abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69560624
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 18:16 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

EDIT: ik zit ook graag boven maar andersom net zo goed!
Graag boven én graag achterstevoren???
Don't you love her madly?
pi_69560913
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 00:05 schreef Jill-RMC het volgende:
Nouja als je buren zelf ook kinderen hebben dan snappen ze dat vast wel.
Oh zo had ik het zelf nog niet bekeken eigenlijk. Wel een goeie

Wat betreft schelden; er komt idd weleens creatief Haags taalgebruik uit (zoals Zeemonster zo mooi verwoordde ) maar niet op straat. Schelden met ziektes vind ik eigenlijk ook not done. Onlangs was ik een keer héél boos en heb ik het woord kanker gebruikt in mijn tirade, waarop Oudste Zoon dacht dat hij dat dan ook mocht We hebben hem even heel duidelijk gemaakt dat dat niet mag, niet door hem en niet door mij.
Eerlijkheid gebied me te zeggen dat gvd en kut hier nogal makkelijk uit onze mond komt. Echter niét uit de monden van de kinderen en dat wil ik ook niet, dus daar zit nog wel een lesje voor ons. Verder schenk ik op een bepaalde leeftijd (rond een jaar of 3 meestal) niet teveel aandacht aan woorden die niet gewenst zijn omdat ik met mijn reactie niet wil uitlokken dat het interessant is om te zeggen.
pi_69561225
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 20:41 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Das een betere positie voor de vrouw .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_69561969
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 20:54 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Oh zo had ik het zelf nog niet bekeken eigenlijk. Wel een goeie

Wat betreft schelden; er komt idd weleens creatief Haags taalgebruik uit (zoals Zeemonster zo mooi verwoordde ) maar niet op straat. Schelden met ziektes vind ik eigenlijk ook not done. Onlangs was ik een keer héél boos en heb ik het woord kanker gebruikt in mijn tirade, waarop Oudste Zoon dacht dat hij dat dan ook mocht We hebben hem even heel duidelijk gemaakt dat dat niet mag, niet door hem en niet door mij.
Eerlijkheid gebied me te zeggen dat gvd en kut hier nogal makkelijk uit onze mond komt. Echter niét uit de monden van de kinderen en dat wil ik ook niet, dus daar zit nog wel een lesje voor ons. Verder schenk ik op een bepaalde leeftijd (rond een jaar of 3 meestal) niet teveel aandacht aan woorden die niet gewenst zijn omdat ik met mijn reactie niet wil uitlokken dat het interessant is om te zeggen.
Helemaal mee eens! En eenieder die het prima vind dat zijn of haar kind scheld of zelf graag willen schelden prima ,maar ik leer het mijn dochter van vijf jaar liever niet en ik hoor het mezelf ook niet graag doen.

Maar goed dat is mijn bescheiden mening , dat bijvoorbeeld ook gek en anderen er anders over denken dat is dan weer hun manier van denken. Ieder zo zijn ding , alleen in mijn huis wordt het niet getolereerd

[ Bericht 5% gewijzigd door zeemonster op 30-05-2009 21:59:06 ]
pi_69562274
En dan vind ik ook nog dat er variaties in schelden zijn. Ik kan er best flinke tirades uitgooien en zeer creatief zijn met woorden, maar dan is dat meestal gericht aan niet levende objecten...bijvoorbeeld als ik voor de zoveelste keer mn kleine teentje stoot aan de deurpost.
Naar mensen toe kom ik meestal niet verder dan klootzak, kuthoer of kutbejaarde. En dan meestal verlaten die woorden mn auto ook niet eens Of ik denk het alleen
pi_69562754
wij meestal woorden als shit , borrelnoot , krijg de tandjes . Kneus of sukkel wordt door mij veel gebruikt. En verder tja ben ik gewoon creatief of sarcastisch .
pi_69562756
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 20:41 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Ik ben echt heel flexibel en creatief hahahaa , nee het kwam er idd wat vreemd uit hoe ik het zei
pi_69563468
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 21:07 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Das een betere positie voor de vrouw .
Eens is
pi_69563492
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 22:24 schreef zeemonster het volgende:
wij meestal woorden als shit , borrelnoot , krijg de tandjes . Kneus of sukkel wordt door mij veel gebruikt. En verder tja ben ik gewoon creatief of sarcastisch .
Sarcasme tegen mijn kroost... Zoooo nutteloos maar zoooo voldoenend >geeft zooooveel voldoening:)

[ Bericht 10% gewijzigd door Lovechild op 01-06-2009 20:37:37 (Fout die me het hele weekend dwars zat) ]
pi_69563528
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 22:24 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ik ben echt heel flexibel en creatief hahahaa ,
Klinkt interessant
pi_69563558
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 22:57 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Sarcasme tegen mijn kroost... Zoooo nutteloos maar zoooo voldoenend
Of tegen anderen!
pi_69564105
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 22:57 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Sarcasme tegen mijn kroost... Zoooo nutteloos maar zoooo voldoenend
Dat vind ik altijd wel grappig van die ouders, dat kan echt zo komisch zijn.
  zondag 31 mei 2009 @ 14:15:14 #263
87694 Robin__
letitredno
pi_69574145
Waar ergens zou ik op dit moment bandenplakkers vandaan kunnen halen..
  zondag 31 mei 2009 @ 14:23:34 #264
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_69574331
Net Terminator Salvation gezien in Scheveningen. Toen ik weer wegreed was het echt ongelofelijk druk
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_69575506
quote:
Op zondag 31 mei 2009 14:23 schreef Elegy het volgende:
Net Terminator Salvation gezien in Scheveningen. Toen ik weer wegreed was het echt ongelofelijk druk
Dat begrijp ik met dit weer , dat het druk is
  zondag 31 mei 2009 @ 15:29:44 #266
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_69575911
quote:
Op zondag 31 mei 2009 15:11 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Dat begrijp ik met dit weer , dat het druk is
Ik had al zoiets verwacht (vrije dag, mooi weer, strand). Gelukkig was de voorstelling lekker vroeg maar als je nu nog met de auto naar het strand wil kan je dat wel vergeten

Het lijkt me dat je sowieso beter met het ov kan komen, die parkeertarieven zijn ook niet tof
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_69576621
Ik woon bijna op kruipafstand van het strand , het is dan wel geen Scheveningen maar dat deert niet
  zondag 31 mei 2009 @ 16:07:19 #268
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_69576725
Da's wel handig , maar kan je in deze dagen nog wel een beetje een parkeerplekje vinden, of werkt het met vergunningen?
pi_69576729
Strand
pi_69577423
Woon ook op kruipafstand van het strand, maar daar ben ik met dit weer echt niet te vinden. Goor zand dat overal aanplakt, zeewater wat stinkt en enge beesten in zwemmen, toeristen, aso's etc. Nee, dan liever met mn handdoekje en de hond lekker rustig op grasveld in het bos. Enige enge beesten die ik daar tegenkom is een verdwaalde mier en af en toe een hond die over me heen springt. Ben alleen wel een beetje verbrand
pi_69577653
quote:
Op zondag 31 mei 2009 16:07 schreef Elegy het volgende:
Da's wel handig , maar kan je in deze dagen nog wel een beetje een parkeerplekje vinden, of werkt het met vergunningen?
Zo dichtbij woon ik dan weer niet , maar met mooi weer is het makkelijk lopen naar het strand achter de Vogelwijken Kijkduin is met de fiets prima te doen . Hier overigens geen problemen met parkeren of vergunningen .
  zondag 31 mei 2009 @ 16:51:26 #272
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_69577663
quote:
Op zondag 31 mei 2009 16:41 schreef Jill-RMC het volgende:
zeewater wat stinkt en enge beesten in zwemmen
Hoor je dat zeemonster!

Jill toch!
pi_69577675
Eens , ik ga ook de zee nooit in . Het is maar vies water en hele enge beestjes .
  zondag 31 mei 2009 @ 17:10:53 #274
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_69578185
Ben je dan een bosmonster dan?
pi_69579833
quote:
Op zondag 31 mei 2009 17:10 schreef Elegy het volgende:
Ben je dan een bosmonster dan?
Wat jij wil . De naam zeemonster heb ik gekozen juist omdat de zee zo smerig is en ik er best vlakbij woon .
Wij allemaal overigens in Den Haag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')