Oh okequote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik snap hetDaarom wil ik ook dat je hier ff een tussenstopje maakt
[..]
HW natuurlijk
Wie weet op de terugwegquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik snap hetDaarom wil ik ook dat je hier ff een tussenstopje maakt
[..]
HW natuurlijk
Nou, dan moet ik mijn kleren maar thuislaten, dan ga je in mijn backpackquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Maar je handbagage mag niet zoveel wegenmaar wel lief bedoelt hoor
Wanneer ben je op de terug weg dan? Denk niet dat ik zo lang kan wachten hoor... Ik wil NUquote:
de 30ste, je hebt maar ff te wachtenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wanneer ben je op de terug weg dan? Denk niet dat ik zo lang kan wachten hoor... Ik wil NU
Zucht, dan regel ik voor de tussentijd wel ff een Tsjech...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
de 30ste, je hebt maar ff te wachten.
Hoiquote:
ik heb sinds marokko ook een hele toffe backpackquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, dan moet ik mijn kleren maar thuislaten, dan ga je in mijn backpack.
joe ko kurl!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zucht, dan regel ik voor de tussentijd wel ff een Tsjech...
Geen leuke vrouwen daar?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zucht, dan regel ik voor de tussentijd wel ff een Tsjech...
Balen.quote:
Hallo.quote:
Valt nog veel erger tegen, waarom denk je dak HW hier wil hebben?quote:
Wat heb je eigenlijk gedaan vanavond? Was het leuk?quote:
Ik snap het geen leuke mensen daar dus.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Valt nog veel erger tegen, waarom denk je dak HW hier wil hebben?
Wel leuke mensen hoor, maar niks waarmee ik in bed zou willen belandenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik snap het geen leuke mensen daar dus.![]()
Hoelang nog?
Omdat die paarden ook wat tegenvallen op "dat" gebied?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Valt nog veel erger tegen, waarom denk je dak HW hier wil hebben?
Tsja dat is lastig.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wel leuke mensen hoor, maar niks waarmee ik in bed zou willen belanden
Nog 3 en halve week, ongeveer... Misschien wat korter, misschien wat langer... We'll see
Ook jaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat die paarden ook wat tegenvallen op "dat" gebied?.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat die paarden ook wat tegenvallen op "dat" gebied?.
Ik heb een tijdje bankgehangen bij iemand op loopafstand nadat bleek dat ik mijn fietssleutel kwijt was. Na dat een tijdje gedaan te hebben was ik te lui om de bus te pakken.quote:
Okequote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:11 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje bankgehangen bij iemand op loopafstand nadat bleek dat ik mijn fietssleutel kwijt was. Na dat een tijdje gedaan te hebben was ik te lui om de bus te pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |