abonnement Unibet Coolblue
pi_69397360
quote:
Op maandag 25 mei 2009 21:18 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Nee, dat mag je niet. Aangezien dat al aan bod is geweest.
Doe ik dus wel, dus ik acht de kans groter dat het dit jaar een beter pot word dan vorig jaar. En als je zin hebt om Nadal de hemel in te prijzen, maak dan even een eigen topic aan...
  maandag 25 mei 2009 @ 21:35:11 #52
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_69397568
quote:
Op maandag 25 mei 2009 21:18 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Nee, dat mag je niet. Aangezien dat al aan bod is geweest.
Kappen nou Je bent echt irritant aan het worden
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 25 mei 2009 @ 21:48:37 #53
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_69398213
quote:
Op maandag 25 mei 2009 21:35 schreef Szura het volgende:

[..]

Kappen nou Je bent echt irritant aan het worden
Hij vraagt mij iets en daar geef ik netjes antwoord op. Als jij dat irritant vind, dan is dat heel vervelend voor je, maar daar heb ik echt een hele grote berg schijt aan.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  maandag 25 mei 2009 @ 21:51:00 #54
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_69398330
quote:
Op maandag 25 mei 2009 21:30 schreef kevinoz het volgende:

[..]

Doe ik dus wel, dus ik acht de kans groter dat het dit jaar een beter pot word dan vorig jaar. En als je zin hebt om Nadal de hemel in te prijzen, maak dan even een eigen topic aan...
Vraag mij dan niet of je dat mag doen. En ik gaf dus al aan dat er genoeg over Rafa geschreven was in dit topic. Dat jij er daarna weer over begint, en mij dan probeert te vertellen dat ik het erbij moet laten vind ik wel een beetje vreemd.

Daarnaast heeft Rafa al een topic, dus dat is niet nodig om er 1 aan te maken.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  maandag 25 mei 2009 @ 22:16:28 #55
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_69399537
quote:
Op maandag 25 mei 2009 21:51 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Vraag mij dan niet of je dat mag doen. En ik gaf dus al aan dat er genoeg over Rafa geschreven was in dit topic. Dat jij er daarna weer over begint, en mij dan probeert te vertellen dat ik het erbij moet laten vind ik wel een beetje vreemd.

Daarnaast heeft Rafa al een topic, dus dat is niet nodig om er 1 aan te maken.
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 09:32:01 #56
211083 Angelof9
I must go first
pi_69409040
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_69409848


Federer d. Martin, 6-4 6-3 6-2
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
  dinsdag 26 mei 2009 @ 23:46:03 #58
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_69438823
quote:
Op zondag 24 mei 2009 12:52 schreef Szura het volgende:

[..]

Stond ook iets in dagblad de limburger over. Was een gast die onderzoek had gedaan. Misschien is dat onderzoek wel ergens terug te vinden
Zie hier het artikel:
heb het nergens kunnen vinden dus type het dan maar over

Van hoofdrolspeler tot figurant
Het was een beklijvend beeld. De oer het algemeen stoïcijnse Roger Federer raakte begin februari na de verloren eindstrijd van de Australian Open tegen Rafael Nadal verstrikt in zijn emoties. Na een enerverende marathonsessie in Melbourne vloeiden de tranen

__De huilbui was veelzeggend. Federer besefte dat hij misschien wel definitief was voorbijgestreefd door zijn aartsrivaal. Nadal, sinds 18 augustus vorig jaar de mondiale nummer één, had hem in grandslamverband op gravel, gras én hardcourt afgetroefd.
__Een grandslam - het winnen van de Australian Open, Roland Garros, Wimbledon en US open - lijkt plots een reëlere optie voor Nadal dan voor Federer, tien jaar nadat de Amerikaan Andre Agassi als laatste tennisser voor die mijlpaal tekende. Slechts een eindzege bij de US Open ontbreekt nog op de erelijst van de 22-jarige Spanjaard, die zelfs tot "vier op rij" in staat moet worden geacht. Daarmee zou hij veertig jaar na dato in de voetsporen van de Australiër Rod Laver treden
__Die bittere constatering overmande Federer. Van het 27-jarige Zwitserse fenomeen, steevast opboksend tegen een verstikkend verwachtingspatroon, werd tot dan voetstoots aangenomen dat hij zich tot de beste allertijden zou laten huldigen. Vanaf 2 februari 2004 voerde hij immers 237 weken achtereen de wereldranglijst aan, een record. En hij is nog slechts één triomftocht verwijderd van de veertien grandslam-zeges van de Amerikaan Pete Sampras. De veronderstelling dat het slechts een kwestie van tijd was om de laatste parel aan de kroon te zetten, is ehter geen zekerheid meer.
__Nog lastiger lijkt het voor de stilist om ooit in Parijs te zegevieren. Iets dat Sampras in zijn imposante carrière overigens evenmin lukte. De drie verloren finales op Roland Garros wijzen dat fijntjes uit. Aan dat negatieve drieluik ging een vierde nederlaag vooraf. Want net als in de afgelopen drie jaar, delfde Federer, in 2005 het onderspit tegen Nadal. Toen werd hem bij de laatste vier een halt toegeroepen.

__De Nederlander Bart Theelen maakte aan de hand van het door hem ontwikkelde softwareprogramma van SportsCounts een grondige analyse van de zes confrontaties tussen Federer en Nadal op Roland Garros en Wimbledon. Elke punt ontleedde hij daarbij nauwkeurig. Zijn bevindingen leveren veel meer gedetailleerde statistieken op dan die van IBM, de vaste computeranalist bij grandslams en andere toptoernooien.
__Wat zijn de patronen die komen bovendrijven als de zes wedstrijden, waarvan Federer er dus vijf verloor, op één hoop worden gegooid? Het belangrijkste aspect dat opvalt, is dat Federer en Nadal elkaar in een wurggreep houden als het gaat om wie het duel domineert. Domineren betekent in dit geval het einde van een gespeeld punt bepalen, via een winner dan wel fout. Bij Federer blijkt dat gemiddeld op zestig procent te liggen, waarbij de foutenlast met het scorend vermogen wedijvert. Wat verder naar voren komt, is dat Federer bina twee keer zo vaak als Nadal met zijn eerste service het punt scoort. Dat overwicht vermorst hij echter door de vele missers die hij op zowel de eerste als tweede service van Nadal met zijn backhandreturn slaat.
__Hét verhaal van de ontmoetingen is het verschil in efficiency bij zowel de fore- als backhand. Federer scoort met een gemiddelde van in vijftig procent erbarmelijk op zijn backhand. Ofwel: hij produceerde veruit meer fouten dan winners. Met recht kan deze slag dan ook zijn achilleshiel worden genoemd. De backhand van Nadal is logischerwijs eveneens minder effectief dan zijn forehand, maar het verschil is aanzienlijk kleiner. Bovendien komt Nadal met de forehand tot een plusscore.
__Met zijn kwetsbare backhand lijkt Federer te willen variëren tussen diepe crossballen en scherp cross geslagen ballen naar de buitenkant van de baan. Met zijn forehand ontpopt hij zich tot jager en zoekt hij de backhand van Nadal op. Nadal weet die aanvallen geregeld af te slaan met fraaie passeerslagen vanuit de hoeken; scherp cross naar buiten op de backhand van Federer of hard langs de lijn. Een optie voor Federer zou daarom kunnen zijn om bewust zijn forehand met minder spin naar buiten te spelen, in plaats van maar altijd hard en diep te willen slaan. Met die forehand naar buiten zou hij Nadal eerder in verlegenheid brengen en de angel uit het spel van Nadal halen. In tegenstelling tot de algemene gedachtegang waren de zes geanalyseerde duels allerminst van hoogstaand niveau. De Wimbledon-finale van vorige jaar uitgezonderd, toen een heroïsch gevecht plaatshad en Nadal na een bloedstollende vijfsetter zijn primeur in Londen beleefde: 6-4 6-4 6-4 6-7 6-7 9-7.

__Eén van de interessantste conclusies van die eindstrijd luidt: als Nadal de return op de service van Federer naar diens backhand dirigeert, wint hij in driekwart van de slagenwisselingen het punt. Het lukt Federer blijkbaar niet om voldoende druk te creëren als hij de rally met zijn backhand moet openen. Meer dan Federer voelt Nadal bovendien de cruciale momenten in de wedstrijd aan. Hij weet de regie naar zich toe te trekken als het erom spant. Nadal toont zich dan agressiever, ondanks dat hij de achterlijnen zelden verlaat. Nadal valt dan terug op een strijdplan dat zich beter uitbetaalt. Federer, juist op Roland Garros, zoekt het te weinig in serve-volley. En dat terwijl het net opzoeken lonend is, ook tijdens de rally. Natuurlijk wordt hij geregeld gepasseerd, maar dat is weg te strepen tegen het rendement dat de aanvalslust van Federer oplevert.
__In 2005 brak hem de afwachtende houding op, en toch stapte Federer in 2006 en '07 in dezelfde valkuil. Die herhaling van zetten gaf aan dat de balvirtuoos geen lering uit het verleden had getrokken. Aanvallen was de enige spelsituatie waarin hij aantoonbaar sterker was, vanaf de achterlijn bleek hij telkens te kwetsbaar.
__Gek genoeg koos Federer vorig jaar in Parijs wél voor het offensief, terwijl hij niet eerder zo'n pak slaag kreeg: 1-6 3-6 0-6. Maar het was niet de aanval die zich wreekte, alleen op de momenten waarop hij het deed. In 54 procent van de gevallen gebeurde dat bij een achterstand, terwijl dat slechts in dertig procent bij een voorsprong het geval was en in acht procent bij een evenwichtsscore. Federer durfde dus alleen meer risico te nemen als de nood (te) hoog was.

__Vorig weekeinde wees Federer in de eindstrijd in Madrid Nadal weer eens terug, nota bene op gravel. Op die ondergrond presteerde hij dat voor het laatst in het voorjaar van 2007. Dus mag hij alsnog enige hoop koesteren. Hoewel: op de overwinning in Hamburg volgde destijds een wraakoefening van Nadal op Roland Garros. Het is dus maar zeer de vraag of de recente oprisping Federer enig psychologisch voordeel heeft opgeleverd. De kans is aanzienlijk dat hij in een nieuwe episode van het titanenduel opnieuw de ongewenste rol van figurant krijgt toebedeeld.

[ Bericht 0% gewijzigd door Szura op 26-05-2009 23:53:02 ]
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 23:51:56 #59
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_69439065
Hm bagger Fok, ik had er inspringende stukjes ingestopt om het iets leesbaarder te maken, ff maar streepjes zetten dan
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_69441251
quote:
De huilbui was veelzeggend. Federer besefte dat hij misschien wel definitief was voorbijgestreefd door zijn aartsrivaal
Dit klopt gewoon niet. Dat heeft hij zelf ook al meerdere keren aangegeven.
quote:
Een grandslam - het winnen van de Australian Open, Roland Garros, Wimbledon en US open - lijkt plots een reëlere optie voor Nadal dan voor Federer, tien jaar nadat de Amerikaan Andre Agassi als laatste tennisser voor die mijlpaal tekende. Slechts een eindzege bij de US Open ontbreekt nog op de erelijst van de 22-jarige Spanjaard, die zelfs tot "vier op rij" in staat moet worden geacht. Daarmee zou hij veertig jaar na dato in de voetsporen van de Australiër Rod Laver treden
De kans is groot dat Nadal het wel haalt, maar voor een Grand Slam is allemaal wel erg vroeg. Hij moet dan sowieso nog RG en Wimbledon winnen en dan ook nog eens de US Open.. Dat is wel erg lastig, ook voor Nadal.
quote:
Die bittere constatering overmande Federer. Van het 27-jarige Zwitserse fenomeen, steevast opboksend tegen een verstikkend verwachtingspatroon, werd tot dan voetstoots aangenomen dat hij zich tot de beste allertijden zou laten huldigen. Vanaf 2 februari 2004 voerde hij immers 237 weken achtereen de wereldranglijst aan, een record. En hij is nog slechts één triomftocht verwijderd van de veertien grandslam-zeges van de Amerikaan Pete Sampras. De veronderstelling dat het slechts een kwestie van tijd was om de laatste parel aan de kroon te zetten, is ehter geen zekerheid meer.
Dit is ook allemaal wel overdreven, dat 1e klopt dus niet zoals ik al zeg. En het is natuurlijk nooit een zekerheid dat het lukt, maar de kans is wel heel erg groot als je kijkt naar de streaks die lopen op dit moment. En ook kijkt naar de mensen die hem in een best of five verslagen hebben. Sowieso heeft hij gewoon weer de finale in Melbourne gehaald. En ik zie hem in Parijs en Wimbledon ook wel de finale halen, maar goed, dat is afwachten.
quote:
Nog lastiger lijkt het voor de stilist om ooit in Parijs te zegevieren. Iets dat Sampras in zijn imposante carrière overigens evenmin lukte. De drie verloren finales op Roland Garros wijzen dat fijntjes uit. Aan dat negatieve drieluik ging een vierde nederlaag vooraf. Want net als in de afgelopen drie jaar, delfde Federer, in 2005 het onderspit tegen Nadal. Toen werd hem bij de laatste vier een halt toegeroepen.
Dat is waar. Maar 3 finales op rij is ook niet verkeerd. Daar koop je niks voor dat begrijp ik maar hij heeft nog steeds een kans. Maar moeilijk is het zeker.
quote:
__De Nederlander Bart Theelen maakte aan de hand van het door hem ontwikkelde softwareprogramma van SportsCounts een grondige analyse van de zes confrontaties tussen Federer en Nadal op Roland Garros en Wimbledon. Elke punt ontleedde hij daarbij nauwkeurig. Zijn bevindingen leveren veel meer gedetailleerde statistieken op dan die van IBM, de vaste computeranalist bij grandslams en andere toptoernooien.
__Wat zijn de patronen die komen bovendrijven als de zes wedstrijden, waarvan Federer er dus vijf verloor, op één hoop worden gegooid? Het belangrijkste aspect dat opvalt, is dat Federer en Nadal elkaar in een wurggreep houden als het gaat om wie het duel domineert. Domineren betekent in dit geval het einde van een gespeeld punt bepalen, via een winner dan wel fout. Bij Federer blijkt dat gemiddeld op zestig procent te liggen, waarbij de foutenlast met het scorend vermogen wedijvert. Wat verder naar voren komt, is dat Federer bina twee keer zo vaak als Nadal met zijn eerste service het punt scoort. Dat overwicht vermorst hij echter door de vele missers die hij op zowel de eerste als tweede service van Nadal met zijn backhandreturn slaat.
Wow, had hij daar een software programma en een grondige analyse voor nodig
quote:
__Hét verhaal van de ontmoetingen is het verschil in efficiency bij zowel de fore- als backhand. Federer scoort met een gemiddelde van in vijftig procent erbarmelijk op zijn backhand. Ofwel: hij produceerde veruit meer fouten dan winners. Met recht kan deze slag dan ook zijn achilleshiel worden genoemd. De backhand van Nadal is logischerwijs eveneens minder effectief dan zijn forehand, maar het verschil is aanzienlijk kleiner. Bovendien komt Nadal met de forehand tot een plusscore.
__Met zijn kwetsbare backhand lijkt Federer te willen variëren tussen diepe crossballen en scherp cross geslagen ballen naar de buitenkant van de baan. Met zijn forehand ontpopt hij zich tot jager en zoekt hij de backhand van Nadal op. Nadal weet die aanvallen geregeld af te slaan met fraaie passeerslagen vanuit de hoeken; scherp cross naar buiten op de backhand van Federer of hard langs de lijn. Een optie voor Federer zou daarom kunnen zijn om bewust zijn forehand met minder spin naar buiten te spelen, in plaats van maar altijd hard en diep te willen slaan. Met die forehand naar buiten zou hij Nadal eerder in verlegenheid brengen en de angel uit het spel van Nadal halen.
Poe, wat een fantastische informatie weer zeg
quote:
In tegenstelling tot de algemene gedachtegang waren de zes geanalyseerde duels allerminst van hoogstaand niveau. De Wimbledon-finale van vorige jaar uitgezonderd, toen een heroïsch gevecht plaatshad en Nadal na een bloedstollende vijfsetter zijn primeur in Londen beleefde: 6-4 6-4 6-4 6-7 6-7 9-7.
Nou dat viel ook wel mee. De 1e twee sets waren van Federer's kant toch wel zeer matig. Dus eigenlijk maar 3 sets met goed tennis. Dan waren dat er op de AO van dit jaar denk ik meer met 4.
quote:
__Eén van de interessantste conclusies van die eindstrijd luidt: als Nadal de return op de service van Federer naar diens backhand dirigeert, wint hij in driekwart van de slagenwisselingen het punt. Het lukt Federer blijkbaar niet om voldoende druk te creëren als hij de rally met zijn backhand moet openen.
Dat hij dan driekwart van de slagenwisselingen verliest wist ik dan niet precies, maar de rest is toch ook wel vrij duidelijk zeg...
quote:
Meer dan Federer voelt Nadal bovendien de cruciale momenten in de wedstrijd aan. Hij weet de regie naar zich toe te trekken als het erom spant. Nadal toont zich dan agressiever, ondanks dat hij de achterlijnen zelden verlaat. Nadal valt dan terug op een strijdplan dat zich beter uitbetaalt.
Ja ach, Nadal is mentaal zeer sterk, maar die is ook gesteund door een spel waarbij hij zeer stabiel is en weinig fouten maakt en vooral een flinke marge heeft met zijn topspin. Dat tennist een stuk makkelijk dan met slagen waarbij het sneller mogelijk is om een misshit te slaan. Federer moet om punten te maken zijn spel spelen, en dat is gewoon risicovoller.
quote:
Federer, juist op Roland Garros, zoekt het te weinig in serve-volley. En dat terwijl het net opzoeken lonend is, ook tijdens de rally. Natuurlijk wordt hij geregeld gepasseerd, maar dat is weg te strepen tegen het rendement dat de aanvalslust van Federer oplevert.
Dit zou zo kunnen zijn, maar aangezien hij het nooit echt constant tegen Nadal heeft gedaan is dat moeilijk te 'bewijzen'.
quote:
__In 2005 brak hem de afwachtende houding op, en toch stapte Federer in 2006 en '07 in dezelfde valkuil. Die herhaling van zetten gaf aan dat de balvirtuoos geen lering uit het verleden had getrokken. Aanvallen was de enige spelsituatie waarin hij aantoonbaar sterker was, vanaf de achterlijn bleek hij telkens te kwetsbaar.
Of S&V de juiste manier is om het wel te doen weet ik niet, maar het is wel zo dat Federer het op andere manieren had moeten proberen als het ene niet lukt.
quote:
__Gek genoeg koos Federer vorig jaar in Parijs wél voor het offensief, terwijl hij niet eerder zo'n pak slaag kreeg: 1-6 3-6 0-6. Maar het was niet de aanval die zich wreekte, alleen op de momenten waarop hij het deed. In 54 procent van de gevallen gebeurde dat bij een achterstand, terwijl dat slechts in dertig procent bij een voorsprong het geval was en in acht procent bij een evenwichtsscore. Federer durfde dus alleen meer risico te nemen als de nood (te) hoog was.
Het had volgens mij meer te maken met het fiet dat a) Nadal gewoon zeer goed speelde en b) Federer speelde gewoon ongelooflijk slecht. Het maakt niet uit hoe hij gespeeld had, met de vorm die hij op die dag had, was niks gelukt.
quote:
__Vorig weekeinde wees Federer in de eindstrijd in Madrid Nadal weer eens terug, nota bene op gravel. Op die ondergrond presteerde hij dat voor het laatst in het voorjaar van 2007. Dus mag hij alsnog enige hoop koesteren. Hoewel: op de overwinning in Hamburg volgde destijds een wraakoefening van Nadal op Roland Garros. Het is dus maar zeer de vraag of de recente oprisping Federer enig psychologisch voordeel heeft opgeleverd. De kans is aanzienlijk dat hij in een nieuwe episode van het titanenduel opnieuw de ongewenste rol van figurant krijgt toebedeeld.
Nou ja, 2007 was niet echt een wraakoefening, hij werd gewoon verslagen door de betere speler.
En ik denk wel dat het hem enig psychologisch voordeel heeft gegeven (voor zichzelf, niet tegenover Nadal) , waarschijnlijk niet genoeg om te winnen, maar weer verliezen had natuurlijk destructief geweest voor zijn eigen gevoel over zijn kansen op RG.

Al met al vond ik het dus een belabberd stukje tekst... Sowieso de titel al

'Van hoofdrolspeler tot figurant' Je kan Federer toch niet een figurant noemen hoor..

Maar wel bedankt voor het overtikken Szura
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_69482260
Paar mooie uitspraken over Fed in interviews:

Marion Bartoli

Q. Who would you love to play mixed doubles with?
quote:
Marion Bartoli: Roger Federer. He always says hi. He’s really friendly. I love him but I would get really nervous if I had to play with him.
Fabrice Santoro:

Fabrice Santoro, asked to reflect on the Greats he’s played on court:
quote:
FABRICE SANTORO: Federer is different, because when he’s playing at his best, everything is just perfect on the court, what he can do with the racquet and the ball. I remember a few matches I played against him, and I was looking at him when I was playing, saying, ‘Wow, how is it possible to play so well?’
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
  donderdag 28 mei 2009 @ 10:26:43 #62
211083 Angelof9
I must go first
pi_69482581
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  donderdag 28 mei 2009 @ 10:29:37 #63
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_69482668
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 23:51 schreef Szura het volgende:
Hm bagger Fok, ik had er inspringende stukjes ingestopt om het iets leesbaarder te maken, ff maar streepjes zetten dan
Heel aardig van je dat je het helemaal hebt overgetypt. Hulde.

Leuk artikel. Dat computerprogramma met die analyses klinkt interessant. Voor schakers bijvoorbeeld is het standaard om wedstrijden achter te analyseren met programma's. Kan zeker helpen lijkt me of te achterhalen wat werkt en wat niet.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 28 mei 2009 @ 10:31:34 #64
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_69482731
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 10:26 schreef Angelof9 het volgende:

[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_69483212
wat een waardeloos prutsartikel zeg
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_69484069
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 10:45 schreef Norrage het volgende:
wat een waardeloos prutsartikel zeg


Precies mijn gedachte ja. Ik vond het ook waardeloos.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_69562517
Nog wat qoutes van deze week

Elena Dementieva

Q. Who’s your sporting idol?

Elena Dementieva: Roger Federer.

Q. Who would be your ideal partner for mixed doubles?
Elena Dementieva: Roger Federer. I’ve played against him before in an exhibition match in Hong Kong.


Radek Stepanek


May 29, 2009 from Roland Garros:
Q. Who is your favourite player on tour?

Radek Stepanek: Roger Federer.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_69562773
Ik heb vandaag Federer niet kunnen zien,
Speelde Federer goed vandaag?
  zaterdag 30 mei 2009 @ 22:46:41 #69
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_69563243
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 22:25 schreef tennisboy het volgende:
Ik heb vandaag Federer niet kunnen zien,
Speelde Federer goed vandaag?
Ja, behoorlijk. Hij verloor dus de eerste set, maar Mathieu stond ook goed te spelen. En daarna was het eigenlijk gewoon steeds een vrij hoog niveau, vooral van Federer maar ook van Mathieu, vooral die groundstrokewinners van hem.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_69563341
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 22:12 schreef TheGeneral het volgende:
Nog wat qoutes van deze week

Elena Dementieva

Q. Who’s your sporting idol?

Elena Dementieva: Roger Federer.

Q. Who would be your ideal partner for mixed doubles?
Elena Dementieva: Roger Federer. I’ve played against him before in an exhibition match in Hong Kong.


Radek Stepanek


May 29, 2009 from Roland Garros:
Q. Who is your favourite player on tour?

Radek Stepanek: Roger Federer.
Laten we ook even quotes van voetballers over cruyf er neer zetten
Wil Federer wel opgehemeld worden?
pi_69563478
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 22:51 schreef hardromacore het volgende:

[..]

Laten we ook even quotes van voetballers over cruyf er neer zetten
Wil Federer wel opgehemeld worden?
Hou je maar rustig hoor. Dit is een topic over Federer. En het is mooi om te zien hoe mede atleten over hem denken. Waar maak je je druk om. Hij leest dit topic toch niet
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
  zaterdag 30 mei 2009 @ 23:15:04 #72
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_69563867
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 22:51 schreef hardromacore het volgende:

[..]

Laten we ook even quotes van voetballers over cruyf er neer zetten
[...]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_69564932
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 22:12 schreef TheGeneral het volgende:
Nog wat qoutes van deze week

Elena Dementieva

Q. Who’s your sporting idol?

Elena Dementieva: Roger Federer.

Q. Who would be your ideal partner for mixed doubles?
Elena Dementieva: Roger Federer. I’ve played against him before in an exhibition match in Hong Kong.


Radek Stepanek


May 29, 2009 from Roland Garros:
Q. Who is your favourite player on tour?

Radek Stepanek: Roger Federer.
Nog eentje:

_-_ratjetoe_-_

Q. Who would be your ideal partner for doubles @ the clubkampioenschappen?

_-_ratjetoe_-_: Roger Federer. Defenitely.
pi_69565306
quote:
Op zondag 31 mei 2009 00:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Nog eentje:

_-_ratjetoe_-_

Q. Who would be your ideal partner for doubles @ the clubkampioenschappen?

_-_ratjetoe_-_: Roger Federer. Defenitely.
dat zou mooi zijn. Kom je daar aan met Federer als dubbelpartner. De gezichten van die mensen
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
  zondag 31 mei 2009 @ 06:56:43 #75
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_69568366
quote:
Op zondag 31 mei 2009 00:26 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

dat zou mooi zijn. Kom je daar aan met Federer als dubbelpartner. De gezichten van die mensen
Dat zou wel een mooie actie zijn. Maar goed, die tegenstanders weten dan natuurlijk ook dat Federer de laatste tijd niet top is.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')