Graag boven én graag achterstevoren???quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:16 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
EDIT: ik zit ook graag boven maar andersom net zo goed!
Oh zo had ik het zelf nog niet bekeken eigenlijk. Wel een goeiequote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:05 schreef Jill-RMC het volgende:
Nouja als je buren zelf ook kinderen hebben dan snappen ze dat vast wel.
Das een betere positie voor de vrouwquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:41 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Graag boven én graag achterstevoren???
Helemaal mee eens! En eenieder die het prima vind dat zijn of haar kind scheld of zelf graag willen schelden prima ,maar ik leer het mijn dochter van vijf jaar liever nietquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:54 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Oh zo had ik het zelf nog niet bekeken eigenlijk. Wel een goeie![]()
Wat betreft schelden; er komt idd weleens creatief Haags taalgebruik uit (zoals Zeemonster zo mooi verwoordde) maar niet op straat. Schelden met ziektes vind ik eigenlijk ook not done. Onlangs was ik een keer héél boos en heb ik het woord kanker gebruikt in mijn tirade, waarop Oudste Zoon dacht dat hij dat dan ook mocht
We hebben hem even heel duidelijk gemaakt dat dat niet mag, niet door hem en niet door mij.
Eerlijkheid gebied me te zeggen dat gvd en kut hier nogal makkelijk uit onze mond komt. Echter niét uit de monden van de kinderen en dat wil ik ook niet, dus daar zit nog wel een lesje voor ons. Verder schenk ik op een bepaalde leeftijd (rond een jaar of 3 meestal) niet teveel aandacht aan woorden die niet gewenst zijn omdat ik met mijn reactie niet wil uitlokken dat het interessant is om te zeggen.
Ik ben echt heel flexibel en creatief hahahaa , nee het kwam er idd wat vreemd uit hoe ik het zeiquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:41 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Graag boven én graag achterstevoren???
Eens isquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:07 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Das een betere positie voor de vrouw.
Sarcasme tegen mijn kroost... Zoooo nutteloos maar zoooo voldoenend >geeft zooooveel voldoening:)quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:24 schreef zeemonster het volgende:
wij meestal woorden als shit , borrelnoot , krijg de tandjes . Kneus of sukkel wordt door mij veel gebruikt. En verder tja ben ik gewoon creatief of sarcastisch .
Klinkt interessantquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:24 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik ben echt heel flexibel en creatief hahahaa ,
Of tegen anderen!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:57 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Sarcasme tegen mijn kroost... Zoooo nutteloos maar zoooo voldoenend
Dat vind ik altijd wel grappig van die ouders, dat kan echt zo komisch zijn.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:57 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Sarcasme tegen mijn kroost... Zoooo nutteloos maar zoooo voldoenend
Dat begrijp ik met dit weer , dat het druk isquote:Op zondag 31 mei 2009 14:23 schreef Elegy het volgende:
Net Terminator Salvation gezien in Scheveningen. Toen ik weer wegreed was het echt ongelofelijk druk
Ik had al zoiets verwacht (vrije dag, mooi weer, strand). Gelukkig was de voorstelling lekker vroeg maar als je nu nog met de auto naar het strand wil kan je dat wel vergetenquote:Op zondag 31 mei 2009 15:11 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Dat begrijp ik met dit weer , dat het druk is
Zo dichtbij woon ik dan weer niet , maar met mooi weer is het makkelijk lopen naar het strand achter de Vogelwijken Kijkduin is met de fiets prima te doenquote:Op zondag 31 mei 2009 16:07 schreef Elegy het volgende:
Da's wel handig, maar kan je in deze dagen nog wel een beetje een parkeerplekje vinden, of werkt het met vergunningen?
Hoor je dat zeemonster!quote:Op zondag 31 mei 2009 16:41 schreef Jill-RMC het volgende:
zeewater wat stinkt en enge beesten in zwemmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |