quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:12 schreef KudFokker het volgende:
Godsamme, ik heb gewoon huisarest gekregen______
Zal je wel verdiend hebben,quote:
Misschien wordt het tijd dat je op jezelf gaat wonen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:12 schreef KudFokker het volgende:
Godsamme, ik heb gewoon huisarest gekregen______
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:15 schreef vencodark het volgende:
KF, je bent door de mand gevallen. Je bent helemaal geen 21, je bent 15.
2 keer de helftquote:
Guinnessquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:15 schreef HeatWave het volgende:
@MM, ach er zit een rockbar, de U2, dus het komt wel goed, en rock en Guinness.
Ik wist dat er iets was tussen onsquote:
Ja en gezellig aan het fokkenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:15 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ook allemaal "gezellig" thuis vanavond?
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:16 schreef KudFokker het volgende:
Nja ze zijn de hele tijd al super chaggo...
Ik zou aardbeien schoonmaken, maar heb dat niet gedaan....
Dus nu mag ik niet weg vanavond...
Nog 6 maanden volhouden dit, dan ben ik weg
Geen fut om wat te gaan doenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:15 schreef Chr1st1aan het volgende:
Nu al terug? Sorryquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:16 schreef Jannuk het volgende:
Heej tijnbrein.. waar was je nou met die handdoek???
Ik heb straks 7 dagen om los te gaan, ik hou het even rustig, ik weet uit ervaring dat een kater in het vliegtuig niet echt je van het isquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:15 schreef Chr1st1aan het volgende:
En uit wraak heb je daarom de agenda uit de OP gehaald?quote:
Te laatquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
Nu al terug? Sorry![]()
* tijnbrein Geeft Jannuk een handdoek
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb straks 7 dagen om los te gaan, ik hou het even rustig, ik weet uit ervaring dat een kater in het vliegtuig niet echt je van het is.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:18 schreef DR34M3R het volgende:
Het regent
Balkondeur opengezet, het ruikt zo lekker nu![]()
ben jij nou een echte vent?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb straks 7 dagen om los te gaan, ik hou het even rustig, ik weet uit ervaring dat een kater in het vliegtuig niet echt je van het is.
Ik ben niet prefect ik maak ook wel eens fouten.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:19 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Te laat![]()
.... was jij nou één van die "echte" mannen?
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:19 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Te laat![]()
.... was jij nou één van die "echte" mannen?
Als het me uitkomt wel jaquote:
* Jannuk gaat ff buienradar checken gnagnaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben niet prefect ik maak ook wel eens fouten.![]()
Sorry. Volgende keer zal ik de hond wel uitlaten als het regend.
Nicequote:
kan geregeld worden hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
We kunnen het zo wel in de TT zetten.
Fijne avondquote:
Gelukkig ben ik niet van suikerwater.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:22 schreef Jannuk het volgende:
[..]
* Jannuk gaat ff buienradar checken gnagna
Doeiquote:
Goed ideequote:
neuh, ik antwoordde alleen op zijn vraagquote:
Haha, bang voor stalkers?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
neuh, ik antwoordde alleen op zijn vraag.
Ik vind dat er genoeg mensen zijn die het weten nu>
Ja tuurlijk wel. Alleen de vraag is of jij, jezelf er aan houdt.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:28 schreef Jannuk het volgende:
Lees nu pas de TT, volgens mij kan ik mijzelf geen huisarrest geven.... toch??
charmes zijn al in de strijd gegooidquote:
Mijzelf kennende denk ik zomaar dat ik mij daar niet aan ga houdenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
Ja tuurlijk wel. Alleen de vraag is of jij, jezelf er aan houdt.
Lucky bastard.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
charmes zijn al in de strijd gegooid
Mag weer weg, word zodirect opgehaald
En als ik jou nu eens huisarrest geef.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:30 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Mijzelf kennende denk ik zomaar dat ik mij daar niet aan ga houden
Wat heeft het hele huisarrest dan voor zin?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:30 schreef KudFokker het volgende:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Kom je me dan wel in de gaten houden?quote:
Heb ze kunnen overhalen dat ze ongelijk hebben...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:31 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Wat heeft het hele huisarrest dan voor zin?
Tssskkk... Vodafone UMTSquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:33 schreef Chr1st1aan het volgende:
Je ouders moeten gewoon je internet afkappen voor een maand, zal je leren schavuit!
Jaquote:
Ik vlieg min of meer over je heen geloof ikquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:37 schreef Pien85 het volgende:
Vanaf morgen ben ik helemaal alleen hier in Tsjechië... Wie komt me gezelschap houden?
Veel plezierquote:
Lijkt me gezellig. Kan jij meteen leren paardrijden.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:37 schreef Pien85 het volgende:
Vanaf morgen ben ik helemaal alleen hier in Tsjechië... Wie komt me gezelschap houden?
je moet je lampje even naar links doen, ik zie niets meer.quote:
Komt omdat je teveel achter de boom staat. Je moet wel beetje opzij hequote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je moet je lampje even naar links doen, ik zie niets meer.
Oops.
Ja, maar anders staat die Renault in mijn beeld, let je wel ff op!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Komt omdat je teveel achter de boom staat. Je moet wel beetje opzij he![]()
Amateur.
Dat zijn de buren.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar anders staat die Renault in mijn beeld, let je wel ff op!.
Hoiquote:
kut, ik vond je al zo dik gewordenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zijn de buren.Bij wie zit jij naar binnen te gluren?
Hmm... Das te hoogquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vlieg min of meer over je heen geloof ik.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
kut, ik vond je al zo dik geworden.
Mile high club, lid worden?quote:
Dat red ik niet in 2 dagenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lijkt me gezellig. Kan jij meteen leren paardrijden.
Gewoon zwaaienquote:
Zo, das beter.....quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zie je wel, amateur! (en ik lijk niet eens op mijn buurvrouw
)
Ik ga al over je heen, nog niet genoegquote:
Moest er nog eens bijkomen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo, das beter.....
Kijk niet zo boos, ik neem toch geen foto's?.
Dat snap ik. Dan gaan we toch in Nederland weer verder.quote:
Nou ja, geen fotos die ik hier zal posten danquote:
Lekker bierquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:48 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ik heb zin in bier.... maar dan komt er ook weer chips.... en dan voel ik me vies als alles op is
Ik ben anders elke post waard hoor.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, geen fotos die ik hier zal posten dan.
ja, dat zie ik!quote:
Jammer gun ons ook een verzetjequote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, geen fotos die ik hier zal posten dan.
's Avonds als ik de hond niet meer hoef uit te laten wel hoor.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat zie ik!
heb je dat altijd aan als je FOK!t?.
Pics or it did not happen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:51 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Jammer gun ons ook een verzetje
Staat je goed hoor, kan ook overdag wel met dit weerquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
's Avonds als ik de hond niet meer hoef uit te laten wel hoor.![]()
Ik vind anders knap warm. En met een badjas buiten lopen staat zo zwerverig.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Staat je goed hoor, kan ook overdag wel met dit weer.
Ja, die trek je net aanquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vind anders knap warm. En met een badjas buiten lopen staat zo zwerverig.
Dit is niet helemaal real-time he? Ik moet ook nog even de verrekijker wegdoen, de laptop pakken, posten etcquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.Je zei het op dat moment.
Ik probeer het nu eenmaal zo precies mogelijk te rapporteren. Mocht je doorslaan als stalker, dan valt het nog iets te traceren.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is niet helemaal real-time he? Ik moet ook nog even de verrekijker wegdoen, de laptop pakken, posten etc.
Ik ben een ninja joh, je ziet me niet eens!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik probeer het nu eenmaal zo precies mogelijk te rapporteren. Mocht je doorslaan als stalker, dan valt het nog iets te traceren.
Hoe kan ik jou nu over het hoofd zien?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben een ninja joh, je ziet me niet eens!.
Welke redenatie?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan zou er nooit wat gebeurd zijn met zo'n redenatie.
Hoiquote:
Wat heb ik aan dan?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoe kan ik jou nu over het hoofd zien?
Jij hebt gelijk.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als alles een foto zou moeten hebben voor het echt gebeurd kan zijn.
Zwart?quote:
Oh ik ben wel de laatste die dat vergeet hoor.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij hebt gelijk.![]()
Maar dit blijft wel FOK! vergeet dat niet.
Fuck!quote:
Oke gelukkigquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh ik ben wel de laatste die dat vergeet hoor.
Aha, hoeveel stalk-miles heb jij nog? Ik wil de infraroodkijker nog hebbenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tof he.Speciaal gekocht uit de Stalkershop.
Niet zoveel, die heb ik uitgegeven bij de Stalkdagen 2 weken geleden. Heb er nog 3 ofzo.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aha, hoeveel stalk-miles heb jij nog? Ik wil de infraroodkijker nog hebben.
Rustig maar dat komt vanzelfquote:
Oh, ik heb er nog 32, pas geleden die waardebon uit stalkers-weekly ingeleverd.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet zoveel, die heb ik uitgegeven bij de Stalkdagen 2 weken geleden. Heb er nog 3 ofzo.Spaarkaart is ook ingeleverd.
Ik heb geen plantjes maar de regen is wel lekker inderdaad.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:06 schreef Howl het volgende:
Ah, lekker, regen. Dan hoef ik mijn plantjes buiten geen water meer te geven.
Waardebon? Die heb ik gemist. Is die editie nog te krijgen?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, ik heb er nog 32, pas geleden die waardebon uit stalkers-weekly ingeleverd.
maar die IR-kijker is 50 SP...... Uiteraard verdien ik er vanavond ook weer 10....
je kan hem nabestellen op www.stalkersonline.nl is nog een week geldig.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waardebon? Die heb ik gemist. Is die editie nog te krijgen?
Hm, misschien kan ik dat lenen van andere collega stalkers bij de stalkerclub.![]()
Infraroodkijker wil ik ook nog wel. Mijne is verouderd en is beetje gammel. Is zie schimmen.
Thanks.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je kan hem nabestellen op www.stalkersonline.nl is nog een week geldig.
idd, ga jij nog naar het stalkersexamen? Ik heb mijn Stalkers A en B, maar C is best pittig hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Thanks.Wij collega's moeten elkaar soms een handje helpen he.
Zolang ik er niet in hoef te lopen, uiteraard.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb geen plantjes maar de regen is wel lekker inderdaad.
Ik ga voor de volgende ronde, in september. Eerst tentamens van mijn opleiding. Het stalkerschap is een hobby dus neemt iets minder tijd in. Ik heb wel al een aantal deelkwalificaties. Bijv. stalken in het licht met heel veel drukte enzo.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd, ga jij nog naar het stalkersexamen? Ik heb mijn Stalkers A en B, maar C is best pittig hoor.
ja, die heb ik ook al. Al vond ik stalken op het werk echt heel pittig hoor, dat gedoe met die kopieermachine was echt achterlijkquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ga voor de volgende ronde, in september. Eerst tentamens van mijn opleiding. Het stalkerschap is een hobby dus neemt iets minder tijd in. Ik heb wel al een aantal deelkwalificaties. Bijv. stalken in het licht met heel veel drukte enzo.
Even vragen hoe het met oma was, waren ze vandaag geweest. Hoe het met mn neefje (zoontje van tante) is die al 3mnd en sinds zn geboorte met trombose in het UMCG ligt en even verhaal kwijt over t zoontje van mn collega enzo.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ook
Om te melden dat het met mn fotoalbum is gelukt
Stalken op het werk vond ik zelf niet zo moeilijk omdat bij mij ook een collega stalker zit. Dus daar kon ik beetje van spieken.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, die heb ik ook al. Al vond ik stalken op het werk echt heel pittig hoor, dat gedoe met die kopieermachine was echt achterlijk.
Zullen we binnenkort even samen huiswerk maken?.
Daar was ik al beetje bang voor.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:21 schreef Memento-Mori het volgende:
Ok dit verzonnen stalkersgedoe is toch ietwat lichtelijk irritant
valsspelen!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Stalken op het werk vond ik zelf niet zo moeilijk omdat bij mij ook een collega stalker zit. Dus daar kon ik beetje van spieken.![]()
Samen huiswerk? Euhm...ga je me dan niet stalken?![]()
Uiteindelijk is alles een test.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
valsspelen!. het is dat de commissie niet meeleest hier!
.
nee natuurlijk niet, dat telt dan toch niet, stalken met aankondiging is in strijd met artikel 13.1, sub paragraaf 8b.... maar dat weet je best, je test me maar een beetje.
I know, maar we zullen er over op houden hoor MMetjequote:
Sowieso, beroepsgeheim.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know, maar we zullen er over op houden hoor MMetje.
* HeatWave doet geheime handdruk.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sowieso, beroepsgeheim.![]()
"Keep to the code".
dank je HW'tjequote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know, maar we zullen er over op houden hoor MMetje.
wat dacht je van de gezellige meeting in het o zo leuke zeelandquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan moeten we het nu over wat anders hebben.Ideeën?
Dan moeten we allemaal blijven slapen, want terugkomen zal niet meer lukken na 19:00quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:35 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
wat dacht je van de gezellige meeting in het o zo leuke zeeland
Prima, jullie zijn hier allemaal welkom.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:35 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
wat dacht je van de gezellige meeting in het o zo leuke zeeland
Pas op met wat je zegtquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Prima, jullie zijn hier allemaal welkom.
ok, de volgende meet is bij Venco, en we slapen allemaal daar!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom? We hebben geen grenzen om in Zeeland te komen hoor.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Prima, jullie zijn hier allemaal welkom.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ok, de volgende meet is bij Venco, en we slapen allemaal daar!
Snap ik, is ook nooit leuk dat soort dingen....quote:
Sup ?quote:
Gelukkig is al weer bijna Sint Juttemisquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Alleen mijn stalkprojecten mogen blijven slapen.
![]()
Trouwens, die meet is pas bij Sint Juttemis.
Tis niet alleen dat, ook gedoe met die "ex" etc ach dit gevoel is morgen wel weer overquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snap ik, is ook nooit leuk dat soort dingen.....
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
Sup ?
Bahstomme research opdracht schiet niet op
Dat is helemaal kut, maar daar moet je gewoon een punt achter zetten, niet meer jouw probleemquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Tis niet alleen dat, ook gedoe met die "ex" etc ach dit gevoel is morgen wel weer over
Heb ik ook, ben er wel klaar mee, maar gewoon best heftig weekje geweest denk ikquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is helemaal kut, maar daar moet je gewoon een punt achter zetten, niet meer jouw probleem.
Nee, ik voel een afstandquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga al over je heen, nog niet genoeg.
Dat weekje is bijna voorbij, tijd voor een nieuwe!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Heb ik ook, ben er wel klaar mee, maar gewoon best heftig weekje geweest denk ik
je voelt toch iets, klaag dan nietquote:
Neem even lekker pauzequote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
Sup ?
Bahstomme research opdracht schiet niet op
Zeker tijd voor n nieuwe week, en ik ben toch wel wat te zwaar voor handbagage hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat weekje is bijna voorbij, tijd voor een nieuwe!
Ik kan je nog meenemen als handbagage als je wil
Voelde ik maar écht iets, dan had ik niks te klagenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je voelt toch iets, klaag dan niet.
Nieuwe ronde, nieuwe kansen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Zeker tijd voor n nieuwe week, en ik ben toch wel wat te zwaar voor handbagage hoor
Ik kan je wel tillen hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Zeker tijd voor n nieuwe week, en ik ben toch wel wat te zwaar voor handbagage hoor
Daar heb je.... nou ja, je snapt het....quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Voelde ik maar écht iets, dan had ik niks te klagen
Wat wil je voelen dan?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Voelde ik maar écht iets, dan had ik niks te klagen
Als ik jou nou huisarrest geef he HW en eens op visite komquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je voelt toch iets, klaag dan niet.
Ik snap hetquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan je wel tillen hoor.
[..]
Daar heb je.... nou ja, je snapt het.....
HW natuurlijkquote:
Dat wil HW dus nietquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ik jou nou huisarrest geef he HW en eens op visite kom
Maar je handbagage mag niet zoveel wegenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan je wel tillen hoor.
[..]
Daar heb je.... nou ja, je snapt het.....
Oh okequote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik snap hetDaarom wil ik ook dat je hier ff een tussenstopje maakt
[..]
HW natuurlijk
Wie weet op de terugwegquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik snap hetDaarom wil ik ook dat je hier ff een tussenstopje maakt
[..]
HW natuurlijk
Nou, dan moet ik mijn kleren maar thuislaten, dan ga je in mijn backpackquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Maar je handbagage mag niet zoveel wegenmaar wel lief bedoelt hoor
Wanneer ben je op de terug weg dan? Denk niet dat ik zo lang kan wachten hoor... Ik wil NUquote:
de 30ste, je hebt maar ff te wachtenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wanneer ben je op de terug weg dan? Denk niet dat ik zo lang kan wachten hoor... Ik wil NU
Zucht, dan regel ik voor de tussentijd wel ff een Tsjech...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
de 30ste, je hebt maar ff te wachten.
Hoiquote:
ik heb sinds marokko ook een hele toffe backpackquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, dan moet ik mijn kleren maar thuislaten, dan ga je in mijn backpack.
joe ko kurl!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zucht, dan regel ik voor de tussentijd wel ff een Tsjech...
Geen leuke vrouwen daar?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zucht, dan regel ik voor de tussentijd wel ff een Tsjech...
Balen.quote:
Hallo.quote:
Valt nog veel erger tegen, waarom denk je dak HW hier wil hebben?quote:
Wat heb je eigenlijk gedaan vanavond? Was het leuk?quote:
Ik snap het geen leuke mensen daar dus.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Valt nog veel erger tegen, waarom denk je dak HW hier wil hebben?
Wel leuke mensen hoor, maar niks waarmee ik in bed zou willen belandenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik snap het geen leuke mensen daar dus.![]()
Hoelang nog?
Omdat die paarden ook wat tegenvallen op "dat" gebied?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Valt nog veel erger tegen, waarom denk je dak HW hier wil hebben?
Tsja dat is lastig.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wel leuke mensen hoor, maar niks waarmee ik in bed zou willen belanden
Nog 3 en halve week, ongeveer... Misschien wat korter, misschien wat langer... We'll see
Ook jaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat die paarden ook wat tegenvallen op "dat" gebied?.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat die paarden ook wat tegenvallen op "dat" gebied?.
Ik heb een tijdje bankgehangen bij iemand op loopafstand nadat bleek dat ik mijn fietssleutel kwijt was. Na dat een tijdje gedaan te hebben was ik te lui om de bus te pakken.quote:
Okequote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:11 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje bankgehangen bij iemand op loopafstand nadat bleek dat ik mijn fietssleutel kwijt was. Na dat een tijdje gedaan te hebben was ik te lui om de bus te pakken.
In je nieuwe huis?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:14 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar wandjes te behangen
Te laat.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:14 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Nog niet maar het staat wel op de planning.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:16 schreef Sinceria het volgende:
Iemand wel eens in de Timboektoe geweest?
quote:
En dan nog niet af.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:17 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zit er al weer 2jaar in
Leuk! Het is in Wijk aan Zee dacht ik. Strand.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog niet maar het staat wel op de planning.
Waar is dat ook al weer?
In limburgquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog niet maar het staat wel op de planning.
Waar is dat ook al weer?
Oke leukquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:18 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Leuk! Het is in Wijk aan Zee dacht ik. Strand.
quote:
Druk drukquote:
Maliquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke leuk![]()
[..]
![]()
Waar ligt het nu?
In Limburg of aan de kust.
De Timboektoe die ik bedoel ligt niet in Limburg iig.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke leuk![]()
[..]
![]()
Waar ligt het nu?
In Limburg of aan de kust.
Prioriteiten stellen.quote:
Ziet er leuk uit.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:22 schreef Sinceria het volgende:
[..]
De Timboektoe die ik bedoel ligt niet in Limburg iig.
http://www.timboektoe.org/site.php
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:22 schreef Sinceria het volgende:
[..]
De Timboektoe die ik bedoel ligt niet in Limburg iig.
http://www.timboektoe.org/site.php
quote:
Morgen?quote:
I guess not.quote:
Dat is een veel beter plan.quote:
quote:
Ja lekkerquote:
Wat zit er op?quote:
Of datequote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:39 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
jammer dan moeten we maar een andere datum prikken, wel een leuke plek voor een meeting
Ik ga wel ook een beetje sporten.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is een veel beter plan.Dan doe ik gezellig met je mee morgen.
quote:
Ik geloof niet dat tijnbrein bedoelde dat je met hem op date zou gaan.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
alleen als een dame gaat anders niet , sorry
Ik heb nog huiswerk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:43 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat tijnbrein bedoelde dat je met hem op date zou gaan.
Jij snapt het.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:43 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat tijnbrein bedoelde dat je met hem op date zou gaan.
Slaap zachtquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:44 schreef vencodark het volgende:
Sinceria: Wat een über toffe usericon heb jij.![]()
Dat wou ik nog ff zeggen, mijn oog viel er ineens op.
Truste en sweet dreams mensen.
Gelijk heb je.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:44 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
voor de zekerheid maar even melden
Weltrustenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:44 schreef vencodark het volgende:
Dank je wel.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:44 schreef vencodark het volgende:
Wie, ikke?quote:
Hoiquote:
Aw, waarom?quote:
Dat helpt toch niet tegen het watje-zijn...quote:
Oh dat niet nee maar dat vind ik gewoon leukquote:Op zondag 24 mei 2009 00:10 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dat helpt toch niet tegen het watje-zijn...
En waarom ben ik nou weer de ergste!![]()
Neej niet echt natuurlijk, meer dat ik hopeloos thuis zit alleenquote:
Vervelend.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:12 schreef Valba het volgende:
[..]
Neej niet echt natuurlijk, meer dat ik hopeloos thuis zit alleen. En maandag weer naar het ziekenhuis
Ow op die manier.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:12 schreef Valba het volgende:
[..]
Neej niet echt natuurlijk, meer dat ik hopeloos thuis zit alleen. En maandag weer naar het ziekenhuis
nope ik ben weer verdachtquote:Op zondag 24 mei 2009 00:13 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ow op die manier.Waarom moet je weer terug? Was het niet goed?
Ow, das kut zeg. Hopen dat de vermoedens niet juist zijn.quote:
quote:
dat hopen we maarquote:Op zondag 24 mei 2009 00:15 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
toch niet iets met het k-woord
Sterktequote:Op zondag 24 mei 2009 00:15 schreef Valba het volgende:
neej idd, maar goed ik krijg het op deze manier behoorlijk op m'n zenuwen natuurlijk. Bloeduitslag was niet helemaal goed
Oh dat is klote, nu maar duimen dat het goed gaatquote:
Slaap lekker.quote:
Hey sterkte meis ! Hopelijk is het niets !!quote:Op zondag 24 mei 2009 00:15 schreef Valba het volgende:
neej idd, maar goed ik krijg het op deze manier behoorlijk op m'n zenuwen natuurlijk. Bloeduitslag was niet helemaal goed
dank jequote:Op zondag 24 mei 2009 00:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hey sterkte meis ! Hopelijk is het niets !!
Gewoon beetje rommelen in de sportschool. Doe jij aan sport?quote:Op zondag 24 mei 2009 00:21 schreef Valba het volgende:
[..]
Wat voor sport doe je?:D om het even over wat anders te hebben dan mij
Neej kan niet met m'n beenquote:Op zondag 24 mei 2009 00:23 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Gewoon beetje rommelen in de sportschool. Doe jij aan sport?
Begin dan over iets anders, Sedan, als je het saai vindt. Gooi er een stelling in ofzo.quote:
Nog niet lang genoeg om te weten of ik het leuk vindt.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:24 schreef Valba het volgende:
[..]
Neej kan niet met m'n been. Zit je al lang op de sportschool? en is dat leuk?
Okquote:Op zondag 24 mei 2009 00:28 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nog niet lang genoeg om te weten of ik het leuk vindt.Maar ik moet wel, ik ben zogezegd te lenig en daarom is het goed om een stevig spierkorset op te bouwen.
Ja hallo, daar heb ik geen fut meer voor hoorquote:Op zondag 24 mei 2009 00:26 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Begin dan over iets anders, Sedan, als je het saai vindt. Gooi er een stelling in ofzo.
Dan moet je niet zeuren.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja hallo, daar heb ik geen fut meer voor hoor
Aw. Ik kan je wel een virtuele knuffel aanbieden?quote:Op zondag 24 mei 2009 00:32 schreef Nouk84 het volgende:
Zo, en nu heb ik er best genoeg van, wil gewoon dat ik NU in iemand z'n armen kan kruipen...
Ach gossiequote:Op zondag 24 mei 2009 00:32 schreef Nouk84 het volgende:
Zo, en nu heb ik er best genoeg van, wil gewoon dat ik NU in iemand z'n armen kan kruipen...
Waarom zou iemand jou willen omkopen ?quote:Op zondag 24 mei 2009 00:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik mag dat![]()
Maar ik ben misschien omkoopbaar
quote:Op zondag 24 mei 2009 00:32 schreef Nouk84 het volgende:
Lief!quote:Op zondag 24 mei 2009 00:34 schreef Sinceria het volgende:
Aw. Ik kan je wel een virtuele knuffel aanbieden?
*knuffel geeft.
Haha, geen medelijdenquote:
Ik moet je omkopen voor een stelling?quote:Op zondag 24 mei 2009 00:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik mag dat![]()
Maar ik ben misschien omkoopbaar
Neeheequote:Op zondag 24 mei 2009 00:36 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik moet je omkopen voor een stelling?![]()
Hier heb je een plaatje van een poesje, is dat genoeg?
[ afbeelding ]
Een harige poes dan? Ik weet niet waar je voorkeur ligt.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Neehee![]()
Leuk geprobeerd maar dat kan beter
Nouk sup chicky ?quote:Op zondag 24 mei 2009 00:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lief!
* Knuffel terug geeft
[..]
Haha, geen medelijden
Ben meer van kaalquote:Op zondag 24 mei 2009 00:41 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Een harige poes dan? Ik weet niet waar je voorkeur ligt.![]()
[ afbeelding ]
Hier, met bloemetjes:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
Lang verhaal kort? Ik voel me al vrij lang nogal alleen en verlang gewoon naar iemand om tegen aan te kruipen..quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 00:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lang verhaal kort? Ik voel me al vrij lang nogal alleen en verlang gewoon naar iemand om tegen aan te kruipen..
Nee, maar je doelde er wel op. Kom op, verzin iets.quote:
Pff, eerst wat drinken, even poesje roepen en dan zal ik eens een poging doenquote:Op zondag 24 mei 2009 00:45 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee, maar je doelde er wel op. Kom op, verzin iets.
Huh ? jij was toch wel content met je single statusquote:Op zondag 24 mei 2009 00:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lang verhaal kort? Ik voel me al vrij lang nogal alleen en verlang gewoon naar iemand om tegen aan te kruipen..
Jeuj!quote:Op zondag 24 mei 2009 00:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Pff, eerst wat drinken, even poesje roepen en dan zal ik eens een poging doen
Oh en een knuffel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
Over het algemeen wel, want ik ben nog lang niet klaar voor een relatie, wat een aantal zaken betreft.. Maar, dat betekent niet dat ik enorm behoefte heb om tegen iemand aan te kruipen. En dat kan niet met zomaar iemand dus dan ga je dingen op de weegschaal leggen en wat is dan belangrijker? En de weegschaal hangt al enige tijd richting die "ik wil toch wel een relatie" kant. Maar ik word knettergek van alle mislukte dates.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:46 schreef mrbox het volgende:
Huh ? jij was toch wel content met je single status
Heb je ook blind dates gehad? Gewoon nieuwsgierig.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Over het algemeen wel, want ik ben nog lang niet klaar voor een relatie, wat een aantal zaken betreft.. Maar, dat betekent niet dat ik enorm behoefte heb om tegen iemand aan te kruipen. En dat kan niet met zomaar iemand dus dan ga je dingen op de weegschaal leggen en wat is dan belangrijker? En de weegschaal hangt al enige tijd richting die "ik wil toch wel een relatie" kant. Maar ik word knettergek van alle mislukte dates.
Ik had ook niet in de gaten dat je er zo druk mee was.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Over het algemeen wel, want ik ben nog lang niet klaar voor een relatie, wat een aantal zaken betreft.. Maar, dat betekent niet dat ik enorm behoefte heb om tegen iemand aan te kruipen. En dat kan niet met zomaar iemand dus dan ga je dingen op de weegschaal leggen en wat is dan belangrijker? En de weegschaal hangt al enige tijd richting die "ik wil toch wel een relatie" kant. Maar ik word knettergek van alle mislukte dates.
Je spreekt jezelf tegen in 1 postquote:Op zondag 24 mei 2009 00:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 mei 2009 00:48 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Jeuj!![]()
Knuffel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
Nope..quote:Op zondag 24 mei 2009 00:53 schreef Sinceria het volgende:
Heb je ook blind dates gehad? Gewoon nieuwsgierig.
Ik ben er ook niet zo druk mee, maar zijn momenten, zoals nu..quote:Op zondag 24 mei 2009 00:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik had ook niet in de gaten dat je er zo druk mee was.
Kan me voorstellen dat je er af en toe niet goed van wordt.
Waar dan? Omdat de dates op niets uitlopenquote:Op zondag 24 mei 2009 00:56 schreef mrbox het volgende:
Je spreekt jezelf tegen in 1 post(toch knap) maar om ff inhoudelijk te reageren waarom wordt je zo knettergek van de dates? Komt het omdat je graag wil dat ze slagen en daarom er beetje moedeloos van wordt? Date je dan wel met de juiste mind set ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |