Nee, sorry.quote:Op zondag 24 mei 2009 07:26 schreef Syb-rund. het volgende:
toevallig Eraserhead gezien?
ik wil weten waar ik aan toe ben voordat ik hem ga kijken
Jammer, nu we het toch over films hebben, welke zijn u persoonlijke favorieten?quote:
Ik ben meer van de boeken.quote:Op zondag 24 mei 2009 07:31 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Jammer, nu we het toch over films hebben, welke zijn u persoonlijke favorieten?
Joah en, ik ben meer van de muziek, maar dat betekent niet dat je geen persoonlijke favorieten hebt hoor!quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 07:07 schreef Zotheid het volgende:
Halfdronken hardlopen ia niks!
Klopt, in dat geval vind ij The Green Mile wel erg mooi.quote:Op zondag 24 mei 2009 07:36 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Joah en, ik ben meer van de muziek, maar dat betekent niet dat je geen persoonlijke favorieten hebt hoor!
*bokst*quote:Op zondag 24 mei 2009 07:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Klopt, in dat geval vind ij The Green Mile wel erg mooi.
hoe kan ik hem nou vergetenquote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 07:51 schreef Zotheid het volgende:
Die is ook gaaf! Ij ga nu echt slapen, ben rond 12 uur wel weer wakker. Eet smakelijk!
Wat stond er?quote:Op zondag 24 mei 2009 12:45 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
wtf joh ga je daar nou ook al over klagen?
een plaatje van iemand die maar half op de foto stond. zijn broek stond in brand. daarbij stond de tekst "please die in a fire".quote:
Ik vond het tegenvallen hoor.quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 10:24 schreef 3lmo het volgende:
Genieten, met een brak hoofd naar Giethoorn.Veel plezier vandaag allen, het weer is in ieder geval prachtig.
Waarom ben jij zo vroeg op?quote:
Whehequote:Op zondag 24 mei 2009 12:52 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
een plaatje van iemand die maar half op de foto stond. zijn broek stond in brand. daarbij stond de tekst "please die in a fire".
quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 12:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Whehe
Ik heb wel deze in de aanbieding:
[ afbeelding ]
Ik zie het.quote:
HEP TOGH NIX MT BEGRYPND LESUH TE MAKUH JOHHHH.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:55 schreef Syb-rund. het volgende:
sommige mensen mogen op een cursusje begrijpend lezen, de pic staat er nog steeds
quote:Op zondag 24 mei 2009 12:55 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
HEP TOGH NIX MT BEGRYPND LESUH TE MAKUH JOHHHH.
stoerquote:Op zondag 24 mei 2009 13:15 schreef gers het volgende:
paupers ik heb me examen al 4 jaar geleden gedaan
mijn internetpenis is ook zeer grootquote:
Presentatie voorbereidenquote:
Boy Aquote:Op zondag 24 mei 2009 13:35 schreef kurk_droog het volgende:
Kan iemand een paar goede films noemen die ik kan downloaden. Liefst redelijk nieuwe die al op dvd zijn.
Pathologyquote:Op zondag 24 mei 2009 13:35 schreef kurk_droog het volgende:
Kan iemand een paar goede films noemen die ik kan downloaden. Liefst redelijk nieuwe die al op dvd zijn.
her ass my mouth 6quote:Op zondag 24 mei 2009 13:35 schreef kurk_droog het volgende:
quote:Op zondag 24 mei 2009 13:39 schreef gers het volgende:
[..]
her ass my mouth 6
anal virgins 3
s(he) has a secret 2
teen milfs 2
quote:Je kent het wel; een beetje zand, water of bier en je mooie mobiel kapt ermee. Dat is zonde toch? Daarom kun je nu goed voorbereid op vakantie met de speciale Hi Telefooncondooms. Dit rubbertje beschermt je mobiel tijdens je vakantie.
Bestel gratis een doosje met 3 Hi Telefooncondooms.
Bestel nu
Ik wil er nog niet aan denken wat ik allemaal nog moet doenquote:Op zondag 24 mei 2009 13:44 schreef Marurk het volgende:
[..]
Moet ik ook nog doen deze week.
En verslag is ook nog niet af.
Denk er aan, do it.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil er nog niet aan denken wat ik allemaal nog moet doen
O ja, morgen slb gesprek
*Powerpoint opstart...quote:
Niets moet.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*Powerpoint opstart...
Maar ik moet ook nog naar de stad..
GODVERDOMMEquote:Op zondag 24 mei 2009 13:54 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben over 5 dagen lekker zo goed als klaaren dan 3 maanden vakantie terwijl jullie nog aan het zwoegen zijn!
LEKKER ZUIPEN, BLOWEN EN NEUKEN ZEKER?!1!quote:Op zondag 24 mei 2009 13:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*Powerpoint opstart...
Maar ik moet ook nog naar de stad..
Huilie. Ik tot halverwege juli ofzo.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:55 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
GODVERDOMME![]()
![]()
JIJ OOK AL IK HEB VERDOMME NOG TOT 3 JUNI
Ga werken dan.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:54 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben over 5 dagen lekker zo goed als klaaren dan 3 maanden vakantie terwijl jullie nog aan het zwoegen zijn!
das een goeie iddquote:
yupquote:Op zondag 24 mei 2009 13:55 schreef Marurk het volgende:
[..]
Niets moet.
Edit: behalve eten/drinken/poepen/plassen/neuken.![]()
Tentamenweek is pas over 3 weken.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:55 schreef McFearless het volgende:
[..]
LEKKER ZUIPEN, BLOWEN EN NEUKEN ZEKER?!1!
LEREN ZAL JE, GODVERRRRRRRRRRDOMME.
Ik ook hoorquote:Op zondag 24 mei 2009 13:55 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
GODVERDOMME![]()
![]()
De hoofdpersoon heeft lekkere billenquote:
Vraag er dan minimaal 100 euro voorquote:Op zondag 24 mei 2009 14:02 schreef McFearless het volgende:
[..]
Achter Den Helder CS, je sterretje verkopen voor 50 euro.
Je kunt je kontje niet eens verkopen achter ons centraal station man.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:02 schreef McFearless het volgende:
[..]
Achter Den Helder CS, je sterretje verkopen voor 50 euro.
hihi.. ik zag je tepelquote:Op zondag 24 mei 2009 14:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je kunt je kontje niet eens verkopen achter ons centraal station man.
Wel. Been there, done that.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Te duur.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vraag er dan minimaal 100 euro voor
Vast wel, nou hop, hop, hop, dat sterretje op de markt brengen.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tof joh.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik doe echt vanalles, behalve een presentatie maken
Hupperde hup hup huppelkut, aan het werk jij.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik doe echt vanalles, behalve een presentatie maken
Te gierigquote:
Was er gister nog.quote:
Ga jij je nou maar met factor 50 insmeren, zoals een eckte fokker dat betaamtquote:Op zondag 24 mei 2009 14:22 schreef Marurk het volgende:
[..]
Hupperde hup hup huppelkut, aan het werk jij.
Alleen voor toffe mensen.quote:
Uiteraard.quote:Op zondag 24 mei 2009 16:18 schreef Silentalarm het volgende:
goedzo, leren is ongezond.
Je stond trouwens in de dagcijfers.
nicequote:Op zondag 24 mei 2009 16:24 schreef bloodysunday het volgende:
Mn buurman stond vannacht tegen het tuinhek aan te pissen![]()
quote:Op zondag 24 mei 2009 16:24 schreef bloodysunday het volgende:
Mn buurman stond vannacht tegen het tuinhek aan te pissen![]()
Nee, die aan de andere kant. Ik kwam half 5 vannacht thuis, staat hij daar beetje te pissen en hij vroeg aan mij hoe laat het was, toen ik zei dat het half 5 was vroeg hij of ik nog een biertje lustequote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 16:50 schreef Fascination het volgende:
Wie fleurt het topic wat op met wat tieten?
quote:
Hahahaquote:Op zondag 24 mei 2009 16:55 schreef Fascination het volgende:
[..]![]()
Ik heb me toch een partij mooie tieten als achtergrond op msn.
Nee, niks. Gewoon dus.quote:
Whehe wel gaaf inderdaad.quote:
Middag danquote:Op zondag 24 mei 2009 17:30 schreef McFearless het volgende:
[..]
HET IS MIDDAG, JIJ WAARDELOZE KUTUSER.
Goh leef jij ook nog?quote:
Computers, niet te vertrouwen zeg ik jequote:Op zondag 24 mei 2009 17:31 schreef Lakitu het volgende:
M'n computer ging echt helemaal los net, kreeg zo'n blauw scherm en alles. Opeens doet ie het weer!
quote:Op zondag 24 mei 2009 13:55 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
GODVERDOMME![]()
![]()
quote:Op zondag 24 mei 2009 16:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaen dan op elk msn gesprek geilen
Wat ik mooie muziek vind, vind jij niet mooiquote:Op zondag 24 mei 2009 18:39 schreef reetveter het volgende:
Doe eens mooie muziek posten.
quote:
Ja maar dat is geen middelbare schoolquote:Op zondag 24 mei 2009 17:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]dat is al over 2 weken ofzo. Ik heb tot eind juli.
niet zo bescheiden, hij vraagt er toch om?quote:Op zondag 24 mei 2009 18:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat ik mooie muziek vind, vind jij niet mooi
Euh dat weet ik niet, ben nog niet zo bekwaam in poker.quote:
3 games achter elkaar, dat zal die sog-er lerenquote:Op zondag 24 mei 2009 19:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Euh dat weet ik niet, ben nog niet zo bekwaam in poker.![]()
Maar ik had drie puntjes naast elkaar.
Goed hoor!!!quote:Op zondag 24 mei 2009 19:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Euh dat weet ik niet, ben nog niet zo bekwaam in poker.![]()
Maar ik had drie puntjes naast elkaar.
wie heeft je account gehackt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
Dat heb ik eigenlijk altijd met haring in tomatensaus.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik krijg daar altijd kotsneigingen van.
een biografie an Churchill!quote:
Oh je hebt haar ook op msn.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:59 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
3 games achter elkaar, dat zal die sog-er leren
Dank je, mits dit niet sarcastisch is bedoeld.quote:
of kaassausquote:Op zondag 24 mei 2009 20:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk altijd met haring in tomatensaus.
Of doperwten.
hm nee? hoezo datquote:Op zondag 24 mei 2009 20:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh je hebt haar ook op msn.
[..]
Dank je, mits dit niet sarcastisch is bedoeld.
toen ik in Parijs was ben ik camembert gaan waarderenquote:
en als pacman na een bukkakequote:Op zondag 24 mei 2009 20:38 schreef Paaskonijn het volgende:
Het ziet er al uit als een plastic kankertaartje
Dat wordt de komende maand/maanden weer enorm veel pretquote:Op zondag 24 mei 2009 19:11 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Eensch, ik heb het sinds vandaag super erg
Dat klinkt alsof het van plastic koeien af komt.quote:
Gangmaker...quote:Op zondag 24 mei 2009 22:02 schreef Breathtaking het volgende:
Gezellig hier!
nee meer van koeien die de hele dag in de zon staanquote:Op zondag 24 mei 2009 22:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof het van plastic koeien af komt.
Amerikaanse mac and cheesequote:Op zondag 24 mei 2009 22:14 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nee meer van koeien die de hele dag in de zon staan![]()
oh en nu allemaal weer stoppen met posten, die sog-sletjes worden nu eindelijk verleid om te gaan leren
Ik durf nietquote:
Ga je die dan ook niet meer terugbrengen?quote:
OH NOES.quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je die dan ook niet meer terugbrengen?
Precies.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:34 schreef Smart_ass het volgende:
Ik zou eerst een bierfiets huren als ik geslaagd was, maar dat ging niet door.Jammer wel, lijkt me mega lachwekkend zoiets.
![]()
Op z'on bierfiets te rijdenquote:
Ik pleit voor een geile neukbeurt met je wijf.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:58 schreef reetveter het volgende:
Ik pleit voor en algehele amnestie voor de gebanden. Het is hier zonder geen zak aan.
Ik ga naar de klote woensdag, hihih.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:00 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ga naar Deerhunter woensdag, hihi.
JIj, verdien een prijs, ik weet niet welke, maar je verdien er een. Elliott is m'n held, m'n absolute held. Ik wil een standbeeld bouwen.quote:
Alhoewel Nick Drake ook tof is. En Sufjan Stevens, en Jeff Buckley.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:08 schreef McFearless het volgende:
[..]
JIj, verdien een prijs, ik weet niet welke, maar je verdien er een. Elliott is m'n held, m'n absolute held. Ik wil een standbeeld bouwen.
Aquote:
Morgen praten we verder, ik vind dat ook goede muziek, maar ga nu slapen. Kusjes.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:13 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Alhoewel Nick Drake ook tof is. En Sufjan Stevens, en Jeff Buckley.
A, B en C. Ik kan niet kiezen.quote:
tegen het viaduct zekerquote:Op zondag 24 mei 2009 23:17 schreef gers het volgende:
iemand een bierfiets kopen hij staat hier in de weg
Jeff Buckleyquote:Op zondag 24 mei 2009 23:13 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Alhoewel Nick Drake ook tof is. En Sufjan Stevens, en Jeff Buckley.
Toedels.quote:
kusjequote:
Heb je die verkrachting van Hallelujah (origineel Leonard Cohen, cover Jeff Buckley) al gehoord van die X-factor winnares?quote:
Vond het wel meevallen.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:37 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Heb je die verkrachting van Hallelujah (origineel Leonard Cohen, cover Jeff Buckley) al gehoord van die X-factor winnares?
quote:Op zondag 24 mei 2009 23:40 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind Dream Brother overigens veel mooier.
We zijn niet voor elkaar geschapenquote:Your musical compatibility with CLP22 is Low
Music you have in common includes The Kooks, Michael Jackson and Coldplay.
Das wel erg weinig inderdaad.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:41 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
[..]
We zijn niet voor elkaar geschapen.
Ja, ik moest echt huilen. Ik hoorde het op X-factor toevallig (want eigenlijk kijk ik dat niet) maar ik hoorde dus dat begin en ik dacht van woei! Hallelujah, en toen kwam dat dusquote:Op zondag 24 mei 2009 23:37 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Heb je die verkrachting van Hallelujah (origineel Leonard Cohen, cover Jeff Buckley) al gehoord van die X-factor winnares?
Ik heb hem er even ingezetquote:Op zondag 24 mei 2009 23:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Das wel erg weinig inderdaad.Paas jouw last.fm eens.
Als je een cover maakt, doe het dan beter. Zoals bij All Along the Watchtower van Jimi Hendrix (origineel van Bob Dylan) en Hallelujah (die van Buckley was beter). Ga het dan niet slechter doen. Da's zonde van de moeite.quote:
Ik vond het niet goed. Maar aangezien het X-factor was, vond ik het meevallen.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:44 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als je een cover maakt, doe het dan beter. Zoals bij All Along the Watchtower van Jimi Hendrix (origineel van Bob Dylan) en Hallelujah (die van Buckley was beter). Ga het dan niet slechter doen. Da's zonde van de moeite.
G. Lovequote:Op zondag 24 mei 2009 23:46 schreef Florian_ het volgende:
Your musical compatibility with R_bn_ is Medium
Music you have in common includes Spinvis, Jack Johnson, Coldcut, Adele and G. Love & Special Sauce.
Moet je maar meer country luisteren.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:46 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
We hebben gewoon erg weinig artiesten gemeen.
trustequote:
Ik luister sinds een tijdje superveel Isley Brothersquote:Op zondag 24 mei 2009 23:53 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Doe ik al. Nouja Jazz niet echt, Soul wel. Maar jazz kan ik wel waarderen.
Summer Breeze is geniaalquote:Op zondag 24 mei 2009 23:54 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik luister sinds een tijdje superveel Isley Brothers![]()
Summer Breeze & That Lady
Adele, Puff Daddy en Bruce Springsteen ook echtquote:Op zondag 24 mei 2009 23:56 schreef Syb-rund. het volgende:
Your musical compatibility with R_bn_ is Very Low
Music you have in common includes Adele, Puff Daddy and Bruce Springsteen.
whehe
jaquote:Op zondag 24 mei 2009 23:56 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Adele, Puff Daddy en Bruce Springsteen ook echt![]()
![]()
.
met mij?quote:Op maandag 25 mei 2009 00:00 schreef Paaskonijn het volgende:
Music you have in common includes The Kooks, The Beach Boys, Black Eyed Peas, Coldplay and Jack Johnson.
Jaja!quote:
Wat is jouw last.fm? Ik raak benieuwd.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:46 schreef Florian_ het volgende:
Your musical compatibility with R_bn_ is Medium
Music you have in common includes Spinvis, Jack Johnson, Coldcut, Adele and G. Love & Special Sauce.
quote:Op maandag 25 mei 2009 00:02 schreef Florian_ het volgende:
Iedereen weet dat ik de beste muzieksmaak heb.
Omdat very high.quote:You’ve asked to be friends with MatthijsF
best geile gedeelde artiesten iddquote:Op maandag 25 mei 2009 00:02 schreef Florian_ het volgende:
Iedereen weet dat ik de beste muzieksmaak heb.
Neuh.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |