Mile high club, lid worden?quote:
Dat red ik niet in 2 dagenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lijkt me gezellig. Kan jij meteen leren paardrijden.
Gewoon zwaaienquote:
Zo, das beter.....quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zie je wel, amateur! (en ik lijk niet eens op mijn buurvrouw
)
Ik ga al over je heen, nog niet genoegquote:
Moest er nog eens bijkomen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo, das beter.....
Kijk niet zo boos, ik neem toch geen foto's?.
Dat snap ik. Dan gaan we toch in Nederland weer verder.quote:
Nou ja, geen fotos die ik hier zal posten danquote:
Lekker bierquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:48 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ik heb zin in bier.... maar dan komt er ook weer chips.... en dan voel ik me vies als alles op is
Ik ben anders elke post waard hoor.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, geen fotos die ik hier zal posten dan.
ja, dat zie ik!quote:
Jammer gun ons ook een verzetjequote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, geen fotos die ik hier zal posten dan.
's Avonds als ik de hond niet meer hoef uit te laten wel hoor.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat zie ik!
heb je dat altijd aan als je FOK!t?.
Pics or it did not happen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:51 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Jammer gun ons ook een verzetje
Staat je goed hoor, kan ook overdag wel met dit weerquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
's Avonds als ik de hond niet meer hoef uit te laten wel hoor.![]()
Ik vind anders knap warm. En met een badjas buiten lopen staat zo zwerverig.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Staat je goed hoor, kan ook overdag wel met dit weer.
Ja, die trek je net aanquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vind anders knap warm. En met een badjas buiten lopen staat zo zwerverig.
Dit is niet helemaal real-time he? Ik moet ook nog even de verrekijker wegdoen, de laptop pakken, posten etcquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.Je zei het op dat moment.
Ik probeer het nu eenmaal zo precies mogelijk te rapporteren. Mocht je doorslaan als stalker, dan valt het nog iets te traceren.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is niet helemaal real-time he? Ik moet ook nog even de verrekijker wegdoen, de laptop pakken, posten etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |