Genoeg vis eten, dat verlaagt de kans weer.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Rood vlees verhoogd de kans op darmkanker aanzienlijk. En er zijn volgens mij een hoop dingen waarom vlees niet zo goed is.
Rood vlees eet ik eigenlijk nooit. Vind ik toch beetje raar/niet lekkerquote:Op zondag 24 mei 2009 18:04 schreef Yesse het volgende:
Rood vlees verhoogd de kans op darmkanker aanzienlijk. En er zijn volgens mij een hoop dingen waarom vlees niet zo goed is.
quote:Nee inderdaad, maar daarom doe ik ook mijn best verder zo gezond mogelijk te leven.
Hier idem, maar vaak ook nog gepofte aardappelenquote:Op zondag 24 mei 2009 18:04 schreef Bravebart het volgende:
Wij doen altijd vlees/stokbrood/salades maar ik wil eens groenten op de BBQ gaan proberen
Vis zal wel weer ergens slecht voor zijnquote:Op zondag 24 mei 2009 18:06 schreef Bravebart het volgende:
Genoeg vis eten, dat verlaagt de kans weer.
Neejohquote:Op zondag 24 mei 2009 18:06 schreef Susi het volgende:
[..]
Oeh stokbrood met kruidenboter, natuurlijk![]()
Groenten op de barbeque ? Kun je dan niet beter gaan wokken ?
quote:Op zondag 24 mei 2009 18:07 schreef Bravebart het volgende:
Ik wacht op de discussie over zoetstoffen [ afbeelding ]
Die is moeilijk aangezien niks duidelijk is over die dingen, alles spreekt elkaar tegen, in tegenstelling tot de discussie over vlees.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:07 schreef Bravebart het volgende:
Ik wacht op de discussie over zoetstoffen [ afbeelding ]
Jij eet alleen kip? Rood vlees is alles wat rauw rood is, maar ook gebraden is het slechtquote:Op zondag 24 mei 2009 18:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Rood vlees eet ik eigenlijk nooit. Vind ik toch beetje raar/niet lekker![]()
![]()
En op de bbq is het sowieso not-done
Ook in de normale zitten zoetstoffen volgens mijquote:Op zondag 24 mei 2009 18:08 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Ik pak alvast een nieuw colaatjeNiet de Light natuurlijk
Oh, ik dacht dat je biefstuk bedoeldequote:Op zondag 24 mei 2009 18:09 schreef Yesse het volgende:
Jij eet alleen kip? Rood vlees is alles wat rauw rood is, maar ook gebraden is het slecht
Volgens mij zitten er tegenwoordig overal van die nepzoetstoffen in.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ook in de normale zitten zoetstoffen volgens mij
Behalve in vleesquote:Op zondag 24 mei 2009 18:10 schreef Susi het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er tegenwoordig overal van die nepzoetstoffen in.
quote:Op zondag 24 mei 2009 18:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Die is moeilijk aangezien niks duidelijk is over die dingen, alles spreekt elkaar tegen, in tegenstelling tot de discussie over vlees.
Nja, volgens mij is er met een hoop van je groenten tegenwoordig wel gekloot. Dingen als paprika, niet dan ? Verder fruit natuurlijk, daar moet je ook niet te lang over nadenkenquote:Op zondag 24 mei 2009 18:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
En groentes, aardappelen, spullen zonder E-stoffen.
Iets wat van vlees niet gezegd kan wordenquote:Op zondag 24 mei 2009 18:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]Er is zat over duidelijk, alleen geen lange termijn effecten, omdat zoetstoffen nog niet lang (genoeg) bestaan.
Liters bestrijdingsmiddelen, genetische modificatie, het hele gedoequote:Op zondag 24 mei 2009 18:15 schreef Susi het volgende:
[..]
Nja, volgens mij is er met een hoop van je groenten tegenwoordig wel gekloot. Dingen als paprika, niet dan ? Verder fruit natuurlijk, daar moet je ook niet te lang over nadenken
Valt ook tegen, in vis zit aardig wat lood en kwik door vervuilde rivieren...quote:Op zondag 24 mei 2009 18:10 schreef Susi het volgende:
[..]
Volgens mij is vis wel gezond over de hele linie. Met mate uiteraard.
Onzinquote:Op zondag 24 mei 2009 18:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Iets wat van vlees niet gezegd kan wordenDat wordt al duizenden jaren gegeten, en kijk eens hoe succesvol de mens is
![]()
Sorry, ik ben allang niet serieus meerquote:Op zondag 24 mei 2009 18:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OnzinDe mens verandert hè; als je als mens nu zoveel vlees zou eten als duizenden jaren terug, zou je niet lang leven.
quote:
Wijze woorden om dit zo mee af te sluitenquote:Op zondag 24 mei 2009 18:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
![]()
Naja het is ook een loze discussieSowieso omdat er zo weinig bekend is van heel veel voedingsstoffen. Sommige mensen denken heel gezond te eten, maar dan blijkt na een paar jaar een 'gezondheidsvoedingsstof' opeens een of andere rare ziekte te veroorzaken...
Je kan maar beter gevarieerd eten en niet te veel, dat is het gezondst.
Tja, als ik zo de reactie in de MWDL topic lees, is dat niet echt de moeite waard vanavond. Dus kijk ik Draadstaal maar en dan misschien nog stukje 1 tegen 100.quote:
Klinkt als een goed planquote:Op zondag 24 mei 2009 18:31 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Tja, als ik zo de reactie in de MWDL topic lees, is dat niet echt de moeite waard vanavond. Dus kijk ik Draadstaal maar en dan misschien nog stukje 1 tegen 100.
Ja, ik wil ook nog wat nieuwe PS3 demo's checken. Maar het is me veel te warmquote:Op zondag 24 mei 2009 18:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Klinkt als een goed plan![]()
Zo eerst nog maar ff gamen
Toch nogquote:Op zondag 24 mei 2009 18:31 schreef DaFrenk het volgende:
Heb trouwens idd Formule 1 zitten te kijken tijdens het herinstalleren van de PC![]()
Hetzelfde!quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 19:50 schreef Bravebart het volgende:
Mn Mac hdd is officieel niet meer te redden
quote:Ik heb hem van het balkon afgetyft.
(F)
Ai, that sucks!quote:Op zondag 24 mei 2009 19:50 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb hem van het balkon afgetyft.
(F)
Hij deed het al niet meer vóór het eraf tyfenquote:
Picsquote:Op zondag 24 mei 2009 19:50 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb hem van het balkon afgetyft.
(F)
Dr is weinig aan te zienquote:
Kloptquote:Op zondag 24 mei 2009 20:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Denk niet dat er veel aan te zien is eigenlijkBehuizing kan wel wat hebben volgens mij
quote:Op zondag 24 mei 2009 21:16 schreef Bravebart het volgende:
Wat is kasten in elkaar zetten toch tof!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik hou van klussenquote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 21:45 schreef Piles het volgende:
Eindelijk eens een winnaar bij 1 tegen 100, ¤ 140.000
Nee, iddquote:
WTFquote:Op zondag 24 mei 2009 22:16 schreef Bravebart het volgende:
Maffe DuitsersGeniaal om naar te kijken als je je verveelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |