieuwe trainer.
Klopt. Speelstijl in Scandinavie is vooral met 10 man achter de bal hangen en counteren. Spelers als Berg en Zlatan hadden ook niet heel erg veel gescoord voor ze naar NL kwamen.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:03 schreef behangplakker het volgende:
[..]
In Zweden maken spitsen toch nooit zoveel doelpunten? Volgens mij maakten Alves en Ibrahimovich er ook niet bijster veel.
Ik snap ook niet waarom elke site dit ineens als exclusief nieuws publiceert. Het is toch een mening van Jack? En helemaal nergens op gebaseerd verder?quote:Op maandag 25 mei 2009 14:12 schreef denthemen het volgende:
Ik zit net naar SV te kijken, en Jack die het over Jol of Blind heeft, maar hij zegt dat hij het zo zou doen, ik snap niet waarom mensen het als nieuws overnemen dan
VI en het AD zijn over het algemeen toch wel vrij betrouwbaar.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:12 schreef denthemen het volgende:
Ik zit net naar SV te kijken, en Jack die het over Jol of Blind heeft, maar hij zegt dat hij het zo zou doen, ik snap niet waarom mensen het als nieuws overnemen dan
Een buitenlander desnoods, één die ik niet ken.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:55 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wie wil je dan als trainer voor de groep?
VI citeert gewoon het AD in het bericht dus dat is geen 'losse bron'.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:18 schreef toma het volgende:
[..]
VI en het AD zijn over het algemeen toch wel vrij betrouwbaar.
Tsjah .. Ik ken ook niet zoveel buitenlandersquote:Op maandag 25 mei 2009 14:19 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Een buitenlander desnoods, één die ik niet ken.
Jack is natuurlijk goed "geinformeerd" in het Amsterdamse, net zoals wat journalisten van AD/VI. Het zal dan wel een reeële optie zijn, die meerdere bronnen bevestigen.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:14 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom elke site dit ineens als exclusief nieuws publiceert. Het is toch een mening van Jack? En helemaal nergens op gebaseerd verder?
Oh wat ben ik droevig. Ik ben diep bedroefd. Alles beter dan een teletoeter!quote:Op maandag 25 mei 2009 14:50 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Jij wel ja. Je bent dan ook een ontzettende droeftoeter.
Column van Menno Pot gelezen op nu.nl?quote:Op maandag 25 mei 2009 14:19 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Een buitenlander desnoods, één die ik niet ken.
quote:[..]
Koreaanse voetbalprofessor
Dat zou ik persoonlijk wel mooi vinden: een naam die niemand kent. Handel in Ajax-aandelen stilgelegd, persconferentie in de Amsterdam ArenA, Rik van den Boog neemt plaats achter de microfoon en introduceert (rode koontjes van opwinding, bevende stem van onverholen trots) één of andere Koreaanse voetbalprofessor van 1.45 meter, of een voormalige drilsergeant uit Oekraïne, die onder zijn Ajax-kostuum zijn legerkisten blijft dragen.
Het zou in elk geval de indruk wekken dat Ajax op plekken zoekt waarvan wij, gewone boerenlullen, het bestaan niet eens vermoeden.
Nu heb ik die indruk niet, terwijl ik zo graag zou willen dat Ajax een tropische eilandengroep ontdekt (of een planeet) waar een briljante voetbaltrainer met een derde hersenhelft blijkt te wonen, die een hele nieuwe tactische dimensie aanboort.
En dat Rik van den Boog dan zegt: “In 1972 speelden we voetbal zoals nog nooit iemand het gezien had. Om de successen uit die jaren te herhalen, moeten we niet streven naar het voetbal zoals we dat in 1972 speelden, maar moeten we opnieuw een speltype verzinnen dat nog nooit iemand gezien heeft. Daarom presenteert Ajax vandaag als hoofdtrainer, en staat u gerust even voor hem op: Lahuup de ColloCollo.”
[..]
Oe! Humor om te lachen!quote:
nopequote:Op maandag 25 mei 2009 15:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Column van Menno Pot gelezen op nu.nl?
[..]
Als Hiddink naar Ajax gaat mag de complete leiding van PSV opstappen. Hij heeft al zo vaak aangegeven graag voor PSV dingen te doen maar hij is nog steeds niet gevraagd.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:53 schreef SCH het volgende:
Er wordt toch niet zo raar gespeculeerd. De officiele info is dat Ajax probeert Martin Jol los te weken van HSV en als dat niet lukt, wordt het Danny Blind.
De kans dat Martin Jol wil, kan ik niet inschatten maar daar kunnen op zijn minst vraagtekens bij worden geplaatst.
De rest komt uit het geruchtencircuit. Zo is er ook het terugkerende gerucht dat Guus Hiddink over een jaar coach van Ajax wordt en dat het nu dus nog 1 seizoen om een interim gaat.
Het is ook gewoon niet grappig, of het nu over Ajax, Feyenoord of Heerenveen gaat.quote:
PSV heeft een geweldige scouting en een fantastische jeugdopleiding. Michael Jackson is er jaloers op!quote:Op maandag 25 mei 2009 15:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als Hiddink naar Ajax gaat mag de complete leiding van PSV opstappen. Hij heeft al zo vaak aangegeven graag voor PSV dingen te doen maar hij is nog steeds niet gevraagd.
Hij was toch een beetje PSV moe en teleurgesteld? En kan niet goed met Reker door één deur?quote:Op maandag 25 mei 2009 15:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als Hiddink naar Ajax gaat mag de complete leiding van PSV opstappen. Hij heeft al zo vaak aangegeven graag voor PSV dingen te doen maar hij is nog steeds niet gevraagd.
Dan kijk je er niet. Ik vind het wel leuk, om de tijd te doden totdat er rookwolkjes uit de Arena komen.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:21 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Het is ook gewoon niet grappig, of het nu over Ajax, Feyenoord of Heerenveen gaat.
De combinatie brandhout en een felle zon vergroot de kans op rookwolkjes.quote:
Nog liever Blind dan Verbeek.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:33 schreef Frankz0rz het volgende:
Dan maar Verbeek? Heb geen idee wie anders
Als ze hem vragen komt hij direct heeft hij laatst nog gezegd, maar in de RvC durven ze niet.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:25 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Hij was toch een beetje PSV moe en teleurgesteld? En kan niet goed met Reker door één deur?
weet het niet precies hoor
Zowaar een zinnige bijdrage. De grote sexy Bert Maalderink riep ook al om Ton Boot toen Dick Advocaat opstapte bij Oranje. Als assistent welteverstaan. Waarom staat hij niet in je column trouwens?quote:Op maandag 25 mei 2009 15:17 schreef Barca het volgende:
Blijven hopen op de kampioenenmaker. [ afbeelding ]
Om dat laatste zou het wel leuk zijn als het zou gebeurenquote:Op maandag 25 mei 2009 15:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als ze hem vragen komt hij direct heeft hij laatst nog gezegd, maar in de RvC durven ze niet.
Dus het is echt een nachtmerrie als hij ooit iets voor Ajax zou gaan doen.
Verkocht? Of op huurbasis?quote:Op maandag 25 mei 2009 15:41 schreef Silenus het volgende:
Marvin Hasselbaink van Jong Ajax naar FC Omniworld. Missen we niks aan.
Omdat coach Boot geen voetbaltrainer is? Maar ... zoals het nu lijkt is deze fantastische basketballtrainer een betere kandidaat dan de personen waar de club zich nu op richt. (Blind)quote:Op maandag 25 mei 2009 15:56 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Zowaar een zinnige bijdrage. De grote sexy Bert Maalderink riep ook al om Ton Boot toen Dick Advocaat opstapte bij Oranje. Als assistent welteverstaan. Waarom staat hij niet in je column trouwens?
Morgenhoop ikquote:Op maandag 25 mei 2009 16:26 schreef Barca het volgende:
[..]
Omdat coach Boot geen voetbaltrainer is? Maar ... zoals het nu lijkt is deze fantastische basketballtrainer een betere kandidaat dan de personen waar de club zich nu op richt. (Blind)
Daarbij: Boot eist discipline, voldoe je niet aan zijn eisen? Dan kan je vertrekken. Spelen doe je dan in ieder geval niet. Onze Twitterende Breezersletjes worden veel te lief behandeld door de coach.
Trouwens ... het topic is al bijna vol én nog steeds geen nieuwe trainer! Lekker dagje weer.
quote:Olsen wel benaderd, geen optie
Morten Olsen zegt in de Deense krant Politiken gesproken te hebben met Ajax over een functie als hoofdtrainer. De Deense bond DBU blijft echter bij haar standpunt dat Olsen geen twee functies mag bekleden, waardoor Olsen geen optie meer is.
'Ajax heeft zich op een gegeven moment bij mij gemeld. Vervolgens heb ik er voor gekozen om de kaarten bij mijn werkgever op tafel te leggen', zegt Olsen in de krant.
Hij wil niet zeggen wanneer Ajax, dat eerder dit voorjaar Marco van Basten zijn functie zag neerleggen na een teleurstellend seizoen, zich bij hem heeft gemeld. Maar de DBU wil de bondscoach niet laten gaan. Ook niet naar een functie, waarbij hij beide ploegen tegelijkertijd zou kunnen trainen.
Olsen kan daar uiteindelijk vrede mee hebben. 'Ik heb al een fantastische baan, waar ik blij mee ben. Meer zit er niet in', zegt Olsen, wiens contract afloopt in de zomer van 2010.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |