al ik jou was zou ik even bellen met deze gastenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:54 schreef Jarno het volgende:
Echt? Ik heb al aardig wat tuincentra versleten maar de asopvanger heb ik nog nooit zien liggen. Het scharnierend rooster wel idd.
OK, duidelijk. Ik vind het in principe zonde om meerdere gasflessen te moeten hebben.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:16 schreef Fixers het volgende:
De BP gas-light pas gewoon. Dat is gewoon zeker, voor deel van die dingen is dat je kan zien hoeveel gas er nog inzit. Maar andere butaan en propaan flessen moeten ook gewoon passen. Al zou je soms een andere regulateur of koppeling nodig gaan hebben. Dat is altijd gezeur, er zijn diverse koppelingen in omloop. Controleer of het past als je nog tijd hebt om een andere koppeling te gaan kopen/ruilen ergens.
Campinggaz pas in iedergeval niet, die hebben eigen koppelingen. De betere campeerzaak/gasverkoper moet je kunnen helpen aan de juiste fles of een andere koppeling.
Daar had ik ook al aan gedacht ja, woon op de Amsterdamsestraatweg in Utrecht, dus dat moet geen probleem zijnquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:54 schreef pdiscs het volgende:
Ik zou ook zeggen, ga eens kijken bij de locale turkse (of islamitische) slagerij of winkel. Daar hebben ze vaak superlekkere dingen voor een hele goed prijs.
Ja dat hoor ik ook altijd, alleen waar zijn die slagerijen/winkels? Alleen in Utrecht of Amsterdam ofzo? In Amersfoort zou ik niet weten waar die zit.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:54 schreef pdiscs het volgende:
Ik zou ook zeggen, ga eens kijken bij de locale turkse (of islamitische) slagerij of winkel. Daar hebben ze vaak superlekkere dingen voor een hele goed prijs.
Ze moeten ze in Amersfoort toch ook hebben? Kijk in de winkelcentrumpjes van sociale-huurbuurtenquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:12 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ja dat hoor ik ook altijd, alleen waar zijn die slagerijen/winkels? Alleen in Utrecht of Amsterdam ofzo? In Amersfoort zou ik niet weten waar die zit.
die grote winkelstraat die eindigt bij dat poortje, hoe heet die? nou die een stukje verder uitlopen, aan de linkerkant. zit sowieso een toko en volgend mij ook een slager ( is meer dan een jaar geleden hoorquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:12 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ja dat hoor ik ook altijd, alleen waar zijn die slagerijen/winkels? Alleen in Utrecht of Amsterdam ofzo? In Amersfoort zou ik niet weten waar die zit.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:10 schreef Gripper het volgende:
De meeste turkse slagers hebben ook lamsracks of koteletjes. Die zijn wel prima te gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |