Ik ookquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:09 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat dit topic over Hyves zou gaan
Ze is heel onzeker en heeft eigenlijk geen vriend(in)en maar probeert wel zo interessant over te komen door dingen te verzinnen. Jammer ja. Als ze daar nou eens van komt zal ze best wel een aardige meid zijn.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:09 schreef FrozenRose het volgende:
Ik denk dat het ook best een aardig meisje is, alleen een beetje tegenstrijdig. De ene keer roept ze dat je jezelf moet zijn en dat ze zo bijzonder is, maar aan de andere kant verzint ze vrienden. Dat vind ik zo jammer....
Nee, pm maar even wat foto's.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:10 schreef FrozenRose het volgende:
Alleen veganisten eten geen eieren en drinken geen melk... Foto's lijkt me iets te ver gaan. Ik had al bijna medelijden met G-Dog. Zal ik 'n paint doen?
Deze ziet aan iedereen dat diegene 'heeeel veeeel heeft meegemaakt'. En zegt dat ook tegen iedereen die toevallig wat aan haar vraagt/tegen haar zegt.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:14 schreef zoalshetis het volgende:
ik had vroeger ook zo'n attentionwhore in mijn klas. ze voorspelde dat ze bekend en rijk zou worden. ze is sinds een paar dagen met adam curry, nadat rob scholte zijn benen verloor en zijn neusschotje.
Als dat zo is waarom is ze dan kansloos?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:19 schreef Deetch het volgende:
wat een kansloos wicht. Vast opgegroeid in een gereformeerd nest en nu wanhopig op zoek naar aansluiting bij de normale wereld.
laat haar lekker. waarom zou het jou storen? heb je verder geen leven of vind je haar stiekem leuk?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:19 schreef FrozenRose het volgende:
[..]
Deze ziet aan iedereen dat diegene 'heeeel veeeel heeft meegemaakt'. En zegt dat ook tegen iedereen die toevallig wat aan haar vraagt/tegen haar zegt.
Nee ik eet geen vlees want da's zielig voor de dierenquote:
same herequote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:09 schreef Miracle_Drug het volgende:
Dat dusquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:09 schreef Miracle_Drug het volgende:
quote:Op zondag 24 mei 2009 09:25 schreef Liquidootje het volgende:
Hmm wel een raar verhaal hoor. Jij nodigt haar uit. Jouw maat kookt voor haar. Jouw maat schept voor haar op. Jouw vriend staat je bij. Jouw vriend lacht haar uit....
Volgens mij is zij niet de enige met denkbeeldige vriendjes
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:09 schreef Miracle_Drug het volgende:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:59 schreef FrozenRose het volgende:
..DENK EENS AAN DE OGEN VAN EEN SCHATTIG BIGGETJE...'
Dus dat.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:09 schreef Miracle_Drug het volgende:
quote:Op zondag 24 mei 2009 09:25 schreef Liquidootje het volgende:
Hmm wel een raar verhaal hoor. Jij nodigt haar uit. Jouw maat kookt voor haar. Jouw maat schept voor haar op. Jouw vriend staat je bij. Jouw vriend lacht haar uit....
Volgens mij is zij niet de enige met denkbeeldige vriendjes
Ik wilde ook dat het niet waar was...quote:Op zondag 24 mei 2009 09:18 schreef patatmetfriet het volgende:
Sorry maar ik geloof geen fuck van je verhaal.
quote:Op zondag 24 mei 2009 09:51 schreef flipp. het volgende:
Vind je het gek dat je geen vrienden hebt als je **** heet. Zo makkelijk is dat ook weer niet uit te spreken.
quote:Op zondag 24 mei 2009 09:18 schreef patatmetfriet het volgende:
Sorry maar ik geloof geen fuck van je verhaal.
Wat een grafbeestquote:
nicequote:Op zondag 24 mei 2009 14:31 schreef Titus-Pullo het volgende:
Ik had ook zo iemand op school, altijd van die vergezochte lulverhalen (hij was de eigenaar van de grootste harry potter website van de benelux, dat dan weer wel)
Ja, hij had Daniel Radcliffe en de andere Harry Potter acteurs op MSN maar die mocht hij niet zomaar doorgeven natuurlijk, stel je voor zeg.![]()
![]()
verder kwam hij regelmatig over de vloer bij allerlei BN'ers, verdient hij 4000 euro per maand als ambtenaar en heeft hij een villa in spanje (die gast moet de 23 nog passeren) Verder had hij exclusieve informatie over de ontwikkeling van games (ik was destijds nogal fan van Zelda games
) maar dat mocht hij aan een eenvoudige scholier als mij natuurlijk niet doorvertellen
![]()
Oh ja, en hij kreeg altijd gratis kaartjes voor van alles en nog wat, Harry Potter wereldwijde filmpremieres, concerten van madonna, gamesbeurzen en meer.
En dan denken dat ik alles wat hij zegt gelooft
dit dusquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:09 schreef Miracle_Drug het volgende:
Toen ik een keer op het punt stond weg te gaan in een leuk lokaal en hij langsliep en begon over zijn minnaars en minnaressen wist ik ook niet hoe snel ik weg wilde komenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |