En als ik jou nu eens huisarrest geef.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:30 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Mijzelf kennende denk ik zomaar dat ik mij daar niet aan ga houden
Wat heeft het hele huisarrest dan voor zin?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:30 schreef KudFokker het volgende:
charmes zijn al in de strijd gegooid
Mag weer weg, word zodirect opgehaald
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
charmes zijn al in de strijd gegooid
Mag weer weg, word zodirect opgehaald
Kom je me dan wel in de gaten houden?quote:
Heb ze kunnen overhalen dat ze ongelijk hebben...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:31 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Wat heeft het hele huisarrest dan voor zin?
Tssskkk... Vodafone UMTSquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:33 schreef Chr1st1aan het volgende:
Je ouders moeten gewoon je internet afkappen voor een maand, zal je leren schavuit!
Jaquote:
Ik vlieg min of meer over je heen geloof ikquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:37 schreef Pien85 het volgende:
Vanaf morgen ben ik helemaal alleen hier in Tsjechië... Wie komt me gezelschap houden?
Veel plezierquote:
Lijkt me gezellig. Kan jij meteen leren paardrijden.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:37 schreef Pien85 het volgende:
Vanaf morgen ben ik helemaal alleen hier in Tsjechië... Wie komt me gezelschap houden?
je moet je lampje even naar links doen, ik zie niets meer.quote:
Komt omdat je teveel achter de boom staat. Je moet wel beetje opzij hequote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je moet je lampje even naar links doen, ik zie niets meer.
Oops.
Ja, maar anders staat die Renault in mijn beeld, let je wel ff op!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Komt omdat je teveel achter de boom staat. Je moet wel beetje opzij he![]()
Amateur.
Dat zijn de buren.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar anders staat die Renault in mijn beeld, let je wel ff op!.
Hoiquote:
kut, ik vond je al zo dik gewordenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zijn de buren.Bij wie zit jij naar binnen te gluren?
Hmm... Das te hoogquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vlieg min of meer over je heen geloof ik.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
kut, ik vond je al zo dik geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |