quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:00 schreef moussy het volgende:
Ik wil wel buzzbraadzakkeren hoorheb ik ook weer eens wat te proberen!
Kamelen stinken
door juist in dat standaardbuzz ding reviews in te vullen, al doe je het over een zak borrelnootjesquote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:15 schreef freecell het volgende:
Met die Buzz irriteert me
Ik kan alleen meedoen aan dat standaard buzzzding en weet niet wat ik daarmee moet. Wanneer mag ik echte dingen buzzen?
Dat ik twee bulten heb maakt mij nog geen kameel.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:12 schreef freecell het volgende:
Heuj![]()
Dat ik 2 bulten heb weet ik ook wel, maar ik stink heul niet
Ben blij dat ik er niet zit!quote:
Hmmm, dat standaard Buzz ding gaat toch alleen over Buzz zelf?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
door juist in dat standaardbuzz ding reviews in te vullen, al doe je het over een zak borrelnootjes
Mag ik het dan ook weten?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:03 schreef freecell het volgende:
[..]
Ben blij dat ik er niet zit!
[..]
Hmmm, dat standaard Buzz ding gaat toch alleen over Buzz zelf?
Ok, wie wil even met mij PMmen om dit uit te leggen, anders wordt dit de buzzzchat
Wat heb jij orginele gordijnen !quote:
Wat attent dat je ernaar vraagt!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:36 schreef livelink het volgende:
Ik wil ook wel eens op een kameel. Zo'n diepverborgen wens is dat voor mij. Of op een olifant, dat is ook goed.
Ik ben wel benieuwd hoe het met het kind van Floortje gaat. Niet dat ik weet wie Floortje is, maar het klonk toch wel serieus gisteravond.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:30 schreef Stout het volgende:
[..]
Wat heb jij orginele gordijnen !![]()
Mous als je ff je adres pm-t regel ik een zak voorje, kip heb je zelf wel
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb ook wel eens op een kameel gezeten..dat schommelt als de ziekteEn ze stinken ja, maar het was toch tof
Huup het was inderdaad druken ik ben maar niet meer langs je gereden, anders zou de patat ontdooien
Ik kom binnenkort nog wel ff aan
he die heb ik donderdag op een rommelmarkt gekochtquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb vanmiddag zo`n fijn boek gescoord op de jaarmarkt! Alles over handwerken heet het, van Cantecleer. Loeizwaar, megadik en helemaal seventies
Over breien, haken, macramá, frivolité, naaien, weven, batikken, kantklossen, borduren en andere technieken
50 cent... ze wilde er een euro voor maar ik ben lekker gaan afdingen.. Begon met een kwartjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij slaapt hoezeequote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:19 schreef Brighteyes het volgende:
Tof boek!![]()
Ben toch maar even naar hem toe gegaan, even kroelen en nog wat drinken waren wel ok, maar toen weer terug zijn bedje in natuurlijk niet.
Dus maar even samen op het grote bed waar hij heel lief en stil nog 10 minuten tegen de slaap heeft liggen vechten, met van die knipper-ogen, maar om 19.00 was het toch echt gedaan.En nu ligt hij lekker weer in zijn eigen bedje.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:21 schreef freecell het volgende:
Macramee is toch gewoon skoebiedoe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mama 1 - 0 Sashaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:19 schreef Brighteyes het volgende:
Tof boek!![]()
Ben toch maar even naar hem toe gegaan, even kroelen en nog wat drinken waren wel ok, maar toen weer terug zijn bedje in natuurlijk niet.
Dus maar even samen op het grote bed waar hij heel lief en stil nog 10 minuten tegen de slaap heeft liggen vechten, met van die knipper-ogen, maar om 19.00 was het toch echt gedaan.En nu ligt hij lekker weer in zijn eigen bedje.
Ik denk dat je dat wel weet als je dat hebt....of voelt...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:25 schreef pinquit het volgende:
wild vleesen hoe kom je daar achter dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |