Wat is daar mis mee? Handig als ik die er even bij zet toch, dan kunnen mensen een inschatting maken of mijn vraagprijs reeël is. Waarvan ik denk van gezien hij in nieuwstaat is.quote:
Nee dankjewel, het zou ook niet een hele vooruitgang zijn verder, de nieuwprijs van jou notebook ligt op de 2e hands vraagprijs van de mijnequote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:05 schreef wowfreak het volgende:
Zeker geen intresse in een HP HDX18 1180ED ? Gekocht 11maart jongstleden, heb alleen een maatje kleiner nodigIn profiel staat mijn email.
Dit is zo goed als een desktop vandaar... 18.4", maar als je geen intresse hebt gaat het over. Mocht ik mijn laptop verkopen dan neem ik contact met je op.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:14 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Nee dankjewel, het zou ook niet een hele vooruitgang zijn verder, de nieuwprijs van jou notebook ligt op de 2e hands vraagprijs van de mijneNu 1740,- dus.
Tevens doe ik hem weg ivm de aanschaf van een desktop.
Oke.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:18 schreef wowfreak het volgende:
[..]
Dit is zo goed als een desktop vandaar... 18.4", maar als je geen intresse hebt gaat het over. Mocht ik mijn laptop verkopen dan neem ik contact met je op.
Duidelijk, succes met de verkoop!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:20 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Oke.![]()
Nee het gaat mij niet zozeer om de grootte van het scherm, meer omdat ik een hoop animatie werk doe en een renderfarm wel handig zou zijn, en dat is helaas in notebook vorm niet echt mogelijk.
Nee sorry, voor minder dan 1200 gaat hij niet wegquote:
Als ik daar op google vallen me de volgende dingen op:quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:26 schreef Devion het volgende:
Kan je hem beter houden want MSI heeft al genoeg notebooks die beginnen bij de ¤1300 euro die toch een stukje sneller zijn.(Ik noem de GT725, GT729 of een vergelijkbare zoals de GT627)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |