Ik bedoelde dat ik niet wist dat je druk aan het daten was.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nope..
[..]
Ik ben er ook niet zo druk mee, maar zijn momenten, zoals nu..
Lief!
Ow je "niet toe zijn aan een relatie" en "een relatie willen"quote:Op zondag 24 mei 2009 00:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Waar dan? Omdat de dates op niets uitlopenOp zich slagen de dates wel, maar niet op die manier, zeg maar. Wat is daten met de juiste mindset?
Slaap lekker!quote:Op zondag 24 mei 2009 01:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ratjes zijn grappig btw, ze kunnen gewoon door de tralies heen, doen dat ook af en toe, maar lopen dan gewoon een keer heen en weer over de kooi en gaan dan weer terug erin
En nu ga ik naar bed, morgen zal ik wel vroeg wakker gemaakt worden, das altijd als de dames zich ergens op verheugen![]()
Zo min mogelijk doen alsof het een date is? Ik ben nog maar heel zelden op een ''echte'' date geweest, dus kan er niet zo veel over zeggen.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:04 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mooie ontopic vraag wel " Wat is de juiste mindset voor een date?"
quote:Op zondag 24 mei 2009 01:04 schreef mrbox het volgende:
[..]
Als dit al janken isquote:
Ik vertel er ook niet zo heel veel overquote:Op zondag 24 mei 2009 01:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik bedoelde dat ik niet wist dat je druk aan het daten was.
dat je je er niet constant druk om maakt is wel duidelijk hoor![]()
Ja lieve schat, ik spreek mezelf niet echt tegen, want ik zeg toch dat je dat dan op een weegschaal legtquote:Op zondag 24 mei 2009 01:04 schreef mrbox het volgende:
Ow je "niet toe zijn aan een relatie" en "een relatie willen"
Ja ik snap datmaar dat hoeft geen punt te zijn waar je gek van wordt
. Hierin komt gelijk die mindset naar boven
Je kan op verschillende manieren een date ingaan natuurlijk
![]()
Ik (probeer) het altijd meer te zien als een leuke tijd waarin je een ander persoon beter probeert te leren kennen. Als je er te veel van verwacht / op hoopt dan heb je idd de kans dat je elke keer (erg) teleur gesteld raakt na een "mislukte date"quote:Op zondag 24 mei 2009 01:04 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik kan nog veel beter janken, Sedannetjequote:Op zondag 24 mei 2009 01:10 schreef S95Sedan het volgende:
Ja![]()
Je moet lekker naar bed gaan dan ben je er morgen weer van af
Dat valt wel meequote:Op zondag 24 mei 2009 01:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik kan nog veel beter janken, Sedannetje
En als ik je nu zeg dat ik hier al weken last van heb?!
Nah ik vind je jezelf wel wat tegenspreken... nouja tegenspreken....quote:Op zondag 24 mei 2009 01:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja lieve schat, ik spreek mezelf niet echt tegen, want ik zeg toch dat je dat dan op een weegschaal legtJe kunt inderdaad op verschillende manieren een date in gaan. Op een eerste date is het sowieso altijd blanco. Maar zodra ik merk dat ik iemand leuker ga vinden wordt dat blanco beeld al minder
Daar weet jij niks vanquote:Op zondag 24 mei 2009 01:13 schreef S95Sedan het volgende:
Dat valt wel mee
Bij jezelf te rade gaan waarom je dat hebt misschien?
Goed plan, dat slapen ga het uitproberen welterusten fokkersquote:Op zondag 24 mei 2009 01:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja![]()
Je moet lekker naar bed gaan dan ben je er morgen weer van af
Doet er inderdaad niet toe..quote:Op zondag 24 mei 2009 01:13 schreef mrbox het volgende:
Nah ik vind je jezelf wel wat tegenspreken... nouja tegenspreken....doet er iig niet zo toe je voelt je gewoon ff alleen nu
Tweede gedeelte kan ik heel goed begrijpen
Dat is gewoon een kwestie van tijd
voordat iemand dat gevoel beantwoord
Daar weet ik genoeg vanquote:Op zondag 24 mei 2009 01:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Daar weet jij niks van
Voor iemand die alles bij zichzelf zoekt heb ik dat uiteraard al 100x gedaan
Met welk idee ga jij een date in dan?quote:Op zondag 24 mei 2009 01:15 schreef mrbox het volgende:
Hoe kan je eigenlijk blanco een date ingaan? Dat lukt mij dus echt nooit
Dat hoeft toch ook niet?quote:Op zondag 24 mei 2009 01:15 schreef mrbox het volgende:
Hoe kan je eigenlijk blanco een date ingaan? Dat lukt mij dus echt nooit
Jij weet niet hoe ik kan jankenquote:Op zondag 24 mei 2009 01:16 schreef S95Sedan het volgende:
Daar weet ik genoeg van
Blijkbaar niet anders had je toch wel gweten wat er aan schortte?
Kwestie van tijd Noukquote:Op zondag 24 mei 2009 01:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Doet er inderdaad niet toe..
Ja, alleen dat gevoel wordt dus niet beantwoord
Nou ja iets in mijn gezelschap spreekt mij wel dusdanig aan dat ik er uberhaupt mee op date gaquote:Op zondag 24 mei 2009 01:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Met welk idee ga jij een date in dan?
Met blanco een date in gaan is voor mij gewoon er niks van verwachten. En als het niet bevalt gewoon weer opstappen
Nee idd maar het wordt hier zo gezegt en ik ben nieuwschierigquote:
Nou waarom zou je opeens andere eisen gaan stellen omdat je het mist?quote:Op zondag 24 mei 2009 01:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe ik kan janken
Moet ik hier serieus op in gaan? Ik geloof dat ik net uitleg wat eraan schort.
Maar jij hebt niet veel dates gehad ? Je kwam uit een lange relatie sinds middelbare school dan ?quote:Op zondag 24 mei 2009 01:18 schreef Sinceria het volgende:
Ik bedoel, ieder zijn/haar manier. Ik zou dat ook niet blanco kunnen.
Ik weet het, maar soms ik dat geduld gewoon op..quote:Op zondag 24 mei 2009 01:21 schreef mrbox het volgende:
Kwestie van tijd Noukals relaties zo simpel te vinden waren dan betekend een relatie hebben toch ook niets
![]()
Tja, dan moet je misschien niet zoveel betekenis aan het woord "date" hangenquote:Nou ja iets in mijn gezelschap spreekt mij wel dusdanig aan dat ik er uberhaupt mee op date gadus is hoe klein dan ook iets van een hoop op een goede uitkomst
![]()
Ik vraag me af waar je dit in godsnaam uit opmaakt.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:21 schreef S95Sedan het volgende:
Nou waarom zou je opeens andere eisen gaan stellen omdat je het mist?
Dat zeg je net zelf?quote:Op zondag 24 mei 2009 01:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar je dit in godsnaam uit opmaakt.
Nou, ik heb wel een paar wat langere relaties gehad (aantal jaar) en die ontmoette ik altijd via via eigenlijk. Tijdens uitgaan, in vriendenkringen, op een opleiding. Dat soort dingen.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
Maar jij hebt niet veel dates gehad ? Je kwam uit een lange relatie sinds middelbare school dan ?
Waar?quote:
quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 00:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Over het algemeen wel, want ik ben nog lang niet klaar voor een relatie, wat een aantal zaken betreft.. Maar, dat betekent niet dat ik enorm behoefte heb om tegen iemand aan te kruipen. En dat kan niet met zomaar iemand dus dan ga je dingen op de weegschaal leggen en wat is dan belangrijker? En de weegschaal hangt al enige tijd richting die "ik wil toch wel een relatie" kant. Maar ik word knettergek van alle mislukte dates.
Ik had al het idee dat je dat bedoelde. Bij andere eisen stellen denk ik aan de eisen aan een partner, niet aan wel of geen relatie.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:30 schreef S95Sedan het volgende:
Jaa maar meis tochquote:Op zondag 24 mei 2009 01:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik weet het, maar soms is dat geduld gewoon op..
[..]
Tja, dan moet je misschien niet zoveel betekenis aan het woord "date" hangen
En kwamen daar geen dates van dan ?quote:Op zondag 24 mei 2009 01:29 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nou, ik heb wel een paar wat langere relaties gehad (aantal jaar) en die ontmoette ik altijd via via eigenlijk. Tijdens uitgaan, in vriendenkringen, op een opleiding. Dat soort dingen.
Dat zeg ik toch, waarom zou je dat soort dingen aan gaan passen om dat soort redenen. Straks krijg je wat met iemand alleen om bepaalde dingen en niet omdat dat dat echt the one/degene is voor jou.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik had al het idee dat je dat bedoelde. Bij eisen bijstellen denk ik aan de eisen aan een partner, niet aan wel of geen relatie.
Komt wel goed, maar sinds een paar dagen komt het mijn neus uitquote:Op zondag 24 mei 2009 01:32 schreef mrbox het volgende:
Jaa maar meis tochheh *knuffel*
Hahahahaha ik en geen betekenissen hangen aan het woordenNee ik zie een date gewoon als een andere type ontmoeting als een ontmoeting/afspraak ofzo.
Ik zeg nergens dat ik de eisen aan een partner aan pasquote:Op zondag 24 mei 2009 01:33 schreef S95Sedan het volgende:
Dat zeg ik toch, waarom zou je dat soort dingen aan gaan passen om dat soort redenen. Straks krijg je wat met iemand alleen om bepaalde dingen en niet omdat dat dat echt the one/degene is voor jou.
Ja, op zich wel, maar eigenlijk pas nadat de relatie al een feit was. Dat is toch anders. Bij een date denk ik aan een restaurant enzo. Ik heb meer ervaring met bankhangen , eventueel met vrienden erbij.quote:
Dat zeg je net ook zelf, of je moet het anders bedoelen.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ik de eisen aan een partner aan pas
Luierenquote:Op zondag 24 mei 2009 01:36 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, op zich wel, maar eigenlijk pas nadat de relatie al een feit was. Dat is toch anders. Bij een date denk ik aan een restaurant enzo. Ik heb meer ervaring met bankhangen , eventueel met vrienden erbij.
Ik bedoel het anders..quote:Op zondag 24 mei 2009 01:36 schreef S95Sedan het volgende:
Dat zeg je net ook zelf, of je moet het anders bedoelen.
Doe toch eens niet zo triest Bob.quote:
Ja, luieren ja. De eerste dagen van een nieuwe relatie worden bij mij standaard in bed of op de bank doorgebracht. Soms zelfs de eerste paar weken.quote:
Tofquote:Op zondag 24 mei 2009 01:39 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, luieren ja. De eerste dagen van een nieuwe relatie worden bij mij standaard in bed of op de bank doorgebracht. Soms zelfs de eerste paar weken.
Meis luister laat het gaan ! Je maakt alleen jezelf er gek mee en de mannen worden er echt niet anders vanquote:Op zondag 24 mei 2009 01:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Komt wel goed, maar sinds een paar dagen komt het mijn neus uit![]()
Stel dat je zo'n type ontmoeting/afspraak met een man heb, dan maak je je toch ook niet zo druk? Waarom dan met een vrouw wel? Vanwege die kans. Echt het is zoveel leuker als je blanco een date ingaat
Het zit je hoog hè? Wil je wat kwijt jongen? Kom maar op hoor.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:41 schreef Bob-B het volgende:
Sorry, ik zal weer van jouw niveau omhoog klimmen naar m'n eigen, ondanks dat kratje bier
Deze dan?quote:Op zondag 24 mei 2009 01:41 schreef S95Sedan het volgende:
Kijk bob, echte muziek met instrumenten enzo.
Het klinkt allemaal erger dan dat het is, maar dan nog zou ik maar al te graag tegen iemand in slaap vallen vannachtquote:Op zondag 24 mei 2009 01:42 schreef mrbox het volgende:
Meis luister laat het gaan ! Je maakt alleen jezelf er gek mee en de mannen worden er echt niet anders van
Nou dan ga ik dat de volgende date maar eens proberen
Net alsof je de enige bent...quote:Op zondag 24 mei 2009 01:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het klinkt allemaal erger dan dat het is, maar dan nog zou ik maar al te graag tegen iemand in slaap vallen vannacht
Doe dat, is echt heel leuk.
Ja, want dat stel ik ook.quote:
Nee, dat klopt. Maar ik vatte het op als; "Wat een oud-verhaal, je bent heus niet de enige en we hebben het er al zo vaak over gehad, dus houd je mond maar". Maar goed, lekker belangrijkquote:
Geen last van.quote:
Zo was het inderdaad bedoeldquote:Op zondag 24 mei 2009 01:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Maar ik vatte het op als; "Wat een oud-verhaal, je bent heus niet de enige en we hebben het er al zo vaak over gehad, dus houd je mond maar". Maar goed, lekker belangrijk
Wow, dit moet ik quoten. Sedan die iets toegeeft.quote:
Jij zou als geen ander moeten weten dat ik er niet omheen draaiquote:Op zondag 24 mei 2009 01:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wow, dit moet ik quoten. Sedan die iets toegeeft.
Ik ken je niet anders dan dat je er juist wél omheen draait.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:53 schreef S95Sedan het volgende:
Jij zou als geen ander moeten weten dat ik er niet omheen draai
quote:Op zondag 24 mei 2009 01:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ken je niet anders dan dat je er juist wél omheen draait.
Trusten.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:54 schreef mrbox het volgende:
Goed tijd voor bed voor mij.
Nouk slaap lekker straks, nu nog ff in een bed alleen maar dat komt echt wel weer goed.![]()
Sterkte iig
![]()
Thanks, komt goed hoor. Ik denk dat de haantjes hier zo ook rustig alleen laat. Slaap lekkerquote:Op zondag 24 mei 2009 01:54 schreef mrbox het volgende:
Nouk slaap lekker straks, nu nog ff in een bed alleen maar dat komt echt wel weer goed.![]()
Sterkte iig
![]()
Slaap lekkerquote:
Anders ik wel!quote:Op zondag 24 mei 2009 01:56 schreef S95Sedan het volgende:
Oh wat zal ik lekker slapen straks alleen in mijn bedje!
Hahaha, zo vat jij het op. Dat ik behoefte heb aan iemand om tegen aan te liggen, betekent niet automatisch dat ik daardoor ook verrot slaap als ik alleen in mijn bed ligquote:
Kan ik van jou ook zeggen hoe jij bepaalde dingen ziet/opvatquote:Op zondag 24 mei 2009 01:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahaha, zo vat jij het op. Dat ik behoefte heb aan iemand om tegen aan te liggen, betekent niet automatisch dat ik daardoor ook verrot slaap als ik alleen in mijn bed ligDus nee, ik spreek mezelf niet tegen.
Er zit je iets dwarsquote:Op zondag 24 mei 2009 02:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan ik van jou ook zeggen hoe jij bepaalde dingen ziet/opvat
Maargoed, eindeloze discussie
Inderdaad, zoals met iedereen.quote:Op zondag 24 mei 2009 02:04 schreef S95Sedan het volgende:
Kan ik van jou ook zeggen hoe jij bepaalde dingen ziet/opvat
Maargoed, eindeloze discussie
Ja goed, met jou dan?quote:
Neequote:Op zondag 24 mei 2009 02:40 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja goed, met jou dan?
Heb je nog wat leuks gedaan vanavond?
Nee, was met iemand op stap maar het was echt niks aan.quote:
Oh bahquote:Op zondag 24 mei 2009 02:43 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, was met iemand op stap maar het was echt niks aan.
Ja iddquote:Op zondag 24 mei 2009 02:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh bah
Beetje net als deze persoon: Ik date nooit meer zaterdag avond.. ?
Jemie! Wat een bitchquote:Op zondag 24 mei 2009 02:45 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja idd
weer geen seks, en niet eens een zoen
Ach ja, dat moet je ook een keer meemaken natuurlijkquote:
Ik date niet met vrouwen & helemaal niet met bitchesquote:Op zondag 24 mei 2009 02:46 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ach ja, dat moet je ook een keer meemaken natuurlijk
Moet je maar eens proberen dan, is soms wel leuk!quote:Op zondag 24 mei 2009 02:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik date niet met vrouwen & helemaal niet met bitches
Ik ga er over slapen!quote:Op zondag 24 mei 2009 02:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
Moet je maar eens proberen dan, is soms wel leuk!
Ik ga slapen trouwens
Thnx, jij succes met leren morgenochtend om 8 uurquote:Op zondag 24 mei 2009 02:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ga er over slapen!
Slaap lekker & veel plezier morgen!
Hoe laat vlieg je?quote:Op zondag 24 mei 2009 09:16 schreef HeatWave het volgende:
lekker op tijd, op mijn leeftijd nog "nerveus"voor je op vakantie gaat.
Nou ja, ik kon niet meer slapen, ben maar weer gaan opruimen, laatste dingen inpakken etc. Zelfs al even buiten geweest, tis nu al heel erg lekker.
17:00 pas, 15:00 op schiphol zijn, 14:00 hier maar eens rustig weg, bagage inchecken en biertje op het zonovergoten panoramaterrasquote:
Lekker hoorquote:Op zondag 24 mei 2009 09:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
17:00 pas, 15:00 op schiphol zijn, 14:00 hier maar eens rustig weg, bagage inchecken en biertje op het zonovergoten panoramaterras.
Zwaai maar zo rond 18:00 omhoog ofzoquote:Op zondag 24 mei 2009 09:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Lekker hoorAls ik in Nederland was geweest had ik je uigezwaaid
Denk dat je tegen die tijd al over me heen geweest bentquote:Op zondag 24 mei 2009 09:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zwaai maar zo rond 18:00 omhoog ofzo.
Dat ben ik nu ook alquote:Op zondag 24 mei 2009 09:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Denk dat je tegen die tijd al over me heen geweest bent
Heb je enig idee hoe fout dat klinkt?quote:Op zondag 24 mei 2009 09:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Denk dat je tegen die tijd al over me heen geweest bent
Whehequote:
Heb je enig idee hoe het bedoeld was?quote:
De eigenlijke bedoeling, of de bewust opgezochte ondertoon?quote:Op zondag 24 mei 2009 09:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Whehe
[..]
Heb je enig idee hoe het bedoeld was?
Beidequote:Op zondag 24 mei 2009 09:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
De eigenlijke bedoeling, of de bewust opgezochte ondertoon?
Dan heb ik in beide gevallen idd enig idee jaquote:
Okquote:Op zondag 24 mei 2009 09:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan heb ik in beide gevallen idd enig idee ja
Hoe gaat het vandaag met je? Beter dan gisteren?quote:
Mogguhquote:
Clever girlquote:Op zondag 24 mei 2009 09:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan heb ik in beide gevallen idd enig idee ja
Ben doodmoequote:Op zondag 24 mei 2009 09:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hoe gaat het vandaag met je? Beter dan gisteren?
*slim is*quote:
Ben blij dat je weer wat lekkerder in je vel zit.quote:Op zondag 24 mei 2009 09:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ben doodmoeMaar verder alles wel prima
De groep die er nu is gaat zo naar huis, de eigenaar wilde ook naar Nederland rijden vandaag, zijn vriendin was al onderweg, maar 10 kilometer hier vandaan ging haar auto raar doen, dus die is weer terug... Mijn hele planning natuurlijk naar de klote... Ik wacht het af
Tja... ik heb van die dagenquote:Op zondag 24 mei 2009 09:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*slim is*
[..]
Ben blij dat je weer wat lekkerder in je vel zit.
Het is zondag, iedereen is lekker chillquote:Op zondag 24 mei 2009 10:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn taartbodemdeeg moet een uur rusten, dan in de taartvorm en dan nog een uur rusten
Hijs lui.
En dan gaan we beginnen aan de chocoladevulling
En ik ga weer verder met mn fotoalbum.
Dit is allemaal niet bijster interessant voor jullie btw
Klinkt goed!quote:Op zondag 24 mei 2009 10:28 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Lekker buiten met een kopje koffie, croissantje krantje er bij, wat een ellende
Check, überluie bui hier vandaag...quote:
ach een mens moet toch watquote:Op zondag 24 mei 2009 10:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Klinkt goed!
* DR34M3R gooit afbakbroodjes in de oven
In de zon liggen bruinen is keihard bezig zijn!quote:Op zondag 24 mei 2009 10:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
En de tafel dekken..
Of nee, dat laat ik de kindjes wel doen, ga ik even in de tuin bezig.
vegenquote:Op zondag 24 mei 2009 10:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In de zon liggen bruinen is keihard bezig zijn!
Ook zo'n goedemorgenquote:
Hey Nouk hoestie nu ?quote:
Goedemorgen..quote:
Aah oke topquote:Op zondag 24 mei 2009 10:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Goedemorgen..Goed hoor, maar dat was het gisteren ook al
![]()
Met jou?
Ooh, weg de laptop/PC dus! Aan de studiequote:Op zondag 24 mei 2009 10:58 schreef mrbox het volgende:
Aah oke topja druk hier
ben ook gewoon te laat opgestaan dus snel ff ontbijten en dan weer verder.
Je zit je toch niet groot te houden he![]()
Vertel?quote:Op zondag 24 mei 2009 11:08 schreef Pien85 het volgende:
Ooooh wat ik nu allemaal wel niet zou willen
Ik zou het niet weten, iets met naakt zijn op de bank en dingen doen die niet in het openbaar mogen?quote:Op zondag 24 mei 2009 11:08 schreef Pien85 het volgende:
Ooooh wat ik nu allemaal wel niet zou willen
Hoi Leannequote:
Ja. En ik heb de kids beloofd dat we gaan zwemmen straks. Geen zon voor mij dusquote:
Stand zei je toch?quote:Op zondag 24 mei 2009 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, iets met naakt zijn op de bank en dingen doen die niet in het openbaar mogen?.
Geen buitenzwembad?quote:Op zondag 24 mei 2009 11:13 schreef DR34M3R het volgende:
Ja. En ik heb de kids beloofd dat we gaan zwemmen straks. Geen zon voor mij dus
Misschien is dit de dag dat je de kinderen een lesje 'omgaan met onverwachte veranderingen' geeft en met ze naar het park gaat ofzo.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:13 schreef DR34M3R het volgende:
Ik geloof niet dat het water daarvan al op een prettige temperatuur is. Ik heb er aan gedacht jaquote:
Binnenzwembad?quote:Op zondag 24 mei 2009 11:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee. Mijn les voor vandaag aan hen is "beloofd is beloofd".quote:Op zondag 24 mei 2009 11:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien is dit de dag dat je de kinderen een lesje 'omgaan met onverwachte veranderingen' geeft en met ze naar het park gaat ofzo.
Verwarmd buitenbadquote:Op zondag 24 mei 2009 11:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het water daarvan al op een prettige temperatuur is. Ik heb er aan gedacht ja
Tof... Maar dat kan dan pas over ruim 3 wekenquote:
Dan wordt het niet het strand van Kretaquote:Op zondag 24 mei 2009 11:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tof... Maar dat kan dan pas over ruim 3 weken
Wat let je om op het vliegtuig te stappen en ook naar Kreta te gaan?quote:Op zondag 24 mei 2009 11:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tof... Maar dat kan dan pas over ruim 3 weken
Hoe gaat het ermee vandaag?quote:
Beloofte maakt schuld.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee. Mijn les voor vandaag aan hen is "beloofd is beloofd".
Jah. Maar waar?quote:
Hey Tally!quote:
Morgenquote:
Morgenquote:
Tnxquote:Op zondag 24 mei 2009 11:18 schreef Mordreth het volgende:
Goedemorgen. Gezellige boel hier.
HeatWave: fijne vakantie.
Haarmaskertje?quote:Op zondag 24 mei 2009 11:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo ik heb wat Me-time ingelast, haarmaskertje+gezichtmaskertje
Ik heb geen flauw idee waar je uithangt, weet wel een paar goeie in het gooi,Amsterdam en hier Almerequote:
Zandvoort, ook goed?quote:Op zondag 24 mei 2009 11:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan wordt het niet het strand van Kreta.
Dat ik momenteel nog 3 weken aan het werk ben in Tsjechiëquote:Op zondag 24 mei 2009 11:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat let je om op het vliegtuig te stappen en ook naar Kreta te gaan?
mwah, laten we dan lekker een weekendje naar Terschelling ofzo gaan, grotere, stillere strandenquote:
Nog beter!quote:Op zondag 24 mei 2009 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
mwah, laten we dan lekker een weekendje naar Terschelling ofzo gaan, grotere, stillere stranden.
Morgenquote:Op zondag 24 mei 2009 11:21 schreef Sinceria het volgende:
Mogguh!
Ik kan mijn sportschoenen niet vinden.
Tijn leeft!quote:Op zondag 24 mei 2009 11:19 schreef tijnbrein het volgende:
Ook best, ik ben er al 15 jaar niet meer geweest ofzoquote:Op zondag 24 mei 2009 11:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nog beter!Schiermonnikoog? Of ehm... Een van die anderen, Terschelling is drukker
Daar ging het dus al mis met je?quote:Op zondag 24 mei 2009 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook best, ik ben er al 15 jaar niet meer geweest ofzo.
Camping Appelhof, als je daar als puber niet scoort blijf je de rest van je leven maagd denk ik.
Kretaquote:Op zondag 24 mei 2009 11:24 schreef Memento-Mori het volgende:
Iemand tips om wat te gaan doen vandaag?, wil wel ff weg ofzo maar in mn eentje is dat ook zo saai
Vlielandquote:Op zondag 24 mei 2009 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Camping Appelhof, als je daar als puber niet scoort blijf je de rest van je leven maagd denk ik.
Ik zit erover na te denken de sportschool op te bellen om te vragen of ik op slippers mag, maar ik kan me niet voorstellen dat ze dat goed vinden.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Morgen![]()
Dan ga je toch op je blote voeten sporten.
De Tongelreep?quote:
Kan ook nog, ga je ook mee?quote:
Die buitenbaden zijn toch niet verwarmd? Ik was al aan het kijken, maar volgens mij is het enige dat verwarmd is buiten, dat stukje waar je van binnenuit naartoe zwemt (en nog overdekt ook toch?). Niet de buitenbaden zelf. Bovendien zit ik met 2 kinderen die hun zwemdiploma nog niet hebben, dan vind ik de tongelreep nog niet zo geschikt.quote:
Ik had de afgelopen week geen computer en dus geen internet.quote:
Lastig.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:25 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik zit erover na te denken de sportschool op te bellen om te vragen of ik op slippers mag, maar ik kan me niet voorstellen dat ze dat goed vinden.![]()
Er wordt hier voor mijn huis de hele tijd vuurwerk afgestoken, irritant.
Ik ga straks naar tuincentrum, je mag wel meequote:Op zondag 24 mei 2009 11:24 schreef Memento-Mori het volgende:
Iemand tips om wat te gaan doen vandaag?, wil wel ff weg ofzo maar in mn eentje is dat ook zo saai
Oh vandaar.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Seriously? Dus 2x geneukt in één weekend?quote:Op zondag 24 mei 2009 11:30 schreef KudFokker het volgende:
En ja hoor, de vriendin van meisje 1 heeft vannacht bij me geslapen![]()
!
Gewoon een badje in de achtertuinquote:Op zondag 24 mei 2009 11:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Die buitenbaden zijn toch niet verwarmd? Ik was al aan het kijken, maar volgens mij is het enige dat verwarmd is buiten, dat stukje waar je van binnenuit naartoe zwemt (en nog overdekt ook toch?). Niet de buitenbaden zelf. Bovendien zit ik met 2 kinderen die hun zwemdiploma nog niet hebben, dan vind ik de tongelreep nog niet zo geschikt.
Geen idee. Ik ben er zelf nooit geweest, maar ik weet dat het een groot zwembadcomplex in Eindhoven is. Ik doe de aanname dat ze dan ook wel een verwarmd buitenbad hebben.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:28 schreef DR34M3R het volgende:
Die buitenbaden zijn toch niet verwarmd? Ik was al aan het kijken, maar volgens mij is het enige dat verwarmd is buiten, dat stukje waar je van binnenuit naartoe zwemt (en nog overdekt ook toch?). Niet de buitenbaden zelf. Bovendien zit ik met 2 kinderen die hun zwemdiploma nog niet hebben, dan vind ik de tongelreep nog niet zo geschikt.
He lullo nog geneukt?quote:Op zondag 24 mei 2009 11:30 schreef KudFokker het volgende:
En ja hoor, de vriendin van meisje 1 heeft vannacht bij me geslapen![]()
!
Ja, en vanavond afgesproken met de cosmo girl dus ik ga voor die hattrickquote:Op zondag 24 mei 2009 11:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Seriously? Dus 2x geneukt in één weekend?
En dan toch terugkomen op FOK! zodra het weer kan...quote:Op zondag 24 mei 2009 11:28 schreef tijnbrein het volgende:
Ik had de afgelopen week geen computer en dus geen internet.![]()
Maar gelukkig heb ik naast FOK! nog een leven.![]()
Almere is ietwat uit de richtingquote:Op zondag 24 mei 2009 11:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ik ga straks naar tuincentrum, je mag wel mee
met mij ookquote:Op zondag 24 mei 2009 11:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe gaat het ermee vandaag?
Met mij gaat het wel goed.![]()
De liefde voor meisje 1 zat inderdaad erg diep zie ik alweer. Succes met de verdere rouwverwerking...quote:Op zondag 24 mei 2009 11:31 schreef KudFokker het volgende:
Ja, en vanavond afgesproken met de cosmo girl dus ik ga voor die hattrick
Hahahaha, oké. Je bent nu de klootzak aan het spelen?quote:Op zondag 24 mei 2009 11:31 schreef KudFokker het volgende:
Ja, en vanavond afgesproken met de cosmo girl dus ik ga voor die hattrick
Daar is het balkon te klein voorquote:Op zondag 24 mei 2009 11:30 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Gewoon een badje in de achtertuin
In ieder geval wel een heerlijke ligweidequote:Op zondag 24 mei 2009 11:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben er zelf nooit geweest, maar ik weet dat het een groot zwembadcomplex in Eindhoven is. Ik doe de aanname dat ze dan ook wel een verwarmd buitenbad hebben.
Jaquote:Op zondag 24 mei 2009 11:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahahaha, oké. Je bent nu de klootzak aan het spelen?
Huh? En je huisarrest dan?quote:Op zondag 24 mei 2009 11:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja
Damn ik weet niet wat het was....
Gisteren in die club, overhemdje aan, kraag omhoog, een beetje arrogant / ongeïnteresseerd kijken![]()
Doet wonderen
quote:Op zondag 24 mei 2009 11:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De liefde voor meisje 1 zat inderdaad erg diep zie ik alweer. Succes met de verdere rouwverwerking...
quote:Op zondag 24 mei 2009 11:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De liefde voor meisje 1 zat inderdaad erg diep zie ik alweer. Succes met de verdere rouwverwerking...
Niets mis mee, je gaat je gang maar, maar doe dan niet de hele tijd zo dramatisch over je neukertjes. van gevoelens voor ze kan je niet spreken natuurlijk.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Tjah als dat niks wordt ?!
Moet ik gaan huilen dan?
Dit mag toch ook wel een keertje... ?
Normaal ben ik altijd te goed aardig...
Waar is al die praat van nee dat meisje is speciaal die is anders, daarga ik voor gebleven dan?quote:Op zondag 24 mei 2009 11:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja
Damn ik weet niet wat het was....
Gisteren in die club, overhemdje aan, kraag omhoog, een beetje arrogant / ongeïnteresseerd kijken![]()
Doet wonderen
Doe vooral wat je niet laten kunt. Kijk alleen niet verbaasd op als dit prima valt binnen haar beeldvorming van een klootzak. De ene dag beweer je stapel op haar te zijn en amper vier dagen later heb je het bed gedeeld met twee anderen. Goed bezig!quote:Op zondag 24 mei 2009 11:35 schreef KudFokker het volgende:
Moet ik gaan huilen dan?
Zij kiest toch voor haar ex wat gewoon een klootzak is ?!quote:Op zondag 24 mei 2009 11:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Waar is al die praat van nee dat meisje is speciaal die is anders, daarga ik voor gebleven dan?
Jaquote:Op zondag 24 mei 2009 11:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan toch terugkomen op FOK! zodra het weer kan...
Dat is mooiquote:
Ach KF is nog jongquote:Op zondag 24 mei 2009 11:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe vooral wat je niet laten kunt. Kijk alleen niet verbaasd op als dit prima valt binnen haar beeldvorming van een klootzak. De ene dag beweer je stapel op haar te zijn en amper vier dagen later heb je het bed gedeeld met twee anderen. Goed bezig!
Waaronder haar vriendin. Dat is absoluut een no-go.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe vooral wat je niet laten kunt. Kijk alleen niet verbaasd op als dit prima valt binnen haar beeldvorming van een klootzak. De ene dag beweer je stapel op haar te zijn en amper vier dagen later heb je het bed gedeeld met twee anderen. Goed bezig!
Goede morgen autoquote:
Dat geldt niet voor de gemiddelde politicus en die zeggen de ene dag ook dit en doen de volgende dag compleet iets anders.quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Waaronder haar vriendin. Dat is absoluut een no-go.
Dat is allemaal leuk en aardig, maar ik ga wel mee in wat HW net schreef, over dat ie niet dramatisch gaat doen over die meisjes etc etc.quote:
Dat was afgesproken werk van die 2....quote:Op zondag 24 mei 2009 11:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat zie je helemaal verkeerd. Allemaal onderdeel van de rouwverwerking. Als het meisje zelf je afwijst, dan probeer je maar iets te krijgen wat daar dicht in de buurt ligt. Een vriendin van haar bijvoorbeeld!quote:Op zondag 24 mei 2009 11:43 schreef DR34M3R het volgende:
ging je maar wat vaker met me meequote:Op zondag 24 mei 2009 11:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is allemaal leuk en aardig, maar ik ga wel mee in wat HW net schreef, over dat ie niet dramatisch gaat doen over die meisjes etc etc.
Krijg daar iig zelf een beetje nep gevoel bij.
Nee. Dit is voor haar de bevestiging dat je een klootzak bent en dat je haar niet waard bent.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:44 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat was afgesproken werk van die 2....
Meisje 1 hoefde niet zodat haar vriendin vrij baan had...
Dat is waar. Misschien een idee voor KF.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat geldt niet voor de gemiddelde politicus en die zeggen de ene dag ook dit en doen de volgende dag compleet iets anders.
--> PUBquote:Op zondag 24 mei 2009 11:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Moet ik gaan huilen dan?
Toen ik dat twee dagen geleden suggereerde zag ik het nog verkeerd!quote:Op zondag 24 mei 2009 11:44 schreef KudFokker het volgende:
Dat was afgesproken werk van die 2....
Meisje 1 hoefde niet zodat haar vriendin vrij baan had...
Ik mag me toch gewoon even afreageren ?!quote:Op zondag 24 mei 2009 11:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is allemaal leuk en aardig, maar ik ga wel mee in wat HW net schreef, over dat ie niet dramatisch gaat doen over die meisjes etc etc.
En dat had je nog niet bij KF?quote:Op zondag 24 mei 2009 11:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha dank je... Pff... ik ben zwaar verkoudenquote:
En dus ga je dan dr vriendin neuken en vanavond ofzo een ander? Doe je t wel veilig jochie?quote:Op zondag 24 mei 2009 11:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik mag me toch gewoon even afreageren ?!
Heb me al 1.5 maand ingehouden sinds ik haar ken omdat al mijn aandacht naar haar ging...
Vind het ook zuur dat het zo gelopen is, had het liever ook anders gezien, maarja...
Dit is geen kwestie van volwassenheid, maar van karakter.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:46 schreef Pien85 het volgende:
Ech KF ik hoop echt dat je ooit volwassen word
Hmm dat zeggen mijn ouders als mijn hele leven...quote:Op zondag 24 mei 2009 11:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar. Misschien een idee voor KF.
Zo bedoel ik het niet eens, we zijn allemaal jong geweest en als de gelegenheid zich voordoet, ach, je staat stijf (wheheh) van de hormonen. maar dat dramatische kalverliefde gedoe is gewoon onzin dan.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:46 schreef Pien85 het volgende:
Ik kon het niet gelovenquote:Op zondag 24 mei 2009 11:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toen ik dat twee dagen geleden suggereerde zag ik het nog verkeerd!
Dat hoopte iedereen die KF kent.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:46 schreef Pien85 het volgende:
Ik hoor het al een echte politieke in spequote:Op zondag 24 mei 2009 11:47 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm dat zeggen mijn ouders als mijn hele leven...
Omdat ik overal volgens hun een mooi verhaal van weet te lullen wat nergens op slaap
Suggestie voor de volgende TT: [Singles] Liegen en draaien om maar te kunnen naaien!quote:Op zondag 24 mei 2009 11:47 schreef KudFokker het volgende:
Omdat ik overal volgens hun een mooi verhaal van weet te lullen wat nergens op slaap
*mooi*quote:Op zondag 24 mei 2009 11:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Suggestie voor de volgende TT: [Singles] Liegen en draaien om maar te kunnen naaien!
Precies...quote:Op zondag 24 mei 2009 11:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet eens, we zijn allemaal jong geweest en als de gelegenheid zich voordoet, ach, je staat stijf (wheheh) van de hormonen. maar dat dramatische kalverliefde gedoe is gewoon onzin dan.
Oh noquote:Op zondag 24 mei 2009 11:47 schreef KudFokker het volgende:
[..]
maw dit komt niet meer goed?quote:Op zondag 24 mei 2009 11:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit is geen kwestie van volwassenheid, maar van karakter.
Dat was precies wat ik bedoeldequote:Op zondag 24 mei 2009 11:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet eens, we zijn allemaal jong geweest en als de gelegenheid zich voordoet, ach, je staat stijf (wheheh) van de hormonen. maar dat dramatische kalverliefde gedoe is gewoon onzin dan.
Heb al vaak genoeg 40 dagen zonder seks gezetenquote:Op zondag 24 mei 2009 11:50 schreef tijnbrein het volgende:
He KF is 40 dagen zonder seks niet iets voor jou?
Tuurlijk wel. Zodra KF stopt zijn lul achterna lopen dan komt het vanzelf wel goed.quote:
Your not the only one.quote:
40 dagen zonder vreemde verhalen is beter.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:50 schreef tijnbrein het volgende:
He KF is 40 dagen zonder seks niet iets voor jou?
De reactie van HW vat het wel mooi samen denk ik. Het melodramatische gedrag er omheen gaat vast niet veranderen met de jaren. En blijkbaar is zijn ouders dat ook niet ontgaan. Dat heeft dus niks met volwassenheid te maken wat mij betreft.quote:
Tuurlijk nietquote:Op zondag 24 mei 2009 11:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Your not the only one.![]()
@ KF: het verbaast je hopelijk niet dat je nu allerlei reacties tegen je krijgt? Dat heb je op jezelf afgeroepen.
Ik ben voorquote:Op zondag 24 mei 2009 11:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
40 dagen zonder vreemde verhalen is beter.
Gast lul niet die vriendin wil je de hele tijd alquote:Op zondag 24 mei 2009 11:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Precies...
Dit is toch gewoon zonder gevoel...
Van beide kanten uiteraardnet als die Duitse gisteravond, hetzelfde verhaal
Ik was serieus gewoon gek van haar...quote:Op zondag 24 mei 2009 11:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De reactie van HW vat het wel mooi samen denk ik. Het melodramatische gedrag er omheen gaat vast niet veranderen met de jaren. En blijkbaar is zijn ouders dat ook niet ontgaan. Dat heeft dus niks met volwassenheid te maken wat mij betreft.
Als het allemaal waar is.quote:
Dear dear Fokdiary, i want to tell my secret. 'Cause you`re the only one, that I know will keep it.quote:
Hopen van nietquote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 11:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dear dear Fokdiary, i want to tell my secret. 'Cause your the only one, that I know will keep it.
you'requote:Op zondag 24 mei 2009 11:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dear dear Fokdiary, i want to tell my secret. 'Cause your the only one, that I know will keep it.
Ergens ben ik bang dat het allemaal waar is.quote:
Kom maar naar Tsjechiëquote:Op zondag 24 mei 2009 11:54 schreef dawg het volgende:
[..]
Wanneer gaan we nu eens neu koffiedrinken?
En jij bent geen klootzak?quote:Op zondag 24 mei 2009 11:57 schreef KudFokker het volgende:
In dit geval bestaat er toch gewoon geen wrong or right ?!
Maar ik word wel beoordeeld als slecht...
Ik heb niemand gekwetst of heb niemand voorgelogen !
Iedereen gaat hier toch gewoon andere mee om ?!
Ik kan gewoon niet tegen het feit dat ik afgewezen word / het spelletje verlies van een of andere 'klootzak' (haar ex)
Kun je toch in het zonnetje.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:59 schreef DR34M3R het volgende:
De kids willen liever naar de speeltuin zeggen ze
Wat een schatjes! Boek mee, dekentje mee.. ik ga me wel vermaken vanmiddag
jij ging liggen, nee niet zoquote:
Veel plezierquote:Op zondag 24 mei 2009 11:59 schreef DR34M3R het volgende:
Kom je dr bij liggen dan?quote:
Over een week of 4 denkquote:
Dat vroeg ik me ook al af. Daarnet schreef KF dat hij er niet zoveel om geeft, om de negatieve reacties.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:59 schreef dawg het volgende:
KF, waarom heb jij die bewijsdrang zo?
Ja inderdaad.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:59 schreef dawg het volgende:
KF, waarom heb jij die bewijsdrang zo? Dat je 2 verschillende wijven in een weekend neukt, en misschien nog een derde? Ik denk dat dat alleen maar in je nadeel kan en zal werken.
Dunno...quote:Op zondag 24 mei 2009 11:59 schreef dawg het volgende:
KF, waarom heb jij die bewijsdrang zo? Dat je 2 verschillende wijven in een weekend neukt, en misschien nog een derde? Ik denk dat dat alleen maar in je nadeel kan en zal werken.
Hahahaquote:Op zondag 24 mei 2009 12:00 schreef DR34M3R het volgende:
Ok. De jongste bedenkt zich. En hij heeft goede argumenten ook. Zwemmen dus.
Kids..
Wat is dat nou? Beloofd is beloofd, dus gewoon naar het zwembad!quote:Op zondag 24 mei 2009 11:59 schreef DR34M3R het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |