quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:00 schreef moussy het volgende:
Ik wil wel buzzbraadzakkeren hoorheb ik ook weer eens wat te proberen!
Kamelen stinken
door juist in dat standaardbuzz ding reviews in te vullen, al doe je het over een zak borrelnootjesquote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:15 schreef freecell het volgende:
Met die Buzz irriteert me
Ik kan alleen meedoen aan dat standaard buzzzding en weet niet wat ik daarmee moet. Wanneer mag ik echte dingen buzzen?
Dat ik twee bulten heb maakt mij nog geen kameel.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:12 schreef freecell het volgende:
Heuj![]()
Dat ik 2 bulten heb weet ik ook wel, maar ik stink heul niet
Ben blij dat ik er niet zit!quote:
Hmmm, dat standaard Buzz ding gaat toch alleen over Buzz zelf?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
door juist in dat standaardbuzz ding reviews in te vullen, al doe je het over een zak borrelnootjes
Mag ik het dan ook weten?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:03 schreef freecell het volgende:
[..]
Ben blij dat ik er niet zit!
[..]
Hmmm, dat standaard Buzz ding gaat toch alleen over Buzz zelf?
Ok, wie wil even met mij PMmen om dit uit te leggen, anders wordt dit de buzzzchat
Wat heb jij orginele gordijnen !quote:
Wat attent dat je ernaar vraagt!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:36 schreef livelink het volgende:
Ik wil ook wel eens op een kameel. Zo'n diepverborgen wens is dat voor mij. Of op een olifant, dat is ook goed.
Ik ben wel benieuwd hoe het met het kind van Floortje gaat. Niet dat ik weet wie Floortje is, maar het klonk toch wel serieus gisteravond.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:30 schreef Stout het volgende:
[..]
Wat heb jij orginele gordijnen !![]()
Mous als je ff je adres pm-t regel ik een zak voorje, kip heb je zelf wel
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb ook wel eens op een kameel gezeten..dat schommelt als de ziekteEn ze stinken ja, maar het was toch tof
Huup het was inderdaad druken ik ben maar niet meer langs je gereden, anders zou de patat ontdooien
Ik kom binnenkort nog wel ff aan
he die heb ik donderdag op een rommelmarkt gekochtquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb vanmiddag zo`n fijn boek gescoord op de jaarmarkt! Alles over handwerken heet het, van Cantecleer. Loeizwaar, megadik en helemaal seventies
Over breien, haken, macramá, frivolité, naaien, weven, batikken, kantklossen, borduren en andere technieken
50 cent... ze wilde er een euro voor maar ik ben lekker gaan afdingen.. Begon met een kwartjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij slaapt hoezeequote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:19 schreef Brighteyes het volgende:
Tof boek!![]()
Ben toch maar even naar hem toe gegaan, even kroelen en nog wat drinken waren wel ok, maar toen weer terug zijn bedje in natuurlijk niet.
Dus maar even samen op het grote bed waar hij heel lief en stil nog 10 minuten tegen de slaap heeft liggen vechten, met van die knipper-ogen, maar om 19.00 was het toch echt gedaan.En nu ligt hij lekker weer in zijn eigen bedje.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:21 schreef freecell het volgende:
Macramee is toch gewoon skoebiedoe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mama 1 - 0 Sashaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:19 schreef Brighteyes het volgende:
Tof boek!![]()
Ben toch maar even naar hem toe gegaan, even kroelen en nog wat drinken waren wel ok, maar toen weer terug zijn bedje in natuurlijk niet.
Dus maar even samen op het grote bed waar hij heel lief en stil nog 10 minuten tegen de slaap heeft liggen vechten, met van die knipper-ogen, maar om 19.00 was het toch echt gedaan.En nu ligt hij lekker weer in zijn eigen bedje.
Ik denk dat je dat wel weet als je dat hebt....of voelt...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:25 schreef pinquit het volgende:
wild vleesen hoe kom je daar achter dan?
Normaliter wel Amaranta!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mama 1 - 0 Sasha
Slaapt hij nou tot morgenvroeg?
Houdt F. tegen!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Normaliter wel Amaranta!![]()
Maar ik heb zo het vermoeden dat F. hem straks ook nog wel een aai over zijn bol wil geven. Daar slaapt hij normaal wel doorheen... maar je weet maar nooit natuurlijk.
die hebben wij thuis ook nog in de kast staanquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:51 schreef Stout het volgende:
[..]
he die heb ik donderdag op een rommelmarkt gekocht![]()
Deze ? [ afbeelding ]
Vanaf de binnenkant naar buitenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:32 schreef pinquit het volgende:
aan de binnenkant of buitenkant? vel... dus buitenkant?
quote:
Heet het 1 met het andere te maken?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Vanaf de binnenkant naar buitenOok meer dat slijmvliesachtige spul waar je vaginawand van gemaakt is dan vel...
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:48 schreef easy-going het volgende:
[..]
[..]
Heet het 1 met het andere te maken?
En staat het dan ook in dat alles over handweken boek?
Mja, je hebt handwerken en handwerken hè?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:48 schreef easy-going het volgende:
[..]
[..]
Heet het 1 met het andere te maken?
En staat het dan ook in dat alles over handweken boek?
Vertel meer! Steeltjes vind ik een goede benamingquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:52 schreef Macka66 het volgende:
Als de steeltjes van het wildvlees erg lang zijn...
hahahhahaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Mja, je hebt handwerken en handwerken hè?
dan blijf je lekker zitten huuphuupquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:00 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hahahhaha
dubieuze opmerking van de avond
Jeumig ik ben echt niet van de bank af te branden zeg
dan kan je er dus mee macrameeënquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Vertel meer! Steeltjes vind ik een goede benaming
Maar ik denk dus dat macka dat bedoelde, afgaand op de post voor de harequote:
Ik ben er ook bang voorquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:07 schreef pinquit het volgende:
[..]
Maar ik denk dus dat macka dat bedoelde, afgaand op de post voor de hare![]()
jaquote:
Maar als je een tarzan macrameet (moeilijk werkwoord!) word je het wel.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:08 schreef pinquit het volgende:
en je hoeft toch zeker geen hermafrodiet te zijn om te kunnen macrameeën met je lang-genoege vleesboomsteeltjes
Ik heb net ook met hele frisse tegenzin mijn bed even verschoont. Lig ik dalijk in ieder geval in een vers bed.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja![]()
maar de hagelslag roept
en de perenijsjes ook![]()
en mn kledingkast boven en en en en... *tv aanzet en onderuit zakt*
Dat was donderdagquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:12 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Haai!![]()
hoe was het bij je opa? of was da nie vandaag?
gnorfquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:14 schreef Raissa het volgende:
[..]
Dat was donderdagWas goed! Wel spannend, maar minder ongemakkelijk dan verwacht
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja![]()
maar de hagelslag roept
en de perenijsjes ook![]()
en mn kledingkast boven en en en en... *tv aanzet en onderuit zakt*
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:07 schreef pinquit het volgende:
[..]
Maar ik denk dus dat macka dat bedoelde, afgaand op de post voor de hare![]()
jup, ik bel de ha maandag wel even.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:29 schreef Macka66 het volgende:
[..]
![]()
En even serieus: je kunt alleen van je wildvlees af door het operatief te laten verwijderen.
Toen het er op leek dat Sasha mss een stukje over zou houden aan zijn naveltje zeiden ze dat het ook weggevroren kan worden zoals bij wratjes?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:29 schreef Macka66 het volgende:
[..]
![]()
En even serieus: je kunt alleen van je wildvlees af door het operatief te laten verwijderen.
ja idd.. dat wordt watquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:53 schreef pinquit het volgende:slimmerikje! pas maar op met de baby straks
okay nu ben ik definitief heel geintrigeerdquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:46 schreef Vicky het volgende:
Whaha lekker bijdehand he van die smurfOh en mijn buzzerpakket is binnen!!
Jeetje zeg, wat zit er een hoop in die doos!! Vooral de kippenpoker vind ik grappig
Ik heb hem daarop ook uitgezocht, heb nu SIM only en dus wordt het wel wat duurder... Het toestel dat er bij zit is niet bijzonder en erg simpel, een Samsung B130, maar ik kan altijd nog gewoon mijn huidige telefoon blijven gebruiken. Peaceman krijgt een nieuwe hele superdeluxe telefoon met internet... en gaat nog minder betalen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:56 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Oh Diaan wauw wat een mooi kado erbijfijn he zulke abo's? Ik had een fiets bij mijn telefoon, twee jaar geleden.
wat liefquote:
onderwegquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
gaat dit over buzz? Ik had er ook graag 1 gewild.
kan best wel ff duren voordat je wat krijgt. In het begin kreeg ik wel wat, maar toen is het een hele tijd stil gweest.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:06 schreef huuphuup het volgende:
[..]
wat liefthanks.
Ik had me al ingeschreven en alles maar ik wacht nog steeds op de eerste uitnodiging.
ah okay, dan wacht ik nog ff afquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:07 schreef Vicky het volgende:
[..]
kan best wel ff duren voordat je wat krijgt. In het begin kreeg ik wel wat, maar toen is het een hele tijd stil gweest.
nope helemaal nietsquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:10 schreef amaranta het volgende:
Maar.... het kost geen geld om die producten te ontvangen ofwel?
ik heb destijds een epileerapparaat gebuzzed en dat kon ik eventueel tegen een klein prijsje overnemen. Wilde ik dat niet, kon ik het kostenloos terugsturn.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:10 schreef amaranta het volgende:
Maar.... het kost geen geld om die producten te ontvangen ofwel?
Nice deal!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:52 schreef Diaan73 het volgende:
Net besloten dat ik een nieuw telefoonabonnement ga nemen met een nieuw, maar simpel, toestel en een WII spelcomputer, en voor een klein bedrag erbij de WII Fit!!! Ik ben benieuwd hoe dat WII-en is, vooral WII fit. Krijg ik toch nog wat sportieve beweging
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:17 schreef Brighteyes het volgende:
[meutenopmerking]
Ik heb dus net mijn teennagels gelakt en wat zien mijn voeten er ineens een stuk mooier en gezelliger uit!![]()
Ok, ze blijven groot, maar toch...Wat een verschil!
[/meut uit]
Huup, check eerst het filmpje eens van mijn schorre kraaitje! (babietjestopic)quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:19 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
ik wil ook gezellige voeten!!
* huuphuup gaat nagellak pakken
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:20 schreef Raissa het volgende:
[..]
Huup, check eerst het filmpje eens van mijn schorre kraaitje! (babietjestopic)![]()
GRRRRR ik heb zo'n ruzie met youtube. 1 secondjequote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:22 schreef huuphuup het volgende:
[..]ik kan em niet zien
ik moet me inloggen ofzo.
Mila op filmpje?
BE met alle respect verderquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:17 schreef Brighteyes het volgende:
[meutenopmerking]
Ik heb dus net mijn teennagels gelakt en wat zien mijn voeten er ineens een stuk mooier en gezelliger uit!![]()
[/meut uit]
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:22 schreef Raissa het volgende:
[..]
GRRRRR ik heb zo'n ruzie met youtube. 1 secondje
-edit-Als het goed is moet ie het nu doen
Die hoge klote stem heb je niet gehoord hè?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:27 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Jaaaaa hij doet het!!![]()
wat superdrollig
![]()
![]()
en dat lachen erbij ook ooooooh *smelt*
Jeetje wat een verschil zeg met dat hele kleintje van het begin, in dat ziekenhuisbadje
Luister dan ook, dat roep ik al járen, zelfs tijdens weeën.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:17 schreef Brighteyes het volgende:
[meutenopmerking]
[/meut uit]
en geen weeen?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:28 schreef moussy het volgende:
[..]
Luister dan ook, dat roep ik al járen, zelfs tijdens weeën.
* moussy heeft nu zwart gelakte teennageltjes
Erg he!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:27 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
BE met alle respect verderdit is echt een hilarische post
Ja, die was veel te enthousiast dat het eindelijk op film kwam te staanquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:30 schreef huuphuup het volgende:
[..]
en geen weeen?![]()
Raissa hahaha, dat was de buurvrouw toch?![]()
Ach ja. Troost je met mijn minstens zo debiele postquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Erg he!![]()
Vandaar ook dat van dat meuten-zgebeuren er al bij.
Het is ook het ultieme bewijs dat ik echt heel erg af glij na een weekje helemaal alleen...![]()
![]()
Ik heb nog geroepen... kom maar een bakkie doen bij me..quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Erg he!![]()
Vandaar ook dat van dat meuten-zgebeuren er al bij.
Het is ook het ultieme bewijs dat ik echt heel erg af glij na een weekje helemaal alleen...![]()
![]()
lang leve de laptopquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:30 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ja, die was veel te enthousiast dat het eindelijk op film kwam te staan(op zn kop nog wel
)
Ja maar ja. Ik was al blij dat ik gewoon op de bank kon zitten hier.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:31 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik heb nog geroepen... kom maar een bakkie doen bij me..
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja maar ja. Ik was al blij dat ik gewoon op de bank kon zitten hier.Ik was niet echt supergezellig met dat half-zieke hoofd.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ah kom op joh, been in je nek en dan over je linkerschouder met je rechterhand. Piece of cake toch?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:45 schreef innepin het volgende:
BE, ik vind het knap dat je nog bij je teennagels kan, ik kan m'n teennagels echt niet meer lakken tegenwoordig
geniet ervanquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:47 schreef Brighteyes het volgende:
Hij is er weer!![]()
En, toch knap als je een weekje ging duiken, zelfs bruin!
Anyway.... ik ben er vandoor!
Hey!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:30 schreef huuphuup het volgende:
[..]
en geen weeen?![]()
Raissa hahaha, dat was de buurvrouw toch?![]()
herkenbaar.. vanvodn eerder van tafel gegaan omdat ik neit meer lekker zat...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:02 schreef Memmel het volgende:
Mag ik ook weer effe neerploffen?
Mijn buik zit echt zo vreselijk in de weg.
Ga nu even bijlezen.
oooohquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:02 schreef Memmel het volgende:
Mag ik ook weer effe neerploffen?
Mijn buik zit echt zo vreselijk in de weg.
Ga nu even bijlezen.
ik ook!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:08 schreef Reinhilde het volgende:
ik verveel me.
een bosjesnegerin die een struisvogeleierschaal vol piest en dr gezicht er mee ging wassenquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:13 schreef moussy het volgende:
[..]
een bosjesnegerin die een struisvogeleierschaal vol piest en dr gezicht er mee ging wassen
Waarom?! Helpt het tegen couperose?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:13 schreef moussy het volgende:
[..]
een bosjesnegerin die een struisvogeleierschaal vol piest en dr gezicht er mee ging wassen
ok, nee dank jequote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:13 schreef moussy het volgende:
[..]
Super, geniet ervanquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:16 schreef Sugar het volgende:
Gelakte jubeltenen melden zich: morgen naar Kos!!!
Ja, Turkije, Kos...het zonnetje is hetzelfdequote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:26 schreef Sugar het volgende:
Dankjulliewel!Linda, dat ziet er awesome uit!!!
![]()
Kos isquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:26 schreef Sugar het volgende:
Dankjulliewel!Linda, dat ziet er awesome uit!!!
![]()
Mijn voetjes stinken heul nietquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:28 schreef debuurvrouw het volgende:
Het geeft wel een andere dimensie aan 'stinkende kamelen'
Jahoor, zijn er helemaal klaar voor, wel volgende week ofzo nog wat leuks kopen, en ben voorzichtig de andere katten ook maar vast aan het voorbereiden.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:22 schreef Popples het volgende:
suar veel plezier al vast.![]()
![]()
ben je al klaar om de streken van het poesje bar?![]()
waarom heb ik nou precies vanavond geen auto hierquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:49 schreef Reinhilde het volgende:
Cupcakes zijn klaar.![]()
Nu verveel ik me weer
nagels lakken?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:49 schreef Reinhilde het volgende:
Cupcakes zijn klaar.![]()
Nu verveel ik me weer
Nu niet meerquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:11 schreef Linda2205 het volgende:
Ik probeerde Mila te kijken ja, maar er stond dat de video privé was...:( Misschien straks nog een keertje proberen!
mehquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:04 schreef Linda2205 het volgende:
agos, arme meneerhuup...moet je het 'm maar gaan leren met potjes strippoker. Dan leertie wel z'n best te doen
Je hebt ook schattige teentjesquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:09 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb mn tenen laatst een french manicure gegeven en t heeft gewerkt aangezien ik op een foto van E een compliment over mijn voeten kreeg
Als jij niet kan kaarten wordt het alleen maar leuker voor 'm!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:11 schreef huuphuup het volgende:
[..]
mehik kan zelf helemaal niet kaarten enzo. ghehe maar hij zal het initiatief vast waarderen
Een en ander zal er ongetwijfeld mee te maken hebben dat de heren flink wat bier hebben ingeslagen. Dat doet weinig voor je p-p-p-p-pokerface
ik kan erg goed pokerenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:11 schreef huuphuup het volgende:
[..]
mehik kan zelf helemaal niet kaarten enzo. ghehe maar hij zal het initiatief vast waarderen
Een en ander zal er ongetwijfeld mee te maken hebben dat de heren flink wat bier hebben ingeslagen. Dat doet weinig voor je p-p-p-p-pokerface
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:17 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
klopt..ik heb de jerney kaagman onder de knie
toe dan jerney.... lach!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:19 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
"jaaaa.... ik ben wild-enthousiast!" haha
![]()
Ahw ruzie is nooit leukgelukkig dan maar dat et weer over is.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:22 schreef Linda2205 het volgende:
Oe, ik heb Mila gevonden! (duurde ff) Maar
en idd erg schor
ik vond 't ook heel leuk om je eens te zien! en net of ik je al heel lang kende.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:19 schreef Diaan73 het volgende:![]()
ik heb net Bix gezien en gesproken en Piet en Anna gezien
wat een verschillende maar leuke kinderen zeg. Met Bix en haar ouders was het ook heel leuk.
hahaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:33 schreef Kleurdoos het volgende:
mijn vriend zit te gamen.. wat een amateur batman zeg
flikkert overal vanaf enzo, hilarisch
quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 00:16 schreef Chan het volgende:
Hej volgens mij zie ik op die eerste foto een trui die je ook aan had op een paar foto's in t grote buikentopic(in het midden links grijs met wit gestreept?:P)
Linda, das inderdaad niet leuk..
edit: ohw en een ruziemakende dronken man zou ik negeren hoor.. gewoon doen of je slaapt
strapless jurkje van Mangoquote:Op zondag 24 mei 2009 00:18 schreef Kleurdoos het volgende:
OEH WAT IS DAT DONKERGROENE MET WITTE DING
dat jurkje is cool! Leuk zeg!quote:Op zondag 24 mei 2009 00:34 schreef huuphuup het volgende:
[ afbeelding ]
khad em toevallig een paar dagen geleden nog geprobeerd met babybuik
wtf ik zit net op mn been en ik zit niet zo lekker, kijk ik naar mn been, zit er gewoon een enorme deuk in mn onderbeennet of er een hap uit is ofzo
Ik heb 'm net gebeld waar die verdorie dacht te blijven...schrok me kapot toen ik wakker werd, zag dat half licht was en daarna te constateren dattie er niet was...Hij is nu onderweg...Dat meneer over 10u op zn werk moet zijn vergeten we gewoon even...plus dattie totaal stoned en dronken is waarschijnlijk. Ik heb echt heeeeel veel zin om de sleutel aan de binnenkant van de deur te doen en 'm te verbieden ooit nog naar die gast te gaan...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:57 schreef Linda2205 het volgende:
Mag ik even klagen? We zijn vandaag vroeger weg gegaan van onze daagjes weg, omdat het niet super mooi weer was en dan konvoetbal kijken met een vriend. Dat begon om half 4, tot half 6 ongeveer. En daarna zou die nog even naar die vriend gaan, maar hij had al van te voren gezegd dattie niet al te laat zou blijven (morgen werken enzo). Dus ik was alleen vanaf het station naar huis gegaan met alle spullen enzo, heb alleen boodschappen gedaan en alles hier opgeruimd en nu beltie dus 5min. geleden op, dattie nog daar blijft tot na 12en, want dan is die vriend jarig. (Hij zei dus tegen mij eerst dattie uiterlijk een uur of 9 thuis zou zijn). Nu issie dus op zn vroegst om 1u thuis.
Ben ik nou een zeikerd als ik dit geen leuke afsluiting van een paar leuke dagen vind?
quote:Op zondag 24 mei 2009 07:29 schreef freecell het volgende:
En ik wil je jurkj! (alleen strapless en Freecell is gen goede combi, want ik heb geen goede strapless BH en zonder komen ze onder het jurkj uit)
TARA zei net tegen me dat ik een koude rups heb
Koffie wordt ik tegenwoordig strontmisselijk van, en dat terwijl ik dus normaliter 's morgens eerst een bak koffie nodig heb om op gang te komen. Heb nu sterrenmix thee, en anijshagelslagquote:
Hij sliep nog half en moest uit bed en toen deed ik met mijn vinger *rupsrupsrups* over zijn buik zoals ik normaal bij L. doe.quote:
Blijkbaar een anijs-tekort ergensquote:Op zondag 24 mei 2009 08:32 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Koffie wordt ik tegenwoordig strontmisselijk van, en dat terwijl ik dus normaliter 's morgens eerst een bak koffie nodig heb om op gang te komen. Heb nu sterrenmix thee, en anijshagelslag
quote:Op zondag 24 mei 2009 08:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Hij sliep nog half en moest uit bed en toen deed ik met mijn vinger *rupsrupsrups* over zijn buik zoals ik normaal bij L. doe.
L. moet dan heel hard lachen, TARA zei alleen heel slaperig: je hebt een hele koude rups...
En dan vooral bij thuiskomst vragen: Waarom ben je nou boos, ik was toch gewoon bij hem thuis? En als ik dan uitleg waarom zegtie: ow, sorry hoor, dat ik ook eens met een vriend afspreek die ik al een eeuwigheid niet meer gezien hebquote:Op zondag 24 mei 2009 09:09 schreef Kleurdoos het volgende:
en Linda.. dat is dus een typisch gevalletje hoofd tussen kastdeur en aantrappen
Ik doe die kleding normaalgesproken vaak in zo'n groene kledingbak weet je wel? Maar de dingen die ik nu wegdoe daar zitten echt van die slijtgaten in en vlekken die er niet meer uitgaan enzo.quote:Op zondag 24 mei 2009 08:25 schreef Faja-Lobi het volgende:
Jurk is erg leuk Huup! Ik heb het voornemen om voortaan kleding te bewaren en dan in 1 grote doos aan mijn schoonouders te geven die zorgen dan dat het per boot of vliegtuig naar Suriname gaat waar het weer terecht komt bij mensen die het echt niet breed hebben. Na de kledingbeurs bij Maneki heb ik ook de rest van de zakken met kleding (en dat waren er heel wat) gelijk langs gebracht en die zijn inmiddels al in een tropisch land.
quote:Op zondag 24 mei 2009 09:38 schreef Guuzewuus het volgende:
Ik geloof ook in de drie r-en. Mijn dame Ik doe het er ook perfect op.
Waarom? 's ochtends lekker in pyjama rondkeutelen in het weekend kan toch ook juist heerlijk zijnquote:Op zondag 24 mei 2009 09:33 schreef Stout het volgende:
Over regelmaat gesproken, aankleden moeten ze hier ook altijd, op een zondag in de maand na : pyama dag
quote:
Ja duhquote:Op zondag 24 mei 2009 09:43 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Ik doe het vooral goed op veel slaap
...
anders wandelen ze hier in hun blootje naar buitenquote:Op zondag 24 mei 2009 09:42 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Waarom? 's ochtends lekker in pyjama rondkeutelen in het weekend kan toch ook juist heerlijk zijn.
Goed gedaan popples ! Lekker voor jezelf opkomenquote:Op zondag 24 mei 2009 09:50 schreef Popples het volgende:
linda die r-en gedoe daar groei je echt in. ik merk hier in huis dat het wel zijn vruchten afwerpt.
al deden wij normaal ook om 17 uur eten maar soms waren we dan nog niet thuis van school ofzo.
dan kon het wel eens 21 uur worden.
mijn vader komt zo de dames halen. ik heb gezegd dat ik ziek was. morgen vroeg om 8 uur ga ik ze weer halen. nu hoef ik tenminste niet naar het huis waar opa overleden is want we hadden een verjaardag![]()
heel slecht maar ik heb even een adempauze nodig, ik loop op mijn teentjes en dit was de enigste dag dat ze nu konden. dus dadelijk lekker de zolder opruimen
Of post je vanuit je hotelkamertje op Kos gewoon lekker door?quote:Op zondag 24 mei 2009 12:29 schreef Sugar het volgende:
Bedankt allemaal! (Livelink)
We gaan nu, tot over een week!
Nee! Internetten kan ik gelukkig niet vanuit het buitenland!quote:Op zondag 24 mei 2009 12:55 schreef renzell het volgende:
[..]
Of post je vanuit je hotelkamertje op Kos gewoon lekker door?
Veel plezier hè lieve Sugar! Ik hoop dat het een heeeeeerlijk weekje wordt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |