Ja hoi! Als jij kruipend naar het strand gaat doe je er meer dan 2 uur over en je hebt geen knie meer over :Bquote:Op zondag 31 mei 2009 16:02 schreef zeemonster het volgende:
Ik woon bijna op kruipafstand van het strand, het is dan wel geen Scheveningen maar dat deert niet
Ah...ik dacht dat je uit de zee bij Monster kwam,..altijd verkeerd begrepenquote:Op zondag 31 mei 2009 18:07 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Wat jij wil. De naam zeemonster heb ik gekozen juist omdat de zee zo smerig is en ik er best vlakbij woon
.
Wij allemaal overigens in Den Haag
Tijd voor het strandquote:
Dat is wel het grote nadeel van dicht bij het strand wonen jaquote:Op maandag 1 juni 2009 14:42 schreef Jill-RMC het volgende:
Sjeesh...moest vanochtend van mn mama naar de gamma. "Jama is korting en ik moet werken ga nou maar!" Dus ik met de auto naar de gamma...gvd om 10 uur al tot halverwege die zaak een rij mensen :S Na een uur eindelijk weer naar buiten met de gewenste goederen. Nog even langs mn werk geweest om wat dingen klaar te zetten voor morgen. Denk om half 1, zo ik ga nog even lekker in de zon liggen voor ik naar Amsterdam moet. Kom ik net thuis.....nergens een parkeerplek. Dom natuurlijk, dat had ik kunnen weten. Zelfs de afstandse eigenlijk geen parkeerplek-plekken waren bezet! Heb de auto maar bij mn moederswerk neergezet en heb nu blaren want ik had mn niet zoveel lopen slippers aan
quote:Op maandag 1 juni 2009 14:42 schreef Jill-RMC het volgende:
Sjeesh...moest vanochtend van mn mama naar de gamma. "Jama is korting en ik moet werken ga nou maar!" Dus ik met de auto naar de gamma...gvd om 10 uur al tot halverwege die zaak een rij mensen :S Na een uur eindelijk weer naar buiten met de gewenste goederen. Nog even langs mn werk geweest om wat dingen klaar te zetten voor morgen. Denk om half 1, zo ik ga nog even lekker in de zon liggen voor ik naar Amsterdam moet. Kom ik net thuis.....nergens een parkeerplek. Dom natuurlijk, dat had ik kunnen weten. Zelfs de afstandse eigenlijk geen parkeerplek-plekken waren bezet! Heb de auto maar bij mn moederswerk neergezet en heb nu blaren want ik had mn niet zoveel lopen slippers aan
Het strand achter de vogelwijk is echt wel aan te lopen hoorquote:Op maandag 1 juni 2009 11:42 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja hoi! Als jij kruipend naar het strand gaat doe je er meer dan 2 uur over en je hebt geen knie meer over :B
[..]
Ah...ik dacht dat je uit de zee bij Monster kwam,..altijd verkeerd begrepen
Wanneer ben jij daar op het naaktstrand te bewonderen?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 07:43 schreef melanie_the_miss het volgende:
Is het op het strand achter de vogelwijk wel rustig??
Een deel er van wel. Het strand zit overigens ook bij de duinen, dus ik ben benieuwd over welke duinen of strand jij het nou precies hebt.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:02 schreef melanie_the_miss het volgende:
Is het strand bij de vogelwijk een naaktstrand? dat zat toch bij de duinen
weet ik veel ik wil gewoon met zeemonster naar het strandquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een deel er van wel. Het strand zit overigens ook bij de duinen, dus ik ben benieuwd over welke duinen of strand jij het nou precies hebt.
Zeemonster is bekend genoeg met het strand hier om te weten waar je rustig kunt liggen, denk ik dan!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:06 schreef melanie_the_miss het volgende:
weet ik veel ik wil gewoon met zeemonster naar het strand
Maar ik wil niet met de billenbloottopless is tot daartoe
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:50 schreef Atreidez het volgende:
Als je op naaktstrand met je kleren aan ligt komt er echt niet iemand die van je lijf af scheuren hoor
Het is dat ik moet werken broertje, anders was ik er ff komen halen bij je. Weet je trouwens hoe koud het is...brrrr....quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:41 schreef Marvelous het volgende:
iedereen kan mij bijna dagelijks meeten op het strand! ergens bij de strandopgang kijkduin, groene heineken badhandoek, blauwe koelbox en meestal een bruin flesje in me hand
Dus meld je maar, krijg je een biertje![]()
vanmiddag weer! eerst nog een wasje draaien en boodschappen doen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |