quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:00 schreef moussy het volgende:
Ik wil wel buzzbraadzakkeren hoorheb ik ook weer eens wat te proberen!
Kamelen stinken
door juist in dat standaardbuzz ding reviews in te vullen, al doe je het over een zak borrelnootjesquote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:15 schreef freecell het volgende:
Met die Buzz irriteert me
Ik kan alleen meedoen aan dat standaard buzzzding en weet niet wat ik daarmee moet. Wanneer mag ik echte dingen buzzen?
Dat ik twee bulten heb maakt mij nog geen kameel.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:12 schreef freecell het volgende:
Heuj![]()
Dat ik 2 bulten heb weet ik ook wel, maar ik stink heul niet
Ben blij dat ik er niet zit!quote:
Hmmm, dat standaard Buzz ding gaat toch alleen over Buzz zelf?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
door juist in dat standaardbuzz ding reviews in te vullen, al doe je het over een zak borrelnootjes
Mag ik het dan ook weten?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:03 schreef freecell het volgende:
[..]
Ben blij dat ik er niet zit!
[..]
Hmmm, dat standaard Buzz ding gaat toch alleen over Buzz zelf?
Ok, wie wil even met mij PMmen om dit uit te leggen, anders wordt dit de buzzzchat
Wat heb jij orginele gordijnen !quote:
Wat attent dat je ernaar vraagt!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:36 schreef livelink het volgende:
Ik wil ook wel eens op een kameel. Zo'n diepverborgen wens is dat voor mij. Of op een olifant, dat is ook goed.
Ik ben wel benieuwd hoe het met het kind van Floortje gaat. Niet dat ik weet wie Floortje is, maar het klonk toch wel serieus gisteravond.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:30 schreef Stout het volgende:
[..]
Wat heb jij orginele gordijnen !![]()
Mous als je ff je adres pm-t regel ik een zak voorje, kip heb je zelf wel
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb ook wel eens op een kameel gezeten..dat schommelt als de ziekteEn ze stinken ja, maar het was toch tof
Huup het was inderdaad druken ik ben maar niet meer langs je gereden, anders zou de patat ontdooien
Ik kom binnenkort nog wel ff aan
he die heb ik donderdag op een rommelmarkt gekochtquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb vanmiddag zo`n fijn boek gescoord op de jaarmarkt! Alles over handwerken heet het, van Cantecleer. Loeizwaar, megadik en helemaal seventies
Over breien, haken, macramá, frivolité, naaien, weven, batikken, kantklossen, borduren en andere technieken
50 cent... ze wilde er een euro voor maar ik ben lekker gaan afdingen.. Begon met een kwartjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij slaapt hoezeequote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:19 schreef Brighteyes het volgende:
Tof boek!![]()
Ben toch maar even naar hem toe gegaan, even kroelen en nog wat drinken waren wel ok, maar toen weer terug zijn bedje in natuurlijk niet.
Dus maar even samen op het grote bed waar hij heel lief en stil nog 10 minuten tegen de slaap heeft liggen vechten, met van die knipper-ogen, maar om 19.00 was het toch echt gedaan.En nu ligt hij lekker weer in zijn eigen bedje.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:21 schreef freecell het volgende:
Macramee is toch gewoon skoebiedoe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mama 1 - 0 Sashaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:19 schreef Brighteyes het volgende:
Tof boek!![]()
Ben toch maar even naar hem toe gegaan, even kroelen en nog wat drinken waren wel ok, maar toen weer terug zijn bedje in natuurlijk niet.
Dus maar even samen op het grote bed waar hij heel lief en stil nog 10 minuten tegen de slaap heeft liggen vechten, met van die knipper-ogen, maar om 19.00 was het toch echt gedaan.En nu ligt hij lekker weer in zijn eigen bedje.
Ik denk dat je dat wel weet als je dat hebt....of voelt...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:25 schreef pinquit het volgende:
wild vleesen hoe kom je daar achter dan?
Normaliter wel Amaranta!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mama 1 - 0 Sasha
Slaapt hij nou tot morgenvroeg?
Houdt F. tegen!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Normaliter wel Amaranta!![]()
Maar ik heb zo het vermoeden dat F. hem straks ook nog wel een aai over zijn bol wil geven. Daar slaapt hij normaal wel doorheen... maar je weet maar nooit natuurlijk.
die hebben wij thuis ook nog in de kast staanquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:51 schreef Stout het volgende:
[..]
he die heb ik donderdag op een rommelmarkt gekocht![]()
Deze ? [ afbeelding ]
Vanaf de binnenkant naar buitenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:32 schreef pinquit het volgende:
aan de binnenkant of buitenkant? vel... dus buitenkant?
quote:
Heet het 1 met het andere te maken?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Vanaf de binnenkant naar buitenOok meer dat slijmvliesachtige spul waar je vaginawand van gemaakt is dan vel...
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:48 schreef easy-going het volgende:
[..]
[..]
Heet het 1 met het andere te maken?
En staat het dan ook in dat alles over handweken boek?
Mja, je hebt handwerken en handwerken hè?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:48 schreef easy-going het volgende:
[..]
[..]
Heet het 1 met het andere te maken?
En staat het dan ook in dat alles over handweken boek?
Vertel meer! Steeltjes vind ik een goede benamingquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:52 schreef Macka66 het volgende:
Als de steeltjes van het wildvlees erg lang zijn...
hahahhahaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Mja, je hebt handwerken en handwerken hè?
dan blijf je lekker zitten huuphuupquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:00 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hahahhaha
dubieuze opmerking van de avond
Jeumig ik ben echt niet van de bank af te branden zeg
dan kan je er dus mee macrameeënquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Vertel meer! Steeltjes vind ik een goede benaming
Maar ik denk dus dat macka dat bedoelde, afgaand op de post voor de harequote:
Ik ben er ook bang voorquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:07 schreef pinquit het volgende:
[..]
Maar ik denk dus dat macka dat bedoelde, afgaand op de post voor de hare![]()
jaquote:
Maar als je een tarzan macrameet (moeilijk werkwoord!) word je het wel.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:08 schreef pinquit het volgende:
en je hoeft toch zeker geen hermafrodiet te zijn om te kunnen macrameeën met je lang-genoege vleesboomsteeltjes
Ik heb net ook met hele frisse tegenzin mijn bed even verschoont. Lig ik dalijk in ieder geval in een vers bed.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja![]()
maar de hagelslag roept
en de perenijsjes ook![]()
en mn kledingkast boven en en en en... *tv aanzet en onderuit zakt*
Dat was donderdagquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:12 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Haai!![]()
hoe was het bij je opa? of was da nie vandaag?
gnorfquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:14 schreef Raissa het volgende:
[..]
Dat was donderdagWas goed! Wel spannend, maar minder ongemakkelijk dan verwacht
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja![]()
maar de hagelslag roept
en de perenijsjes ook![]()
en mn kledingkast boven en en en en... *tv aanzet en onderuit zakt*
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:07 schreef pinquit het volgende:
[..]
Maar ik denk dus dat macka dat bedoelde, afgaand op de post voor de hare![]()
jup, ik bel de ha maandag wel even.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:29 schreef Macka66 het volgende:
[..]
![]()
En even serieus: je kunt alleen van je wildvlees af door het operatief te laten verwijderen.
Toen het er op leek dat Sasha mss een stukje over zou houden aan zijn naveltje zeiden ze dat het ook weggevroren kan worden zoals bij wratjes?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:29 schreef Macka66 het volgende:
[..]
![]()
En even serieus: je kunt alleen van je wildvlees af door het operatief te laten verwijderen.
ja idd.. dat wordt watquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:53 schreef pinquit het volgende:slimmerikje! pas maar op met de baby straks
okay nu ben ik definitief heel geintrigeerdquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:46 schreef Vicky het volgende:
Whaha lekker bijdehand he van die smurfOh en mijn buzzerpakket is binnen!!
Jeetje zeg, wat zit er een hoop in die doos!! Vooral de kippenpoker vind ik grappig
Ik heb hem daarop ook uitgezocht, heb nu SIM only en dus wordt het wel wat duurder... Het toestel dat er bij zit is niet bijzonder en erg simpel, een Samsung B130, maar ik kan altijd nog gewoon mijn huidige telefoon blijven gebruiken. Peaceman krijgt een nieuwe hele superdeluxe telefoon met internet... en gaat nog minder betalen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:56 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Oh Diaan wauw wat een mooi kado erbijfijn he zulke abo's? Ik had een fiets bij mijn telefoon, twee jaar geleden.
wat liefquote:
onderwegquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
gaat dit over buzz? Ik had er ook graag 1 gewild.
kan best wel ff duren voordat je wat krijgt. In het begin kreeg ik wel wat, maar toen is het een hele tijd stil gweest.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:06 schreef huuphuup het volgende:
[..]
wat liefthanks.
Ik had me al ingeschreven en alles maar ik wacht nog steeds op de eerste uitnodiging.
ah okay, dan wacht ik nog ff afquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:07 schreef Vicky het volgende:
[..]
kan best wel ff duren voordat je wat krijgt. In het begin kreeg ik wel wat, maar toen is het een hele tijd stil gweest.
nope helemaal nietsquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:10 schreef amaranta het volgende:
Maar.... het kost geen geld om die producten te ontvangen ofwel?
ik heb destijds een epileerapparaat gebuzzed en dat kon ik eventueel tegen een klein prijsje overnemen. Wilde ik dat niet, kon ik het kostenloos terugsturn.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:10 schreef amaranta het volgende:
Maar.... het kost geen geld om die producten te ontvangen ofwel?
Nice deal!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:52 schreef Diaan73 het volgende:
Net besloten dat ik een nieuw telefoonabonnement ga nemen met een nieuw, maar simpel, toestel en een WII spelcomputer, en voor een klein bedrag erbij de WII Fit!!! Ik ben benieuwd hoe dat WII-en is, vooral WII fit. Krijg ik toch nog wat sportieve beweging
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:17 schreef Brighteyes het volgende:
[meutenopmerking]
Ik heb dus net mijn teennagels gelakt en wat zien mijn voeten er ineens een stuk mooier en gezelliger uit!![]()
Ok, ze blijven groot, maar toch...Wat een verschil!
[/meut uit]
Huup, check eerst het filmpje eens van mijn schorre kraaitje! (babietjestopic)quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:19 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
ik wil ook gezellige voeten!!
* huuphuup gaat nagellak pakken
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:20 schreef Raissa het volgende:
[..]
Huup, check eerst het filmpje eens van mijn schorre kraaitje! (babietjestopic)![]()
GRRRRR ik heb zo'n ruzie met youtube. 1 secondjequote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:22 schreef huuphuup het volgende:
[..]ik kan em niet zien
ik moet me inloggen ofzo.
Mila op filmpje?
BE met alle respect verderquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:17 schreef Brighteyes het volgende:
[meutenopmerking]
Ik heb dus net mijn teennagels gelakt en wat zien mijn voeten er ineens een stuk mooier en gezelliger uit!![]()
[/meut uit]
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:22 schreef Raissa het volgende:
[..]
GRRRRR ik heb zo'n ruzie met youtube. 1 secondje
-edit-Als het goed is moet ie het nu doen
Die hoge klote stem heb je niet gehoord hè?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:27 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Jaaaaa hij doet het!!![]()
wat superdrollig
![]()
![]()
en dat lachen erbij ook ooooooh *smelt*
Jeetje wat een verschil zeg met dat hele kleintje van het begin, in dat ziekenhuisbadje
Luister dan ook, dat roep ik al járen, zelfs tijdens weeën.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:17 schreef Brighteyes het volgende:
[meutenopmerking]
[/meut uit]
en geen weeen?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:28 schreef moussy het volgende:
[..]
Luister dan ook, dat roep ik al járen, zelfs tijdens weeën.
* moussy heeft nu zwart gelakte teennageltjes
Erg he!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:27 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
BE met alle respect verderdit is echt een hilarische post
Ja, die was veel te enthousiast dat het eindelijk op film kwam te staanquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:30 schreef huuphuup het volgende:
[..]
en geen weeen?![]()
Raissa hahaha, dat was de buurvrouw toch?![]()
Ach ja. Troost je met mijn minstens zo debiele postquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Erg he!![]()
Vandaar ook dat van dat meuten-zgebeuren er al bij.
Het is ook het ultieme bewijs dat ik echt heel erg af glij na een weekje helemaal alleen...![]()
![]()
Ik heb nog geroepen... kom maar een bakkie doen bij me..quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Erg he!![]()
Vandaar ook dat van dat meuten-zgebeuren er al bij.
Het is ook het ultieme bewijs dat ik echt heel erg af glij na een weekje helemaal alleen...![]()
![]()
lang leve de laptopquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:30 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ja, die was veel te enthousiast dat het eindelijk op film kwam te staan(op zn kop nog wel
)
Ja maar ja. Ik was al blij dat ik gewoon op de bank kon zitten hier.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:31 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik heb nog geroepen... kom maar een bakkie doen bij me..
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja maar ja. Ik was al blij dat ik gewoon op de bank kon zitten hier.Ik was niet echt supergezellig met dat half-zieke hoofd.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ah kom op joh, been in je nek en dan over je linkerschouder met je rechterhand. Piece of cake toch?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:45 schreef innepin het volgende:
BE, ik vind het knap dat je nog bij je teennagels kan, ik kan m'n teennagels echt niet meer lakken tegenwoordig
geniet ervanquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:47 schreef Brighteyes het volgende:
Hij is er weer!![]()
En, toch knap als je een weekje ging duiken, zelfs bruin!
Anyway.... ik ben er vandoor!
Hey!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:30 schreef huuphuup het volgende:
[..]
en geen weeen?![]()
Raissa hahaha, dat was de buurvrouw toch?![]()
herkenbaar.. vanvodn eerder van tafel gegaan omdat ik neit meer lekker zat...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:02 schreef Memmel het volgende:
Mag ik ook weer effe neerploffen?
Mijn buik zit echt zo vreselijk in de weg.
Ga nu even bijlezen.
oooohquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:02 schreef Memmel het volgende:
Mag ik ook weer effe neerploffen?
Mijn buik zit echt zo vreselijk in de weg.
Ga nu even bijlezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |