quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:19 schreef sitting_elfling het volgende:
Haha, dat deed ik toen ik examens moest doen ook op fok! Maar dat was meer al m'n boeken wat open gooien en in een wir war op je bureau mikken om zo een flits fotootje te maken.
Haha, ik had het idee dat iedereen dat deed destijdsquote:
Neej, zohoog staat ie nietquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:19 schreef Locusta het volgende:
[..]
Krijg je niet last van je nek doordat je tv zo hoog staat?
Waarom niet? Kan zelfs me bureaublad nog uitbreiden naar de tvquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:23 schreef Blocko het volgende:
En wtf? Waarom staat je pc monitor onder je tv?
Jij typt dit nu met het toetsenbord op je schoot?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:24 schreef Remake het volgende:
[..]
Neej, zohoog staat ie niet![]()
[..]
Waarom niet? Kan zelfs me bureaublad nog uitbreiden naar de tv![]()
Nee, ik ookquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:45 schreef raaavi het volgende:
[..]
en ik ben blijkbaar de enige die op bed leert?
2persoons-bed
Wat een kleine plaatjes, kunnen die niet iets groter ?quote:Op zondag 24 mei 2009 12:46 schreef Fingon het volgende:
Mooie dingen, al zijn de meesten niet zo'n zooi als mijn bureau
Ik kijk nu 2 keer naar dat schermquote:Op zondag 24 mei 2009 12:46 schreef Fingon het volgende:
Mooie dingen, al zijn de meesten niet zo'n zooi als mijn bureau
Ik neem aan dat ik hier sarcasme proef ?quote:Op zondag 24 mei 2009 14:23 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Wat een kleine plaatjes, kunnen die niet iets groter ?
Ja mooie schermen hequote:
Die telefoon had ik ookquote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:45 schreef florabay het volgende:
Ik zal zo wel even mijn bureau uploaden, ik was net braaf aan het leren met de computer uit
edit: tadaah
[ link | afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |