Nee dat zijn deze dingen!quote:
Wij ook. Terwijl vruchtenhagel toch zéker geen muisjes zijn....quote:
Ik zie me usernamequote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:31 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik zie een boterham met kleurenhagel
[ afbeelding ]
Weet ik, maar we noemen ze wel altijd muisjesquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:34 schreef Fip het volgende:
[..]
Nee dat zijn deze dingen!
[ afbeelding ]
Ik heb trouwens nu geen fototoestel bij de hand, mijn bureau komt vanmiddag!
DK z'n blaadjesquote:
Wat voor games speel(de) je?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:54 schreef raaavi het volgende:
M'n bureau is groot genoeg.
maar ligt vol met zooi
[ afbeelding ]
CRYSISquote:
niet grappigquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:58 schreef zoekjewat het volgende:
[ afbeelding ]
sorry het is een beetje een troep thuis, je kunt me bureau net niet zien
Stoute Iphone!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:13 schreef Dark_Killah het volgende:
Hmmm dat is een foutje van m'n iPhone sucky camera denk ik.
M'n UIquote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:19 schreef Pickachu het volgende:
[ afbeelding ]
De tweede appel is ook inmiddels op
*verkapt ik heb een Iphone post*quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:13 schreef Dark_Killah het volgende:
Hmmm dat is een foutje van m'n iPhone sucky camera denk ik.
en weerquote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:21 schreef Callistus het volgende:
Heb mijn iPhone er ook maar even bij gegrist:
[ afbeelding ]
Vol met zooi?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:54 schreef raaavi het volgende:
M'n bureau is groot genoeg.
maar ligt vol met zooi
[ afbeelding ]
met het gele dopjequote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:21 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Props voor degene die het potje met koeienoog op sterk water weet te spotten!
Jop.quote:
T wordt wel steeds erger iddquote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:19 schreef Tuttebel. het volgende:
Hoezo studie ontwijkend gedrag hahanice topique
een beetje weird is het welquote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Jop.
Ja, ze gingen het biologielokaal opruimen en toen mocht j dat hebben,.
Ik vind het wel grappig. Hij staat er altijd gewoon. Het lijkt een beetje op een bedorven champignon.!
je hoeft je niet te verontschuldigen hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:37 schreef Fip het volgende:
Ik ben wel de enige persoon die in 2009 nog een koelkast-formaat beeldscherm heeft zo te zien.Geen zin om een nieuwe te kopen.
Is wel een lekkere hoor, van De AH. 1,99 de flesquote:
Ik heb hem ondertussen al zó lang dat het voor mij al normaal is,quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
een beetje weird is het wel
als je de juiste mensen kent...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb hem ondertussen al zó lang dat het voor mij al normaal is,.
Maargoed, een beetje weird mss wel.
Maar ik dacht; hej! Hoe vaak krijg je nou de kans om iets op sterk water te bezitten.
Ja daar werk ik (wijnafdeling AHquote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:38 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Is wel een lekkere hoor, van De AH. 1,99 de fles
Tja, ik heb die connecties niet he!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:40 schreef raaavi het volgende:
[..]
als je de juiste mensen kent...
Ik denk dat ik..hmm
word heel heel lastig. maar als je het een beetje goed organiseerd kan ik denkik ik wel een volledig mens hier op sterk water krijgen,
of ik dat wil....
Ik werk ook bij de AH, vandaar dat ik de prijs wist. Sta regelmatig ook op het wijnenpadquote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:40 schreef Fip het volgende:
[..]
Ja daar werk ik (wijnafdeling AH).. en kreeg m gratis mee, vandaar
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:45 schreef Kevincy het volgende:
[ [url=[ link | afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
Mooie computer Ricard0j
Er ligt een foto van mij op je bureauquote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:45 schreef florabay het volgende:
Ik zal zo wel even mijn bureau uploaden, ik was net braaf aan het leren met de computer uit
edit: tadaah
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:45 schreef Kevincy het volgende:
[ [url=[ link | afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
Mooie computer Ricard0j
Huh? Ik zie niks, wijs is aan ?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:54 schreef Fip het volgende:
[..]
Er ligt een foto van mij op je bureau(echt waar! goed zoeken)
Nee, dat is een meisjequote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:14 schreef raaavi het volgende:
[..]
Fip staat op de voorpagina van dat krantje links boven?
Pulp Fiction!! Tofff precies die poster hangt op de kamer hiernaastquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:21 schreef fusionfake het volgende:
wel oude pic, maar van de vorige toetsweek dus toepasselijk
[ afbeelding ]
Nice hequote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:23 schreef florabay het volgende:
[..]
Pulp Fiction!! Tofff precies die poster hangt op de kamer hiernaast
Kost dat gemiddeld?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:55 schreef florabay het volgende:
www.allposters.com
hebben ze echt zo veel
Niet zoveel.quote:
Iedereen goed aan de studie, zie ikquote:
Whehe ik flikker ook al mn examenzooi op de grond als ik het niet nodig hebquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:50 schreef Viezze het volgende:
En zie hier mijn puinhoop. Ik ging even mijn paspoort zoeken en daar is het niet beter van geworden
[ afbeelding ]
Altijd ruimte voor de pc natuurlijk
[ afbeelding ]
En het papierwerk wat er bij die examens komt kijken
[ afbeelding ]
En nu ga ik opruimen
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:19 schreef sitting_elfling het volgende:
Haha, dat deed ik toen ik examens moest doen ook op fok! Maar dat was meer al m'n boeken wat open gooien en in een wir war op je bureau mikken om zo een flits fotootje te maken.
Haha, ik had het idee dat iedereen dat deed destijdsquote:
Neej, zohoog staat ie nietquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:19 schreef Locusta het volgende:
[..]
Krijg je niet last van je nek doordat je tv zo hoog staat?
Waarom niet? Kan zelfs me bureaublad nog uitbreiden naar de tvquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:23 schreef Blocko het volgende:
En wtf? Waarom staat je pc monitor onder je tv?
Jij typt dit nu met het toetsenbord op je schoot?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:24 schreef Remake het volgende:
[..]
Neej, zohoog staat ie niet![]()
[..]
Waarom niet? Kan zelfs me bureaublad nog uitbreiden naar de tv![]()
Nee, ik ookquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:45 schreef raaavi het volgende:
[..]
en ik ben blijkbaar de enige die op bed leert?
2persoons-bed
Wat een kleine plaatjes, kunnen die niet iets groter ?quote:Op zondag 24 mei 2009 12:46 schreef Fingon het volgende:
Mooie dingen, al zijn de meesten niet zo'n zooi als mijn bureau
Ik kijk nu 2 keer naar dat schermquote:Op zondag 24 mei 2009 12:46 schreef Fingon het volgende:
Mooie dingen, al zijn de meesten niet zo'n zooi als mijn bureau
Ik neem aan dat ik hier sarcasme proef ?quote:Op zondag 24 mei 2009 14:23 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Wat een kleine plaatjes, kunnen die niet iets groter ?
Ja mooie schermen hequote:
Die telefoon had ik ookquote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:45 schreef florabay het volgende:
Ik zal zo wel even mijn bureau uploaden, ik was net braaf aan het leren met de computer uit
edit: tadaah
[ link | afbeelding ]
Ja dat snap ik, daarom zeg ik dat ook schermenquote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 14:53 schreef Fingon het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, daarom zeg ik dat ook schermen
Jouw en mijn scherm
Die telefoon kan alllllesss hebben, geweldig, er mee gooien en hij gaat niet kapotquote:Op zondag 24 mei 2009 14:29 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Die telefoon had ik ook![]()
die kan veel hebben hè? Tegen muren gooien en onder auto's rollen op straat enzo
quote:Op zondag 24 mei 2009 15:00 schreef Fingon het volgende:
Maar is jouw computer ook zo goed als de mijne ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 mei 2009 08:37 schreef raaavi het volgende:
[..]Zelf heb ik 2 LP2465 (de 24 inch versies), je moet ze eens kantelen. Kun je bij het examen oefenen mooi een aantal paginas van de opgaves op je linker monitor en de bijlage of antwoorden op de rechter. Werkt super.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Heb hier zelf geen camera op 't moment maar zo dus om 't idee te geven:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Surequote:Om te leren, moet je je kunnen concentreren. Rommel leidt af, dus moet je opruimen: je kamer, je bureau én je hoofd.
Mijne is wel overledenquote:Op zondag 24 mei 2009 15:05 schreef florabay het volgende:
[..]
Die telefoon kan alllllesss hebben, geweldig, er mee gooien en hij gaat niet kapotIk heb nou wel sinds kort een nieuwe omdat de trilfunctie kuren had, maar ik hou m wel voorals die nieuwe t begeeft
quote:Op maandag 25 mei 2009 11:29 schreef vipeax het volgende:
[..]
Zelf heb ik 2 LP2465 (de 24 inch versies), je moet ze eens kantelen. Kun je bij het examen oefenen mooi een aantal paginas van de opgaves op je linker monitor en de bijlage of antwoorden op de rechter. Werkt super..
Heb hier zelf geen camera op 't moment maar zo dus om 't idee te geven:Mooi man, ik ben ook van plan binnen afzienbare tijd er nog 1 bij te halen, 2 monitors is vet chilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beneath the gold, bitter steel
komt me vaag bekent voorquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:52 schreef -Flappy- het volgende:
De huidige stand van zaken
[ afbeelding ]
mja dacht ik toen ik examen deedquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:54 schreef Sierieoes. het volgende:
Slordigheid hoort er nu eenmaal bij, wanneer de examens(tress) over zijn/is dan wordt het weer normaal, achja...ik kan alles vinden dus mij best
Ik heb vanochtend opgeruimdquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:05 schreef Berepis het volgende:
Je hebt gewoon alles even naar links gedrukt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |