1 .halve prei
1 halve ui
250 gram halfomhalf gehakt.
1 ei
1 meel (bloem)
1 eetlepel tijm
1 eetlepel knoflookkruid
peper en zout.
olijfolie
Snij halve prei in stukken, ui in stukken. Voeg deze groenten in gehakt in maalmolen. Voeg beetje tijm, knoflookkruid en peper en zout naar eigen smaak en ei in de gehakt toe. gehakt met groenten worden vermaald tot een gekuird gehakt. Dan strooi meel op de mesbord .. maak een vorm van ronde hamburger.
Maak een pan met olijfolie klaar voor bakken. Bak hamburgers tot bruin.
dan eet smakelijk.
Tip lekker:
Voeg tabasaco in hamburger...
[Dit bericht is gewijzigd door Dovenwereld op 24-01-2004 01:16]
1 meel?
1 wat?
quote:ton
Op zaterdag 24 januari 2004 01:32 schreef Vai het volgende:
het klinkt goed... maar...
1 meel?1 wat?
quote:lama.... * Vai is af en toe bar slecht in lezen
Op zaterdag 24 januari 2004 01:33 schreef Conflict het volgende:[..]
ton
quote:Om tegen plakken te houden.
Op zaterdag 24 januari 2004 01:33 schreef Conflict het volgende:[..]
ton
Hoe voorkom je dat het droog wordt?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:03 schreef Oblivion het volgende:
Ik heb geen half om half gehakt, maar rundergehakt.
Rio, als je nu even leest wat voor een naam de TS hebt, kan je misschien raden dat deze meneer doof is. En dus "anders" schrijft. Niks mis mee dus. Alleen even wat zelf verder denken.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:43 schreef Rio het volgende:
1 meel. Uitstekend hoor!
Een uitje er door heen? Is dat het geheim.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:25 schreef Oblivion het volgende:
Het eitje.![]()
Ik heb het gemaakt zoals funkyskunky had neergezet, was echt heerlijk.
Complimenten van de baas hier..![]()
verse knoflook is altijd het lekkerstquote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:55 schreef Oblivion het volgende:
Knoflook poeder? Wat gaat er anders op een eetlepel?![]()
En anders doe je verse knoflook?
Ik wist niet dat doof ook dyslectisch was, sorry.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:48 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Rio, als je nu even leest wat voor een naam de TS hebt, kan je misschien raden dat deze meneer doof is. En dus "anders" schrijft. Niks mis mee dus. Alleen even wat zelf verder denken.![]()
Hoe denk je dat jij zou schrijven als je het Nederlands nooit spreekt of hoort? Voor jouw info, gebarentaal heeft een heel andere structuur dan bijv. Nederlands en spelling is natuurlijk helemaal maar gokken als je je niet kunt voorstellen hoe het klinkt.quote:Op woensdag 9 maart 2005 12:58 schreef Rio het volgende:
[..]
Ik wist niet dat doof ook dyslectisch was, sorry.
Waarschijnlijk gewoon een bord of glazen plank waar je het vlees op legt om er een hamburger van te maken.quote:Op woensdag 9 maart 2005 18:13 schreef kissa het volgende:
Ik vraag me toch nog steeds af wat een "mesbord" is.
snijplank?quote:Op woensdag 9 maart 2005 18:13 schreef kissa het volgende:
Ik vraag me toch nog steeds af wat een "mesbord" is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |