Wijze woorden om dit zo mee af te sluitenquote:Op zondag 24 mei 2009 18:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
![]()
Naja het is ook een loze discussieSowieso omdat er zo weinig bekend is van heel veel voedingsstoffen. Sommige mensen denken heel gezond te eten, maar dan blijkt na een paar jaar een 'gezondheidsvoedingsstof' opeens een of andere rare ziekte te veroorzaken...
Je kan maar beter gevarieerd eten en niet te veel, dat is het gezondst.
Tja, als ik zo de reactie in de MWDL topic lees, is dat niet echt de moeite waard vanavond. Dus kijk ik Draadstaal maar en dan misschien nog stukje 1 tegen 100.quote:
Klinkt als een goed planquote:Op zondag 24 mei 2009 18:31 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Tja, als ik zo de reactie in de MWDL topic lees, is dat niet echt de moeite waard vanavond. Dus kijk ik Draadstaal maar en dan misschien nog stukje 1 tegen 100.
Ja, ik wil ook nog wat nieuwe PS3 demo's checken. Maar het is me veel te warmquote:Op zondag 24 mei 2009 18:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Klinkt als een goed plan![]()
Zo eerst nog maar ff gamen
Toch nogquote:Op zondag 24 mei 2009 18:31 schreef DaFrenk het volgende:
Heb trouwens idd Formule 1 zitten te kijken tijdens het herinstalleren van de PC![]()
Hetzelfde!quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 19:50 schreef Bravebart het volgende:
Mn Mac hdd is officieel niet meer te redden
quote:Ik heb hem van het balkon afgetyft.
(F)
Ai, that sucks!quote:Op zondag 24 mei 2009 19:50 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb hem van het balkon afgetyft.
(F)
Hij deed het al niet meer vóór het eraf tyfenquote:
Picsquote:Op zondag 24 mei 2009 19:50 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb hem van het balkon afgetyft.
(F)
Dr is weinig aan te zienquote:
Kloptquote:Op zondag 24 mei 2009 20:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Denk niet dat er veel aan te zien is eigenlijkBehuizing kan wel wat hebben volgens mij
quote:Op zondag 24 mei 2009 21:16 schreef Bravebart het volgende:
Wat is kasten in elkaar zetten toch tof!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik hou van klussenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |