Ik ben ook pas 13 hoorquote:Op zondag 24 mei 2009 22:44 schreef Robinhoo het volgende:
Jullie doen alsof die lui van HOOLS oud zijn, maar jullie zijn zelf ook gewoon oud.
Oke, eindelijk iemand waarmee ik kan praten over de brugklas.quote:
En toen zat ze in de 2e klas?quote:Op zondag 24 mei 2009 22:51 schreef Prosac het volgende:
MIjn vriendin zat in de brugklas toen ik eindexamen deed.. godzijdank kwam ik haar jaren later pas tegen.
Wie zit te auwehoeren met die TT's dan? Sjimz?quote:Op zondag 24 mei 2009 22:51 schreef Prosac het volgende:
MIjn vriendin zat in de brugklas toen ik eindexamen deed.. godzijdank kwam ik haar jaren later pas tegen.
Jij bent ook maar een jaar jonger dan mij.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:44 schreef Robinhoo het volgende:
Jullie doen alsof die lui van HOOLS oud zijn, maar jullie zijn zelf ook gewoon oud.
[spellingsnazi]dan ik[/fuhrermode]quote:Op zondag 24 mei 2009 22:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jij bent ook maar een jaar jonger dan mij.
chill.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jij bent ook maar een jaar jonger dan mij.
quote:
quote:
Ik zit toch al in de KLB SC.quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 23:54 schreef denthemen het volgende:
Maak er KLB sc van, eens kijken wie hapt
Op de 1 of andere manier heb ik het gevoel dat je mij belachelijk maaktquote:
Wissel het Ajax en Feyenoord topic eens van TTquote:Op zondag 24 mei 2009 23:59 schreef sjimz het volgende:
Ik ga een keer stiekem alle topics in VBL een andere TT geven
Ja gaat super!quote:
Jeweetzelluf!quote:Op maandag 25 mei 2009 00:01 schreef Paaskonijn het volgende:
ik vaar nu al veelste lang, heb nu genoeg doeke op me bank!
Ja?quote:
Mooi hoor en vergeet niet; Ik ben eigenlijk Gestopt mt alles!quote:
Graag gedaan hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |