Geweldig! Regel het met je werkgever. Next!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:42 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Het idee van een kortere werkweek om werkgelegenheid te creëren spreekt me wel aan.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Geweldig! Regel het met je werkgever. Next!
Vind je het nu nog steeds een goed idee?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:20 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Het concept kan me toch wel aanspreken zonder dat ik de resultaten in andere landen ken?
Alsof dat per definitie verkeerd is....quote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:03 schreef Boze_Appel het volgende:
... en iedereen gaat dan natuurlijk ook een dag minder consumeren.
Je overschat je invloed als je denkt dat één zinnetje van jou mijn mening verandert.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vind je het nu nog steeds een goed idee?
Nou ja; het is dan natuurlijk wel de moeite waard om uit te zoeken of het zin heeft, lijkt me.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:20 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Het concept kan me toch wel aanspreken zonder dat ik de resultaten in andere landen ken?
Het feit dat ze en voor een latere pensioenleeftijd zijn en voor werktijdverkorting?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:12 schreef kriele het volgende:
Kan iemand me vertellen wat het beleid en de visie van de PdvA nu eigenlijk is? Ze gaan van de hak op de tak.
Aan de macht blijvenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:12 schreef kriele het volgende:
Kan iemand me vertellen wat het beleid en de visie van de PdvA nu eigenlijk is? Ze gaan van de hak op de tak.
Enig idee wat dat betekend voor de werkgelegenheid......quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:07 schreef kriele het volgende:
[..]
Alsof dat per definitie verkeerd is....
Iedereen een dag niets laten drinken en eten lijks mij niet wenselijk.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:07 schreef kriele het volgende:
[..]
Alsof dat per definitie verkeerd is....
Waarom doe je daar zelf niet wat aan? Niemand belet je om er voor te sparen en om eerder met pensioen te gaan.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:48 schreef Estranged.Dream het volgende:
Verder mogen ze gelijk wat aan de steeds hoger oplopende pensioensleeftijd gaan doen
Omdat je met het tegenwoordig minimumloon al nauwelijks kan rondkomen, laat staan sparen?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:56 schreef Lyrebird het volgende:
Waarom doe je daar zelf niet wat aan? Niemand belet je om er voor te sparen en om eerder met pensioen te gaan.
Als je dat niet zou doen, waarom zou je dan ueberhaupt naar een 4 daagse werkweek gaan? Omdat je een forse stijging van de loonkosten wilt realiseren in crisistijd?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:48 schreef Estranged.Dream het volgende:
Veel mensen hier gaan er van uit dat een 4 daagse werkweek gelijk een achteruitgang in salaris betekend, maar dit heb ik nog niet in de berichten gelezen of heb ik iets gemist?
Waarom denk je dat de overheid dat moet doen, omdat je zelf je broek niet kan ophouden?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:08 schreef Estranged.Dream het volgende:
[..]
Omdat je met het tegenwoordig minimumloon al nauwelijks kan rondkomen, laat staan sparen?
Wat zou er is mis zijn met een pro-actieve overheid die probeert de mensen te helpen?
Waarom is alles opeens onze "verantwoordelijkheid"?
Ik zou graag hebben dat de overheid van mijn geboorte tot mijn dood zorgde dat ik mij geen zorgen hoefde te maken over basisdingen zoals: mijn inkomen (geen werk=uitkering), pensioen (bijv. baas betaald via loon, overheid via uitkering), betaalbaarheid opleiding (gratis voor iedereen of gratis al naar gelang inkomen) en zorg (gratis voor iedereen of gratis al naar gelang inkomen) etc.
Dan moet je zorgen dat je boven het minimum loon komt. Er moet toch ergens een wil zijn om beter te presteren? Of wil je dat elke luie donder maar alles kan doen omdat de overheid toch betaalt? Lekker eerlijk dan tov mensen die wel willen werkenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:08 schreef Estranged.Dream het volgende:
[..]
Omdat je met het tegenwoordig minimumloon al nauwelijks kan rondkomen, laat staan sparen?
Wat zou er is mis zijn met een pro-actieve overheid die probeert de mensen te helpen?
Waarom is alles opeens onze "verantwoordelijkheid"?
Het komt voor dat mensen dat inderdaad niet altijd zelf kunnen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de overheid dat moet doen, omdat je zelf je broek niet kan ophouden?
Of willen. Of wel erg dom omgaan met hun geld dat ze het eigenlijk niet waard zijn, maar toch worden die geholpen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:15 schreef Fajarowicz het volgende:
[..]
Het komt voor dat mensen dat inderdaad niet altijd zelf kunnen.
Heerlijk toch! Van de wieg tot het graf in de watten gelegd! Nooit meer zelf na hoeven denken! Geen eigen verantwoordelijkheid! We zijn tenslotte allemaal hulpbehoevende vmbo-paupers.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:08 schreef Estranged.Dream het volgende:
Ik zou graag hebben dat de overheid van mijn geboorte tot mijn dood zorgde dat ik mij geen zorgen hoefde te maken over basisdingen zoals: mijn inkomen (geen werk=uitkering), pensioen (bijv. baas betaald via loon, overheid via uitkering), betaalbaarheid opleiding (gratis voor iedereen of gratis al naar gelang inkomen) en zorg (gratis voor iedereen of gratis al naar gelang inkomen) etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |