quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat eerste natuurlijk![]()
Maar om em toch maar te beantwoorden. In principe worden de eerste 108 rechtstreeks toegelaten tot het hoofdtoernooi. Aangevuld met 12 qualifiërs en 8 wildcards heb je dan een veld van 128 spelers. Dus vanaf plaats 109 moet je normaal gesproken kwalies spelen, alleen door blessures schuift dat natuurlijk altijd op. Een byes in een Grand Slam bestaan natuurlijk niet.
En dat verschilt natuurlijk erg met ATP-toernooien omdat daar de startvelden veel kleiner zijn en het puur afhangt van wie zich inschrijven. Alleen zijn er bij ATP- en WTA-toernooien regelmatig byes, alleen nogmaals dat hangt puur van de grootte van het toernooi en de grootte van het startveld af.
Ik ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:
Hey, en Federer dan, waar is die?quote:
Die wordt er door Andy in 3 sets vanaf geslagen op gravelquote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hey, en Federer dan, waar is die?
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:26 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Die wordt er door Andy in 3 sets vanaf geslagen op gravel
Lijkt me niks. Ik zit liever thuis; dan kan ik ook nog zelf tennissen, wat ik bijna elke dag doe. En als ik daar ben, zit ik niet bij m'n jongens.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:18 schreef Nalbandian het volgende:
Trouwens FF....waarom ga je niet een keer naar Roland Garros? Je hebt immers toch 2 weken vakantie..!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als er een leuk meisje was waarmee ik ernaartoe kon, zou ik zo gaan trouwens, want Parijs is m'n favoriete stad. Maar ik heb geen leuk meisje.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
got hem, kijk alleen nooit tv dus zie ook geen reclames.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 08:29 schreef Federer-fan het volgende:
Dit is een vrij normale grap hoor. Kennen jullie die Cup-a-soupreclame niet? Dan krijgt die man een beker Cup-a-soup van zo'n vrouw, neemt hij een slok en zegt hij: "Aah, hij's weer heerlijk, Coby."
quote:
quote:CHATRIER from 11:00 am
1. Errani vs. Ivanovic
2. Sidorenko vs. Safin
3. Odesnik vs. Simon
4. Groenefeld vs. Mauresmo
LENGLEN from 11:00 am
1. Diatchenko vs. Johansson
2. Serra vs. Verdasco
3. Petrova vs. Embree
4. Murray vs. Chela
COURT 1 from 11:00 am
1. Hewitt vs. Karlovic
2. Vesnina vs. Bremond
3. Stepanek vs. Gaudio
4. Azarenka vs. Vinci
COURT 2 from 11:00 am
1. Loit vs. Bacsinszky
2. Granollers vs. Ouanna
3. Sanchez vs. Rus
4. Gulbis vs. Querrey
COURT 3 from 11:00 am
1. Olaru vs. Pavlyuchenkova
2. Llagostera Vives vs. Coin
3. Almagro vs. Calleri
4. Gil vs. Ferrer
COURT 6 from 11:00 am
1. Gremelmayr vs. Golubev
2. Hernych vs. Cilic
3. Shvedova vs. Kanepi
4. Salerni vs. Barrois
COURT 7 from 11:00 am
1. Li vs. Domachowska
2. Lu vs. Montcourt
3. Benesova vs. Goerges
4. Brands vs. Kendrick
COURT 17 from 11:00 am
1. Sela vs. Lisnard
2. Polansky vs. Petzschner
3. Paszek vs. Dulko
4. Lepchenko vs. Kudryavtseva
Betekent dit live op de NOSquote:
Voor Aran? Die kans is wel dik aanwezig. Court 2 is een tv-baan. Het zou belachelijk zijn, mochten ze haar niet uitzenden.quote:
We hebben het wel over de NOS hequote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Voor Aran? Die kans is wel dik aanwezig. Court 2 is een tv-baan. Het zou belachelijk zijn, mochten ze haar niet uitzenden.
NOS kennende zitten er weer haken en ogen aan jaquote:
Heeft hij ook. Alle zware jongens zitten in Nadals kwart van de draw, met een enkeling voor Djokovic (Tsonga, Del Potro). Heb alsnog Gonzalez als halve finalist. Murray is gewoon niet goed op gravel, ondanks zijn huidige vorm op hardcourt.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:10 schreef Chriz2k het volgende:
Ik vind Murray juist een zeer gunstige loting hebben, de kwartfinale moet relatief makkelijk haalbaar zijn, ik zou niet weten wie een serieuze bedreiging zou moeten vormen.
terwijl hij toch in Spanje is opgeleidquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:36 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Heeft hij ook. Alle zware jongens zitten in Nadals kwart van de draw, met een enkeling voor Djokovic (Tsonga, Del Potro). Heb alsnog Gonzalez als halve finalist. Murray is gewoon niet goed op gravel, ondanks zijn huidige vorm op hardcourt.
quote:Nadal verliest demonstratiewedstrijd
PARIJS - Rafael Nadal heeft zaterdag verrassend een demonstratiewedstrijd op het centercourt van Roland Garros verloren. De Spaanse nummer een van de tenniswereld en de Argentijn Brian Dabul speelden een set tegen elkaar. Dabul, 109e op de ranglijst, won deze met 7-5.
Nadal kan Roland Garros dit jaar voor de vijfde keer op rij winnen. Hij verloor nog nooit een officiële wedstrijd in Parijs. Het toernooi begint zondag. Nadal speelt in de eerste ronde tegen de Braziliaanse qualifier Marcos Daniel.
© Telesport
ben benieuwd hoe serieus hij deze partij nam..quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:09 schreef tennisboy het volgende:
Hopelijk geeft dit een teken voor RG, zodat Federer deze editie gaat winnen.
Ik niet. Hij nam 'm totaal niet serieus.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:23 schreef franklop het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe serieus hij deze partij nam..
Montanes en Mathieu in de halve finale, alsjeblieft zegquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:55 schreef Federer-fan het volgende:
Ik blijf dat record van Nadal van 45-0 op best-of-fivewedstrijden op gravel indrukwekkend vinden. Hij kan naar de 52-0 gaan. Toch hoop ik dat Federer wint en op zijn niveau uit 2004 komt en daarmee Nadal op topniveau verslaat. Als Federer niet wint, hoop ik dat Nadal wint en anders maar Roddick of Monfils.
Leuke vooruitblik op RG van Pete Bodo, van tennis.com, die verwacht dat Federer de finale niet redt en dat hij zijn kansen gehad heeft.
Ja, dat kon ik ook niet helemaal volgen. En Mathieu als bedreiging van Federer? Royal Sadness.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:13 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Montanes en Mathieu in de halve finale, alsjeblieft zeg
quote:Nadia Petrova RUS (11)
v
Lauren Embree USA
Anastasiya Yakimova BLR
v
Maria Sharapova RUS
Olivia Sanchez FRA
v
Arantxa Rus NED
Yaroslava Shvedova KAZ
v
Kaia Kanepi EST (19)
Na Li CHN (25)
v
Marta Domachowska POL
Emilie Loit FRA
v
Timea Bacsinszky SUI
Irena Pavlovic FRA
v
Akgul Amanmuradova UZB
Olga Govortsova BLR
v
Katie O'brien GBR
Misschien dat Bodo dat inderdaad bedoelt.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:22 schreef Ambrosius het volgende:
Hij zal de SF wel kunnen halen, van één of ander achteraf toernooitje wat tegelijk valt met de tweede week van Roland Garros.
Ik durf er niets van te zeggen eigenlijk. Sharapova is nog lang niet de oude, Kanepi (vorig jaar QF) is absoluut niet in vorm en is ook nog eens licht geblesseerd en Petrova op gravel is royal sadness. Kortom, het zou me niets verbazen, mocht dat een hele verrassende kwartfinalist worden. Na Li maakt misschien nog wel de meeste kans, al is die op gravel ook alles behalve overtuigend.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:26 schreef Ambrosius het volgende:
Sharapova moet eigenlijk gewoon de QF kunnen halen dus.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Lijkt me niks. Ik zit liever thuis; dan kan ik ook nog zelf tennissen, wat ik bijna elke dag doe. En als ik daar ben, zit ik niet bij m'n jongens.Ik dacht dat je ons bedoeldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik bedoel jullie ook, maar van jullie heb ik geen foto's.quote:
Dat zou wel een bazenactie zijn. Denk je dan dat hij in de finale van Nadal wint?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vermoed trouwens dat Djokovic Roland Garros gaat winnen
Ja. Dat gevoel heb ik wel. Hij komt steeds dichter bij Nadal op gravel, weet gewoon vrij goed wat 'ie moet doen, en is na zijn overwinning op Federer (hypothetisch) in de winning mood.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat zou wel een bazenactie zijn. Denk je dan dat hij in de finale van Nadal wint?
Als hij geen 2 sets van Rafa kan winnen, wordt 3 helemaal lastig.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja. Dat gevoel heb ik wel. Hij komt steeds dichter bij Nadal op gravel, weet gewoon vrij goed wat 'ie moet doen, en is na zijn overwinning op Federer (hypothetisch) in de winning mood.
Maar ach.
Het is niet echt rationeel neequote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als hij geen 2 sets van Rafa kan winnen, wordt 3 helemaal lastig.
Hij heeft het nog nooit gedaan. En die 2 of 3 sets is voor de grote spelers vaak de reden dat ze toch nog kunnen winnen. Je verslaat ze makkelijker in een best of 3 dan best of 5.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het is niet echt rationeel neeMaar als hij er 2 kan winnen, kan hij er ook 3 winnen denk ik dan. En 2 sets kan hij wel winnen.
Tennis is al enige tijd geen tannis meer hoor. Je mag wel een keer op mijn tennispark komen kijken als je jezelf wilt overtuigen.quote:
Ja, inderdaad. In feite zijn de GS'en daarmee per definitie gunstiger voor de favorieten. Federer zei ook een keer "In a best-of-five match, the higher-ranked player usually wins." Je hebt natuurlijk veel meer tijd om te herstellen als je niet goed speelt.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij heeft het nog nooit gedaan. En die 2 of 3 sets is voor de grote spelers vaak de reden dat ze toch nog kunnen winnen. Je verslaat ze makkelijker in een best of 3 dan best of 5.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij heeft het nog nooit gedaan. En die 2 of 3 sets is voor de grote spelers vaak de reden dat ze toch nog kunnen winnen. Je verslaat ze makkelijker in een best of 3 dan best of 5.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Uiteraard.
Ik weet ook wel dat het niet logisch zou zijn, maar je moet niet altijd rationeel zijn Ambro
Ik ben trouwens wel van mening dat als Nadal niet wint, Djoko imo de grootste kans maakt.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Uiteraard.
Ik weet ook wel dat het niet logisch zou zijn, maar je moet niet altijd rationeel zijn Ambro
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:35 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Nou, Thiemo de Bakker kan best een punt winnen van Nadal. En als hij een punt kan winnen, kan hij ook wel een game winnen. En als hij een game kan winnen kan hij ook wel een set winnen. En als hij een set kan winnen kan hij er ook wel twee winnen. En wie twee sets kan winnen kan er ook wel drie winnen.
[...]
Had ik zin in.quote:
Dat "als" staat niet in het woordenboek van Nadalquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik ben trouwens wel van mening dat als Nadal niet wint, Djoko imo de grootste kans maakt.
Toch gaat 'ie een keer Roland Garros niet winnen. (Hopelijk in een jaar als dit jaar, en niet als zijn koninkrijk al ver afgebrokkeld is.)quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat "als" staat niet in het woordenboek van Nadal
Ervan uitgaand dat hij het conditioneel volhoudt, ben ik het met je eens. Maar ik hoop natuurlijk dat Federer de meeste kans maakt.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik ben trouwens wel van mening dat als Nadal niet wint, Djoko imo de grootste kans maakt.
Waarom zeg je dat?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:46 schreef Szura het volgende:
Hmm de NOS ziet Murray dus ook als favoriet voor de titel.
Stopte je daar ook met lezen?quote:
Er moet eerst nog maar eens iemand van hem zien te winnen. Misschien wint hij het nog wel vijf keer op rij en stopt hij er vervolgens mij.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Toch gaat 'ie een keer Roland Garros niet winnen. (Hopelijk in een jaar als dit jaar, en niet als zijn koninkrijk al ver afgebrokkeld is.)
Oké, maar wie zei dat dan waar en wat werd er gezegd?quote:
Net tijdens Studio Sport.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, maar wie zei dat dan waar en wat werd er gezegd?
Van de grote vier heeft Murray de minste kans lijkt mij. NOS.
Oke,dan snap ik het. Ze bedoelemn dus dat ze Murray zien als een van de favorieten. In je oorspronkelijke post stond: "Hmm de NOS ziet Murray dus ook als favoriet voor de titel" en ik dacht dat daarmee werd bedoeld dat de NOS, net als iemand anders ("ook"), vond dat Murray dé favoriet was en dat leek me gek.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:03 schreef Szura het volgende:
[..]
Net tijdens Studio Sport.
"Ze waren van mening dat Murray toch ook wel een favoriet was"
Veel plezier allemaal.quote:
Sterker nog, de eerste spelers/speelsters komen de baan op.quote:
Hup Erraniquote:Op zondag 24 mei 2009 11:38 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Ana zal toch niet heel ver komen. Niet verder dan de QF.
En de babykreuntjesquote:
Errani staat volgens de tracker ook al iets in die richting. Ik zie ze alleen niet...quote:Op zondag 24 mei 2009 12:07 schreef Ambrosius het volgende:
Tie-break met 7-1 naar Dr. Ivo, 15 aces al.
Allebei al tegen de 30 winners, dat is wel bizar veel.
Ieder punt is een winner volgens mij.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:11 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Errani staat volgens de tracker ook al iets in die richting. Ik zie ze alleen niet...
Nah, als ik de stats bekijk heeft Errani meer winners, en Ivanovic meer UE, Ivanovic heeft wel meer punten gewonnen....quote:Op zondag 24 mei 2009 12:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ieder punt is een winner volgens mij.
Ook een tie-break bij Ana, ondanks 2SP voor Ana.
En ook nog eens een bal via het net en dan geen gebaar maken van "was niet de bedoeling" (zoals het hoort).quote:Op zondag 24 mei 2009 12:17 schreef Ambrosius het volgende:
Ana, stop het spel even duidelijk ofzo. Hier komt ze echt mee weg omdat ze een grote naam is.
Als je niet blind bent, zie je dat gewoon hoor. Bleeft duidelijk in die hoek staan. Daarnaast heeft ze gewoon gelijk...quote:Op zondag 24 mei 2009 12:17 schreef Ambrosius het volgende:
Ana, stop het spel even duidelijk ofzo. Hier komt ze echt mee weg omdat ze een grote naam is.
Ja, nadat ze ziet dat ze een halve bal terug heeft gespeeld.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:20 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Als je niet blind bent, zie je dat gewoon hoor. Bleeft duidelijk in die hoek staan. Daarnaast heeft ze gewoon gelijk...
Ja, maar normaal steek je je racket omhoog of wijs/loop je naar de plek. Zij bleef het spel volgen.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:20 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Als je niet blind bent, zie je dat gewoon hoor. Bleeft duidelijk in die hoek staan. Daarnaast heeft ze gewoon gelijk...
Ja, wel alleen via stream.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop wel op Rus vanmiddag bij de NOS... hebben ze dat al aangekondigd? Kom net zelf van de baan af nl dus schakel net pas in...
Ach, krijgen we dat gezeik weer. De bal was uit, Ivanovic stopte met spelen en gaf aan dat die uit was, ze had gelijk, ze verdient het punt, ze krijgt het punt.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja, nadat ze ziet dat ze een halve bal terug heeft gespeeld.
op www.nos.nl?quote:
Iedereen zendt de dames uit, omdat er op dit moment maar 1 grote naam op de baan staat. Dat zal hopelijk nog wel veranderen, zodat we zelf kunnen kiezen welke partij we kijken.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:35 schreef qonmann het volgende:
Ah Europsport zendt de dames uit, hopen dat het zo blijft
En had gewacht om te kijken of haar bal binnenviel. Daarna stopte ze pas echt..quote:Op zondag 24 mei 2009 12:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja, nadat ze ziet dat ze een halve bal terug heeft gespeeld.
Wat een onzin. Je moet gelijk het punt stoppen. Ze speelt nog de bal terug, wacht om te kijken waar hij land (en dat duurde 'even' aangezien het een hogere bal was), Errana slaat terug en dan doet ze ineens niks meer..quote:Op zondag 24 mei 2009 12:27 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ach, krijgen we dat gezeik weer. De bal was uit, Ivanovic stopte met spelen en gaf aan dat die uit was, ze had gelijk, ze verdient het punt, ze krijgt het punt.
Als je daar moeilijk over gaat doen...
Nee, dan dekte ze de lijn nog wel een beetje, ze bleef in de hoek staan. Gezeik over de 1 a 2 seconden "te laat" doet er niet toe. Ze verdiende het punt toch.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:40 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je moet gelijk het punt stoppen. Ze speelt nog de bal terug, wacht om te kijken waar hij land (en dat duurde 'even' aangezien het een hogere bal was), Errana slaat terug en dan doet ze ineens niks meer..
Het wordt steeds meer.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:00 schreef Federer-fan het volgende:
Hier was dat vuistje wel erg irritant zeg.Met zo'n draai er ook nog bij. Of doet ze dat de hele tijd?
Ja, inderdaad.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het wordt steeds meer.
- Vuistje
- Vuistje + draai
- Vuistje + been omhoog
- Twee vuisten
- Twee vuisten + been omhoog
Draaien deed ze inderdaad al. Vuistje zo ongeveer in de nek. Ik weet weer waarom ik de tv nog niet heb aan staan.. RG kan voor mij niet slechter beginnen dan met dit irritante gedragquote:Op zondag 24 mei 2009 13:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het wordt steeds meer.
- Vuistje
- Vuistje + draai
- Vuistje + been omhoog
- Twee vuisten
- Twee vuisten + been omhoog
En dan nog als titelverdedigster. Zegt wel iets over het damestennis.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:11 schreef Szura het volgende:
Nou lekker uit je dak hoor nadat je een eerste ronde partij hebt gewonnen
Ik wou net zeggenquote:Op zondag 24 mei 2009 13:27 schreef TheVulture het volgende:
De NOS gaat nu de partij van Ivanovic hervatten... meldt gewoon dat die muts gewonnen heeft en laat live tennis zien
Het komt op de stream maar die doet het de helft van de tijd toch nietquote:Op zondag 24 mei 2009 13:29 schreef franklop het volgende:
mannenpartij voor de wedstrijd van Rus is begonnen. Maar de mannenhockey finale begint om 15:05, dus vrees met grote vrezen dat het niet live bij de NOS komt...
Niet te filmen inderdaad. Hoop dat Murray-Chela straks ergens te zien is.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:27 schreef TheVulture het volgende:
De NOS gaat nu de partij van Ivanovic hervatten... meldt gewoon dat die muts gewonnen heeft en laat live tennis zien
Ik hoop voor Murray een beetje op de BBC eigenlijk. Ze zijn wel aanwezig hoorde ik toen ze op de Belg zeiden dat ze naast de BBC zaten in de commentaarhokjes.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Niet te filmen inderdaad. Hoop dat Murray-Chela straks ergens te zien is.
Ik zeur niet over damestennis maar over LIVE-tennis en keuzes van de NOS... zo'n groot toernooi en dan een samenvatting geven van een of andere kutpartij die totaal niet spannend is geweest eigenlijk....quote:Op zondag 24 mei 2009 13:36 schreef qonmann het volgende:
Wat een gezeur over dat damestennis hier,
altijd hetzelfde als er even geen herentennis op TV is bij een GS toernooi.
Triest gedrag m.i van de liefhebbers van het Mannentennis
Ja, het is niveau Jeugdjournaal voor debielen zelfs. Al leek Ivo wel duizelig, maar dat zag iedereen.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:42 schreef Federer-fan het volgende:
Dat commentaar van Edward van Cuilemburg vind ik echt het slechte commentaar dat ik ooit heb gehoord. Alsof hij voor een groep debielen commentaar geeft.
"Ja, of is Karlovic misschien duizelig. En Hewitt proeft dat natuurlijk. Ja, Hewitt is een terrier. En als hij je vastheeft, laat hij niet meer los."
Daar ga ik ook echt niet naar luisteren... walgelijke commentator met zijn open deurenquote:Op zondag 24 mei 2009 13:42 schreef Federer-fan het volgende:
Dat commentaar van Edward van Cuilemburg vind ik echt het slechte commentaar dat ik ooit heb gehoord. Alsof hij voor een groep debielen commentaar geeft.
"Ja, of is Karlovic misschien duizelig. En Hewitt proeft dat natuurlijk. Ja, Hewitt is een terrier. En als hij je vastheeft, laat hij niet meer los."
Jeugdjournaal voor debielen.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, het is niveau Jeugdjournaal voor debielen zelfs. Al leek Ivo wel duizelig, maar dat zag iedereen.
"Hewitt, jaaaa, hij is er nog."quote:
quote:
"Safin: Het is zo puur, het is zo rauw, het is zo begrijpelijk, het is zo Safin."quote:Op zondag 24 mei 2009 13:56 schreef groenen het volgende:
[..]
Haha, ik vind het zo slecht dat het leuk wordt.![]()
Beetje vreemd ja, Safin is natuurlijk wel leuk, maar allerminst spannend. Safin wint toch wel.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:55 schreef Federer-fan het volgende:
WtfZenden ze Hewitt nu niet meer uit op Eurosport?
Kijk je die partij?quote:Op zondag 24 mei 2009 13:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Beetje vreemd ja, Safin is natuurlijk wel leuk, maar allerminst spannend. Safin wint toch wel.
Cilic staat Hernych helemaal zoek te tikken: 6-0 *2-0.
Ik voel een Van Cuilenborg fan/quotetopic aankomenquote:Op zondag 24 mei 2009 13:58 schreef Federer-fan het volgende:
"Die plukt 'ie lekker weg hoor. Dat lange lichaam op de voeten."
Gaat Van Cuilemburg lachen omdat Safin glimlacht.![]()
Nee, maar zo'n stand staat gelijk aan zoek tikken.quote:
Cool.quote:
er staat AWEsomequote:Op zondag 24 mei 2009 14:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Cool.
Ontbreek er niet een letter in die tekst? Je zou zeggen dat er een n achter the moet (and then some).
Letterlijke vertaling van big service zoals de Amerikanen/Britten/Aussies het zeggen. Ga je nou over alles zeikenquote:Op zondag 24 mei 2009 14:19 schreef Federer-fan het volgende:
Wat is in 's hemelsnaam een grote service?
Volgens mij staat er "AWE and the some" en zou er moeten staan "AWE and then some".quote:
Ja.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Letterlijke vertaling van big service zoals de Amerikanen/Britten/Aussies het zeggen. Ga je nou over alles zeiken
Klinkt eigenlijk wel logisch jaquote:Op zondag 24 mei 2009 14:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens mij staat er "AWE and the some" en zou er moeten staan "AWE and then some".
Ze is er bijna:)quote:Op zondag 24 mei 2009 14:24 schreef Tim86 het volgende:
Ziek punt van Ivo haha, BP!
quote:Op zondag 24 mei 2009 14:39 schreef TheGeneral het volgende:
Ivanovic is nu mede commentator bij Eurosport
Nog genoeg games te gaan, hij gaat richting de 60 imo.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:48 schreef Tim86 het volgende:
Ivo heeft dus nog 2 aces nodig, maar Hewitt breakt
Wel een bazenactie. Maar dan verliest hij dus nog steeds. Was ook toen Johansson en Ivanisevic 51 aces in 1 partij sloegen; die verloren ook allebei.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nog genoeg games te gaan, hij gaat richting de 60 imo.
Ivo is totaal niet fit meer..6-2 ofzo denk ik.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nog genoeg games te gaan, hij gaat richting de 60 imo.
Het record moet lukken, nog maar 1.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ivo is totaal niet fit meer..6-2 ofzo denk ik.
Krajicek verloor ook van Kafelnikov.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wel een bazenactie. Maar dan verliest hij dus nog steeds. Was ook toen Johansson en Ivanisevic 51 aces in 1 partij sloegen; die verloren ook allebei.
Nee, duurt nog zeker een uur, misschien wel 2.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:01 schreef marcodej het volgende:
Is Rus al aan het ballen?
Op Eurosport. Bedankt.quote:
Maar het zijn duidelijk geen bazen.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:05 schreef TheVulture het volgende:
Wat kunnen tv-bazen toch belachelijke beslissingen maken he.. waarom geen Hewitt live
edit: ze hebben verstand gekregen
Die klonk wel nasty ja. Dat zei hij bij Van Barneveld nou nooitquote:Op zondag 24 mei 2009 15:08 schreef Federer-fan het volgende:
Hewitt haalt een dropshot. Van Cuilemburg: "Wat is 'ie snel en intens."
Was het niet dat Karlovic bekend werd toen hij Hewitt uit Wimbledon sloeg het jaar nadat Hewitt daar won?quote:Op zondag 24 mei 2009 15:12 schreef Federer-fan het volgende:
Van Cuilemburg: "En kijk eens naar het lengteverschil."Krijgt 'ie hier nog voor betaald ook?
quote:
Ja, mooie actie.quote:GSM Hewitt, toch 55 aces voor Dr..
Ik denk het wel.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Was het niet dat Karlovic bekend werd toen hij Hewitt uit Wimbledon sloeg het jaar nadat Hewitt daar won?
Yep, dat was die befaamde wedstrijd.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Was het niet dat Karlovic bekend werd toen hij Hewitt uit Wimbledon sloeg het jaar nadat Hewitt daar won?
Daar doe ik een half jaar over.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:34 schreef Bruce117 het volgende:
tering, 55 aces. dat is wel ziekelijk veel.
2-1 voor Granollers derde set werd 6-3.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:46 schreef borisz het volgende:
Granollers Ouanna 6-2 in de tweede set. 1-1 in sets.
En dan nog verliezen, eigenlijk best slechtquote:Op zondag 24 mei 2009 15:34 schreef Bruce117 het volgende:
tering, 55 aces. dat is wel ziekelijk veel.
quote:Op zondag 24 mei 2009 15:37 schreef Federer-fan het volgende:
Van Cuilemburg steek z'n nek uit: "Ik denk niet dat Safin Roland Garros gaat winnen." Zou je denken joh.
quote:
Ik vind hem de uitstraling hebben van een trouwe hond.quote:
Wordt ze uitgezonden op de NOS-tv? of alleen op nos.nl?quote:Op zondag 24 mei 2009 17:04 schreef Fukjoeman het volgende:
Granollers - Ouanna afgelopen, Neerlandsch trots gaat zo beginnen
Fijn dat er Sport1 is, want op dit moment is er nergens tennis.quote:
Vielen Dankquote:Op zondag 24 mei 2009 17:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Aran kun je via de Studio Sport site live zien.
Maar toch de set voor Simon.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:39 schreef Ambrosius het volgende:
Simon, levert de break maar gewoon in, tegen Odesnik ook echt.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |