Ik heb 1 note geloof ik, ik brand van nieuwsgierigheid, maar ga er niks voor betalenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:08 schreef Etcetera het volgende:
Ik wil wel, maar ik kan niet
Heb vannacht een note gekregenVerdiend, dat wel, want ik had een ebola plaatje gepost
Maar het was de lol wel waard
Precies, dan valt er nog eens wat te lezen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:12 schreef Etcetera het volgende:
Je kunt het aantal gewoon zien he, bij dat abonnementen gedeelte![]()
En ik ga er ook niet voor betalen. Misschien als ik ooit eens 100 notes heb
Ja, Zandstorm maakt deel uit van de 'SIGMA' serie, ik ken daarvan alleen 'Steen der wijzen', ook een soort historische thriller-achtig boek als DaVinci Code enzo. Die beviel me erg goed, en volgens de recensies op Bol.com zou Zandstorm minstens zo goed moeten zijn als Steen der Wijzen. Wellicht dat ik daarna ook nog die andere boeken uit die 'SIMA' serie koop.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:22 schreef Etcetera het volgende:
Delta Deceptie is wel aardig, beetje weird![]()
Zandstorm zegt me niks
Whehequote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:38 schreef Etcetera het volgende:
Steen der Wijzen ken ik alleen van Harry Potter
Uiteraard!quote:
Gelukkig niet ziekquote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:57 schreef Susi het volgende:
Of ben je ziek? Mijn broertje stond gisteren onder de douche toen ie moest overgeven
Nouja, ik heb nog dozen vol met de oude LEGO en een hoop Technic sets van een aantal jaar geleden. Nu ben ik weer aan het kopen, en dat is inderdaad de nieuwe series ja.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:30 schreef Susi het volgende:
Dat lego dat jij spaart, is dat zegmaar met dezerds :
[ afbeelding ]
Of met van die nog oudere ?
Avond was wel suf, daarna werd het tofquote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:02 schreef Susi het volgende:
[..]
Mooi zo. Zeker een toffe avond dan gehad gisteren ? Vandaag nog wilde plannen ?
Mag je wel handschoenen meenemenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Avond was wel suf, daarna werd het tofVandaag eerst eens mn fiets fixen dat hij het langer dan 1 km uithoudt met de ketting erop (
), daarna Grieks eten en dan naar de bios
Handschoenen?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:09 schreef Susi het volgende:
[..]
Mag je wel handschoenen meenemenIk houdt het iig dan nooit schoon
Oeh welke film
quote:Beste Balpollers,
vannacht heeft een medeflatbewoner in een vlaag van tijdelijke ontoerekeningsvatbaarheid/ bedwelming (neem ik nu even aan) 27 ramen van het trappenhuis (oranje flat) vernield. Vervolgens heeft hij soortgelijke handelingen verricht bij hockeyclub Hudito. Hij is inmiddels ingerekend door de politie.
Oh moet ik ook nog steeds zien, maar ik vond de eerste niet zo denderend. Heb je die ook gezien ?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Handschoenen?Omdat er anders roest aan mn handen komt?
Angels & Demons
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:12 schreef Bravebart het volgende:
Ik kwam vanmorgen thuis, zaten er allemaal gaten in de ramen van het trappenhuisKijk ik op het prikbord van de flat:
[..]_
Nee, die moet ik nog steeds zienquote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:26 schreef Susi het volgende:
[..]
Oh moet ik ook nog steeds zien, maar ik vond de eerste niet zo denderend. Heb je die ook gezien ?
Olie en zuks !
Mwa, het zijn maar gaten ter grootte van een golfbal ongeveer, dus dat zal wel meevallenquote:[..]Wat een idioot
't Zal wel tochten vannacht
Heb je het topic nr. aangepast?quote:
Nee, liefhebberquote:
quote:
Ik blij dat ik het boek niet gelezen heb!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:46 schreef DaFrenk het volgende:
Ik vond Angels & Demons toch wat tegenvallen, wellicht omdat ik het boek erg goed vond.. dat las ik ook in verschillende recensies. Diegene die het boek (goed) kennen zullen de film wat tegen vinden vallen.
quote:
Kan een Mac-hdd niet aan iets anders dan?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:30 schreef Bravebart het volgende:
Oh buhWil ik eindelijk kijken of mn Mac hdd kan recoveren, moet hij natuurlijk aan Mac hangen
En laat die nou juist stuk zijn
Nee, HFS+J hequote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Kan een Mac-hdd niet aan iets anders dan?![]()
Das wel lichtelijk onhandig
En wat is er nou kapotquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:41 schreef Bravebart het volgende:
Nee, HFS+J heNaja kan wel, aan Linux
Maar aan Windows natuurlijk weer niet, want Windows
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |