quote:Op zondag 24 mei 2009 13:15 schreef Fallen het volgende:
Tain... waarom poste jij door het slotje heen????
Nice!!quote:Op zondag 24 mei 2009 13:20 schreef Fallen het volgende:
Anyways, over culinair bezig zijn...
Ik ga ff uitsmijtertje klaarmaken... honger als een beer!
* Fallen strompelt richting keuken...
Niet erg inventief jijquote:Op zondag 24 mei 2009 13:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Nice!!
Heb zin in pannekoeken maar heb geen melk
Okay, ik ga nu ook ff blijven klikken.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:22 schreef lkb9000 het volgende:![]()
![]()
Fallen, op eventim.nl (waar de lowlands kaartjes te koop zijn), staat dat er nog kaartjes zijn, maar als je ze wilt bestellen krijg je een foutmelding. Maar die kerel die vannacht kaartjes had gekocht moest ook heel vaak terug en overnieuw proberen en uiteindelijk lukte het wel. Dus als je zin hebt om dat te proberen; wie weet is er nog kans
Ik probeer het iig wel nu een tijdje
Ik ben al een tijdje bezig maar nog geen succesquote:Op zondag 24 mei 2009 13:31 schreef Fallen het volgende:
[..]
Okay, ik ga nu ook ff blijven klikken.
Gelukkig al een account bij Eventim...
uhuh...quote:Op zondag 24 mei 2009 13:32 schreef Tain het volgende:
btw fallen, heb geen speciale rechten ofzo behalve dat de ingame browser van TF2 wat vage dingen laat gebeuren met posts
quote:
quote:
Tunnununununununununuununuquote:
Morgen weer een kansquote:
Rechter muisknop op deze computer, beheren, schijfbeheer, rechter muisknop op de te wisselen schijf en aanpassen. Althans, in XPquote:Op zondag 24 mei 2009 14:14 schreef peristilius het volgende:
Mijn externe schijf heeft opeens besloten dat hij schijf F is in plaats van schijf D. Weet iemand hoe ik dit kan veranderen, allerlei links werken niet meer, vet irritant.
Thanks.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Rechter muisknop op deze computer, beheren, schijfbeheer, rechter muisknop op de te wisselen schijf en aanpassen. Althans, in XP
Heb dat eerst ook een tijd gedaan zonder succes, kenker site.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:31 schreef Fallen het volgende:
[..]
Okay, ik ga nu ook ff blijven klikken.
Gelukkig al een account bij Eventim...
quote:Op zondag 24 mei 2009 14:57 schreef lkb9000 het volgende:
Prachtig nummerPeter Gabriel
(het is wel het einde van seizoen 8, dus spoiler)
Koei!quote:Op zondag 24 mei 2009 17:06 schreef koei het volgende:
Ik ben weer thuisEigenlijk om half 12 al, maar ben toen eerst mn bed in gegaan
Heb ik nog wat gemist?
quote:Op zondag 24 mei 2009 17:11 schreef Fallen het volgende:
[..]
Koei!![]()
Hoe was je weekend, afgezien van vermoeiend?
Deze duke nukem boy ziet er kneitersexy uit met een paardagen baardjequote:Op zondag 24 mei 2009 17:32 schreef koei het volgende:
En je HIMYM-momentje klinkt wel weer schattig Fallen! Voortaan zorgen dat je dus altijd in die winkel boodschappen doet!
En Lennie, ongeschoren mannen zijn niet altijd geil. Alleen met een brede kaaklijn is dat zo, anders is ongeschoren alleen maar een minpuntje.
Klinkt goed!quote:Op zondag 24 mei 2009 17:28 schreef koei het volgende:
[...] weekend-verhaal [...]
ja, ik blijf de komende weken gewoon elke dag om dezelfde tijd daar boodschappen doen... ookal heb ik niks nodig. In het ergste geval word ik nog "vrienden" met het personeel daar...quote:Op zondag 24 mei 2009 17:32 schreef koei het volgende:
En je HIMYM-momentje klinkt wel weer schattig Fallen! Voortaan zorgen dat je dus altijd in die winkel boodschappen doet!
En Lennie, ongeschoren mannen zijn niet altijd geil. Alleen met een brede kaaklijn is dat zo, anders is ongeschoren alleen maar een minpuntje.
quote:Op zondag 24 mei 2009 17:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Deze duke nukem boy ziet er kneitersexy uit met een paardagen baardje
Ach, dat is gewoon een kwestie van een goede tentindeling maken en oudere mixen met jongeren. De nieuwelingen bakten er bij ons ook elk jaar niks van, maar de oudere kinderen kunnen dat dan weer voor (of over) doen. En ze komen er idd toch vanzelf wel achter dat het niet goed zit als het bouwsel in elkaar stortquote:Op zondag 24 mei 2009 17:41 schreef Fallen het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Leuke workshop ook... en die verhalen van beginnende liefdes zijn ook altijd geweldig.
Hebben wij ook binnen onze groep. Erg leuk om te zien.
Wij hebben ze afgelopen vrijdag weer eens laten pionieren, dat was een drama.... ik voorspel dat minimaal 3 van de 4 keukens op ons zomerkamp voortijdig naar beneden komen... maar dat maakt de leiding niks uit...
die gaan nog wel even frisbeeën....
Och, tentindeling wordt gewoon per patrouille....quote:Op zondag 24 mei 2009 17:47 schreef koei het volgende:
[..]
Ach, dat is gewoon een kwestie van een goede tentindeling maken en oudere mixen met jongeren. De nieuwelingen bakten er bij ons ook elk jaar niks van, maar de oudere kinderen kunnen dat dan weer voor (of over) doen. En ze komen er idd toch vanzelf wel achter dat het niet goed zit als het bouwsel in elkaar stort
quote:
Klopt, met name omdat we een lange tijd geen pionier hout meer hadden...quote:Op zondag 24 mei 2009 18:02 schreef koei het volgende:
Dan pionieren jullie gewoon te weinigGewoon bij een mooi weer opkomst twee 3-poten laten maken, dwarsbalk erover en zwembadje eronder en 1 tegen 1 een gevecht op de balk laten doen. Hebben ze geoefend met pionieren, maar wel op een manier die ze leuk vinden. A-lopen is ook altijd wel een mooie oefening.
Ja, wacht ff... ben net klaar met seizoen 1... straks beginnen met seizoen 2, seizoen 3 komt dan vanzelf wel...quote:Op zondag 24 mei 2009 18:43 schreef Poit het volgende:
Kevin Heffernan in HIMYM S306!!!!
Heel niet man!quote:
How I Met Your Mother S04E24 *Season Finale*quote:
Gewoon in het engels...quote:
Dü hast eine PMquote:
Nee, die kwam je bij mij brengen toch???quote:Op zondag 24 mei 2009 19:23 schreef koei het volgende:
Edwinuss is een download noob!
Maar mooi dat S4 is afgelopen, dan kan ik verder gaan met HIMYM!Hoewel ik daar vanaf morgen toch geen tijd meer voor heb, want dan heb ik Infamous
HELL NO!!quote:
Nee, jij kreeg Prototype...quote:
Ik heb m'n kontje al verkocht!!quote:Op zondag 24 mei 2009 19:29 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, jij kreeg Prototype...
Ik kreeg inFamous van koei... toch?![]()
In ruil voor mijn culinaire kunsten!
Goed bezig boy!!quote:
Nope, can't do! Ik ben tevens Fallen's Wingman!!quote:Op zondag 24 mei 2009 19:35 schreef koei het volgende:
Ik zet 'm op het downloadlijstje Poit!
En sorry Fallen, maar Poit was eerder! Desondanks blijven Infamous en ik bij elkaar, dus in ruil voor culinaire kunsten mag je 'm best een keertje lenen! (en als Poit hem niet terug wil geven dan verwacht ik wel je hulp bij het in elkaar slaan natuurlijk!)
Jonguuuh! Ik haal m'n vinger door je tunnel en slinger je zo terug naar Grûn!quote:
Okay...quote:Op zondag 24 mei 2009 19:35 schreef koei het volgende:
Ik zet 'm op het downloadlijstje Poit!
En sorry Fallen, maar Poit was eerder! Desondanks blijven Infamous en ik bij elkaar, dus in ruil voor culinaire kunsten mag je 'm best een keertje lenen!
In elkaar slaan niet, dat mag niet... maar teruggeven zal 'ie!quote:(en als Poit hem niet terug wil geven dan verwacht ik wel je hulp bij het in elkaar slaan natuurlijk!)
PAUSE ?!quote:Op zondag 24 mei 2009 19:38 schreef koei het volgende:
Fallen? Is het waar wat Poit zegt? Poit > Koei?
Koei? Is het waar wat je zegt? Lennart > Fallen?quote:
WE WERE ON A BREAK!!!quote:
ow... wacht, maar die counter ik dan wel hoor...quote:Op zondag 24 mei 2009 19:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Nope, can't do! Ik ben tevens Fallen's Wingman!!
Je zult me zelf in elkaar moeten meppen.. En als je je softbalknuppel bij je hebt counter ik je met m'n golfclubs!
Natuurlijk! Iemand die wel voor me wil vechten > iemand die niet voor me wil vechten. Lijkt me vanzelfsprekend!quote:Op zondag 24 mei 2009 19:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Koei? Is het waar wat je zegt? Lennart > Fallen?
Neem dan gelijk Tempest mee.. De Jaguar heb ik zelf staanquote:Op zondag 24 mei 2009 19:42 schreef Fallen het volgende:
[..]
ow... wacht, maar die counter ik dan wel hoor...
Niets zo veranderlijk als het weer een koeiquote:Op zondag 24 mei 2009 19:44 schreef koei het volgende:
[..]
Natuurlijk! Iemand die wel voor me wil vechten > iemand die niet voor me wil vechten. Lijkt me vanzelfsprekend!
quote:Op zondag 24 mei 2009 19:48 schreef koei het volgende:
ik ben helemaal niet veranderlijk Poit!
of nouja, misschien toch wel...
Ik vecht alleen op het moment dat het moet, om mijzelf en anderen te beschermen.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:44 schreef koei het volgende:
[..]
Natuurlijk! Iemand die wel voor me wil vechten > iemand die niet voor me wil vechten. Lijkt me vanzelfsprekend!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Als je zulke dunne vingertjes hebt kan je me niks maken!quote:Op zondag 24 mei 2009 19:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Jonguuuh! Ik haal m'n vinger door je tunnel en slinger je zo terug naar Grûn!
quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 19:55 schreef Poit het volgende:
http://www.play.vg/windowsgames/game-48-Slay/
Kent iemand deze game??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik gebruik wel een sleutelhanger of iets!quote:Op zondag 24 mei 2009 19:57 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Als je zulke dunne vingertjes hebt kan je me niks maken!Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
owja, we hadden het over HIMYM en inFamous...quote:Op zondag 24 mei 2009 20:00 schreef Edwinuss het volgende:
Ontopic graag mensen.
Oooh, dus mocht de game er niet zijn krijg ik wel een action figure van je!!quote:Op zondag 24 mei 2009 20:09 schreef koei het volgende:
het is uberhaupt nog niet zeker of ik de game morgen wel heb, maar goedIk ga in iedergeval niet met lege handen naar huis, aldus de aanmeldmail. En Morthill kan ik zelf nog wel aan als het nodig is!
Ja, of een kraskaartje voor een ingame vaardigheid ofzoquote:Op zondag 24 mei 2009 20:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Oooh, dus mocht de game er niet zijn krijg ik wel een action figure van je!!
Of een andere awesome goodie als een taser!! Past goed bij de gamequote:Op zondag 24 mei 2009 20:17 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, of een kraskaartje voor een ingame vaardigheid ofzo
Je hebt gezegd dat je mod wilde worden.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:22 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ik weet niet waar je het over hebt schat.
Gelukkig boeit het mij geen ene reet wat jij denktquote:Op zondag 24 mei 2009 20:26 schreef koei het volgende:
Ik denk dat je wel wat oefening kunt gebruiken Edje!
Hee hee! Niet zo tegen koei he!quote:Op zondag 24 mei 2009 20:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Gelukkig boeit het mij geen ene reet wat jij denkt
quote:Op zondag 24 mei 2009 20:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
hey, doe's lief!quote:Op zondag 24 mei 2009 20:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sure!quote:Op zondag 24 mei 2009 20:47 schreef koei het volgende:
oeh, gewoon twee mannen die het voor me opnemen
Fallen, zin in een potje LBP?
Heb LBP nog steeds niet terugquote:Op zondag 24 mei 2009 20:49 schreef koei het volgende:
Als er nog meer mensen mee willen doen, voeg superkoei even toe aan je vriendenlijst en je kan joinen (zodra ik mn ps3 aan heb gezet... Eerst nog even moed verzamelen om op te staan)
quote:
Tja je kunt geld nu eenmaal maar 1x uitgeven en me auto had een reparatie beurt nodigquote:
True that!quote:Op zondag 24 mei 2009 21:33 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Tja je kunt geld nu eenmaal maar 1x uitgeven en me auto had een reparatie beurt nodig
Superkoei heb ik nog niet in mijn lijst staanquote:Op zondag 24 mei 2009 20:49 schreef koei het volgende:
Als er nog meer mensen mee willen doen, voeg superkoei even toe aan je vriendenlijst en je kan joinen (zodra ik mn ps3 aan heb gezet... Eerst nog even moed verzamelen om op te staan)
Mij wel??quote:Op zondag 24 mei 2009 21:43 schreef Nebo het volgende:
[..]
Superkoei heb ik nog niet in mijn lijst staan
Ik heb geen zin om te schrikken.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:00 schreef Poit het volgende:
http://vimeo.com/4791698?pg=embed&sec=
Dees is echt gayniaal!
Ik beloof je, het is geen schrikfilmpje.quote:
Jammer dat je me niet vertrouwd.. Wacht dan maar op het commentaar van de medefokker...quote:
Jou ook niet? Gewoon Poit?quote:
Zó flauwquote:Op zondag 24 mei 2009 22:00 schreef Poit het volgende:
Dees is echt gayniaal!
Jaman!!quote:
Dat liedjequote:Op zondag 24 mei 2009 22:00 schreef Poit het volgende:
Dees is echt gayniaal!
Daarom! Gayniaal!quote:
Okay dan!quote:Op zondag 24 mei 2009 22:48 schreef koei het volgende:
Ik heb nu wel twee levels op 100% Fallen! En een heel aantal nieuwe items van andere levels
Ik heb mijzelf geslachtofferd en als je daar van schrikt kun je beter de stakker van je monitor uit het stopcontact trekkenquote:Op zondag 24 mei 2009 22:00 schreef Poit het volgende:
Dees is echt gayniaal!
Ik schrik gewoon heel snel.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:53 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik heb mijzelf geslachtofferd en als je daar van schrikt kun je beter de stakker van je monitor uit het stopcontact trekken
Ik krijg mn bluetooth headset ook niet met de PS3 verbondenquote:Op zondag 24 mei 2009 22:58 schreef koei het volgende:
Ach, ik kon jou met mic ook niet verstaanIk hoorde je alleen af en toe lachen...
Maar ik heb ergens een bluetooth headset liggen, alleen krijg ik dat ding niet helemaal goed aangesloten ofzo. Of er waren toen nog geen spellen voor die ik had, dat kan ook.
hmmz.. mja, nog nooit eerder commentaar gehad over het feit dat het niet te verstaan was...quote:Op zondag 24 mei 2009 22:58 schreef koei het volgende:
Ach, ik kon jou met mic ook niet verstaanIk hoorde je alleen af en toe lachen...
Maar ik heb ergens een bluetooth headset liggen, alleen krijg ik dat ding niet helemaal goed aangesloten ofzo. Of er waren toen nog geen spellen voor die ik had, dat kan ook.
ik kreeg altijd commentaar van gamedemonquote:Op zondag 24 mei 2009 23:04 schreef Fallen het volgende:
[..]
hmmz.. mja, nog nooit eerder commentaar gehad over het feit dat het niet te verstaan was...
Maar misschien ook omdat de anderen zelf ook een headset hebben en het geluid dus direct horen.
Pairen moet toch niet zo moeilijk zijn? Nouja, we zien wel de volgende keer...
quote:Op zondag 24 mei 2009 23:20 schreef Poit het volgende:
Ik wil GH:Metallica!!
Excellent!quote:
Laten we zeggen dat die game 30 euro gaat worden.quote:
Wat was Postal toch een geweldig grappige film. Een van de weinige verfilmingen van Uwe waar ik nog een glimlach op kon brengenquote:
Die heerlijke norse kutkop van Clint Eastwood ook.. Jammer dat dit zijn laatste film is waar hij in speelt. Al is het wel een waardig afscheid natuurlijk met z'n stiekeme referentie naar z'n Western carrière.quote:Op maandag 25 mei 2009 00:35 schreef koei het volgende:
Ja, Lennie en ik hebben af en toe best smaak Poit! Dat taalgebruik in die film
quote:Op zondag 24 mei 2009 22:58 schreef lkb9000 het volgende:
Ik vraag me af wanneer ik The Alphabet of Manliness binnen krijg
Ok, fucking slechts quote uit het boek, maar daarna volgt een plaatje hoe lumberjacks voort komen uit de oermens -> viking - > piraat, en die is dan wel weer awesome!quote:L is for Lumberjack
A lumberjack is a man who jacks lumber. Chopping down trees is all they think about. If there were no trees to chop down, lumberjacks would cease to exist. And yet, lumberjacks have so much contempt for trees that they are willing to sacrifice their very existence to help win the war against nature. Trees are everywhere. It's getting to the point where you can't even go to a park anymore without seeing a tree. If lumberjacks didn't cut down trees, the trees would overwhelm us and take over the world. Then where would we raise our families and park our cars - in the forest? Wishful thinking, and it might even work if it weren't for one small detail: bears.
Euh, je hebt liggen woelen, door de hitte kreeg je last van een plakzak die zo vast zat dat je het velletje daarvan opengescheurd hebt?quote:Op maandag 25 mei 2009 10:06 schreef Tain het volgende:
Pfft, best lastig om weer op gang te komen na 4 dagen vrij te zijn geweest... Ook fijn dat ik heb uitgevonden dat ik mijn kruisband kan irriteren door sommige spieren aan te spannen en nu mogen jullie raden wat ik in mijn slaap heb gedaan
quote:Op maandag 25 mei 2009 10:06 schreef Tain het volgende:
Pfft, best lastig om weer op gang te komen na 4 dagen vrij te zijn geweest... Ook fijn dat ik heb uitgevonden dat ik mijn kruisband kan irriteren door sommige spieren aan te spannen en nu mogen jullie raden wat ik in mijn slaap heb gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar de optie van Poit is ook een goeie
Meneer pielemans en meneer plakzak zijn nog helemaal intactquote:Op maandag 25 mei 2009 10:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Euh, je hebt liggen woelen, door de hitte kreeg je last van een plakzak die zo vast zat dat je het velletje daarvan opengescheurd hebt?
Noem jij ze zo??quote:Op maandag 25 mei 2009 10:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Meneer pielemans en meneer plakzak zijn nog helemaal intact
Neequote:
Theo Maassenquote:Op maandag 25 mei 2009 10:31 schreef Tain het volgende:
[..]
NeeAls ik mijn penis een naam zou moeten geven: Jaap Stam
quote:
Herkenbaar spank?quote:
quote:
Was wel lekker strak zekerquote:Op maandag 25 mei 2009 11:02 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]zo zag ik ook eens een navel aan voor vagina, maar dat bleek ook allemaal niet zo goed te werken
quote:
Kan je nagaan hoe dat eruit moet zien als spank er mee bezig geweest isquote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 11:09 schreef disjfa het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe dat eruit moet zien als spank er mee bezig geweest is
quote:Op maandag 25 mei 2009 11:12 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]yeah, ga DAT maar ff visualiseren!
Nee vandaagquote:
Waar was jij gisteren??quote:
Koning!quote:Op maandag 25 mei 2009 11:22 schreef disjfa het volgende:
Toen zat ik te wachten tot vandaag zodat ik gister kon posten.
haha lolololquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
sterktequote:Op maandag 25 mei 2009 12:52 schreef Poit het volgende:
Ik ga er maar eens vandoor...
* Poit wilt niet!!!
Moguhhquote:
Het is echt te belachelijk voor woorden. Ik sliep rond 0100 en werd rond 0800 wakker en hier was ik heel blij om!quote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 13:05 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het is echt te belachelijk voor woorden. Ik sliep rond 0100 en werd rond 0800 wakker en hier was ik heel blij om!
Ik ga op de rand van mijn bed zitten om sokken aan te doen en ben ik weer in slaap gevallen tot een uur geleden
Geen idee, maar ik heb morgen een afspraak bij de doc.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:08 schreef Tain het volgende:
[..]hoe kan je in slaap flikkeren bij het aantrekken van je sokken
Pfeiffer misschien...quote:Op maandag 25 mei 2009 13:10 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb morgen een afspraak bij de doc.
Ik ben na 12 uren slapen nog steeds moe. Ik kan zo weer gaan slapen en dan ben ik over 2 uren wakker.
Zag het woord Cow staan en moest meteen aan dit topic denken: "Ik en m'n schatje" - Dude WTF!quote:Op maandag 25 mei 2009 14:11 schreef Pettigrew81 het volgende:
BIj die laatste Tshirt moest ik hier aan denken
[ afbeelding ]
Damn hey...quote:Op maandag 25 mei 2009 15:16 schreef Tain het volgende:
[..]
Zag het woord Cow staan en moest meteen aan dit topic denken: "Ik en m'n schatje" - Dude WTF!
quote:Op maandag 25 mei 2009 14:11 schreef Pettigrew81 het volgende:
BIj die laatste Tshirt moest ik hier aan denken
[ afbeelding ]
jij gangster.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:25 schreef lkb9000 het volgende:
MY GAMERSCORE IS OVER NINETHOUSAAAAAND!
Net 125punten gehaald met fifa
LEGEN - wait for it - DARY!quote:
Ik vind het nog steeds raar om te bedenken dat ie laatst uit de kast is gekomen, hij speelt zo'n tof personage! Te badass van hem!quote:Op maandag 25 mei 2009 17:45 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Die man is inderdaad geniaal, na 1 aflevering mocht ik hem meteen
Ik dacht dat ik erg wasquote:Op maandag 25 mei 2009 18:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het vandaag nog kan uitzien
Nog een fanquote:Op maandag 25 mei 2009 18:07 schreef Edwinuss het volgende:
Die serie is geniaal. Ik zit heel lang met een big smile voor m'n beeldscherm
Ben je ook!quote:Op maandag 25 mei 2009 20:13 schreef Edwinuss het volgende:
Werd net cheater genoemd met FIFA09 online
NEENquote:Op maandag 25 mei 2009 20:37 schreef lkb9000 het volgende:
Cheats nodig? Ik heb ze wel!zeker van hem
![]()
Ik niet, ik heb seizoen 4 al uitquote:
Maandagavond = GeoW2 avondquote:
SPAAAAAAANK!quote:
Yeah vast wel, we gaan iig weer liveverslagen doen met de crew, dus dan worden ze iig gepost!quote:Op maandag 25 mei 2009 22:58 schreef Edwinuss het volgende:
Iemand al een idee of de presentaties van de E3 te volgen zijn online?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |