Jij gaat elke dag in bad?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:37 schreef Logical het volgende:
ik ben geloof ik het tegenovergestelde van de meeste hier. Wat heb je nu aan een douche? Wou dat mijn huurwoning een bad had, en een douche kan me gestolen worden...
Dit jaar een paar weken in een hotelkamer geleefd die beide had, heb de douche geen ene keer gebruikt om eerlijk te zijn
sluit ik me helemaal bij aan, dan maar een keer in bad douchen, maar wat is er nu heerlijker dan een bad??? Zou echt voor bovenstaande oplossing gaan, als het kan.... in onze huurwoning kan echt geen bad maar ik mis het verschrikkelijk!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:37 schreef Logical het volgende:
ik ben geloof ik het tegenovergestelde van de meeste hier. Wat heb je nu aan een douche? Wou dat mijn huurwoning een bad had, en een douche kan me gestolen worden...
Dit jaar een paar weken in een hotelkamer geleefd die beide had, heb de douche geen ene keer gebruikt om eerlijk te zijn
Even naspoelen als je in bad hebt gezeten. Je zit toch in je eigen vuil.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:37 schreef Logical het volgende:
ik ben geloof ik het tegenovergestelde van de meeste hier. Wat heb je nu aan een douche?
Hoe vet is datquote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:54 schreef DarkerThanBlack het volgende:
Het kost wat, maar dan heb je ook wat
[ afbeelding ]
Dat zal wel meevallen. Wat ik me eerder afvraag, kan die deur ook open als er iemand in ligt te badderen?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hoe vet is dat![]()
Zou dat niet heeeeeeeel snel gaan lekken?
Privé waterglijbaanquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:14 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen. Wat ik me eerder afvraag, kan die deur ook open als er iemand in ligt te badderen?
haha, ik zit echt niet uitgebreid elke dag in bad hoor. Maar al zittend in een bad kan ik mij prima douchen. En staand spoel je het bad dan even af natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:32 schreef DonJames het volgende:
Jij gaat elke dag in bad?![]()
Zo verbruik je echt een enorme hoop water en energie!
Ah ok, ik bedoel een bad met douchekop aan zo'n soort van tuinslangquote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:32 schreef Mylene het volgende:
Even naspoelen als je in bad hebt gezeten. Je zit toch in je eigen vuil.
Ja, maar dan zou ik de douche op zijn plek laten, een groter bad plaatsen en het toilet + wastafel meer naar links schuiven. Op de plek waar jij nu de douche zet kan je niet staan denk ik.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:50 schreef Ou-Tannu het volgende:
[ afbeelding ] zp iets bedoel je cothen? :-)
moauw, dat kan ook..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:55 schreef Cothen het volgende:
[..]
Ja, maar dan zou ik de douche op zijn plek laten, een groter bad plaatsen en het toilet + wastafel meer naar links schuiven. Op de plek waar jij nu de douche zet kan je niet staan denk ik.
Hij hoeft dan iig niet meer met zijn voeten in de toiletpot tijdens het badderenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:56 schreef Ou-Tannu het volgende:
moauw, dat kan ook..alleen dan heb je denk ik bij het douche nnog een gevoel van hm.. opgesloten
Een hoektoilet misschien? Ik neem aan dat het toilet alleen voor noodgevallen is?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:20 schreef fietsie het volgende:
Dat is mijn reactie dus ook eigenlijk een beetje... "douchen in bad".....
Nu heb ik een lekkere inloopdouche van bijna 1x1.... Of heeft er iemand een geniaal idee waardoor je toch een groter bad EN een doucheplek kan houden ?
In de meeste douchecabines kan ik beter mijn kont keren dan in badquote:Op maandag 25 mei 2009 08:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
Er zijn ook baden speciaal ontworpen voor douchen in bad. Die hebben een vlakker breder deel, dochen is dan heel goed te doen. Ik douche persoonlijk liever in bad dan in zo'n veel te kleine douchecabine.
Glazen schotten zijn daarnaast een perfecte oplossing, als ze wapperen zijn ze gewoon ontzettend slecht gemonteerd.
Die wil ikquote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:54 schreef DarkerThanBlack het volgende:
Het kost wat, maar dan heb je ook wat
[ afbeelding ]
Jij zegt het, ik dacht hetquote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:37 schreef NikkelCobalt het volgende:
Kun je die WC er niet uit halen? Ik neem aan dat je beneden ook een toilet hebt. Vind zelf een toilet in de badkamer het toppunt van ranzigheid.
Dan zou je daar een douchecabine kunnen plaatsen en vervolgens het bad langs de rechterwand.
Das erg kortzichtig. Want als je kinders hebt is een tweede toilet zeer prettig tijdens de fase van zindelijk worden. En daarnaast is het sowieso een erg prettige toevoeging.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:24 schreef speknek het volgende:
Is het je enige wc? Anders zou ik die er gewoon uithalen. Zeker als je met z'n tweeen bent heb je in principe maar 1 wc nodig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |