quote:Op zondag 24 mei 2009 13:15 schreef Fallen het volgende:
Tain... waarom poste jij door het slotje heen????
Nice!!quote:Op zondag 24 mei 2009 13:20 schreef Fallen het volgende:
Anyways, over culinair bezig zijn...
Ik ga ff uitsmijtertje klaarmaken... honger als een beer!
* Fallen strompelt richting keuken...
Niet erg inventief jijquote:Op zondag 24 mei 2009 13:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Nice!!
Heb zin in pannekoeken maar heb geen melk
Okay, ik ga nu ook ff blijven klikken.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:22 schreef lkb9000 het volgende:![]()
![]()
Fallen, op eventim.nl (waar de lowlands kaartjes te koop zijn), staat dat er nog kaartjes zijn, maar als je ze wilt bestellen krijg je een foutmelding. Maar die kerel die vannacht kaartjes had gekocht moest ook heel vaak terug en overnieuw proberen en uiteindelijk lukte het wel. Dus als je zin hebt om dat te proberen; wie weet is er nog kans
Ik probeer het iig wel nu een tijdje
Ik ben al een tijdje bezig maar nog geen succesquote:Op zondag 24 mei 2009 13:31 schreef Fallen het volgende:
[..]
Okay, ik ga nu ook ff blijven klikken.
Gelukkig al een account bij Eventim...
uhuh...quote:Op zondag 24 mei 2009 13:32 schreef Tain het volgende:
btw fallen, heb geen speciale rechten ofzo behalve dat de ingame browser van TF2 wat vage dingen laat gebeuren met posts
quote:
quote:
Tunnununununununununuununuquote:
Morgen weer een kansquote:
Rechter muisknop op deze computer, beheren, schijfbeheer, rechter muisknop op de te wisselen schijf en aanpassen. Althans, in XPquote:Op zondag 24 mei 2009 14:14 schreef peristilius het volgende:
Mijn externe schijf heeft opeens besloten dat hij schijf F is in plaats van schijf D. Weet iemand hoe ik dit kan veranderen, allerlei links werken niet meer, vet irritant.
Thanks.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Rechter muisknop op deze computer, beheren, schijfbeheer, rechter muisknop op de te wisselen schijf en aanpassen. Althans, in XP
Heb dat eerst ook een tijd gedaan zonder succes, kenker site.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:31 schreef Fallen het volgende:
[..]
Okay, ik ga nu ook ff blijven klikken.
Gelukkig al een account bij Eventim...
quote:Op zondag 24 mei 2009 14:57 schreef lkb9000 het volgende:
Prachtig nummerPeter Gabriel
(het is wel het einde van seizoen 8, dus spoiler)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |