1 |
Stationsrating en industryrating spelen ook een rol.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:29 schreef DjNivek het volgende:
Hoe zit het nou eigenlijk met de industry's? Stel; een kolenmijn geeft aan dat het 60 ton per maand produceert. In het begin klopt dat ook wel, maar hoewel de hoeveelheid per maand (volgens de industry) enigzins stabiel blijft, ligt er een stuk minder op het station klaar. Er verdwijnt soms zelfs materiaal zonder dat er ook maar een voertuig in de buurt is.
Stationsrating: Het grootste gedeelte van de goederen gaan naar het beste station.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:29 schreef DjNivek het volgende:
Hoe zit het nou eigenlijk met de industry's? Stel; een kolenmijn geeft aan dat het 60 ton per maand produceert. In het begin klopt dat ook wel, maar hoewel de hoeveelheid per maand (volgens de industry) enigzins stabiel blijft, ligt er een stuk minder op het station klaar. Er verdwijnt soms zelfs materiaal zonder dat er ook maar een voertuig in de buurt is.
In het geval van de kolen heb ik maar 1 station, maar het is dan te verbeteren door ervoor te zorgen dat de trein wacht totdat het helemaal vol zit? Oh, en de goederen liggen er dan net 2 secondenquote:Op zondag 24 mei 2009 17:20 schreef Jamiroquai het volgende:
[..]
Stationsrating: Het grootste gedeelte van de goederen gaan naar het beste station.
Industryrating: Zolang je veel goederen wegtransporteerd, blijft dit hoog, en is er een grote kans dat het hoger word.
Materiaal Verdwijnen: Als je het te lang laat liggen, "bederven" de goederen(Ja, ook kolen)
(Met goederen bedoel ik alle soorten transporteerbaar materiaalKolen, vee, graan, goederen, olie, hout, enz)
Inderdaad! Vage error die ik nog niet eerder ben tegengekomen:quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 18:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Inderdaad! Vage error die ik nog niet eerder ben tegengekomen:
"Error! Disconnecting road vehicle."
Ik heb een emergency save gemaakt en die geladen, als het goed is kan iedereen weer verderspelen. Let wel op dat alle companypasswords gereset zijn!
Helaas, weer crash, ligt aan de game. Dan maar een nieuwe game!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Always remember you're unique, just like everyone else.
Kijk een signature! :D:D
Ja. Meer treinen(Indirect dus groter station) en wachten tot ze vol zitten helpen allemaal mee met rating.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:24 schreef DjNivek het volgende:
[..]
In het geval van de kolen heb ik maar 1 station, maar het is dan te verbeteren door ervoor te zorgen dat de trein wacht totdat het helemaal vol zit? Oh, en de goederen liggen er dan net 2 seconden
Heb ik ookquote:Op zondag 24 mei 2009 16:57 schreef Frutsel het volgende:
TVP zet... af en toe speel ik het grijs, dan weer maanden niet.
Dat heb ik dan weer nietquote:Maar echt ver kom ik er niet mee, heb altijd een geld-probleem
Mja. Voor mij is TTD vooral het optimaliseren van netwerken (met behoud van enig realisme).quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:19 schreef SharQueDo het volgende:
Stelen? Zoiets heet concurrentie. Keiharde business.
Transport rechten opkopen voor alleen jezelf, dát is stelen!
Dan moet je gewoon singleplayer blijven spelenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:25 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Mja. Voor mij is TTD vooral het optimaliseren van netwerken (met behoud van enig realisme).Als dan vervolgens iemand schaduwstations bij al mijn industries gaat neerplempen om 15 kilometer verderop die goederen op te pikken, haalt dat voor mij wel een groot deel van het spelplezier weg.
But maybe that's just me?
Dat staat gewoon in de serverrules, linkje daarnaar zie je als je inlogt op de serverquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:17 schreef Harmen1984 het volgende:
Wat zijn op de server eigenlijk de regels m.b.t. "stelen"? Persoonlijk vind ik het niet tof als een andere speler spullen gaat afsnoepen van een industrie die ik al ruime tijd bedien...![]()
Tenzij ik natuurlijk een bedroevende rating heb op dat station, maar dat is hier niet het geval (93%).
Misschien heb je gelijk, en kan ik beter SP spelenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon singleplayer blijven spelenDaar kun je je helemaal uitleven met netwerken
Online is het juist leuk om de concurrentie aan te gaan met andere mensenAls die concurrentie maar eerlijk gaat, dus niet blocken van spoorlijnen, kopen van rechten en het financieren van wegverbouwingen
Het is geen ongeschreven regel, het verschilt per server. Op mijn servers is het toegestaan, het is gewoon concurrentie. Maar uiteraard kan je altijd vragen aan de ander of ie ermee op wil houden, en als die ander sportief is dan kan ie dan doen, maar hij hoeft het niet...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:34 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Misschien heb je gelijk, en kan ik beter SP spelen.
Ik dacht alleen dat het een ongeschreven regel was om een industry die al door een ander wordt bediend, niet te "kapen". Ik kom dit soort praktijken nu pas voor het eerst tegen op de server.
Volgens mij doen computertegenstanders zulke dingen ook wel.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:34 schreef Harmen1984 het volgende:
Misschien heb je gelijk, en kan ik beter SP spelen.
Ik dacht alleen dat het een ongeschreven regel was om een industry die al door een ander wordt bediend, niet te "kapen". Ik kom dit soort praktijken nu pas voor het eerst tegen op de server.
Dat sowieso, die maken er toch een zooitje vanquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Volgens mij doen computertegenstanders zulke dingen ook wel.
Die moet je dan dus wel uitzetten in SP.
Ik speel SP altijd zonder computertegenstanders om die reden.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:42 schreef Piles het volgende:
Dat sowieso, die maken er toch een zooitje van
Logisch, als je tegenstanders wil speel je onlinequote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik speel SP altijd zonder computertegenstanders om die reden.
De vorige spelletjes hadden we min of meer die ongeschreven regel maar het staat inderdaad niet in jouw regels. Is afhankelijk van wie er op dat moment speelde, iemand begon ermee om toch te concurreren en nu wordt het weer gedaan, hoewel het erg meevalt op de huidige map. Nu kan het ook haast niet anders meer, behalve passagiers zijn er nog maar weinig grondstofproducerende industrieën die niemand bedient.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Het is geen ongeschreven regel, het verschilt per server. Op mijn servers is het toegestaan, het is gewoon concurrentie. Maar uiteraard kan je altijd vragen aan de ander of ie ermee op wil houden, en als die ander sportief is dan kan ie dan doen, maar hij hoeft het niet...
We deden als test eens een keertje een kleinere map, om te kijken of mensen dan nog steeds problemen hebben met connecten als het echt vol wordt... Volgende doe ik wel weer een grote. Misschien een ander klimaat voor de verandering? Roept u maarquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:44 schreef SharQueDo het volgende:
Nu moet ik ook zeggen dat de huidige map behoorlijk krap is voor 8 (10?) companies in end-game met grote maglevnetwerken. Voor de volgende restart gaarne grotere map (1024² ipv 512²) indien mogelijk.
Kleine map is op zich wel leuk, maar dan moet iedereen in 1950 beginnen op hard mode (breakdowns, no 90-turns, etc) en de server rond 2000 stoppen. Met grote maps kun je lekker aankloten met grote maglevnetwerken voor efficiente sporen/junctions/stations.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:45 schreef Bart het volgende:
[..]
We deden als test eens een keertje een kleinere map, om te kijken of mensen dan nog steeds problemen hebben met connecten als het echt vol wordt... Volgende doe ik wel weer een grote. Misschien een ander klimaat voor de verandering? Roept u maar
Of een grf met oude treinen en dan in 1930 beginnen? Misschien ook wel leuk voor de verandering...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:48 schreef SharQueDo het volgende:
Ik heb echt niets met andere klimaten. Geef mij maar default (Template als ik het goed heb). Lekker klassiek TTD en geen onzin zoals water/snoep vervoeren.![]()
edit:
[..]
Kleine map is op zich wel leuk, maar dan moet iedereen in 1950 beginnen en de server rond 2000 stoppen. Met grote maps kun je lekker aankloten met grote maglevnetwerken voor efficiente sporen/junctions/stations.
Toyland zou wel een keer leuk zijnquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:45 schreef Bart het volgende:
[..]
We deden als test eens een keertje een kleinere map, om te kijken of mensen dan nog steeds problemen hebben met connecten als het echt vol wordt... Volgende doe ik wel weer een grote. Misschien een ander klimaat voor de verandering? Roept u maar
Ik geef je zo wel een IP-ban op de serverquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:20 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Toyland zou wel een keer leuk zijnlynch me niet meteen a.u.b.
Ik sla wel een rondje over danquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:20 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Toyland zou wel een keer leuk zijnlynch me niet meteen a.u.b.
Zou je die map hier ook willen posten?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:54 schreef Racemol het volgende:
Ik zou wel graag een Tropical map zien. Iemand mee eens?
Ik wil zelf ook een servertje opzetten met de NL map (wel 2048x2048 groot). Mits hier interesse voor is.
Die staat ook gewoon in de OP.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:57 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
Zou je die map hier ook willen posten?
Aan dat bordje moest ik gister ook denken toen ik eens wat overtollig staal ging afvoeren, maar nu komt de straf alsnog. De productie van de steelmill is tot stilstand gekomenquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:54 schreef mickeyD het volgende:
ben ik ook weer ff TVP
ik herinner me nog een bordje met "gestolen goed gedijt net zo goed!"
hehehe
Dat is sowieso handig. Vroeg me al af waarom het niet meer aanstond.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:01 schreef MadCatje het volgende:
Misschien een idee om de volgende map het toe te staan ook de andere industrieen te prospecten/funden
Dat heb je zelf in de hand waar je bronnen vandaan komen
Omdat dan in no time de hele map volstaat met kolenmijnen en er alleen maar mammoettreinen heen en weer rijden tussen gigantische stations...quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:07 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat is sowieso handig. Vroeg me al af waarom het niet meer aanstond.
Wat is het voordeel van 1 grote trein tov een aantal kleine treinen die minder ver hoeven te rijden?quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Omdat dan in no time de hele map volstaat met kolenmijnen en er alleen maar mammoettreinen heen en weer rijden tussen gigantische stations...
Chaosquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:47 schreef MadCatje het volgende:
Toch nog maar even een foto van een kunstwerkje (al zeg ik het zelf) plaatsen voor deze map de prullenbak in gaat dan
[ afbeelding ]
Ga ik instellenquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:23 schreef Zero2Nine het volgende:
Je kan terraforming wel heel duur maken en steden landschapsverandering slecht laten tolereren. Dat maakt het al een heel stuk moeilijker.
Geef ons anders even je rcon password, dan zetten wij er zelf wel af en toe een andere map opquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:12 schreef Bart het volgende:
Die map blijft dan wel drie weken draaien aangezien ik morgenavond op vakantie ga
Ik voorspel een hoop rokende pauperbakken in dat gevalquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:00 schreef MadCatje het volgende:
[..]
Geef ons anders even je rcon password, dan zetten wij er zelf wel af en toe een andere map op
Enne... 3 weken ?! Doe dan maar een 2048x2048 map![]()
Prettige vakantie vast
Die ga ik niet geven, dan gaat iedereen een beetje lopen kicken en bannenquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:00 schreef MadCatje het volgende:
[..]
Geef ons anders even je rcon password, dan zetten wij er zelf wel af en toe een andere map op
Enne... 3 weken ?! Doe dan maar een 2048x2048 map![]()
Prettige vakantie vast
Yorick heeft het wachtwoord... Ik weet niet of die er nog wel eens komt?quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:28 schreef SharQueDo het volgende:
1024² zou groot genoeg moeten zijn. En als je nou 1 iemand die vast speelt op de server het rcon password geeft, dat moet toch geen probleem zijn?
Jawel, die heb ik laatst nog gezienquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Yorick heeft het wachtwoord... Ik weet niet of die er nog wel eens komt?
Nou ja, die kan dus ook een nieuwe game startenquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:31 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Jawel, die heb ik laatst nog gezien
quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:40 schreef rulerofdeath het volgende:
even een tvp en een vraagje.
mijn AI doet het niet. weet iemand hoe dat kan?
ah, kijk. ik heb volgens mij zoiets gevondenquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:41 schreef Racemol het volgende:
Er zit geen AI meer in standaard. Je moet even in het begin scherm AI modules downloaden.
Drie minuten geledenquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:30 schreef MadCatje het volgende:
Ik vind dat er overdag niet gespeeld moet kunnen worden :p
Tegen de tijd dat ik inlog is de MagLev er alweer, is alle industrie verbonden en ik heb een paar dieseltreinen rijden
Ja hoor. Optie "Watch game" ipv "New/join company".quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:27 schreef rulerofdeath het volgende:
is het ook mogelijk om 'gewoon' even mee te kijken?
Hmmm. Misschien met de "bekijk spel"-knopquote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:27 schreef rulerofdeath het volgende:
is het ook mogelijk om 'gewoon' even mee te kijken?
Nederlandse taalinstelling.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Hmmm. Misschien met de "bekijk spel"-knop
Dat is geen vies truukje.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:31 schreef DjNivek het volgende:
Zat even te kijken of er nog een paar dingen in zaten waar ik nog wat van kon leren, maar er worden wel een paar hele vieze truukjes gebruikt zeg
Zoals enkele stationnetjes plaatsen tussen industrieën zodat 1 groot station al het materiaal krijgt, zo maak je het wel heel simpel
Ik vind het sowieso niet mooi, maar wel leuk om terug te jatten met die tactiekquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:51 schreef vanOekelen het volgende:
Het truukje is alleen vies als de maximale station spread hoog staat.
Vind ik dan.
ik zocht daar al naar in m'n single-player spelquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:48 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
We zouden toch niet terraformen?
![]()
![]()
Zullen we trouwens het bouwen van kolenmijnen volgende keer weer uitschakelen? Want dit ziet er niet uit...
Nee daar is de shortkey Ctrl + C voorquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:36 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Kan het zijn dat je spel crasht als je control - g doet?
Ik hoop het niet!
Flink gesnoei = idd alle wegvoertuigen weghalenquote:Op zondag 31 mei 2009 00:32 schreef mickeyD het volgende:
ja dat kan makkelijk idd zonder wegvoortuigen..
die halen altijd je score naar beneden..
Busjes zijn leuk om steden te laten groeien zonder dat je er naar hoeft om te kijken. Daarom was had ik ook altijd iig één AI aanstaanquote:Op zondag 31 mei 2009 00:56 schreef Jamiroquai het volgende:
[..]
Flink gesnoei = idd alle wegvoertuigen weghalen
We hadden wel bussen die tussen de 7,500$ - 11,000$ binnenhaalden, maar ik vond de winsten te veel fluctueren
en kom op... bussen. Pflbleg.
Waar groeien steden nou precies van? Gewoon voedsel en water er naartoe brengen toch?quote:Op zondag 31 mei 2009 01:08 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Busjes zijn leuk om steden te laten groeien zonder dat je er naar hoeft om te kijken. Daarom was had ik ook altijd iig één AI aanstaan
volgens mij ook van passagiers vervoeren.quote:Op zondag 31 mei 2009 04:00 schreef Robier het volgende:
[..]
Waar groeien steden nou precies van? Gewoon voedsel en water er naartoe brengen toch?
Zie de OpenTTDwiki.quote:Op zondag 31 mei 2009 04:00 schreef Robier het volgende:
[..]
Waar groeien steden nou precies van? Gewoon voedsel en water er naartoe brengen toch?
Mijn excuses, jij bent er duidelijk behoorlijk van over de z**k (geweest), dat was niet de bedoeling.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:29 schreef Jamiroquai het volgende:
Waarschuwing voor MADCAT. voor de rest hoeft niets
Hij is duidelijk niet erg aardig. (Food processing plant recht voor m'n rails)
Control ingedrukt houden bij het plaatsenquote:Op zondag 31 mei 2009 16:24 schreef Robier het volgende:
Ik heb op het moment een grote stad waar ik twee busstations gemaakt heb en een treinstation aan de rand van de stad. Is er een optie om de kleine busstations in het midden van de stad zo te maken dat ze bij het treinstation horen, zodat de extra passagiers van die stations ook met treinen vervoerd kunnen worden?
hint: "version mismatch"quote:Op zondag 31 mei 2009 19:52 schreef Moozzie het volgende:
Hoe kan ik de fokserver joinen?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:02 schreef vanOekelen het volgende:
Welke versie heb je? Om mee te doen op de server heb je 0.7.0 nodig.
En zo te zien ook het Generic Tram Set 0.4. (te vinden bij de in-game downloadservice)
Kleine vliegtuigjes op korte landingsbanen, grote vliegtuigen = lange landingsbanen.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:42 schreef Moozzie het volgende:
Al mijn vliegtuigen storten steeds neerwat valt hieraan te doen?
Lol dat verklaard een hoop hahaquote:Op zondag 31 mei 2009 20:46 schreef Peter het volgende:
[..]
Kleine vliegtuigjes op korte landingsbanen, grote vliegtuigen = lange landingsbanen.
open maglev constructie, en dan 1 van de meest rechtse knopjes met zo'n omdraai peiltje.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:56 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Wat is de meest efficiente manier om van elektrische rails naar Maglev te gaan?
Dat kopiëren van de oude treinen is echt klotewerk als je er veel hebt, hangt ook af van je netwerk. Als je veel voertuigen hebt die maar op een paar stations rijden en gedeelde orders hebben is het zo gedaan, maar dat is bij mijn netwerken eigenlijk nooit het geval.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:02 schreef Peter het volgende:
[..]
open maglev constructie, en dan 1 van de meest rechtse knopjes met zo'n omdraai peiltje.
Dan kun je spoorstaven omkatten
Wel opletten dat treinen dan niet verder kunnen rijden. (eerst alle trienen naar depot, dan rails omzetten, dan nieuwe maglevtreinen maken naar voorbeeld van wat er nog in de oude depots staat, dan oude treinen weg en oud depot weg.
Zo ongeveer.
Deze game zuigt met al die zelfgebouwde industrieën, en er wordt nog evengoed naar hartenlust op los geterraformd.quote:
Vaag, ik zie het vaker gebeuren.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:54 schreef Peter het volgende:
ik klap er telkens uit nadat ik ben ingelogd op de map.. kan ik ergens iets tweaken?
AOL/compuservequote:Op zondag 31 mei 2009 23:58 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Vaag, ik zie het vaker gebeuren.
Heb zelf nooit problemen gehad met inloggen.
Welke provider heb je?
Hmm, vage shitquote:Op maandag 1 juni 2009 00:03 schreef Peter het volgende:
[..]
AOL/compuserve
Loopt via america. (dan kan ik beter bij maartena op de server gaan zitten denk ik)
Maar ik heb geen haperingen op streams e.d. en hij klapt er altijd uit een seconde na het hervatten na de login-pauze..
PC is nog geen half jaar oudquote:Op maandag 1 juni 2009 00:21 schreef vanOekelen het volgende:
Een snellere computer wil ook helpen, vooral als de map al goed volgebouwd is.
Oh, ik zie het al, je hebt een Quad Core nodigquote:Op maandag 1 juni 2009 00:26 schreef Peter het volgende:
PC is nog geen half jaar oud
core2duo 2,4ghz + 3gb geheugen
Ik wil binnenkort ook eens proberen om te hosten.quote:Op maandag 1 juni 2009 18:17 schreef BLADEZZ het volgende:
Ik (FrituurKuur) kom er helaas ook niet meer in. Verbinding maken gaat goed, map downloaden ook, maar dan staat de boel stil en verschijnt de melding netwerkspel verbinding kwijt. Volgende keer beter
.
Hier geen probleem om erop te komen, maar we zien het steeds vaker naarmate de jaren ingame vorderen..quote:Op maandag 1 juni 2009 18:17 schreef BLADEZZ het volgende:
Ik (FrituurKuur) kom er helaas ook niet meer in. Verbinding maken gaat goed, map downloaden ook, maar dan staat de boel stil en verschijnt de melding netwerkspel verbinding kwijt. Volgende keer beter
.
Gebruik jij toevallig de x86 versie? Ik gebruik de x64 en ga het straks eens met x86 proberen.quote:Op maandag 1 juni 2009 18:18 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik wil binnenkort ook eens proberen om te hosten.
Sowieso om te kijken of we dan van die inlogproblemen af zijn, hoewel ik daar geen last van heb.
Ik gebruik de x86 versie maar wil op m'n server de x64 gaan gebruiken.quote:Op maandag 1 juni 2009 18:20 schreef BLADEZZ het volgende:
[..]
Gebruik jij toevallig de x86 versie? Ik gebruik de x64 en ga het straks eens met x86 proberen.
Oké.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:28 schreef Zero2Nine het volgende:
Denk dat de server wel meespeelt, had er bij het spel dat door mickeyD werd gehost geen last van.
klopt, je upload snelheid van je internet verbinding teld zwaarder dan de snelheid van je pc..quote:Op maandag 1 juni 2009 21:28 schreef Zero2Nine het volgende:
Denk dat de server wel meespeelt, had er bij het spel dat door mickeyD werd gehost geen last van.
Ik haal bij UPC precies de helft van die waarden en kom er ook nog prima inquote:Op maandag 1 juni 2009 22:43 schreef mickeyD het volgende:
[..]
klopt, je upload snelheid van je internet verbinding teld zwaarder dan de snelheid van je pc..
bij 1.5mb/sec upload is het goed te spelen als het knap vol staat..![]()
kweenie wat voor internet je hebt, maar met een basic internet abbo gaat t niet lukken, hoe snel je pc ook is..
ik heb nu trouwens 3.0mb up, dus als de server weer aangaat over een tijdje, dan gaat t alleen maar beter worden
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |