Das persoonlijk. Tussen een goede kwaliteit gas bbq en een op de juiste manier gestookte en gebruikte briketten bbq. Zal je in een blinde test geen smaakverschil proeven. Kolen wakkert in velen het oermens gevoel aan, gas is gewoon makkelijk en snel. Vijf minuten is voldoende om zoiets op temperatuur te krijgen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:58 schreef pdiscs het volgende:
[..]
OK, duidelijk. Ik vind het in principe zonde om meerdere gasflessen te moeten hebben.
En v.w.b. mijn keuze tussen gas en briketten?
Oeh, mooie.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:13 schreef pdiscs het volgende:
[ afbeelding ]
Deze wil ik binnenkort gaan kopen.
Ik maak ze zo, voor een hamburgertje of 3-4:quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:10 schreef Strolie75 het volgende:
Heeft iemand nog recepten om een echt lekkere hamburger te maken?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:10 schreef Strolie75 het volgende:
Zijn er dan ook hamburgers die niet geschikt zijn voor consumptie?quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:52 schreef Thaddeus het volgende:
Even wat anders.
Zijn er ook mensen bekend met de Zwitserse hamburgers? Deze burgers zijn uitermate geschikt voor consumptie. Als we er toevallig zijn nemen we een pak van de Migros mee, maar je kunt natuurlijk niet voor een heel jaar hamburgers importeren (). Dus weet iemand hoe deze burgers zo natuurgetrouw mogelijk na te maken? Zelf al wel aan de slag geweest, maar zo lekker als de Zwitserse, worden ze nooit
Recept Gehakt ..mmmm zelfgemaakte hamburger!quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:10 schreef Strolie75 het volgende:
Bedankt.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:03 schreef macferret het volgende:
zoek eens op goolge naar bacon explosion, veel gehakt, bacon en smoke!
ook kan je zoeken naar fatty (maar dan wel in combi met bbq, anders krijg je hele andere hits!)
Calve natuurlijkquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:48 schreef huhggh het volgende:
[..]
Bedankt.
Hopelijk lukt het mij ook met een goede BBQ-saus.
Zijn er hier mensen met een sterke all-time-favorite?
In de VS heb je echt merken die er prat op gaan de beste of meest pittige BBQ-saus te zijn, hoe zit dat in Nederland?
Iemand nog voorkeuren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |