"Het eten zal inmiddels wel aangebrand zijn, maar u kunt mij de schuld geven."quote:Op zondag 19 december 2010 00:40 schreef Impry het volgende:
Ik snap m niet echt.
Wat heeft dat eten er mee te maken?
Of dat moeder de vrouw thuis zit te wachten met het eten terwijl manlief nog steeds onderweg is met de vertraagde treinquote:Op zondag 19 december 2010 00:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
"Het eten zal inmiddels wel aangebrand zijn, maar u kunt mij de schuld geven."
Ik denk dat de conducteur er mee bedoeld dat de reizigers zijn aangebrand
Ik lach nu al... Als ik er bij was geweest had ik de trein bij elkaar gelachen denk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:38 schreef Rookert het volgende:
Rasta-conducteur met dito accent in trein tegen slapend meisje met donker haar en muts over haar hoofd: "goedemorgen mevrouw Bin Laden, wakker worden, terrorist"
Ongelooflijk wtf-momentje, maar in deze situatie was het acceptabel, meisje was slaapdronken en was een type die dat wel aan kon.
Maar wtf gewoon
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:58 schreef henkde_j het volgende:
bla bla bla bla...indien u reist met een gehackte OV-chipkaart, vergeet dan niet straks thuis uit te checken
bla bla bla bla...indien u reist met een gehackte OV-chipkaart, vergeet dan niet straks thuis uit te checken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |