Ach KF is nog jongquote:Op zondag 24 mei 2009 11:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe vooral wat je niet laten kunt. Kijk alleen niet verbaasd op als dit prima valt binnen haar beeldvorming van een klootzak. De ene dag beweer je stapel op haar te zijn en amper vier dagen later heb je het bed gedeeld met twee anderen. Goed bezig!
Waaronder haar vriendin. Dat is absoluut een no-go.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe vooral wat je niet laten kunt. Kijk alleen niet verbaasd op als dit prima valt binnen haar beeldvorming van een klootzak. De ene dag beweer je stapel op haar te zijn en amper vier dagen later heb je het bed gedeeld met twee anderen. Goed bezig!
Goede morgen autoquote:
Dat geldt niet voor de gemiddelde politicus en die zeggen de ene dag ook dit en doen de volgende dag compleet iets anders.quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Waaronder haar vriendin. Dat is absoluut een no-go.
Dat is allemaal leuk en aardig, maar ik ga wel mee in wat HW net schreef, over dat ie niet dramatisch gaat doen over die meisjes etc etc.quote:
Dat was afgesproken werk van die 2....quote:Op zondag 24 mei 2009 11:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat zie je helemaal verkeerd. Allemaal onderdeel van de rouwverwerking. Als het meisje zelf je afwijst, dan probeer je maar iets te krijgen wat daar dicht in de buurt ligt. Een vriendin van haar bijvoorbeeld!quote:Op zondag 24 mei 2009 11:43 schreef DR34M3R het volgende:
ging je maar wat vaker met me meequote:Op zondag 24 mei 2009 11:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is allemaal leuk en aardig, maar ik ga wel mee in wat HW net schreef, over dat ie niet dramatisch gaat doen over die meisjes etc etc.
Krijg daar iig zelf een beetje nep gevoel bij.
Nee. Dit is voor haar de bevestiging dat je een klootzak bent en dat je haar niet waard bent.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:44 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat was afgesproken werk van die 2....
Meisje 1 hoefde niet zodat haar vriendin vrij baan had...
Dat is waar. Misschien een idee voor KF.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat geldt niet voor de gemiddelde politicus en die zeggen de ene dag ook dit en doen de volgende dag compleet iets anders.
--> PUBquote:Op zondag 24 mei 2009 11:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Tjah als dat niks wordt ?!
Moet ik gaan huilen dan?
Dit mag toch ook wel een keertje... ?
Normaal ben ik altijd te goed aardig...
Toen ik dat twee dagen geleden suggereerde zag ik het nog verkeerd!quote:Op zondag 24 mei 2009 11:44 schreef KudFokker het volgende:
Dat was afgesproken werk van die 2....
Meisje 1 hoefde niet zodat haar vriendin vrij baan had...
Ik mag me toch gewoon even afreageren ?!quote:Op zondag 24 mei 2009 11:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is allemaal leuk en aardig, maar ik ga wel mee in wat HW net schreef, over dat ie niet dramatisch gaat doen over die meisjes etc etc.
En dat had je nog niet bij KF?quote:Op zondag 24 mei 2009 11:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha dank je... Pff... ik ben zwaar verkoudenquote:
En dus ga je dan dr vriendin neuken en vanavond ofzo een ander? Doe je t wel veilig jochie?quote:Op zondag 24 mei 2009 11:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik mag me toch gewoon even afreageren ?!
Heb me al 1.5 maand ingehouden sinds ik haar ken omdat al mijn aandacht naar haar ging...
Vind het ook zuur dat het zo gelopen is, had het liever ook anders gezien, maarja...
Dit is geen kwestie van volwassenheid, maar van karakter.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:46 schreef Pien85 het volgende:
Ech KF ik hoop echt dat je ooit volwassen word
Hmm dat zeggen mijn ouders als mijn hele leven...quote:Op zondag 24 mei 2009 11:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar. Misschien een idee voor KF.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |