Voorin de bioscoop? Nooit gezeten, maar lijkt me bijzonder vervelend kijken..quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:11 schreef Bravebart het volgende:
En ik zit helemaal links voorin (rendez-vous)Stomme Must See...
Ja die oude waren goed! Deze nieuwe vond ik toch niet zo bijzonder.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zag het in de gids ja
Heb ze op dvd, die ouwe films dan
Die nieuwe is schattigquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:52 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ja die oude waren goed! Deze nieuwe vond ik toch niet zo bijzonder.
Was een goeie jaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:49 schreef Sjowhan het volgende:
Heb vanavond ook een deel DWHN gekeken, was ook wel leuk
Pauze was er natuurlijk nietquote:
Woeiquote:Op zondag 24 mei 2009 03:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Pauze was er natuurlijk niet
Voor de rest; wat een kutfilmTè voorspelbaar, te slecht geacteerd en te weinig verrassende elementen.
Gewoon een suffe film.
Verspilde tijd.
Je kan toch de pc beneden zetten en de TV aan?quote:Op zondag 24 mei 2009 08:48 schreef DaFrenk het volgende:
Vanmiddag naar familie om de computers te herinstalleren, maar dan komt de F1 van MonacoDamn
Dan maar de samenvatting proberen te kijken.
Whehequote:Op zondag 24 mei 2009 09:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je kan toch de pc beneden zetten en de TV aan?
Mooi, dan hoef ik 'm niet te kijkenquote:Op zondag 24 mei 2009 03:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Pauze was er natuurlijk niet
Voor de rest; wat een kutfilmTè voorspelbaar, te slecht geacteerd en te weinig verrassende elementen.
Gewoon een suffe film.
Verspilde tijd.
Van hetzelfdequote:Op zondag 24 mei 2009 11:08 schreef Hoogstaande het volgende:
* Hoogstaande wenst iedereen een goede morgen
Van hetzelfdequote:Op zondag 24 mei 2009 11:08 schreef Hoogstaande het volgende:
* Hoogstaande wenst iedereen een goede morgen
Jawel joh, wel gewoon kijkenquote:Op zondag 24 mei 2009 10:53 schreef Susi het volgende:
[..]
Mooi, dan hoef ik 'm niet te kijkenVind Tom Hanks sowieso niet zo succesvol als hoofdrolspeler in deze reeks.
Ik ga voetballen met de familie, er is hier een familietoernooi
Hier ook gelukkigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |