Die buitenbaden zijn toch niet verwarmd? Ik was al aan het kijken, maar volgens mij is het enige dat verwarmd is buiten, dat stukje waar je van binnenuit naartoe zwemt (en nog overdekt ook toch?). Niet de buitenbaden zelf. Bovendien zit ik met 2 kinderen die hun zwemdiploma nog niet hebben, dan vind ik de tongelreep nog niet zo geschikt.quote:
Ik had de afgelopen week geen computer en dus geen internet.quote:
Lastig.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:25 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik zit erover na te denken de sportschool op te bellen om te vragen of ik op slippers mag, maar ik kan me niet voorstellen dat ze dat goed vinden.![]()
Er wordt hier voor mijn huis de hele tijd vuurwerk afgestoken, irritant.
Ik ga straks naar tuincentrum, je mag wel meequote:Op zondag 24 mei 2009 11:24 schreef Memento-Mori het volgende:
Iemand tips om wat te gaan doen vandaag?, wil wel ff weg ofzo maar in mn eentje is dat ook zo saai
Oh vandaar.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook best, ik ben er al 15 jaar niet meer geweest ofzo.
Camping Appelhof, als je daar als puber niet scoort blijf je de rest van je leven maagd denk ik.
Seriously? Dus 2x geneukt in één weekend?quote:Op zondag 24 mei 2009 11:30 schreef KudFokker het volgende:
En ja hoor, de vriendin van meisje 1 heeft vannacht bij me geslapen![]()
!
Gewoon een badje in de achtertuinquote:Op zondag 24 mei 2009 11:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Die buitenbaden zijn toch niet verwarmd? Ik was al aan het kijken, maar volgens mij is het enige dat verwarmd is buiten, dat stukje waar je van binnenuit naartoe zwemt (en nog overdekt ook toch?). Niet de buitenbaden zelf. Bovendien zit ik met 2 kinderen die hun zwemdiploma nog niet hebben, dan vind ik de tongelreep nog niet zo geschikt.
Geen idee. Ik ben er zelf nooit geweest, maar ik weet dat het een groot zwembadcomplex in Eindhoven is. Ik doe de aanname dat ze dan ook wel een verwarmd buitenbad hebben.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:28 schreef DR34M3R het volgende:
Die buitenbaden zijn toch niet verwarmd? Ik was al aan het kijken, maar volgens mij is het enige dat verwarmd is buiten, dat stukje waar je van binnenuit naartoe zwemt (en nog overdekt ook toch?). Niet de buitenbaden zelf. Bovendien zit ik met 2 kinderen die hun zwemdiploma nog niet hebben, dan vind ik de tongelreep nog niet zo geschikt.
He lullo nog geneukt?quote:Op zondag 24 mei 2009 11:30 schreef KudFokker het volgende:
En ja hoor, de vriendin van meisje 1 heeft vannacht bij me geslapen![]()
!
Ja, en vanavond afgesproken met de cosmo girl dus ik ga voor die hattrickquote:Op zondag 24 mei 2009 11:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Seriously? Dus 2x geneukt in één weekend?
En dan toch terugkomen op FOK! zodra het weer kan...quote:Op zondag 24 mei 2009 11:28 schreef tijnbrein het volgende:
Ik had de afgelopen week geen computer en dus geen internet.![]()
Maar gelukkig heb ik naast FOK! nog een leven.![]()
Almere is ietwat uit de richtingquote:Op zondag 24 mei 2009 11:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ik ga straks naar tuincentrum, je mag wel mee
met mij ookquote:Op zondag 24 mei 2009 11:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe gaat het ermee vandaag?
Met mij gaat het wel goed.![]()
De liefde voor meisje 1 zat inderdaad erg diep zie ik alweer. Succes met de verdere rouwverwerking...quote:Op zondag 24 mei 2009 11:31 schreef KudFokker het volgende:
Ja, en vanavond afgesproken met de cosmo girl dus ik ga voor die hattrick
Hahahaha, oké. Je bent nu de klootzak aan het spelen?quote:Op zondag 24 mei 2009 11:31 schreef KudFokker het volgende:
Ja, en vanavond afgesproken met de cosmo girl dus ik ga voor die hattrick
Daar is het balkon te klein voorquote:Op zondag 24 mei 2009 11:30 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Gewoon een badje in de achtertuin
In ieder geval wel een heerlijke ligweidequote:Op zondag 24 mei 2009 11:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben er zelf nooit geweest, maar ik weet dat het een groot zwembadcomplex in Eindhoven is. Ik doe de aanname dat ze dan ook wel een verwarmd buitenbad hebben.
Jaquote:Op zondag 24 mei 2009 11:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahahaha, oké. Je bent nu de klootzak aan het spelen?
Huh? En je huisarrest dan?quote:Op zondag 24 mei 2009 11:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja
Damn ik weet niet wat het was....
Gisteren in die club, overhemdje aan, kraag omhoog, een beetje arrogant / ongeïnteresseerd kijken![]()
Doet wonderen
quote:Op zondag 24 mei 2009 11:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De liefde voor meisje 1 zat inderdaad erg diep zie ik alweer. Succes met de verdere rouwverwerking...
quote:Op zondag 24 mei 2009 11:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De liefde voor meisje 1 zat inderdaad erg diep zie ik alweer. Succes met de verdere rouwverwerking...
Niets mis mee, je gaat je gang maar, maar doe dan niet de hele tijd zo dramatisch over je neukertjes. van gevoelens voor ze kan je niet spreken natuurlijk.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Tjah als dat niks wordt ?!
Moet ik gaan huilen dan?
Dit mag toch ook wel een keertje... ?
Normaal ben ik altijd te goed aardig...
Waar is al die praat van nee dat meisje is speciaal die is anders, daarga ik voor gebleven dan?quote:Op zondag 24 mei 2009 11:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja
Damn ik weet niet wat het was....
Gisteren in die club, overhemdje aan, kraag omhoog, een beetje arrogant / ongeïnteresseerd kijken![]()
Doet wonderen
Doe vooral wat je niet laten kunt. Kijk alleen niet verbaasd op als dit prima valt binnen haar beeldvorming van een klootzak. De ene dag beweer je stapel op haar te zijn en amper vier dagen later heb je het bed gedeeld met twee anderen. Goed bezig!quote:Op zondag 24 mei 2009 11:35 schreef KudFokker het volgende:
Tjah als dat niks wordt ?!
Moet ik gaan huilen dan?
Dit mag toch ook wel een keertje... ?
Normaal ben ik altijd te goed aardig...
Zij kiest toch voor haar ex wat gewoon een klootzak is ?!quote:Op zondag 24 mei 2009 11:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Waar is al die praat van nee dat meisje is speciaal die is anders, daarga ik voor gebleven dan?
Jaquote:Op zondag 24 mei 2009 11:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan toch terugkomen op FOK! zodra het weer kan...
Dat is mooiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |