Ah, op Veronica bedoel jequote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:02 schreef Susi het volgende:
Geen ideeIk denk het niet, die afleveringen zullen wel op vrijdagavond te zien zijn in plaats van zaterdagavond 7 uur
Dat zekerquote:Maar ik vind het altijd wel leuk
Ik vind de wedstrijdjes altijd zo tof, en dan James als zo'n sulletje ernaast die steeds wordt afgezekenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah, op Veronica bedoel jeIk kijk altijd BBC
Daar is vanavond ook een aflevering, maar ook herhaling
[..]
Dat zeker![]()
Vietnam-special![]()
Jaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:15 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik vind de wedstrijdjes altijd zo tof, en dan James als zo'n sulletje ernaast die steeds wordt afgezeken
Geen ideequote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:20 schreef Yesse het volgende:
Is het geen goed idee om een blaar door te prikken of maakt dat het alleen maar erger?
Ik doe het wel altijd eigenlijk.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:20 schreef Yesse het volgende:
Is het geen goed idee om een blaar door te prikken of maakt dat het alleen maar erger?
Ja die Vietnam special was iddquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah, op Veronica bedoel jeIk kijk altijd BBC
Daar is vanavond ook een aflevering, maar ook herhaling
[..]
Dat zeker![]()
Vietnam-special![]()
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:39 schreef Susi het volgende:
Om 1 uur komt geloof ik een Franse film met Audrey Tatou, een iets met een lange zondag, daar ga ik denk voor wakker blijven
Is mij iets te laatquote:Un long dimanche de fiançailles
00:15 - 02:40 - Net5
Tijdens de Eerste Wereldoorlog krijgen vijf soldaten de opdracht om naar de eerste vuurlinie te gaan. Een krijgsraad heeft besloten hen in de verlaten streek achter te laten, zodat ze in de strijd gedood zullen worden. Een jong, gehandicapt meisje, dat verloofd is met een van de soldaten, krijgt echter informatie waardoor ze vermoedt dat hij het overleefd heeft. Ze besluit naar hem op zoek te gaan en de waarheid te achterhalen.
Ik hou het maar bij MWDL, als het wat is tenminstequote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:29 schreef DaFrenk het volgende:
Vanavond weer Belgen in de Rimboe![]()
Gewoon aangekochte serie van de Belgische VTM, maar erg vermakelijkOf het nu echt is of niet.
Warm weer + hakkenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Geen idee
Maar wat heb je gedaan dan?Wist niet dat de marathon vandaag was
Inderdaad.. het zal mij ook erg benieuwen. De serie is nu wel op, en ik dacht ook dat het al afgelopen was. En misschien denken zij ook en wordt het een saaie bedoeling. Maar we zullen wel zienquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:43 schreef Piles het volgende:
Ik hou het maar bij MWDL, als het wat is tenminste
Nuja 't zal vast wel weer leuk zijnquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:05 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Inderdaad.. het zal mij ook erg benieuwen. De serie is nu wel op, en ik dacht ook dat het al afgelopen was. En misschien denken zij ook en wordt het een saaie bedoeling. Maar we zullen wel zien
Precies, en je voeten zwellen een beetje opquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:51 schreef Susi het volgende:
[..]
Hakken sowieso, ik kan er niet mee omgaan.
En met dit weer krijg je er zweetvoeten van idd
Ik had vandaag ook spijt dat ik m'n werkschoenen aan hadquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:51 schreef Susi het volgende:
[..]
Hakken sowieso, ik kan er niet mee omgaan.
En met dit weer krijg je er zweetvoeten van idd
Ben jij vandaag de persoon die in de kroeg staat te FOK!ken?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:38 schreef Bravebart het volgende:
Blaren inderdaad doorpriken met een naald die je in de gasvlam hebt verhit en daarna sporttape/blaarpleister er op
Hoezo, wie was het eerst dan?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben jij vandaag de persoon die in de kroeg staat te FOK!ken?
Die ESF-fanquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:09 schreef Bravebart het volgende:
Hoezo, wie was het eerst dan?
En nee, niet de kroeg; net hey terras en nu de bios :#
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:11 schreef Bravebart het volgende:
En ik zit helemaal rechts voorin (rendez-vous)Stomme Must See...
Ohquote:
Voorin de bioscoop? Nooit gezeten, maar lijkt me bijzonder vervelend kijken..quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:11 schreef Bravebart het volgende:
En ik zit helemaal links voorin (rendez-vous)Stomme Must See...
Ja die oude waren goed! Deze nieuwe vond ik toch niet zo bijzonder.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zag het in de gids ja
Heb ze op dvd, die ouwe films dan
Die nieuwe is schattigquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:52 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ja die oude waren goed! Deze nieuwe vond ik toch niet zo bijzonder.
Was een goeie jaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:49 schreef Sjowhan het volgende:
Heb vanavond ook een deel DWHN gekeken, was ook wel leuk
Pauze was er natuurlijk nietquote:
Woeiquote:Op zondag 24 mei 2009 03:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Pauze was er natuurlijk niet
Voor de rest; wat een kutfilmTè voorspelbaar, te slecht geacteerd en te weinig verrassende elementen.
Gewoon een suffe film.
Verspilde tijd.
Je kan toch de pc beneden zetten en de TV aan?quote:Op zondag 24 mei 2009 08:48 schreef DaFrenk het volgende:
Vanmiddag naar familie om de computers te herinstalleren, maar dan komt de F1 van MonacoDamn
Dan maar de samenvatting proberen te kijken.
Whehequote:Op zondag 24 mei 2009 09:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je kan toch de pc beneden zetten en de TV aan?
Mooi, dan hoef ik 'm niet te kijkenquote:Op zondag 24 mei 2009 03:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Pauze was er natuurlijk niet
Voor de rest; wat een kutfilmTè voorspelbaar, te slecht geacteerd en te weinig verrassende elementen.
Gewoon een suffe film.
Verspilde tijd.
Van hetzelfdequote:Op zondag 24 mei 2009 11:08 schreef Hoogstaande het volgende:
* Hoogstaande wenst iedereen een goede morgen
Van hetzelfdequote:Op zondag 24 mei 2009 11:08 schreef Hoogstaande het volgende:
* Hoogstaande wenst iedereen een goede morgen
Jawel joh, wel gewoon kijkenquote:Op zondag 24 mei 2009 10:53 schreef Susi het volgende:
[..]
Mooi, dan hoef ik 'm niet te kijkenVind Tom Hanks sowieso niet zo succesvol als hoofdrolspeler in deze reeks.
Ik ga voetballen met de familie, er is hier een familietoernooi
Hier ook gelukkigquote:
Extreem heet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |