Meis luister laat het gaan ! Je maakt alleen jezelf er gek mee en de mannen worden er echt niet anders vanquote:Op zondag 24 mei 2009 01:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Komt wel goed, maar sinds een paar dagen komt het mijn neus uit![]()
Stel dat je zo'n type ontmoeting/afspraak met een man heb, dan maak je je toch ook niet zo druk? Waarom dan met een vrouw wel? Vanwege die kans. Echt het is zoveel leuker als je blanco een date ingaat
Het zit je hoog hè? Wil je wat kwijt jongen? Kom maar op hoor.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:41 schreef Bob-B het volgende:
Sorry, ik zal weer van jouw niveau omhoog klimmen naar m'n eigen, ondanks dat kratje bier
Deze dan?quote:Op zondag 24 mei 2009 01:41 schreef S95Sedan het volgende:
Kijk bob, echte muziek met instrumenten enzo.
Het klinkt allemaal erger dan dat het is, maar dan nog zou ik maar al te graag tegen iemand in slaap vallen vannachtquote:Op zondag 24 mei 2009 01:42 schreef mrbox het volgende:
Meis luister laat het gaan ! Je maakt alleen jezelf er gek mee en de mannen worden er echt niet anders van
Nou dan ga ik dat de volgende date maar eens proberen
Net alsof je de enige bent...quote:Op zondag 24 mei 2009 01:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het klinkt allemaal erger dan dat het is, maar dan nog zou ik maar al te graag tegen iemand in slaap vallen vannacht
Doe dat, is echt heel leuk.
Ja, want dat stel ik ook.quote:
Nee, dat klopt. Maar ik vatte het op als; "Wat een oud-verhaal, je bent heus niet de enige en we hebben het er al zo vaak over gehad, dus houd je mond maar". Maar goed, lekker belangrijkquote:
Geen last van.quote:
Zo was het inderdaad bedoeldquote:Op zondag 24 mei 2009 01:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Maar ik vatte het op als; "Wat een oud-verhaal, je bent heus niet de enige en we hebben het er al zo vaak over gehad, dus houd je mond maar". Maar goed, lekker belangrijk
Wow, dit moet ik quoten. Sedan die iets toegeeft.quote:
Jij zou als geen ander moeten weten dat ik er niet omheen draaiquote:Op zondag 24 mei 2009 01:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wow, dit moet ik quoten. Sedan die iets toegeeft.
Ik ken je niet anders dan dat je er juist wél omheen draait.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:53 schreef S95Sedan het volgende:
Jij zou als geen ander moeten weten dat ik er niet omheen draai
quote:Op zondag 24 mei 2009 01:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ken je niet anders dan dat je er juist wél omheen draait.
Trusten.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:54 schreef mrbox het volgende:
Goed tijd voor bed voor mij.
Nouk slaap lekker straks, nu nog ff in een bed alleen maar dat komt echt wel weer goed.![]()
Sterkte iig
![]()
Thanks, komt goed hoor. Ik denk dat de haantjes hier zo ook rustig alleen laat. Slaap lekkerquote:Op zondag 24 mei 2009 01:54 schreef mrbox het volgende:
Nouk slaap lekker straks, nu nog ff in een bed alleen maar dat komt echt wel weer goed.![]()
Sterkte iig
![]()
Slaap lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |