Ja dat snap ik, daarom zeg ik dat ook schermenquote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 14:53 schreef Fingon het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, daarom zeg ik dat ook schermen
Jouw en mijn scherm
Die telefoon kan alllllesss hebben, geweldig, er mee gooien en hij gaat niet kapotquote:Op zondag 24 mei 2009 14:29 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Die telefoon had ik ook![]()
die kan veel hebben hè? Tegen muren gooien en onder auto's rollen op straat enzo
quote:Op zondag 24 mei 2009 15:00 schreef Fingon het volgende:
Maar is jouw computer ook zo goed als de mijne ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 mei 2009 08:37 schreef raaavi het volgende:
[..]Zelf heb ik 2 LP2465 (de 24 inch versies), je moet ze eens kantelen. Kun je bij het examen oefenen mooi een aantal paginas van de opgaves op je linker monitor en de bijlage of antwoorden op de rechter. Werkt super.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Heb hier zelf geen camera op 't moment maar zo dus om 't idee te geven:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Surequote:Om te leren, moet je je kunnen concentreren. Rommel leidt af, dus moet je opruimen: je kamer, je bureau én je hoofd.
Mijne is wel overledenquote:Op zondag 24 mei 2009 15:05 schreef florabay het volgende:
[..]
Die telefoon kan alllllesss hebben, geweldig, er mee gooien en hij gaat niet kapotIk heb nou wel sinds kort een nieuwe omdat de trilfunctie kuren had, maar ik hou m wel voorals die nieuwe t begeeft
quote:Op maandag 25 mei 2009 11:29 schreef vipeax het volgende:
[..]
Zelf heb ik 2 LP2465 (de 24 inch versies), je moet ze eens kantelen. Kun je bij het examen oefenen mooi een aantal paginas van de opgaves op je linker monitor en de bijlage of antwoorden op de rechter. Werkt super..
Heb hier zelf geen camera op 't moment maar zo dus om 't idee te geven:Mooi man, ik ben ook van plan binnen afzienbare tijd er nog 1 bij te halen, 2 monitors is vet chilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beneath the gold, bitter steel
komt me vaag bekent voorquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:52 schreef -Flappy- het volgende:
De huidige stand van zaken
[ afbeelding ]
mja dacht ik toen ik examen deedquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:54 schreef Sierieoes. het volgende:
Slordigheid hoort er nu eenmaal bij, wanneer de examens(tress) over zijn/is dan wordt het weer normaal, achja...ik kan alles vinden dus mij best
Ik heb vanochtend opgeruimdquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:05 schreef Berepis het volgende:
Je hebt gewoon alles even naar links gedrukt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |