Ik bedoelde dat ik niet wist dat je druk aan het daten was.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nope..
[..]
Ik ben er ook niet zo druk mee, maar zijn momenten, zoals nu..
Lief!
Ow je "niet toe zijn aan een relatie" en "een relatie willen"quote:Op zondag 24 mei 2009 00:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Waar dan? Omdat de dates op niets uitlopenOp zich slagen de dates wel, maar niet op die manier, zeg maar. Wat is daten met de juiste mindset?
Slaap lekker!quote:Op zondag 24 mei 2009 01:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ratjes zijn grappig btw, ze kunnen gewoon door de tralies heen, doen dat ook af en toe, maar lopen dan gewoon een keer heen en weer over de kooi en gaan dan weer terug erin
En nu ga ik naar bed, morgen zal ik wel vroeg wakker gemaakt worden, das altijd als de dames zich ergens op verheugen![]()
Zo min mogelijk doen alsof het een date is? Ik ben nog maar heel zelden op een ''echte'' date geweest, dus kan er niet zo veel over zeggen.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:04 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mooie ontopic vraag wel " Wat is de juiste mindset voor een date?"
quote:Op zondag 24 mei 2009 01:04 schreef mrbox het volgende:
[..]
Als dit al janken isquote:
Ik vertel er ook niet zo heel veel overquote:Op zondag 24 mei 2009 01:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik bedoelde dat ik niet wist dat je druk aan het daten was.
dat je je er niet constant druk om maakt is wel duidelijk hoor![]()
Ja lieve schat, ik spreek mezelf niet echt tegen, want ik zeg toch dat je dat dan op een weegschaal legtquote:Op zondag 24 mei 2009 01:04 schreef mrbox het volgende:
Ow je "niet toe zijn aan een relatie" en "een relatie willen"
Ja ik snap datmaar dat hoeft geen punt te zijn waar je gek van wordt
. Hierin komt gelijk die mindset naar boven
Je kan op verschillende manieren een date ingaan natuurlijk
![]()
Ik (probeer) het altijd meer te zien als een leuke tijd waarin je een ander persoon beter probeert te leren kennen. Als je er te veel van verwacht / op hoopt dan heb je idd de kans dat je elke keer (erg) teleur gesteld raakt na een "mislukte date"quote:Op zondag 24 mei 2009 01:04 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik kan nog veel beter janken, Sedannetjequote:Op zondag 24 mei 2009 01:10 schreef S95Sedan het volgende:
Ja![]()
Je moet lekker naar bed gaan dan ben je er morgen weer van af
Dat valt wel meequote:Op zondag 24 mei 2009 01:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik kan nog veel beter janken, Sedannetje
En als ik je nu zeg dat ik hier al weken last van heb?!
Nah ik vind je jezelf wel wat tegenspreken... nouja tegenspreken....quote:Op zondag 24 mei 2009 01:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja lieve schat, ik spreek mezelf niet echt tegen, want ik zeg toch dat je dat dan op een weegschaal legtJe kunt inderdaad op verschillende manieren een date in gaan. Op een eerste date is het sowieso altijd blanco. Maar zodra ik merk dat ik iemand leuker ga vinden wordt dat blanco beeld al minder
Daar weet jij niks vanquote:Op zondag 24 mei 2009 01:13 schreef S95Sedan het volgende:
Dat valt wel mee
Bij jezelf te rade gaan waarom je dat hebt misschien?
Goed plan, dat slapen ga het uitproberen welterusten fokkersquote:Op zondag 24 mei 2009 01:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja![]()
Je moet lekker naar bed gaan dan ben je er morgen weer van af
Doet er inderdaad niet toe..quote:Op zondag 24 mei 2009 01:13 schreef mrbox het volgende:
Nah ik vind je jezelf wel wat tegenspreken... nouja tegenspreken....doet er iig niet zo toe je voelt je gewoon ff alleen nu
Tweede gedeelte kan ik heel goed begrijpen
Dat is gewoon een kwestie van tijd
voordat iemand dat gevoel beantwoord
Daar weet ik genoeg vanquote:Op zondag 24 mei 2009 01:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Daar weet jij niks van
Voor iemand die alles bij zichzelf zoekt heb ik dat uiteraard al 100x gedaan
Met welk idee ga jij een date in dan?quote:Op zondag 24 mei 2009 01:15 schreef mrbox het volgende:
Hoe kan je eigenlijk blanco een date ingaan? Dat lukt mij dus echt nooit
Dat hoeft toch ook niet?quote:Op zondag 24 mei 2009 01:15 schreef mrbox het volgende:
Hoe kan je eigenlijk blanco een date ingaan? Dat lukt mij dus echt nooit
Jij weet niet hoe ik kan jankenquote:Op zondag 24 mei 2009 01:16 schreef S95Sedan het volgende:
Daar weet ik genoeg van
Blijkbaar niet anders had je toch wel gweten wat er aan schortte?
Kwestie van tijd Noukquote:Op zondag 24 mei 2009 01:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Doet er inderdaad niet toe..
Ja, alleen dat gevoel wordt dus niet beantwoord
Nou ja iets in mijn gezelschap spreekt mij wel dusdanig aan dat ik er uberhaupt mee op date gaquote:Op zondag 24 mei 2009 01:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Met welk idee ga jij een date in dan?
Met blanco een date in gaan is voor mij gewoon er niks van verwachten. En als het niet bevalt gewoon weer opstappen
Nee idd maar het wordt hier zo gezegt en ik ben nieuwschierigquote:
Nou waarom zou je opeens andere eisen gaan stellen omdat je het mist?quote:Op zondag 24 mei 2009 01:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe ik kan janken
Moet ik hier serieus op in gaan? Ik geloof dat ik net uitleg wat eraan schort.
Maar jij hebt niet veel dates gehad ? Je kwam uit een lange relatie sinds middelbare school dan ?quote:Op zondag 24 mei 2009 01:18 schreef Sinceria het volgende:
Ik bedoel, ieder zijn/haar manier. Ik zou dat ook niet blanco kunnen.
Ik weet het, maar soms ik dat geduld gewoon op..quote:Op zondag 24 mei 2009 01:21 schreef mrbox het volgende:
Kwestie van tijd Noukals relaties zo simpel te vinden waren dan betekend een relatie hebben toch ook niets
![]()
Tja, dan moet je misschien niet zoveel betekenis aan het woord "date" hangenquote:Nou ja iets in mijn gezelschap spreekt mij wel dusdanig aan dat ik er uberhaupt mee op date gadus is hoe klein dan ook iets van een hoop op een goede uitkomst
![]()
Ik vraag me af waar je dit in godsnaam uit opmaakt.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:21 schreef S95Sedan het volgende:
Nou waarom zou je opeens andere eisen gaan stellen omdat je het mist?
Dat zeg je net zelf?quote:Op zondag 24 mei 2009 01:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar je dit in godsnaam uit opmaakt.
Nou, ik heb wel een paar wat langere relaties gehad (aantal jaar) en die ontmoette ik altijd via via eigenlijk. Tijdens uitgaan, in vriendenkringen, op een opleiding. Dat soort dingen.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
Maar jij hebt niet veel dates gehad ? Je kwam uit een lange relatie sinds middelbare school dan ?
Waar?quote:
quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 00:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Over het algemeen wel, want ik ben nog lang niet klaar voor een relatie, wat een aantal zaken betreft.. Maar, dat betekent niet dat ik enorm behoefte heb om tegen iemand aan te kruipen. En dat kan niet met zomaar iemand dus dan ga je dingen op de weegschaal leggen en wat is dan belangrijker? En de weegschaal hangt al enige tijd richting die "ik wil toch wel een relatie" kant. Maar ik word knettergek van alle mislukte dates.
Ik had al het idee dat je dat bedoelde. Bij andere eisen stellen denk ik aan de eisen aan een partner, niet aan wel of geen relatie.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:30 schreef S95Sedan het volgende:
Jaa maar meis tochquote:Op zondag 24 mei 2009 01:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik weet het, maar soms is dat geduld gewoon op..
[..]
Tja, dan moet je misschien niet zoveel betekenis aan het woord "date" hangen
En kwamen daar geen dates van dan ?quote:Op zondag 24 mei 2009 01:29 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nou, ik heb wel een paar wat langere relaties gehad (aantal jaar) en die ontmoette ik altijd via via eigenlijk. Tijdens uitgaan, in vriendenkringen, op een opleiding. Dat soort dingen.
Dat zeg ik toch, waarom zou je dat soort dingen aan gaan passen om dat soort redenen. Straks krijg je wat met iemand alleen om bepaalde dingen en niet omdat dat dat echt the one/degene is voor jou.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik had al het idee dat je dat bedoelde. Bij eisen bijstellen denk ik aan de eisen aan een partner, niet aan wel of geen relatie.
Komt wel goed, maar sinds een paar dagen komt het mijn neus uitquote:Op zondag 24 mei 2009 01:32 schreef mrbox het volgende:
Jaa maar meis tochheh *knuffel*
Hahahahaha ik en geen betekenissen hangen aan het woordenNee ik zie een date gewoon als een andere type ontmoeting als een ontmoeting/afspraak ofzo.
Ik zeg nergens dat ik de eisen aan een partner aan pasquote:Op zondag 24 mei 2009 01:33 schreef S95Sedan het volgende:
Dat zeg ik toch, waarom zou je dat soort dingen aan gaan passen om dat soort redenen. Straks krijg je wat met iemand alleen om bepaalde dingen en niet omdat dat dat echt the one/degene is voor jou.
Ja, op zich wel, maar eigenlijk pas nadat de relatie al een feit was. Dat is toch anders. Bij een date denk ik aan een restaurant enzo. Ik heb meer ervaring met bankhangen , eventueel met vrienden erbij.quote:
Dat zeg je net ook zelf, of je moet het anders bedoelen.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ik de eisen aan een partner aan pas
Luierenquote:Op zondag 24 mei 2009 01:36 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, op zich wel, maar eigenlijk pas nadat de relatie al een feit was. Dat is toch anders. Bij een date denk ik aan een restaurant enzo. Ik heb meer ervaring met bankhangen , eventueel met vrienden erbij.
Ik bedoel het anders..quote:Op zondag 24 mei 2009 01:36 schreef S95Sedan het volgende:
Dat zeg je net ook zelf, of je moet het anders bedoelen.
Doe toch eens niet zo triest Bob.quote:
Ja, luieren ja. De eerste dagen van een nieuwe relatie worden bij mij standaard in bed of op de bank doorgebracht. Soms zelfs de eerste paar weken.quote:
Tofquote:Op zondag 24 mei 2009 01:39 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, luieren ja. De eerste dagen van een nieuwe relatie worden bij mij standaard in bed of op de bank doorgebracht. Soms zelfs de eerste paar weken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |