Als Hiddink naar Ajax gaat mag de complete leiding van PSV opstappen. Hij heeft al zo vaak aangegeven graag voor PSV dingen te doen maar hij is nog steeds niet gevraagd.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:53 schreef SCH het volgende:
Er wordt toch niet zo raar gespeculeerd. De officiele info is dat Ajax probeert Martin Jol los te weken van HSV en als dat niet lukt, wordt het Danny Blind.
De kans dat Martin Jol wil, kan ik niet inschatten maar daar kunnen op zijn minst vraagtekens bij worden geplaatst.
De rest komt uit het geruchtencircuit. Zo is er ook het terugkerende gerucht dat Guus Hiddink over een jaar coach van Ajax wordt en dat het nu dus nog 1 seizoen om een interim gaat.
Het is ook gewoon niet grappig, of het nu over Ajax, Feyenoord of Heerenveen gaat.quote:
PSV heeft een geweldige scouting en een fantastische jeugdopleiding. Michael Jackson is er jaloers op!quote:Op maandag 25 mei 2009 15:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als Hiddink naar Ajax gaat mag de complete leiding van PSV opstappen. Hij heeft al zo vaak aangegeven graag voor PSV dingen te doen maar hij is nog steeds niet gevraagd.
Hij was toch een beetje PSV moe en teleurgesteld? En kan niet goed met Reker door één deur?quote:Op maandag 25 mei 2009 15:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als Hiddink naar Ajax gaat mag de complete leiding van PSV opstappen. Hij heeft al zo vaak aangegeven graag voor PSV dingen te doen maar hij is nog steeds niet gevraagd.
Dan kijk je er niet. Ik vind het wel leuk, om de tijd te doden totdat er rookwolkjes uit de Arena komen.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:21 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Het is ook gewoon niet grappig, of het nu over Ajax, Feyenoord of Heerenveen gaat.
De combinatie brandhout en een felle zon vergroot de kans op rookwolkjes.quote:
Nog liever Blind dan Verbeek.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:33 schreef Frankz0rz het volgende:
Dan maar Verbeek? Heb geen idee wie anders
Als ze hem vragen komt hij direct heeft hij laatst nog gezegd, maar in de RvC durven ze niet.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:25 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Hij was toch een beetje PSV moe en teleurgesteld? En kan niet goed met Reker door één deur?
weet het niet precies hoor
Zowaar een zinnige bijdrage. De grote sexy Bert Maalderink riep ook al om Ton Boot toen Dick Advocaat opstapte bij Oranje. Als assistent welteverstaan. Waarom staat hij niet in je column trouwens?quote:Op maandag 25 mei 2009 15:17 schreef Barca het volgende:
Blijven hopen op de kampioenenmaker. [ afbeelding ]
Om dat laatste zou het wel leuk zijn als het zou gebeurenquote:Op maandag 25 mei 2009 15:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als ze hem vragen komt hij direct heeft hij laatst nog gezegd, maar in de RvC durven ze niet.
Dus het is echt een nachtmerrie als hij ooit iets voor Ajax zou gaan doen.
Verkocht? Of op huurbasis?quote:Op maandag 25 mei 2009 15:41 schreef Silenus het volgende:
Marvin Hasselbaink van Jong Ajax naar FC Omniworld. Missen we niks aan.
Omdat coach Boot geen voetbaltrainer is? Maar ... zoals het nu lijkt is deze fantastische basketballtrainer een betere kandidaat dan de personen waar de club zich nu op richt. (Blind)quote:Op maandag 25 mei 2009 15:56 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Zowaar een zinnige bijdrage. De grote sexy Bert Maalderink riep ook al om Ton Boot toen Dick Advocaat opstapte bij Oranje. Als assistent welteverstaan. Waarom staat hij niet in je column trouwens?
Morgenhoop ikquote:Op maandag 25 mei 2009 16:26 schreef Barca het volgende:
[..]
Omdat coach Boot geen voetbaltrainer is? Maar ... zoals het nu lijkt is deze fantastische basketballtrainer een betere kandidaat dan de personen waar de club zich nu op richt. (Blind)
Daarbij: Boot eist discipline, voldoe je niet aan zijn eisen? Dan kan je vertrekken. Spelen doe je dan in ieder geval niet. Onze Twitterende Breezersletjes worden veel te lief behandeld door de coach.
Trouwens ... het topic is al bijna vol én nog steeds geen nieuwe trainer! Lekker dagje weer.
quote:Olsen wel benaderd, geen optie
Morten Olsen zegt in de Deense krant Politiken gesproken te hebben met Ajax over een functie als hoofdtrainer. De Deense bond DBU blijft echter bij haar standpunt dat Olsen geen twee functies mag bekleden, waardoor Olsen geen optie meer is.
'Ajax heeft zich op een gegeven moment bij mij gemeld. Vervolgens heb ik er voor gekozen om de kaarten bij mijn werkgever op tafel te leggen', zegt Olsen in de krant.
Hij wil niet zeggen wanneer Ajax, dat eerder dit voorjaar Marco van Basten zijn functie zag neerleggen na een teleurstellend seizoen, zich bij hem heeft gemeld. Maar de DBU wil de bondscoach niet laten gaan. Ook niet naar een functie, waarbij hij beide ploegen tegelijkertijd zou kunnen trainen.
Olsen kan daar uiteindelijk vrede mee hebben. 'Ik heb al een fantastische baan, waar ik blij mee ben. Meer zit er niet in', zegt Olsen, wiens contract afloopt in de zomer van 2010.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |