Op de Gold zit een asvanger (onderop) en ik heb spijt als haren op m'n hoofd dat ik niet voor de Gold ben gegaan destijds.Dat schoteltje wat op de Silver zit is het niet helemaal. En heeft de Golf nu ook de hinged grate? (Dus een scharnierend bovenrooster) Dat zag ik pas ergens en lijkt me ook superhandig.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:03 schreef pdiscs het volgende:
SUPERHANDIG ding die Charcoal Chimney Starter AKA Firestarter.
Ik vind Weber wel heel erg mooie kolen bbq's hebben. Is de Gold het prijsverschil t.o.v. de Silver waard?
In het weekend ofzo niet nee. Maar wij willen ook nog wel eens de BBQ doordeweeks aanslingeren, we zijn dan pas tussen 17:30 en 18:30 thuis en dan is drie kwartier best lang. Ook als er nog een peuter naar bed moet. Plus dat ik het altijd een geklooi vind, ik ben gewoon niet pyromaan genoeg ofzo. Met die firestarter lukt het gewoon áltijd, je hoeft er niet meer naar te kijken en kunt ondertussen de satésaus gaan maken of een pilsje pakken, geen geklooi met brandpaste of aanjagers, ideaal!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 07:48 schreef Joene het volgende:
Die firestarter he leuk hoor , maar wat is er mis mee om ipv binnen een kwartier de briketten warm te hebben dat dit gewoon ouderwets een halfuur tot 40 minuten duurt ?
BBQen heb je toch geen haast ? althans ik niet.
Dus jij zegt van het is een betere investering dan een gedeelde 1 TB disk ?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 07:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
In het weekend ofzo niet nee. Maar wij willen ook nog wel eens de BBQ doordeweeks aanslingeren, we zijn dan pas tussen 17:30 en 18:30 thuis en dan is drie kwartier best lang. Ook als er nog een peuter naar bed moet. Plus dat ik het altijd een geklooi vind, ik ben gewoon niet pyromaan genoeg ofzo. Met die firestarter lukt het gewoon áltijd, je hoeft er niet meer naar te kijken en kunt ondertussen de satésaus gaan maken of een pilsje pakken, geen geklooi met brandpaste of aanjagers, ideaal!
Kopen die shit J..
Ja, want met een gedeelde 1 TB disk krijg je je BBQ zeker niet aan.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 07:54 schreef Joene het volgende:
[..]
Dus jij zegt van het is een betere investering dan een gedeelde 1 TB disk ?
Gelukkig weet je niet waar ik het over hebquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:02 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, want met een gedeelde 1 TB disk krijg je je BBQ zeker niet aan.
Op dit moment zeker.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 07:54 schreef Joene het volgende:
[..]
Dus jij zegt van het is een betere investering dan een gedeelde 1 TB disk ?
hehehequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |