Alienware computers zijn niet goedkoop, zelfs niet 2dehandsquote:Op zondag 24 mei 2009 00:33 schreef Sigmund666 het volgende:
Het is wel heel veel voor een tweedehands laptop. Hoe oud is het ding eigenlijk?
Waaruit maak je op dat die 2 jaar oud is? Hij is precies een jaar oud.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:37 schreef Sigmund666 het volgende:
Nee ok, maar een laptop die ruim 2 tot 3 jaar oud is, en dan een prijs van 1300 vragen. Dat is 400 onder de nieuwprijs, kom op zeg
Je mag boffen als je hem voor tussen de 750 en 900 nog kwijtraakt.
Alienware, dude.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:37 schreef Sigmund666 het volgende:
Nee ok, maar een laptop die ruim 2 tot 3 jaar oud is, en dan een prijs van 1300 vragen. Dat is 400 onder de nieuwprijs, kom op zeg
Je mag boffen als je hem voor tussen de 750 en 900 nog kwijtraakt.
Jammer, de 3Dmark score is hoger, maar in real life games is de 8800GTX toch vaak sneller, vooral met FSAA enabled. Desalniettemin toch een zéér snelle mobile VGA kaart.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:35 schreef Inverted_World het volgende:
Belangrijke update:
Deze notebook was een poosje weg in verband met een video-kaart issue. Heb hem vandaag weer terug ontvangen en werd gebeld door Alienware dat ze de 8800GTX hebben vervangen voor de snellere 9800GT
Klopt inderdaad, alle games draaien op max, zoals ik ook in mijn OP had neer gezet, ik wil eventueel wel screenshots maken met fraps erbij aanquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:43 schreef bnx het volgende:
[..]
Jammer, de 3Dmark score is hoger, maar in real life games is de 8800GTX toch vaak sneller, vooral met FSAA enabled. Desalniettemin toch een zéér snelle mobile VGA kaart.
[edit]
lees net 1440x900 resolutie, hierop zal iedere game op de markt momenteel vlekkeloos mee draaien icm de CPU\VGA
Sorry, ik had al een aantal boden via marktplaats boven de 1000 euro, helaas, ik vind het pas interessant vanaf 1200,-quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:53 schreef iThink het volgende:
750 euro geboden. Kan helaas niet hoger gaan..
Oke, ik gebruik inprincipe vaak externe schermen als ik thuis werk of op mijn werk.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:21 schreef temp.123 het volgende:
Jammer van de lage resolutie, voor games is het wel leuk dat je ze op de native resolutie kunt spelen maar voor Windowsgebruik is het toch wel weinig. Ik gebruik zelf 1920*1200 op mn 15.4" laptop.
Het spijt me, dat kan en wil ik niet betalen. VInd ik voor een tweedehands computer zonder garantie erg veel! Niettemin succes met de verkoop!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:10 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Sorry, ik had al een aantal boden via marktplaats boven de 1000 euro, helaas, ik vind het pas interessant vanaf 1200,-.
Misschien is het veel, maar het is een nette prijs voor een Alienware die nieuw te noemen is, nieuwe behuizing, geen enkel krasje, nieuwe hardware en het gevoeligste deel van de notebook, de videokaart is dus ook nieuw.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:40 schreef iThink het volgende:
[..]
Het spijt me, dat kan en wil ik niet betalen. VInd ik voor een tweedehands computer zonder garantie erg veel! Niettemin succes met de verkoop!
Wat is daar mis mee? Handig als ik die er even bij zet toch, dan kunnen mensen een inschatting maken of mijn vraagprijs reeël is. Waarvan ik denk van gezien hij in nieuwstaat is.quote:
Nee dankjewel, het zou ook niet een hele vooruitgang zijn verder, de nieuwprijs van jou notebook ligt op de 2e hands vraagprijs van de mijnequote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:05 schreef wowfreak het volgende:
Zeker geen intresse in een HP HDX18 1180ED ? Gekocht 11maart jongstleden, heb alleen een maatje kleiner nodigIn profiel staat mijn email.
Dit is zo goed als een desktop vandaar... 18.4", maar als je geen intresse hebt gaat het over. Mocht ik mijn laptop verkopen dan neem ik contact met je op.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:14 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Nee dankjewel, het zou ook niet een hele vooruitgang zijn verder, de nieuwprijs van jou notebook ligt op de 2e hands vraagprijs van de mijneNu 1740,- dus.
Tevens doe ik hem weg ivm de aanschaf van een desktop.
Oke.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:18 schreef wowfreak het volgende:
[..]
Dit is zo goed als een desktop vandaar... 18.4", maar als je geen intresse hebt gaat het over. Mocht ik mijn laptop verkopen dan neem ik contact met je op.
Duidelijk, succes met de verkoop!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:20 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Oke.![]()
Nee het gaat mij niet zozeer om de grootte van het scherm, meer omdat ik een hoop animatie werk doe en een renderfarm wel handig zou zijn, en dat is helaas in notebook vorm niet echt mogelijk.
Nee sorry, voor minder dan 1200 gaat hij niet wegquote:
Als ik daar op google vallen me de volgende dingen op:quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:26 schreef Devion het volgende:
Kan je hem beter houden want MSI heeft al genoeg notebooks die beginnen bij de €1300 euro die toch een stukje sneller zijn.(Ik noem de GT725, GT729 of een vergelijkbare zoals de GT627)
Ja, of je gaat gewoon weg uit dit topic.quote:
Je betaald enigsinds voor Design en naam, maar ook voor kwaliteit en niet voor "gewone"hardware, enkel high-end hardware, die normaal zeker niet geleverd kan worden in een 15 inch notebook.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:13 schreef zomer86 het volgende:
Ik weet wat Alienware is, alleen een laptop kopen zonder garantie voor 1200-1300 is gewoon een erg groot risico. Vooral als je kijkt welke laptops je kan krijgen rond de 1200-1300 die zijn misschien niet van AlienWare maar in die Alienware zit ook gewoon normale hardware hoor. Je betaald ook dik voor de naam!Just my 2 cents!
volgens mij kun je beter niet meer reageren op alle reacties. mensen die er 1200 euro voor over hebben weten dat ze geen rotzooi kopen en weten wat alienware inhoudt.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:32 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Je betaald enigsinds voor Design en naam, maar ook voor kwaliteit en niet voor "gewone"hardware, enkel high-end hardware, die normaal zeker niet geleverd kan worden in een 15 inch notebook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |