quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:24 schreef truwi het volgende:
[..]
dat ik een post of duizend te laat was ik feliciteer jouw kun je ook dank je zeggen toch is wel zo sportief.
Ik doe er notabene nog een kus bij. snap werkelijk niet waarom je pissig bent nu, maar goed. Sorry dat ik je bedankte dan maarquote:
Proost Ruud, ik heb ook genoten van TBO en wens iedereen veel plezier alvast bij de volgende Bunker.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heb er ook van genoten. Allemaal bedankt voor deze leuke maand.
Fok!kertjes , overlevertjes, Bunkermannetjes en -vrouwtjes
Proost [ afbeelding ]
Ik snap jequote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:25 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Idd. 25 dagen is dan echt tekort. Je wordt dan onbewust gedwongen om een favo te nemen waar je op wil stemmen. Ik gunde het Jeroen die vanaf dag 1 het spel door had en ons vermaakte , later samen met Peter. helaas waren die eruit dus ging ik voor marielin.
Dat gevoel hem ik ook . Dat er morgen niets meer isquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:25 schreef D. het volgende:
Ik wil niet weggaan, want als ik morgen terugkom is er 'niets' meer
SCHEI NOU TOCH EENS UIT.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:24 schreef truwi het volgende:
[..]
dat ik een post of duizend te laat was ik feliciteer jouw kun je ook dank je zeggen toch is wel zo sportief.
Bijna leegquote:
We willen nog een bunkerafscheids praatje van uncle Bartquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat gevoel hem ik ook . Dat er morgen niets meer is
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:25 schreef snetje het volgende:
[..]
mag ik mijn galstenen nu weer inleveren dan?![]()
Er ligt nog worstquote:
Ik word niet snel verliefd, maar een favo van RLS heb ik binnen een dag alquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:15 schreef Susi het volgende:
[..]
Je kiest het niet echt he, tis meer een gevoel. Net als met verliefd zijn
Weet ik niet, vond het ook zo'n lekker liedje.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:26 schreef riri het volgende:
van wie was die muziek net....this is a lovesong for you of zoiets?
Het 'gewone' leven gaat weer verder.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat gevoel hem ik ook . Dat er morgen niets meer is
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:29 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
We willen nog een bunkerafscheids praatje van uncle Bart
Je hebt de bel niet gehoordquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:30 schreef Laysa het volgende:
jaaaaaa ik ben weer thuis...de finale kan beginnen en het feest ook![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |